quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
ik denk dat Nicolaas weet dat er deze week nog wel een nieuwe bewoner komt
En die krijgt net als Jaap toen immuniteit en mag ook een bewoner aanwijzen en zo krijgen de anderen de mogelijkheid om Eric of Sylvia uit de kooi te krijgen.
Ja eerst trouwen he, dan komt de rest.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Japio geeft zijn verloofde 3 zoenen..................????
Spontaan.............quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Japio geeft zijn verloofde 3 zoenen..................????
Mooie verspreking.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
CORA zegt, wat raar je in het echt te zien.
Ik denk eerder dat Amanda dan eruit gaat. Het huwelijk willen ze vast niet missen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Sonique het volgende:
Ik ga slapen mensen. Het komt allemaal goed:
Nicolaas, Huub, Eric en Sylvia zullen op BANJJ inpraten (indivitueel van elkaar) en BANJJ er van overtuigen dat Jaap eruit moet want erik of Sylvia is geen optie vanwege de rugdekking...
Over tien dagen ligt Jaap eruit...
De OP is aangepast. En als je het niet op de voorgeschreven manier wil doen, open je maar geen COS!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gelul, nu wil niemand meer een COS aanmaken ?
En nee, er komt zeker geen OP !![]()
Urbanus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef FdW het volgende:
Cora lijkt op die Vlaamse zangeres/cabaretiere.
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zou dan vuil spel vAN achter zijn, dan hadden ze net zo goed iemand van SHE aan kunnen wijzen van jij moet er uit.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
CORA zegt, wat raar je in het echt te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |