Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef Burdie het volgende:
Bij mij wel?
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweerquote:
Hoe meer vrouwen hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
Toch geen bifi voor oranje.
Deze laten staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweer
Opbouwende kritiek op je matige voorbereiding, het is allemaal voor je bestwil.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweer
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING: GELIEVE DIT TOPIC ZONDER VUNZIGHEID TE HOUDEN.
Overtreders riskeren een ban.
Een ban? Waarvan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
JA MAAR DAAR BEN IK nog NIET VUNZIG!quote:
Subtiel is mijn middlename. Gebruikelijkerwijs slechts de initiaal S., zo subtiel ben ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Burdie het volgende:
Subtiel, Litpho. Subtiel.
Je krijgt bier terwijl je net naar bed wildequote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Je krijgt bier terwijl je net naar bed wilde
Het africhten van je posse schiet al op merk ik.quote:
Soms wil ik ook gewoon slapen hoor. Serieus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Het africhten van je posse schiet al op merk ik..
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Subtiel is mijn middlename. Gebruikelijkerwijs slechts de initiaal S., zo subtiel ben ik.
DAT DUSquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een spacebox aangeboden gekregen![]()
eerst morgen maar bellen voor bezichtiging
Soms? Heel vaak! Net als ik!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms wil ik ook gewoon slapen hoor. Serieus.
Zou het een Veluwe-syndroom zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Soms? Heel vaak! Net als ik!
Zou er een verband zijn?
Vast alleen maar maandverband. Maar dat geeft eigenlijk niets, daar zijn er meer van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Soms? Heel vaak! Net als ik!
Zou er een verband zijn?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een spacebox aangeboden gekregen![]()
eerst morgen maar bellen voor bezichtiging
Welke spulletjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 komt ff binnen gerend
![]()
![]()
![]()
ik heb mn spulletjes terug
![]()
![]()
![]()
Eerst Papa Even.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar kan je nooit slapen vanwege familieleden die seks willen?.
Waarom dat nou weer?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Maandverband
Ik heb wel verband om m'n enkel, maar dat heeft niets met de maand te maken.
Zeg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar kan je nooit slapen vanwege familieleden die seks willen?.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
Sorry Q, maar ik bestier het hier van het lachen!quote:
Ik heb hem anders nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar hou je verder in, de blokkeerknop zit dichtbij he.
Ja Dikke Lul! Nu lijkt mijn terechtwijzing aan Q's adres zo in het niks te vallen. Bedankt!quote:
Ik dacht: laat ik eens ergens anders krassen.quote:
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat vrouwen geen gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik eens ergens anders krassen.
Garpje natuurlijk.
Ik heb toch geen dikke lul! Strakke kut dat je er bent hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja Dikke Lul! Nu lijkt mijn terechtwijzing aan Q's adres zo in het niks te vallen. Bedankt!.
Arme moederquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, over de Veluwe gesproken... mijn moeder wist niet wat beffen is.
Vanmiddag vond je nog dat ik niet echt een vrouw was, dus misschien hebben die mensen dan toch gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.
Omdat je niet kunt multitasken. Misschien zat er dan toch waarheid in mijn Dikke Lul opmerking, daar heb ik nooit zo op geletquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vanmiddag vond je nog dat ik niet echt een vrouw was, dus misschien hebben die mensen dan toch gelijk.
Yayquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
DAT DUS
en ik ahd ene 6.6 voor mn tentamen
BLIJDSCHAP
Yayquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 komt ff binnen gerend
![]()
![]()
![]()
ik heb mn spulletjes terug
![]()
![]()
![]()
Ik heb me wel vermaakt, lekker rellen met mn berbervriendjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Burdie het volgende:
Trouwens Q, was het gezellig zaterdag?
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
Daar verdenk ik die cake ook van jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg, was het soms een chocospacecake? Ik maak alleen nog maar matige opmerkingen.
Dat geldt voor de meeste mensen. Ook vrouwen. Of je moet piekeren tijdens het halfslachtig doen van wat anders beschouwen als multitasken, dan trek ik die opmerking over vrouwen in.quote:
Als ik echt zo'n dikke lul had gehad dan was het je wel gewoon opgevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt multitasken. Misschien zat er dan toch waarheid in mijn Dikke Lul opmerking, daar heb ik nooit zo op gelet.
Het waren Finnen. Rascist!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt, lekker rellen met mn berbervriendjes.
Of ik dacht dat het je been was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik echt zo'n dikke lul had gehad dan was het je wel gewoon opgevallen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga zo een gigantische slaappil nemen denk ik.
True. Dat daargelaten, ik ben begonnen met het herkijken van 7 series West Wing, dus te vroeg om te stoppen met Fok!ken is het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
Te vroeg om te slapen
Da's dan ook te vroeg om op te staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, 6:30 gaat de wekker weer.
True.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's dan ook te vroeg om op te staan.
West Wing!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Dat daargelaten, ik ben begonnen met het herkijken van 7 series West Wing, dus te vroeg om te stoppen met Fok!ken is het niet.
Hallo Aarti!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef Aarti het volgende:
hai!
quote:
Dat gaat feest worden in bed dus!quote:
valt toch nog reuze meequote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Het was 5.45quote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, en geen zin natuurlijk, de komende 2 weken
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 08:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.
http://www.nu.nl/news/1038098/122/Deense_actiegroep_tegen_vroeg_opstaan.htmlquote:
Koop een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand andersquote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!![]()
Vakantie is toch stom.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
'Werken'quote:
Daarom ben ik ook 6 weken vrij deze zomer!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand anders
Schijt, soms moet je aan jezelf denken.
Vanwaar die post in m'n fotoboek?quote:
Verder laten vorderen en dan in bed gaan liggen uitgriepen?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:55 schreef bigbird het volgende:
GoedemorgenIemand nog een goede remedie tegen keelpijn en beginnende griep?
Zou wel willen, maar komt hier op werk heel slecht uitquote:Op woensdag 11 april 2007 09:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verder laten vorderen en dan in bed gaan liggen uitgriepen?
trachitoltabletten (drogist) tegen keelpijn, vitaminebommen tegen beginnende griep (supradyn complex forte oid, ook drogist). Geen garantie natuurlijk dat de griep dan niet door gaat zetten, maar de kans is dan wellicht wat kleiner. Ga naar een goede drogist (niet gewoon de kruidvat ofzo) en vraag daar anders advies, bij een echte drogist weten ze vaak best veel.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:55 schreef bigbird het volgende:
GoedemorgenIemand nog een goede remedie tegen keelpijn en beginnende griep?
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
trachitoltabletten (drogist) tegen keelpijn, vitaminebommen tegen beginnende griep (supradyn complex forte oid, ook drogist). Geen garantie natuurlijk dat de griep dan niet door gaat zetten, maar de kans is dan wellicht wat kleiner. Ga naar een goede drogist (niet gewoon de kruidvat ofzo) en vraag daar anders advies, bij een echte drogist weten ze vaak best veel.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Frezer het volgende:
Hoerige automatische Window update, ik heb 4 keer mijn computer opnieuw moeten opstarten omdat 'ie vast liep.
Goedemorgen!quote:
Ja sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt,quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt,.
Leukquote:Op woensdag 11 april 2007 01:18 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe waren de fruitellas?
Je hebt dus aardig genoten van de fruitella'squote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk. Alleen de basgitaar ging stuk en pas toen die na een paar minuten weer deed ging de zaal plat, daarvoor stond iedereen er heel kalmpjes bij.
"Een goede baslijn merk je pas op als hij er niet meer is" was het motto geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk. Alleen de basgitaar ging stuk en pas toen die na een paar minuten weer deed ging de zaal plat, daarvoor stond iedereen er heel kalmpjes bij.
bier en zulksquote:Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanwaar die post in m'n fotoboek?![]()
wat heeft dit met lef hebben te maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Pfieuw lefgozerin ben ikmn wastafel is verstopt en die buis die de vloer ingaat is losgeraakt waardoor al het water eruit komt op de vloer dus
en ik ben een schijterd wbt bellen, maar ik heb het gedaan en morgen komt er iemand
![]()
Bij Plato is heul geen bier en zulks,quote:
ik ben gewoon een schijterdquote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef emo.gif het volgende:
[..]
wat heeft dit met lef hebben te maken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon een schijterddurfde niet te bellen
Je hebt duidelijk CL's loodgietersaga gemist.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef emo.gif het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Een loodgieter bellen is iets heel anders dan twee loodgieters op de douche aan te treffen terwijl je wilt douchen.
Ik dacht dat jij niet nij de 'subclub eenzame drinkers' in de slowchat hoorde.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk CL's loodgietersaga gemist.
Lijkt me een goede samenvatting.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Een loodgieter bellen is iets heel anders dan twee loodgieters op de douche aan te treffen terwijl je wilt douchen.
Je krijgt de groeten van Wouter. Die zit in de kamer naast me!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet nij de 'subclub eenzame drinkers' in de slowchat hoorde.![]()
Niet zoveel haren erdoorheen spoelenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, ik heb mn roeping gemist.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Of die ene gozer die de ketel op de overloop kwam maken en ineens m'n kamer opliep terwijl ik nog in bed lag, dat was ook erg leuk.
eenzaam lukt wel, dat is toch al 50%quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet nij de 'subclub eenzame drinkers' in de slowchat hoorde.![]()
zit een zeefje inquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet zoveel haren erdoorheen spoelen.
Net nog wel iig, hij is nu alweer ergens anders naar toe gedraaidquote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Wouter. Die zit in de kamer naast me!
Als jullie weer in jullie eigen gebouw terugzijn kunnen we naar elkaar zwaaien, mits jij er dan nog bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Wouter. Die zit in de kamer naast me!
13.14uur. Goede morgen!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Mmm ik moet over drie kwartier weg, zl me eens gaan aankleden denk ik.
Dit land gaat naar de klote!quote:
Ik dacht dat je iets tegen de Uithof had. Ik ben trouwens vanaf midden Juni weer weg. Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit een zeefje inik kom wss ook op de uithof wonen dus btw
Heb jij al iets anders?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen de Uithof had. Ik ben trouwens vanaf midden Juni weer weg. Waar ga je wonen?
Atoombommen zijn moeilijk leverbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen de Uithof had.
kartonnen doos van de iMac?quote:
Hoe kan het dat je eerder weggaat dan dat je iets nieuws hebt gevondenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen de Uithof had. Ik ben trouwens vanaf midden Juni weer weg. Waar ga je wonen?
de uithof is het ook niet echtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan me amper voorstellen dat er mensen zijn die niets tegen de Uithof hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen de Uithof had.
Wil je niet liever in een studentenhuis wonen? Dat is toch veel leuker dan een zelfstandig appartement?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de uithof is het ook niet echtmaar als ik alles zelfstandig kan krijgen wil ik het best overwegen
morgen bezichtigen. La capanna, spacebox dus
U-trecht. Enig idee hoe onmogelijk het is om daar woonruimte te vinden?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil je niet liever in een studentenhuis wonen? Dat is toch veel leuker dan een zelfstandig appartement?
Nee, maar het valt te proberen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
U-trecht. Enig idee hoe onmogelijk het is om daar woonruimte te vinden?
nopequote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil je niet liever in een studentenhuis wonen? Dat is toch veel leuker dan een zelfstandig appartement?
De bedoeling is dat dat eind 2008 gebeurd. Ik denk niet dat ze mij zo lang gaan houden...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jullie weer in jullie eigen gebouw terugzijn kunnen we naar elkaar zwaaien, mits jij er dan nog bent.
Hospiteren is mij ook een paar keer gelukt, moet jou dus ook lukken.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nopehospiteren wordt nooit iets met mij, ja wellicht over 2 jaar
en heb hier ook geen contact met huisgenoten, nee hoor alles zelfstandig, heerlijk, bovendien zijn er genoeg mensen in de buurt
![]()
Hospiteren en wellicht over een half jaar in een stinkend studentenhuis een kamer hebben, of alles zelfstandig voor een redelijke prijs waarbij ik na bezichtiging alleen nog ja voor hoef te zeggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hospiteren is mij ook een paar keer gelukt, moet jou dus ook lukken.![]()
Je schreef laatst dat je je regelmatig alleen voelt en een leuk studentenhuis kan je enorm helpen om dat probleem op te lossen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hospiteren en wellicht over een half jaar in een stinkend studentenhuis een kamer hebben, of alles zelfstandig voor een redelijke prijs waarbij ik na bezichtiging alleen nog ja voor hoef te zeggen?
nee asl de bezichtiging bevalt is het voor mij overduidelijk/
welk nummer?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de uithof is het ook niet echtmaar als ik alles zelfstandig kan krijgen wil ik het best overwegen
morgen bezichtigen. La capanna, spacebox dus
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je schreef laatst dat je je regelmatig alleen voelt en een leuk studentenhuis kan je enorm helpen om dat probleem op te lossen.
Dan is het het verkeerde huis.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik woon nu ook in een studentenhuis en die illusie had ik hiervoor ook maar die is wel verdwenen
![]()
die gangen werken toch als 25 25a 25b etc?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Dezelfde gang als mijn vriendin, schuin tegenover het washok. Geen slechte locatie.
ik had het over Annaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, ik zit voonamelijk op het salamancapad in mijn eigen kamer nu.
okequote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Geen idee. Wat er vrij komt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor studenten dan, ik prefereer zelf ook m'n eigen appartement.quote:
Ah, ja. Voor studenten is dat inderdaad goed genoegquote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor studenten dan, ik prefereer zelf ook m'n eigen appartement.![]()
Precies, voor eerbiedwaardige ambtenaren ligt dat anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ja. Voor studenten is dat inderdaad goed genoeg.
Gedeelde badkamer enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En gezellig dingen samendoenquote:
Dat dachten die loodgieters bij CL ook,quote:
Alleen begreep CL de stille hint niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat dachten die loodgieters bij CL ook,.
Wat hebben die lui een grote tv als armlastige studenten zijnde.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.spacebox.info/750/interieur-4.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-3.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-1.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-2.jpg
zo ziet het er dan ongeveer van binnen uit
toch best leuk
hoeft niet per se studenten te zijn, die dingen worden meer gebruiktquote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat hebben die lui een grote tv als armlastige studenten zijnde.![]()
Jij bent gewoon nog van de oude stempel,quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat hebben die lui een grote tv als armlastige studenten zijnde.![]()
Je gaat als je een fatsoenlijk inkomen hebt toch niet in een container wonen?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeft niet per se studenten te zijn, die dingen worden meer gebruikt![]()
Vroeger toen ik nog studeerde...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog van de oude stempel,.
truequote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat als je een fatsoenlijk inkomen hebt toch niet in een container wonen?![]()
Voor studenten ziet het er overigens prima uit.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat als je een fatsoenlijk inkomen hebt toch niet in een container wonen?![]()
Wat een rotzooitje in die onderste 2..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.spacebox.info/750/interieur-4.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-3.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-1.jpg
http://www.spacebox.info/750/interieur-2.jpg
zo ziet het er dan ongeveer van binnen uit
toch best leuk
Ik ken het gebouw, maar zelf woon ik heel ergens anders in de stadquote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Speciaal voor jou in Den Haag. Welliswaar zijn de containers iets hoger opgestapelt,
.
gaat ff om het globale ideequote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat een rotzooitje in die onderste 2..![]()
Maar volgens mij kun je er wel wat leuk woonbaars van maken..
Goedemiddag trouwens..
Dat heeft wel iets.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gaat ff om het globale ideedat verhogingkje zit er wel standaard in ook enzo
Ja dat snap ik, ik denk ook dat je er best iets leuks van kunt maken.. en dat verhogingkje is geinig..absoluut..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik kan het niet zien op die foto'squote:Op woensdag 11 april 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wat.. je ziet het niet? Kijk eens op de derde foto jpg 1 staat erachter.. daar is het toch goed te zien.. toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik kan het niet zien op die foto's![]()
derde en laatste foto zie je het goed, bij het raam is het verhoogdquote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik kan het niet zien op die foto's![]()
Verhip ja, ik zag het als een bed.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat.. je ziet het niet? Kijk eens op de derde foto jpg 1 staat erachter.. daar is het toch goed te zien.. toch?
Een bed met een tv en een bank er op.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip ja, ik zag het als een bed..
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een bed met een tv en een bank er op.![]()
Mijn perceptieve vaardigheden zijn niet optimaal vandaag,quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een bed met een tv en een bank er op.![]()
dat ben ik nooitquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets.![]()
Behalve dan als je straalbezopen bent.![]()
en keukenblokjequote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
De eerste is erg mooi..ruimtelijk..goede kast met opberg mogelijkheden.doet wonderen... én je hebt een eigen toilet/badkamer.. toch wel fijn..
die is me iets te kaalquote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
De eerste is erg mooi..ruimtelijk..goede kast met opberg mogelijkheden.doet wonderen... én je hebt een eigen toilet/badkamer.. toch wel fijn..
Het rans-uurtje is allang voorbij hoor, aangezien Burdie er niet is.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
Flamoes
Weet je dat wel zeker, Popje?quote:
En die had ik nu weer over het hoofd gezien...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en keukenblokjedie zit daar bij de deur
Is die liever dan deze?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaafgelopen vrijdag was mn andere persoonlijkheid
iK WILDE IETS NETTER ZIJN DAN "KUT".quote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het rans-uurtje is allang voorbij hoor, aangezien Burdie er niet is.
CAPS!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
iK WILDE IETS NETTER ZIJN DAN "KUT".
En ik zet mijn caps lock nu uit
tja .. maar ik denk dat als je de andere kant van deze ziet, dat het er ook bewoonder uitziet.. ik ga ervan uit dat er nog ergens een tv en pc met meubel staat ofzo..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is me iets te kaalnet een verzorgingshuis ofzo
ik ook niet maae er mag wel iets instaanquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja .. maar ik denk dat als je de andere kant van deze ziet, dat het er ook bewoonder uitziet.. ik ga ervan uit dat er nog ergens een tv en pc met meubel staat ofzo..
Maar goed.. ik ben ook niet zo rommelig aangelegd...![]()
Nee, dat bleek wel uit je eerdere opmerking. Alles wat met vijf minuten aan kant te maken is, is geen rommelquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef _Cara_ het volgende:
Maar goed.. ik ben ook niet zo rommelig aangelegd...![]()
Je bedoelt een kliko bij het raam zetten en gaan met het "opruimen"?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat bleek wel uit je eerdere opmerking. Alles wat met vijf minuten aan kant te maken is, is geen rommel.
Dat is het ook..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaafgelopen vrijdag was mn andere persoonlijkheid
Het rechttrekken van een deken en verplaatsen van een paar achteloos achterlaten kledingstukken, alsmede de bekabeling/plastic zak onder de computertafel zou voor http://www.spacebox.info/750/interieur-2.jpg wonderen doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt een kliko bij het raam zetten en gaan met het "opruimen"?
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ik had alleen de behoefte om kut te zeggen
Alles wat binnen 5 minuten klaar is kan niet goed zijn.. dat vind ik dan ook weer..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat bleek wel uit je eerdere opmerking. Alles wat met vijf minuten aan kant te maken is, is geen rommel.
Help me herinneren je nooit te vragen of je een eitje voor me wil kokenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alles wat binnen 5 minuten klaar is kan niet goed zijn.. dat vind ik dan ook weer..![]()
Ja das waar..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rechttrekken van een deken en verplaatsen van een paar achteloos achterlaten kledingstukken, alsmede de bekabeling/plastic zak onder de computertafel zou voor http://www.spacebox.info/750/interieur-2.jpg wonderen doen.
Whehehehe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Help me herinneren je nooit te vragen of je een eitje voor me wil koken.
Ziet jouw opgeruimd oog nog andere in het oog springende argumenten die ik als man stralend over het hoofd zie?quote:
Tssssssssssss.. wijsneus.. een eitje is dan weer een uitzondering..bleh!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Help me herinneren je nooit te vragen of je een eitje voor me wil koken.
Van mij hoeft het niet eens, ziet er prima opgeruimd uitquote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het rechttrekken van een deken en verplaatsen van een paar achteloos achterlaten kledingstukken, alsmede de bekabeling/plastic zak onder de computertafel zou voor http://www.spacebox.info/750/interieur-2.jpg wonderen doen.
Er slingert van alles over de vloer, sloffen die daar mijns inziens niet horen.. en een tafeltje voor wat boeken op te leggen mis ik... een kapstok is er ook niet gezien de jas over de stoel.. en die deken op die andere stoel hoort daar ook niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziet jouw opgeruimd oog nog andere in het oog springende argumenten die ik als man stralend over het hoofd zie?
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er slingert van alles over de vloer, sloffen die daar mijns inziens niet horen.. en een tafeltje voor wat boeken op te leggen mis ik... een kapstok is er ook niet gezien de jas over de stoel.. en die deken op die andere stoel hoort daar ook niet..![]()
Als dit mijn kamer was kwam hij zo iig niet op de foto..
Dat zijn allemaal dingen die tegen mij zeggen 'hier wordt geleefd', en op het ontbreken van het tafeltje na (tafeltje voor boeken? toch niet zo'n verschrikkelijk glasplaatkoffietafel ding?) in vijf minuten op te lossen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er slingert van alles over de vloer, sloffen die daar mijns inziens niet horen.. en een tafeltje voor wat boeken op te leggen mis ik... een kapstok is er ook niet gezien de jas over de stoel.. en die deken op die andere stoel hoort daar ook niet..
* Cara bekijkt zichzelf eens goed..jep..ik kan het niet ontkennen..alles erop en eraanquote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een vrouw
Nou ja, bovenstaand lijstje was uiteraard wel op mijn verzoek dus als het je echt stoort neem ik de volledige verantwoordelijkheid op mequote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een vrouw
De kamer op die foto ís opgeruimdquote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara bekijkt zichzelf eens goed..jep..ik kan het niet ontkennen..alles erop en eraan![]()
Trouwens volgens mij heeft dat niets met vrouwzijn te maken hoor... hoop ik dan toch..er zullen toch ook nog wel "opgeruimde mannen " zijn..![]()
Je hebt opgeruimd en opgeruimd.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
Trouwens volgens mij heeft dat niets met vrouwzijn te maken hoor... hoop ik dan toch..er zullen toch ook nog wel "opgeruimde mannen " zijn..![]()
Je kunt ook zien dat er ergens geleefd wordt zonder dat het er rommelig uitziet.. echt wel..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen die tegen mij zeggen 'hier wordt geleefd', en op het ontbreken van het tafeltje na (tafeltje voor boeken? toch niet zo'n verschrikkelijk glasplaatkoffietafel ding?) in vijf minuten op te lossen.
juist!quote:
Zo'n plaatje als dit? Van een woning en niet van een fotostudio? Dat vereist een bepaalde persoonlijkheidseigenschap die er vermoedelijk bij gebaat zou zijn om de sloffen met elastiek onder het bed te laten schieten het moment dat je ze uitdoet, want stel je voor dat er ook maar een paar seconden een snapshot te maken is waarop de sloffen zich ergens bevinden "waar ze niet horen". Een eigenschap die ik niet geheel en al deel, zoals je mogelijk opmerktquote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je kunt ook zien dat er ergens geleefd wordt zonder dat het er rommelig uitziet.. echt wel..
Lieve Litpho..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n plaatje als dit? Van een woning en niet van een fotostudio? Dat vereist een bepaalde persoonlijkheidseigenschap die er vermoedelijk bij gebaat zou zijn om de sloffen met elastiek onder het bed te laten schieten het moment dat je ze uitdoet, want stel je voor dat er ook maar een paar seconden een snapshot te maken is waarop de sloffen zich ergens bevinden "waar ze niet horen". Een eigenschap die ik niet geheel en al deel, zoals je mogelijk opmerkt.
en netjes en recht op een stapel?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lieve Litpho..je mag gerust een andere mening hebben.. ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog nooit in zo'n kleine ruimte gewoond heb, dus het is makkelijk praten als je de plek hebt om alles fatsoenlijk op te ruimen..
Maar dan nog.. zouden mijn pantoffels hoogstwaarschijnlijk bij mn bed staan.. en de rest lag er niet zo bij..![]()
En ik ben echt niet overdreven hoor, want hier liggen ook studie en leesboeken.. (op een glazen tafeltje dat dan wel)
tssss nouhou... dat valt wel mee hoor, er ligt zelfs een studieboek op de bank..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en netjes en recht op een stapel?
Zoals je ziet maak ik ook optimaal van die mogelijkheid gebruikquote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lieve Litpho..je mag gerust een andere mening hebben.
Heb je gezien hoe breed die kamer is? Als je zonder uit bed te komen je pantoffels kan pakken, dan staan ze bij het bedquote:Maar dan nog.. zouden mijn pantoffels hoogstwaarschijnlijk bij mn bed staan.
ja das waar..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef Litpho het volgende:
Maar goed, op het bloemrijk beschrijven van specifieke onderdelen van mijn goedgekeurde mening na is dit inderdaad een vrij zinloze discussie.
Nu durf ik uiteraard niet met 100% zekerheid te beweren dat daar een einde aan gaat komen, maar die zekerheid heb ik wel wat betreft mijn aanwezigheid hier.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja das waar..maar tis dat ik nu niets beters te doen heb.. en me kostelijk vermaak...
![]()
Werk ze..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu durf ik uiteraard niet met 100% zekerheid te beweren dat daar een einde aan gaat komen, maar die zekerheid heb ik wel wat betreft mijn aanwezigheid hier.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
tof ik ga ookquote:Op woensdag 11 april 2007 18:19 schreef Mokster het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik weer naar Damien Rice ga.
Verjaardagskadootje!
M-M is niet zo groot.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
Op die foto's zien de spaceboxen er ruimer uit dan dat ze zijn.
Bestel een kaartje dan!!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik niet?
Ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Daar heb je geld voor nodig toch?
Helaas is het nog even wachten tot de 29e december...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Neee, jij niet.
Nou enquote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
Op die foto's zien de spaceboxen er ruimer uit dan dat ze zijn.
Afgelopen 29 december heb anders ook niets ontvangen (op smsjes naquote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas is het nog even wachten tot de 29e december...
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Afgelopen 29 december heb anders ook niets ontvangen (op smsjes na) van al mijn vrienden alhier.
Dus. Niet dat dat nu wat uit gaat maken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |