schot voor open doel gemistquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas heeft gewoon gelijk...
En als het niet werkt, nou. Dan niet... Wat hebben ze te verliezen?
Moet ik Gert afleiden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gelul, nu wil niemand meer een COS aanmaken ?
En nee, er komt zeker geen OP !![]()
Jep... leuk script redactiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, hij spreekt het nu uit... hij had liever een Natasia of Brian immuniteit gegeven....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt, als je het een paar keer hebt gedaan, heb je je buik wel vol van het gezeik, dat je krijgt van sommigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
hoeft ook niet, iedereen is door boeiende streams (ja eindelijk!) weer gewoon ontopic!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
LMFAOquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Hanekrooi het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v223/Zsoltan/ScreenShot002.jpg
Herr Nicolas Von Goldfrisur, de edelgermaan.
Nicolaas heeft Jaap zijn woord gegeven, dat hij hem er niet uitstemt als hij meeging in de unanimiteit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef Dogga het volgende:
nou nico..leuk dat je ff zegt dat het van achter moest
Indirect dan wel maar toch
Het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij snapt de meerderheid het hier ook niet.
*kuch* script-hou-jaap-erin-tot-bruiloft *kuch*
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Kinga het volgende:
[..]Doe es kalm.
Ik heb altijd last van het 5 COSsen tegelijk syndroom...
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens Brian heeft Nicolaas met deze keuze Huub los gemaakt van SHE. Die Brian toch ......
Neeeheeeee, eerder iemand erin houden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef carpediem23 het volgende:
Dus hij moest van de Febo dit doen? Willen ze dan echt Syl eruit hebben? Of Eric natuurlijk
klinkt logisch idd.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.
En wat is er met de neus van Herr Von Goldfrisur?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Herr Nicolas Von Goldfrisur, de edelgermaan.
think againquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kans dat dat gebeurt is wél aanwezig.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Als ik Sylvia hoor lachen dan heb ik het idee dat er een stukje long uit haar keel vliegt.
ok... het is voor het 'spel' slecht dat tot nog toe de slechten (BJAN) winnen... helaas vallen alleen bij SHE de klappen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas heeft gewoon gelijk...
En als het niet werkt, nou. Dan niet... Wat hebben ze te verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |