quote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Eens, ze moet eerst strippen en dan pas commentaar![]()
![]()
![]()
Wat ben ik blij dat ik die stream op MUTE hebquote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
ik heb zoiets van ... jaap is met andere belangrijke zaken bezig...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blindquote:
Zo zag ik het ook, want A'Del kwam echt wel met haar hoofd naar vorenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Het was dus Huub die het afkapte. Geweldig
Alsof Huub zich tot een hoek zou laten beperken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat was de kaboutah-knuffelhoek!![]()
Sjeez!
Tis dat ik zoveel van je hou....![]()
![]()
![]()
Helemaal niet vaag. Die trouwerij is alleen maar om hem in het spel te houden, het gaat hiet niet om m&m's. Jaap en Cora wilt gewoon het geld, dat is inmiddels dus wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat ontzettend vaag dat ze het bijna alleen maar over het spel hebben en bv niet over de trouwerij...
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Blond, nou dan is het al klaar voor mij ?????????
H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Die rok van Amanda is echt gaaf! Iemand enig idee van welke winkel die is?![]()
Cora verdient een kans, net als ieder anderquote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat de redactie hier meeleest, ongelukkige!
En wij maar denken dat het ware liefde was!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon zielig, Jaap wil best wel beetje gezellie doen.......... maar Cora is de centjes al aan het tellen.
Miss Etam ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Ze dragen heel veel van H&M.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Tering nou, dadelijk zegt ze nog 'ga jij zo maar weg ik neem je plek wel in'.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef 2live het volgende:
brian wilde toch zakelijk worden; nou Cora die is pas zakelijk!
Beter was ik blind...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef ach het volgende:
[..]
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blind![]()
Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
H&Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
x3 op het scrabblebordquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Jij moet soms vol verbazing achter de streams zitten!
Cora: Nee! Helemaal niet!
Nee, ze is te druk bezig met haar rekenmachine...
Toekomstige euro's in paradiabolenanalysesgrafdiagrammen zetten...
Hooguit als krokettenvulling!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
In DGK dusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als Cora trouwt, dan moet dat op een speciale manier. Zegt ze.
En met een rijke vent, hoopt ze!!!
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |