schot voor open doel gemistquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas heeft gewoon gelijk...
En als het niet werkt, nou. Dan niet... Wat hebben ze te verliezen?
Moet ik Gert afleiden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gelul, nu wil niemand meer een COS aanmaken ?
En nee, er komt zeker geen OP !![]()
Jep... leuk script redactiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, hij spreekt het nu uit... hij had liever een Natasia of Brian immuniteit gegeven....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt, als je het een paar keer hebt gedaan, heb je je buik wel vol van het gezeik, dat je krijgt van sommigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
hoeft ook niet, iedereen is door boeiende streams (ja eindelijk!) weer gewoon ontopic!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
LMFAOquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Hanekrooi het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v223/Zsoltan/ScreenShot002.jpg
Herr Nicolas Von Goldfrisur, de edelgermaan.
Nicolaas heeft Jaap zijn woord gegeven, dat hij hem er niet uitstemt als hij meeging in de unanimiteit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
nou nico..leuk dat je ff zegt dat het van achter moest
Indirect dan wel maar toch
Het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij snapt de meerderheid het hier ook niet.
*kuch* script-hou-jaap-erin-tot-bruiloft *kuch*
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Kinga het volgende:
[..]Doe es kalm.
Ik heb altijd last van het 5 COSsen tegelijk syndroom...
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens Brian heeft Nicolaas met deze keuze Huub los gemaakt van SHE. Die Brian toch ......
Neeeheeeee, eerder iemand erin houden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef carpediem23 het volgende:
Dus hij moest van de Febo dit doen? Willen ze dan echt Syl eruit hebben? Of Eric natuurlijk
klinkt logisch idd.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.
En wat is er met de neus van Herr Von Goldfrisur?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Herr Nicolas Von Goldfrisur, de edelgermaan.
think againquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Als ik Sylvia hoor lachen dan heb ik het idee dat er een stukje long uit haar keel vliegt.
ok... het is voor het 'spel' slecht dat tot nog toe de slechten (BJAN) winnen... helaas vallen alleen bij SHE de klappen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas heeft gewoon gelijk...
En als het niet werkt, nou. Dan niet... Wat hebben ze te verliezen?
Hetzelfde als ik...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef FSR het volgende:
Ja hoor Huub Fucken en de alchol verbod er af..
Vraag me af wat de Febo wil
NEe hoor..quote:
Dat mag hij niet eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nicolaas gaat geen ontslagronde aanvragen
Denk dat ie net zijn neus heeft gesnotenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En wat is er met de neus van Herr Von Goldfrisur?
Dat is me uit het hart gegrepen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[COS'sen aanmaken]
Klopt, als je het een paar keer hebt gedaan, heb je je buik wel vol van het gezeik, dat je krijgt van sommigen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Als ik Sylvia hoor lachen dan heb ik het idee dat er een stukje long uit haar keel vliegt.
Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Welke klappen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... het is voor het 'spel' slecht dat tot nog toe de slechten (BJAN) winnen... helaas vallen alleen bij SHE de klappen...
Betekend dat ook dat je geen stemrondes mag aanvragen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nicolaas mag 2 stemrondes er niet uitgestemd worden en zelf ook niet stemmen
Precies, wie dat nog verwacht is dom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef blomst het volgende:
Dus nu weten we ook waar nicolaas staat in de gouden kooi.
Verder zal het niet veel uitmaken, Eric stemt Sylvia er niet uit en Sylvia stemt Eric er niet uit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betekend dat ook dat je geen stemrondes mag aanvragen?
De vorige keer wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betekend dat ook dat je geen stemrondes mag aanvragen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:39 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig wat is die Nicolaas een hufter... er zijn al 2 smsjes naar 1010 gegaan voor Syl.
JdM zal Nicolaas dankbaar zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:39 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig wat is die Nicolaas een hufter... er zijn al 2 smsjes naar 1010 gegaan voor Syl.
Als dat is blijven zitten uit zijn neus is het wel handig met wegschieten dat het alvast een pijltje isquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Denk dat ie net zijn neus heeft gesnoten![]()
'klappen' tikjes bij wijze van spreken... emotioneel doet het wel 'iets' en dat is menslijk.. en cora van mora is erquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Welke klappen?
Vertrouw jij nu echt dat Syl en Erik elkaar er uit gaan stemmen?
Kom op zeg...
Meteen een vierdubbele whisky.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub's alcoholbeperking is opgeheven.
ik kan je tweede verklaring niet volgen - Natasia en Amanda overhalen om Jaap eruit te knikkeren is relatief eenvoudig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe hoor..
En wat als Brian de immuniteit had gahad...
Dan hadden ze Natasia en Amanda moeten overhalen jaap eruit te pleuren maar houden ze meen grotere optie open om 'voor jan lul' Eric eruit te gooien...
Door het te doen zoals Nicolaas het nu doet laat hij BANNJ minder keuze om verkeerd te kiezen. NU heeft het zeker geen zin meer om Eric of Sylvia eruit te stemmen....
ALS Nicolaas blijft met de bedoeling om te winnen, blijft die mogelijkheid (jaap of natasia wegstemmen, daarbij heeft hij Jaap ook al aardig kunnen ompraten wbt Brian en Amanda) dus nog steeds bestaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef Lieve het volgende:
St. Sneakolaas HAD van alles gekund, maar dat wou hij niet. En iedere ver weg omtrekkende beweging is een niet ware beweging. Een kijk hoe vreselijk slim IK ben.... lekker ver van het midden weg en dan ben ik slim. Terwijl Jaap al om was om brian er uit te stemmen! Zelfs om was om Natasja eruit te stemmen.
Mevrouw pannekoek heeft kennelijk al op voorhand afspraken gemaakt. ( niet mijn schatjes... pak SHE, niet mijn lieffies )
Dat zou dan vuil spel vAN achter zijn, dan hadden ze net zo goed iemand van SHE aan kunnen wijzen van jij moet er uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
ik denk dat Nicolaas weet dat er deze week nog wel een nieuwe bewoner komt
En die krijgt net als Jaap toen immuniteit en mag ook een bewoner aanwijzen en zo krijgen de anderen de mogelijkheid om Eric of Sylvia uit de kooi te krijgen.
hij weet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:39 schreef Sonique het volgende:
ahhh, Huub heeft Niclaas wel door gelukkig...
'Verdeeltheid uitstralen, maar achter de schermen één blok zijn'
Oeh, dat zou een mooi scenario zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
En die krijgt net als Jaap toen immuniteit en mag ook een bewoner aanwijzen en zo krijgen de anderen de mogelijkheid om Eric of Sylvia uit de kooi te krijgen.
Ja, maar het hangt ervan af: moet daarvoor ook toestemming gevraagd worden zoals Nicolaas moest doen... of mag hij net als vorige echte nieuwkomer Jaap meteen iemand aanwijzen. Ingeval dat laatste: weg SHE.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef doesss het volgende:
Er komt nog een nieuwe miljonair en die mag ook immuniteit verlenen...........aiaiiaiaiiaiaiia.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Brian ergens zelfverzekerd over is gaat ie altijd zo glijerig en zacht praten![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
Ja eerst trouwen he, dan komt de rest.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Japio geeft zijn verloofde 3 zoenen..................????
Spontaan.............quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Japio geeft zijn verloofde 3 zoenen..................????
Mooie verspreking.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
CORA zegt, wat raar je in het echt te zien.
Ik denk eerder dat Amanda dan eruit gaat. Het huwelijk willen ze vast niet missen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Sonique het volgende:
Ik ga slapen mensen. Het komt allemaal goed:
Nicolaas, Huub, Eric en Sylvia zullen op BANJJ inpraten (indivitueel van elkaar) en BANJJ er van overtuigen dat Jaap eruit moet want erik of Sylvia is geen optie vanwege de rugdekking...
Over tien dagen ligt Jaap eruit...
De OP is aangepast. En als je het niet op de voorgeschreven manier wil doen, open je maar geen COS!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Urbanus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef FdW het volgende:
Cora lijkt op die Vlaamse zangeres/cabaretiere.
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zou dan vuil spel vAN achter zijn, dan hadden ze net zo goed iemand van SHE aan kunnen wijzen van jij moet er uit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
Zoooooo nep iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
`quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft de eerste close-up cap!
Om wat te doen?????quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik durf voor 100 euro te wedden, dat Jaap zometeen op zijn knieen gaat....
gaatie weer zoveel zuipen ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik durf voor 100 euro te wedden, dat Jaap zometeen op zijn knieen gaat....
sorry hoor, maar dat vind ik geweldig naïef uitgelegd. nogmaals vraag ik je, denk je werkelijk dat BANJJ te overtuigen is van een noodzaak dat er aankomende ontslagronde iemand uit MOET? ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Sonique het volgende:
Ik ga slapen mensen. Het komt allemaal goed:
Nicolaas, Huub, Eric en Sylvia zullen op BANJJ inpraten (indivitueel van elkaar) en BANJJ er van overtuigen dat Jaap eruit moet want erik of Sylvia is geen optie vanwege de rugdekking...
Over tien dagen ligt Jaap eruit...
Dat is bewijs 2...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wow!
CORA: "Zo raar om je in het echt te zien!"
Wahahaha!
Geef me dan maar een banquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
De OP is aangepast. En als je het niet op de voorgeschreven manier wil doen, open je maar geen COS!
Alles hangt af van de tijdlijn die de Febo voor ogen heeft met betrekking tot de duur van het programmaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het hangt ervan af: moet daarvoor ook toestemming gevraagd worden zoals Nicolaas moest doen... of mag hij net als vorige echte nieuwkomer Jaap meteen iemand aanwijzen. Ingeval dat laatste: weg SHE.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef Soho het volgende:
De verliefdheid straalt van het stel af zeg...
Je avatarquote:
Nee hoor, daar gaat Brian niet mee eens zijn... bRian zal degene zijn die aan zal dringen op Jaap...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Amanda dan eruit gaat. Het huwelijk willen ze vast niet missen.
Dat weet jaap zelf ook nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh... wat moet Jaap nou met zo'n best liev meiske!?
En huub vlak ernaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef carpediem23 het volgende:
En dit stel gaat trouwen??????? Heel vreemd!
Nicolaas weet meer, waarom moest hij naar achteren vlak voor de stemming.
Ik dus ook en ik vind het echt dus niet netjes dat Syl en Eric geen woord zeggen over wat zij hebben afgesproken hebben en dat ze zo over Huub aan het roddelen waren. Jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Op zich waardeer ik dat wel, dat Huub zo eerlijk is naar Sylvia en Eric toe... ik had Eric allang genaaid...
En buttpluggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op de mond mag pas als ze getrouwd zijn.....![]()
Oh wacht hij doet nu ode brengen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat weet jaap zelf ook nog niet denk ik.
Leg uit, waarom zal Brian Jaap afvallen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat Brian niet mee eens zijn... bRian zal degene zijn die aan zal dringen op Jaap...
(weet je ook meteen de reden waarom Huub de imm kreeg, en niet Brian)
Zal wat zijn ALS die 2 sex hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Ook al kortademerig...............
Of diegene geeft m aan Brainless zodat Japio eruit vliegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
...die Margriet nog-wat ..... da's best een leuk wijf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef FdW het volgende:
Cora lijkt op die Vlaamse zangeres/cabaretiere.
Tis sowieso al snel gescript als mensen het niet meer begrijpen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:
Ik wil geen naieve muts zijn en jullie scriptdoorzieningen verneuken hoor, maar Cora ziet Jaap natuurlijk dagelijks op de computer. Dus is 't best gek om 'm nu 'eindelijk eens in 't echt te zien'Dat had Sementa ook kunnen zeggen vanavond, maar dan is 't geen script natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Ze lopen ook zo verliefd hand in hand.
Dat hakt er echt in.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wow zo romantisch dat pianospel...
Moet ik dat echt uiteggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:48 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Leg uit, waarom zal Brian Jaap afvallen?
blame Stijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al zijn we weer zwaar genaaid door die domme keuze van Nicolaas. Nu vliegt er weer niemand uit
Juist, Margriet Hermansquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...die Margriet nog-wat ..... da's best een leuk wijf.
Leg dat maar uit ja, want ik zie het absoluut niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet ik dat echt uiteggen?
Of denk je werkelijk dat Brian elke avond met Jaap ligt te kezen?
ik snap niets van die hele relatie nietquote:
Gaat wel ¤ 40.000 kosten, volgens Billie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:49 schreef Sense het volgende:
Ik vermoed dat dit geen spetterend en gepassioneerd huwelijk wordt.
Duo-korting bij Weight Watchers!?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap niets van die hele relatie niet
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap niets van die hele relatie niet
Ik bedoel meer de tijd daarnaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat wel ¤ 40.000 kosten, volgens Billie.
Als BANNJ voor de keuze wordt gesteld dat ze iemand van hun groepje moeten wegstemmen ter bevordering van het spel. EN ze zijn ook nog ZO dom (wat zo is) om dat uit te voeren, zullen ze kiezen voor Amanda of Jaap...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Leg dat maar uit ja, want ik zie het absolkuut niet gebeuren.
Dat ben jij al snel he....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat mooi toch weer om mee te mogen maken, die gepassioneerde liefde tussen 2 mensen!
Hartstocht, dierlijkheid, bonkende harten!
Ik ben ontroerd!
![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hebben die twee al weleens geneukt/ gezoend?
Ja, en Stasi zou ¤ 15.000 krijgen vanwege het afvallen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat wel ¤ 40.000 kosten, volgens Billie.
ik vind haar ook iets weghebben van Monica Lewinskyquote:
precies daarom mocht nicolaas Brian niet immuun maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Jaap mag er niet uit vanwege de bruiloft 8 Juni!
Bah!
Ze doet me daar denken aan Jacky O ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind haar ook iets weghebben van Monica Lewinsky![]()
Zo snel mogelijk de vette buit binnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cora wil niet 07-07-07 trouwen maar al 08-06-07 !!!
Hoe is je toetsenbord?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
De bruiloft is al geregeld dus
I did not have a sexual relationship with that woman!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hola! Ze wil 8 Juni trouwen?!
Jaap schrikt net zo erg als Ian_Nick!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zie iets met sigaren van Jaap.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that woman!
Ja, dan kan hij zijn hoe hij op de screening was (??)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora hoorde hem vanmiddag zeggen dat als hij getrouwd is het spel harder wil gaan spelen ... nu kan hij sneller daarmee beginnen. Dat is óók een reden .... toch
Snappen jullie het nog?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio:Ik wil wel trouwen
Cora:Ja ik ook wel
Japio:Ook wel?
Cora:Ja maar het is zo snel
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als BANNJ voor de keuze wordt gesteld dat ze iemand van hun groepje moeten wegstemmen ter bevordering van het spel. EN ze zijn ook nog ZO dom (wat zo is) om dat uit te voeren, zullen ze kiezen voor Amanda of Jaap...
Ter vergelijking:
Amanda = dikke tieten en geil (voor tieners)
Jaap = dat niet... dikke tieten maar niet geil
Brian = een tiener (AJBWIB)
you do the math...
Jij had willen zien waar ze de sigaar had gelaten ?quote:
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ze vindt het wel erg snel eigenlijk die trouwerij> Zou het opgedrongen zijn door achter ?
nog vaker als zieke walvis in badquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dan kan hij zijn hoe hij op de screening was (??)
Jaap vraagt of Cora dat wel aan kan... Cora zegt van wel.
Wat heeft Jaap nog in petto??
Kan me er weinig bij voorstellen.
Daar moet je elkaar eerst wat beter voor leren kennen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
Zaken vòòr het huwelijk...................quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora gaat meteen over tot de orde van de dag ..'wie denk jij dat er wint?'
Ze hebben daar de knuffelhoek nog niet afgestoft!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Cora is ook een beetje publiciteitgeil volgs mij.
Waarom...het is prima zo hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat alweer in COS 1103 en heb precies hetzelfde gezegd, wat een nepgasten zegquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal wel mogen maar het is wel raar dat alles zo openlijk kanquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Er wordt over spelinformatie gesproken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik snap hier werkelijk geen hol van. Zelfs mijn as ex en ik deden nog leuker tegen elkaar dan die 2.
Wat een wanhopige zielen........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
ze gaan gewoon echt puur speltechnisch trouwen........ hoe zielig kan een mens zijn @@
PAra brodda gaat voor het spel en de overwinning...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.
Ik denk dat para brodder het wel fijn zou vinden om een leider te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |