Oh ja, diequote:
Geloof me, het is een eikelquote:Op woensdag 11 april 2007 02:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet in maar ik ken hem ook niet van het begin van DGK
Je graftakken lagen trouwens op tafelquote:
Tis ook best even moeilijkquote:
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas had vorig jaar een bepaalde tactiek. Een volstrekt onbegrijpelijke daad of uitspraak doen en dan zeggen : "Snap je het dan niet, nou dat leg ik morgen wel uit." En dan heel indringend iemand aankijken.
Hij doet nu in feite niets anders. Gewoon ongrijpbaar en onbegrijpbaar zijn. Huub kent die tactiek, hij heeft het destijds gezien en een paar weken geleden speelde Huub dat spelletje ook.
Waarom loopt Huub nu dan toch als een schoothondje achter Nicolaas aan ?
[afbeelding]
nee , de Sintquote:
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[De bewoners] Nicolaas #1quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Gelderland het volgende:
dit is écht de rat van DGK, misselijk mannetje maar dat heb je nodig om te winnen...
V-o-l leest mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Je graftakken lagen trouwens op tafel![]()
Was grapje uit de laatste 50 posts in de vorige COS....quote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
V-o-l leest mee.![]()
'Sint' snap ik, maar 'Adam' niet.
Dan had Nicolaas Sylvia die stem moeten geven en Huub moeten bewerken om voor het spel te gaan en niet Huub.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.
Ik slaap al, maar leg het je morgen wel uit ( op een terras in Adam misschien)quote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
V-o-l leest mee.![]()
'Sint' snap ik, maar 'Adam' niet.
Ah, merci.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
Was grapje uit de laatste 50 posts in de vorige COS....
Begint hier: [COS #1104] Emotioneel afscheid van Cora
Uit het Nicolaas topicquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Met het opheffen van de alcohol-restrictie zou Huub nog wel eens dankbaar kunnen zijn dat hij immuun is...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan had Nicolaas Sylvia die stem moeten geven en Huub moeten bewerken om voor het spel te gaan en niet Huub.
Morgen zit ik binnen bij Carel's.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik slaap al, maar leg het je morgen wel uit ( op een terras in Adam misschien)![]()
precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus huub is dan geen zwakkelingquote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......
Ik denk dat Nicolaas Huub wel zover zou kunnen krijgen dat hij Eric er uit zou stemmen, na een paar avonden praten en drinken. Ik denk dat hij Sylvia of Eric niet zover zal krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het opheffen van de alcohol-restrictie zou Huub nog wel eens dankbaar kunnen zijn dat hij immuun is...
Zelfs Sylvia en Eric hebben grenzen, en Huub is dan soms gewoon razend-irritant.
Ja, Huub is nu ook een zwakkeling. En dat begrijp ik van hem dus niet ........quote:
ik vind dat wel meevallen, huub kijkt wel naar hem op maar neemt niet alles van hem aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......
Hmmmquote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij herkent en erkent gewoon zijn meerdere.... en dat is niet zwak, slechts verstandig![]()
Is het net zoiets als na jaren erachter komen dat god niet bestaat?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Huub is nu ook een zwakkeling. En dat begrijp ik van hem dus niet ........
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicolaas Huub wel zover zou kunnen krijgen dat hij Eric er uit zou stemmen, na een paar avonden praten en drinken. Ik denk dat hij Sylvia of Eric niet zover zal krijgen
Als dat waar zou zijn, zou Huub toch niet nog maanden blijven zitten wachten op z'n verlies ........quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij herkent en erkent gewoon zijn meerdere.... en dat is niet zwak, slechts verstandig![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het net zoiets als na jaren erachter komen dat god sint-nicolaas niet bestaat?
Mooi opgetekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "En ik mag sinds vandaag weer drinken"
Eric : "Pas op dan"
Huub : "Ja, alles heeft een reden"
Eric : "En daarom moet je oppassen"
Huub : "Ja, ik weet het"
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
In bed, op tafel, op het aanrechtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Weer die schijthond in bed ?
Heb niets tegen dieren, maar in bed![]()
Ik sie geen voetenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de wetten van de standen van de voetjes is dit een achterdeur-beurt .....
[afbeelding]
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Ik vond anders dat Huub eerder op de avond na de stemmingsronde Nicolaas flink toesprak. Op dat moment was hij zeker geen hielenlikker. Op eerdere momenten helaas wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Exact! Dat dacht ik dus ook! Nicolaas gaat, omdat het bij SHE niet gaat lukken, Brain zover krijgen om Amanda of Jaap eruit te werken. Hij heeft nu het vertrouwen gewonnen van Brain, Natasia, Amanda en Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
Ach, hij mocht toch al veel meer drinken dan was toegestaan en volgens mij willen ze zoveel mogelijk heibel in de tent.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.
Nicolaas laat zich idd met geen mogelijkheid een alcohol-ristrictie opleggen, dus dan wordt het heel lastig om Huub er vanaf nu wel 1 op te leggenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Niet perse, kan ook zijn dat Huub weer terugvind tot uhm... de vorm waarin hij populair werd. Huub alleen stelt niets voor, hij heeft een tegenstander nodig om zich te profileren.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Homo haterquote:Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft mag dat 'blote konten' wel een keer stoppen ........
[afbeelding]
Je zegt het heel goed. NA de stemmingsronde....... Te laat dus !quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond anders dat Huub eerder op de avond na de stemmingsronde Nicolaas flink toesprak. Op dat moment was hij zeker geen hielenlikker. Op eerdere momenten helaas wel.![]()
Waaromquote:Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft mag dat 'blote konten' wel een keer stoppen ........
[afbeelding]
zou dom zijn als ze dit laten gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......quote:Op woensdag 11 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Ga jij in je werkkleding naar bed?
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet perse, kan ook zijn dat Huub weer terugvind tot uhm... de vorm waarin hij populair werd. Huub alleen stelt niets voor, hij heeft een tegenstander nodig om zich te profileren.
Slaap jij in een pyama?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......
Inderdaad aan de late kant. Maar wat ik vooral opvallend vond aan dat gesprek, was dat Nicolaas zich niet goed staande kon houden tegenover Huub. Ben benieuwd wie in toekomstige discussies aan het langste eind zal trekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het heel goed. NA de stemmingsronde....... Te laat dus !
Met of zonder pyjama! Wat maakt dat nou uit! Leven en laten leven...quote:
Dat meen je niet toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......
Ja, behalve in de winter. Dan heb ik er een T-shirtje onder. En ik volg een heel strak schema met het wisselen van onderbroeken. De overdag-onderbroek draag ik 's-nachts in de week daarna.quote:
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.
Huub was populair met Sylvia en toen Eric erbij kwam ging het bergafwaards.
Fine with me, maar mag dat gezeik dat Amanda haar haar niet wast dan ook stoppen?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
Met of zonder pyjama! Wat maakt dat nou uit! Leven en laten leven...![]()
Ah, ik dacht dat je met `zijn eigen ondergang` het speltechnisch bedoelde. Qua PoPo is ie er al een tijdje flink mee bezig geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.
Huub was populair met Sylvia en toen Eric erbij kwam ging het bergafwaards.
Ik hoop dat dat duidelijk wordt in de volgende populariteitspoll.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 11 april 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nicolaas laat zich idd met geen mogelijkheid een alcohol-ristrictie opleggen, dus dan wordt het heel lastig om Huub er vanaf nu wel 1 op te leggen
Zoals in vele BB's al te zien was ....... te vroeg een hoogtepunt. En daarna knalhard onderuit !quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo
Ze geven toch steeds alleen huub er 1?
Dat heb ik nooit meegemaakt (keek toen bijna alleen tv uitzendingen) maar net zo irritant als huub.... NO FUCKING WAYquote:Op woensdag 11 april 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?
Vorig jaar hebben we menig dronkenschap van Nicolaas gezien. Hij wordt niet irritant, gaat enorme discussie's aan en blijft met enorme bluf de grootste onzin uitkramen. Niet platvloers, niet anderen lastig vallen, gewoon laveloos dronken en alleen maar ouwehoeren. Hij had toen aan Stephan een goede tegen/mede-stander.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?
Wel jammer vind ik. Hij had veel in zijn mars. Maar dat gedoe met Lieke hangt me echt de keel uit. Als dat zo doorgaat mogen ze van mij gezellig samen uit de kooi gegooid worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals in vele BB's al te zien was ....... te vroeg een hoogtepunt. En daarna knalhard onderuit !
( Hoewel DGK zeker geen BB is, soms begint het er wel op te lijken )
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) inquote:Op woensdag 11 april 2007 03:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel jammer vind ik. Hij had veel in zijn mars. Maar dat gedoe met Lieke hangt me echt de keel uit. Als dat zo doorgaat mogen ze van mij gezellig samen uit de kooi gegooid worden.
Kan mij niet snel genoeg zijn dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) in
Afspraken maak je met z'n tweeën hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) in
We kunnen het haar niet meer vragen sinds ze een voller is zegt houdt ze hier de lippen stijf op elkaarquote:
Vertel je het huub ookquote:Op woensdag 11 april 2007 03:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afspraken maak je met z'n tweeën hoor
Let toch eens op dat riep ik al weken geleden; Boring mediageile Lieke wordt de volgende miljonairquote:Op woensdag 11 april 2007 02:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub net tegen Eric iets in de trend van "Ik hoop dat Lieke er morgen is, maar het zou zomaar
niet zo kunnen zijn .... vervolgens iets over het feit dat hij had "opgevangen" dat ze misschien
wel de volgende, nieuwe miljonair zou kunnen zijn ...."
Ze hadden eerder wel het plan opgevat om Lieke na het personeelsfeestje aanstaande
zondag te laten blijven slapen, zogenaamd als nieuwe miljonair. Maar ik kreeg de indruk
dat deze opmerkingen hier los van stonden.
Beetje vaag gesprek mijn inziens ......![]()
Als haar entree als bewoner afhangt van haar populairiteit op FOK! denk ik dat de redactie daar van gaat afzienquote:Op woensdag 11 april 2007 03:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Let toch eens op dat riep ik al weken geleden; Boring mediageile Lieke wordt de volgende miljonair
Dan issie dus schizofreenquote:Op woensdag 11 april 2007 03:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub maakt alleen een afspraak met zichzelf
Mij nog veel te veelquote:Op woensdag 11 april 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie interesseert zich om Huub als Nicolaas rondloopt![]()
De die-hard Huub-fans... te herkennen aan een rode roos en een opgerolde Libellequote:Op woensdag 11 april 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie interesseert zich om Huub als Nicolaas rondloopt![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De die-hard Huub-fans... te herkennen aan een rode roos en een opgerolde Libelle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |