BIER!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt genieten Huub zal nooit durfen Nicolaas aan te vallen dhet andere kamp met Brian als aanvoerder ipst in hun broek van angst. Helde zet van jde redactie.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
'zijn' weblog:
http://goudennicolaas.web-log.nl/
quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
Staat er wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat er geen disclaimer op die site
Je hebt vast niet gekeken de eerste wekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef nueffeniet het volgende:
nico is de meest eentonige verliezende wanker
Watskeburt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
vond hem tot nu toe leuk, maar voor mij viel hij door de mand vannacht
Hondjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef fredfik het volgende:
wat een eikel is die nico!!
grommen tegen de hondjes,nou ik hoop dat ze hem allebei in z,n neus bijten
beetje kinderachtig van me maar ja
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.. Nicolaas was zat ja maar Huub was zelfs dan nog geen partij voor hem
Nicolaas![]()
![]()
en wat zei Huub dan volgens jou? observeren, aanname, waardeoordeel. .dat soort steekwoorden gebruikt hij in elke discussie.. hij voert alleen maar discussies op techniek.ik heb geen 1 punchline gehoord.. alleen maar side discussies... Nicolaas was teminste nog grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd? Nicolaas was vrij triest aan het lullen en Huub liet hem alle hoeken van de kamer zien, op een nette manier. De man wist niet meer waar hij het zoeken moest. Hij kan echt beter niet meer drinken, want op deze manier is het alleen maar een triest mannetje.
het zag er inderdaad een beetje zielig uit, nico die zich enorm opwond en huub die rustig, kalmquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als deelnemer voor de hoofdprijs of tijdelijk?![]()
Tijdelijk dus.quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: Nooit meer naar huis heb ik van Bart
Nicolaas: en olé olé heb je zelf verzonnen?
![]()
![]()
![]()
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemenquote:
Ok, ik ben er in getrapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemen![]()
dat er geen schot in komt nico wisten we al en daarom mag jij effe een poosje druk doen veel praten en niks zeggen (je lijkt brian wel)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Echt gek en Weg?)
Nicolaas: Amanda, jouw oma zal niet blij zijn als zij jou ziet op de televisie
jij bent echt gek.
Nicolaas: ik ga weer weg als er geen
schot in de zaak is.
Na 5 maanden zou hij dat ontvangen,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zt hier om zo alsnog zijn 50 duizend piek te innen
Of hij mag klusjes opknappen voor dat geldbedrag,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
daarna gaat hij weer weg
Denk dat Tien hem terug wou en dat ze hem dan dat geld zouden overmaken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:Natasia: Nicolaas gaan wij eruit stemmen,
Natasia: Nicolaas is de eerste die wij weg stemmen,
maar er komt er ook nog eentje bij.
(Natasia is altijd goed op de hoogte wat betreft,
aankomende stemmingen, regels, nieuwe bewoners
en over van alles wat er wordt gekweekt in de snackbar
dat van Nicolaas legt zij er te dik bovenop dat Nicolaas weg gaat
zij weet er duidelijk meer van.........................)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |