Zouden ze weten dat het kabinet de flitsscheiding heeft afgeschaftquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
ze gaan gewoon echt puur speltechnisch trouwen........ hoe zielig kan een mens zijn @@
Heeft ze gedaan, maar op zijn voorhoofdquote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
IK dacht even dat Amanda Huub ging zoenen.
[afbeelding]
Gaf Huub net toe aan Eric, maar ketste het af...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
IK dacht even dat Amanda Huub ging zoenen.
[afbeelding]
Ik denk dat para brodder het wel fijn zou vinden om een leider te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.
Je hebt het niet gevolgd?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef ach het volgende:
Huub zit te vertellen dat hij en Amanda bijna gingen zoenen maar ze deinsde duidelijk terugZielig mannetje
![]()
Volgens mij is dat niet nodig. Huub heeft de knuffelhoek al veelvuldig gebruikt.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze hebben daar de knuffelhoek nog niet afgestoft!
Lita, ga eensch aan de slag!
Ik geloof er ook geen snars van.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij speelt amanda nu met huub, is gewoon haar type niet
Volgens mij was het andersom.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Het was dus Huub die het afkapte. Geweldig
Als ze straks gaat krijgt ze een hand...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
En nog steeds hebben ze elkaar niet aangeraakt......
Brilletje nodig van Andersquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub probeerde Amanda een aantal keer te zoenen en elke keer werd hij afgewezen PRACHTIG!! GA ZO DOOR AMANDA!!!
"Je allochtonen project"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Tis vooral Cora die helemaal gefixeerd is op het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Inderdaad, en dan aan Eric vertellen dat hij het afkapte. Blijft een kneusje, vrouwen proberen te krijgen dor ze dronken te voeren en dan lukt het alsnog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef ach het volgende:
Huub zit te vertellen dat hij en Amanda bijna gingen zoenen maar ze deinsde duidelijk terugZielig mannetje
![]()
Toen kende hij haar nog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
op 1 avond hebben brians maatjes alletwee aangegeven dat ze voor de overwinning gaan; amanda en jaapquote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Misschien moet mama Netty morgen maar even een collectcall naar Brainless sturen, om door te geven dat Jaap hier met maar 1 reden zit, en dat is het winnen van de villa...
Ik vind dit echt heel eng en genantquote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Oke, ik zat naar Jaap en Mora te kijken dus heb de helft gemist. Wel de uitleg van Huub aan Eric gevolgd.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef ach het volgende:
[..]
Jawel, Huub wilde zoenen maar Amanda ging naar achter![]()
dat was de kaboutah-knuffelhoek!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet nodig. Huub heeft de knuffelhoek al veelvuldig gebruikt.![]()
Iemand beoordelen op haar puisten, laag zeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Anders doe jij je BANJ bril even afquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub probeerde Amanda een aantal keer te zoenen en elke keer werd hij afgewezen PRACHTIG!! GA ZO DOOR AMANDA!!!
Het was andersomquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Laat eens een foto van jou zien danquote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef schatje het volgende:
En dat kapsel. Net een pruik.
Eens, ze moet eerst strippen en dan pas commentaarquote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op haar puisten, laag zeg.
uhhh, ze doe alles achterquote:
Hahaha.. zei Cora dat? Die heeft ook wel mensenkennis dusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als Huub niet oppast steekt Sylvia hem een mes in de rug ... aldus Cora
Je kunt ook altijd even in dit topic kijken: Het de COS is zoek-bug uitlaatklephoekjequote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Opeens was ie weg, zie deze topic nu pas.
Ik dacht dat dat aan mij lag, maar dan nog je kunt dat toch wel ff 2 seconden opzij zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis vooral Cora die helemaal gefixeerd is op het spel.
Je moet je lijst met users waar je niet op reageert even wat uitbreiden.quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Bijna krijg ik meelij met Jaap........ Cora gaat dus echt voor de centen!
Intriest ja........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora: 'Huub en Eric pakken je op van die kleine dingen, zoals vanmiddag met die Diane. Die met kanker zeg maar.
Attenooie, wat een type
Haar stem en manier van praten alleen al. *ril*quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
eh... Amanda wist niet eens wat een ontslagronde wasquote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
IQ van Cora lijkt me op hetzelfde niveau als Amanda....
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Eens, ze moet eerst strippen en dan pas commentaar![]()
![]()
![]()
Wat ben ik blij dat ik die stream op MUTE hebquote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
ik heb zoiets van ... jaap is met andere belangrijke zaken bezig...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blindquote:
Zo zag ik het ook, want A'Del kwam echt wel met haar hoofd naar vorenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Het was dus Huub die het afkapte. Geweldig
Alsof Huub zich tot een hoek zou laten beperken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat was de kaboutah-knuffelhoek!![]()
Sjeez!
Tis dat ik zoveel van je hou....![]()
![]()
![]()
Helemaal niet vaag. Die trouwerij is alleen maar om hem in het spel te houden, het gaat hiet niet om m&m's. Jaap en Cora wilt gewoon het geld, dat is inmiddels dus wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat ontzettend vaag dat ze het bijna alleen maar over het spel hebben en bv niet over de trouwerij...
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Blond, nou dan is het al klaar voor mij ?????????
H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Die rok van Amanda is echt gaaf! Iemand enig idee van welke winkel die is?![]()
Cora verdient een kans, net als ieder anderquote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat de redactie hier meeleest, ongelukkige!
En wij maar denken dat het ware liefde was!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon zielig, Jaap wil best wel beetje gezellie doen.......... maar Cora is de centjes al aan het tellen.
Miss Etam ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Ze dragen heel veel van H&M.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Tering nou, dadelijk zegt ze nog 'ga jij zo maar weg ik neem je plek wel in'.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef 2live het volgende:
brian wilde toch zakelijk worden; nou Cora die is pas zakelijk!
Beter was ik blind...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef ach het volgende:
[..]
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blind![]()
Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
H&Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
x3 op het scrabblebordquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Jij moet soms vol verbazing achter de streams zitten!
Cora: Nee! Helemaal niet!
Nee, ze is te druk bezig met haar rekenmachine...
Toekomstige euro's in paradiabolenanalysesgrafdiagrammen zetten...
Hooguit als krokettenvulling!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
In DGK dusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als Cora trouwt, dan moet dat op een speciale manier. Zegt ze.
En met een rijke vent, hoopt ze!!!
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
echt welquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is Amanda de draad aardig kwijt als ze naar Huub kijkt....![]()
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.
CORA is het meest teleurgesteld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
jaap is echt teleurgesteld dat cora nog geen publiciteit heeft gehad, hoe moet hij nou ooit zijn boek verkopen
Ja klopt dat was net in de keuken, ze vroeg echt serieus wat dat was....Het gesprek viel stil en iedereen moest zich inhouden. Huub vroeg nog heb jij niet eens enige vorm van opleiding genoten?? Delli wist gewoon niet wat het was.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
Ik wil wel getuige zijn van dit schijnhuwelijk...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
Dat kan technisch voor wat probleempjes zorgenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
De Wibraquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Talpa heeft t script geschrevenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat Talpa zich hier voor leent. Zij hadden Cora beter eerst in kunnen fluisteren, want dit wordt met de minuut ongeloofwaardiger. Die meid heeft J.aap echt wel opgegeven!! Ze heeft het feitelijk alleen maar over de Gouden Kooi.
Zelfs de aanzoek is gepland.
Nee hoor. Er wordt niet gescript!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Alles komt van H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpastquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef 2live het volgende:
jaap probeert nog wanhopig doelen te verzinnen...
Maar als Jaap de villa verlaat is Cora ook rap vertrokken!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft er niets meer te zoeken in het huis.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpast![]()
Vond het wel een HOOGTEPUNTquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.![]()
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit romantische samenzijn is godverdomme nog zakelijker dan de gemiddelde BANJ bespreking!
Nou... in dit geval liever saai dan ranzig eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit weleens romantischer op de plee...
Dit slaat echt NERGENS op...
Oh, natuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!
dat soort visioenen moet je gewoon blokkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...
Ja maar er mag geen spelinformatie worden doorgegeven...Herinner je t telefoongesprek met mama Netty nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Jaap is dom!
Wilgo en mama Netty komen er binnen 24 uur achter dat Jaap niets om hun geeft en dat hij in het huis zit om te winnen. Als Wilgo en Netty die informatie doorsluisen...waarom zou Brainless Jaap er dan nog in houden? Dan kan Brainless beter voor Nicolaas gaan...
Ze zijn niet zo fysiek ingesteldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Jezus, ze hebben elkaar 3 zoenen gegeven en elkaar nog geen minuut aangeraakt.
Zouden ze brievensex hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Jezus, ze hebben elkaar 3 zoenen gegeven en elkaar nog geen minuut aangeraakt.
ik vind de stemmen ook zo erg op elkaar lijken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke en Cora zitten op hetzelfde toneelclubje...ze praten zelfs hetzelfde
Het valt me zwaar dit als Lieke-sympathisant te moeten toegeven, maar datzelfde dacht ik ook al een paar keer...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke en Cora zitten op hetzelfde toneelclubje...ze praten zelfs hetzelfde
Gokje.....20x backspace gebruiktquote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... in dit geval liever saai dan ranzig eigenlijk![]()
En brieven schrijven naar Cora, zegt hij er nog snel achteraan.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef 2live het volgende:
het afvallen is niet meer zo belangrijk want hij voelt zich goed. Problemen met zijn moeder zijn ook uitgesproken, dus zijn doel is nu; zwemmen, sauna en piano spelen
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef BuffyJan het volgende:
Ja maar er mag geen spelinformatie worden doorgegeven...Herinner je t telefoongesprek met mama Netty nog?
Hand, serieus...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Komt er een zoen?
Ik gok een gedwongen ongemakkelijk kusje...
Volgens mij is Jaap gewoon een latente homo, hij heeft Huub al meer vastgepakt dan Cora.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Jaap wordt alleen geil als een vrouw hem begrijpt![]()
Dat komt nu heel mooi uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...
Dan mag ik hopen dat de redactie niet ingrijptquote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...
"homo zeg maar"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora: 'Johan had zo'n leuke bijnaam voor Huub ... nicht in opleiding. En Johan mag dat zeggen want hij is zelf ....eh .....'
Ze gaan gewoon in de tuin zitten zodat er geen plasma schermen in de buurt zijn. Tegen de tijd dat de redaktie ter plaats is is alle informatie doorgespeeld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Dan mag ik hopen dat de redactie niet ingrijpt![]()
...... en krijgt dan een enorme peut voor zn bek!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Masseur geweest...?
Jaap pakt Cora in de laatste seconde plat op de bek...![]()
De ultieme intimiteitquote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
HAND OP SCHOUDER! IK ZAT ERBIJ EN ZAG HET ZELF!
Ik zit er klaar voor...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
...... en krijgt dan een enorme peut voor zn bek!![]()
Laat ik nou NIET zitten te wachten op een moment dat Jaap Cora likt.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hij zit te zeggen dat er beelden zijn waarop Huub Amanda likt.
Wie Cora?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:43 schreef schatje het volgende:
Leuke vlotte meid hoor.
Ik had haar de sauna in gesleurd en haar het laatste half uur om haar mama laten gillen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Kus op de mond en ze rent bijna weg!
Japio en ratfans zijn effe weggebleven.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
Tijd voor een poll, effe checken of er mensen op FOK zijn die Cora echt een leuke vrouw vinden. Ik kan me niet voorstellen dat de Jaap-fans trots op dit gesprek zijn... Graag commentaar van Peter6000
Ik ben er ook helemaal opgewonden van geraaktquote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Lipsch het volgende:
da's een verdomd geile relatie die Jaap en Cora met elkaar hebben!
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
3 kusjes...
Jaap: "Dat was het dan!"
Cora: "Niet vergeten! AANZOEK"
Jezus Tittyfucking CHRIST!
Klopt, ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 11 april 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Logisch toch, dat zo'n sociaal gestoord varken als Jaap geen leuke vriendin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |