quote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Eens, ze moet eerst strippen en dan pas commentaar![]()
![]()
![]()
Wat ben ik blij dat ik die stream op MUTE hebquote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
ik heb zoiets van ... jaap is met andere belangrijke zaken bezig...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora: Diana, die vrouw met kanker zeg maar...
Zeg maar?
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blindquote:
Zo zag ik het ook, want A'Del kwam echt wel met haar hoofd naar vorenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Het was dus Huub die het afkapte. Geweldig
Alsof Huub zich tot een hoek zou laten beperken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat was de kaboutah-knuffelhoek!![]()
Sjeez!
Tis dat ik zoveel van je hou....![]()
![]()
![]()
Helemaal niet vaag. Die trouwerij is alleen maar om hem in het spel te houden, het gaat hiet niet om m&m's. Jaap en Cora wilt gewoon het geld, dat is inmiddels dus wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat ontzettend vaag dat ze het bijna alleen maar over het spel hebben en bv niet over de trouwerij...
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Blond, nou dan is het al klaar voor mij ?????????
H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Die rok van Amanda is echt gaaf! Iemand enig idee van welke winkel die is?![]()
Cora verdient een kans, net als ieder anderquote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat de redactie hier meeleest, ongelukkige!
En wij maar denken dat het ware liefde was!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon zielig, Jaap wil best wel beetje gezellie doen.......... maar Cora is de centjes al aan het tellen.
Miss Etam ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Ze dragen heel veel van H&M.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Tering nou, dadelijk zegt ze nog 'ga jij zo maar weg ik neem je plek wel in'.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef 2live het volgende:
brian wilde toch zakelijk worden; nou Cora die is pas zakelijk!
Beter was ik blind...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef ach het volgende:
[..]
Als je niet zag dat het toch écht Amanda was die heel lichtjes terugdeinste ben je wel erg blind![]()
Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
H&Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
x3 op het scrabblebordquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Jij moet soms vol verbazing achter de streams zitten!
Cora: Nee! Helemaal niet!
Nee, ze is te druk bezig met haar rekenmachine...
Toekomstige euro's in paradiabolenanalysesgrafdiagrammen zetten...
Hooguit als krokettenvulling!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora verdient een kans, net als ieder ander![]()
In DGK dusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als Cora trouwt, dan moet dat op een speciale manier. Zegt ze.
En met een rijke vent, hoopt ze!!!
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
echt welquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is Amanda de draad aardig kwijt als ze naar Huub kijkt....![]()
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is.
CORA is het meest teleurgesteld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
jaap is echt teleurgesteld dat cora nog geen publiciteit heeft gehad, hoe moet hij nou ooit zijn boek verkopen
Ja klopt dat was net in de keuken, ze vroeg echt serieus wat dat was....Het gesprek viel stil en iedereen moest zich inhouden. Huub vroeg nog heb jij niet eens enige vorm van opleiding genoten?? Delli wist gewoon niet wat het was.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde trouwens op de achtergrond Amanda een tijdje geleden zeggen "wat is belastingaangifte"
Ik dacht echt dat ik droomde ofzo...
Ik wil wel getuige zijn van dit schijnhuwelijk...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
Dat kan technisch voor wat probleempjes zorgenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Nu ik zo aan het winnen ben wil CORA misschien ook wel met mij trouwen?![]()
De Wibraquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Talpa heeft t script geschrevenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat Talpa zich hier voor leent. Zij hadden Cora beter eerst in kunnen fluisteren, want dit wordt met de minuut ongeloofwaardiger. Die meid heeft J.aap echt wel opgegeven!! Ze heeft het feitelijk alleen maar over de Gouden Kooi.
Zelfs de aanzoek is gepland.
Nee hoor. Er wordt niet gescript!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
Alles komt van H & Mquote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpastquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef 2live het volgende:
jaap probeert nog wanhopig doelen te verzinnen...
Maar als Jaap de villa verlaat is Cora ook rap vertrokken!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft er niets meer te zoeken in het huis.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zn rijbewijs heeft ie al, nu nog een auto waar ie inpast![]()
Vond het wel een HOOGTEPUNTquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Brian niet wist wat hoog en laag is, dat vond ik het dieptepunt van deze dag.![]()
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit romantische samenzijn is godverdomme nog zakelijker dan de gemiddelde BANJ bespreking!
Nou... in dit geval liever saai dan ranzig eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit weleens romantischer op de plee...
Dit slaat echt NERGENS op...
Oh, natuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de romantiek er na ruim 3 (drie) weken verkering wel vanaf gaat he..!
dat soort visioenen moet je gewoon blokkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb al visioenen dat de huwelijksnacht hetzelfde zal zijn als wat we nu zien...
ook saai dus...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je na een lange hete nacht gepassioneerde sex hebt gehad en je daarna met een 'brandend' lulletje naar het toilet gaat kan ik mij er iets van voorstellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |