valt toch nog reuze meequote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Het was 5.45quote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, en geen zin natuurlijk, de komende 2 weken
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 08:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.
http://www.nu.nl/news/1038098/122/Deense_actiegroep_tegen_vroeg_opstaan.htmlquote:
Koop een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand andersquote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!![]()
Vakantie is toch stom.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
'Werken'quote:
Daarom ben ik ook 6 weken vrij deze zomer!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand anders
Schijt, soms moet je aan jezelf denken.
Vanwaar die post in m'n fotoboek?quote:
Verder laten vorderen en dan in bed gaan liggen uitgriepen?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:55 schreef bigbird het volgende:
GoedemorgenIemand nog een goede remedie tegen keelpijn en beginnende griep?
Zou wel willen, maar komt hier op werk heel slecht uitquote:Op woensdag 11 april 2007 09:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verder laten vorderen en dan in bed gaan liggen uitgriepen?
trachitoltabletten (drogist) tegen keelpijn, vitaminebommen tegen beginnende griep (supradyn complex forte oid, ook drogist). Geen garantie natuurlijk dat de griep dan niet door gaat zetten, maar de kans is dan wellicht wat kleiner. Ga naar een goede drogist (niet gewoon de kruidvat ofzo) en vraag daar anders advies, bij een echte drogist weten ze vaak best veel.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:55 schreef bigbird het volgende:
GoedemorgenIemand nog een goede remedie tegen keelpijn en beginnende griep?
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
trachitoltabletten (drogist) tegen keelpijn, vitaminebommen tegen beginnende griep (supradyn complex forte oid, ook drogist). Geen garantie natuurlijk dat de griep dan niet door gaat zetten, maar de kans is dan wellicht wat kleiner. Ga naar een goede drogist (niet gewoon de kruidvat ofzo) en vraag daar anders advies, bij een echte drogist weten ze vaak best veel.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Frezer het volgende:
Hoerige automatische Window update, ik heb 4 keer mijn computer opnieuw moeten opstarten omdat 'ie vast liep.
Goedemorgen!quote:
Ja sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt,quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt,.
Leukquote:Op woensdag 11 april 2007 01:18 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe waren de fruitellas?
Je hebt dus aardig genoten van de fruitella'squote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk. Alleen de basgitaar ging stuk en pas toen die na een paar minuten weer deed ging de zaal plat, daarvoor stond iedereen er heel kalmpjes bij.
"Een goede baslijn merk je pas op als hij er niet meer is" was het motto geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk. Alleen de basgitaar ging stuk en pas toen die na een paar minuten weer deed ging de zaal plat, daarvoor stond iedereen er heel kalmpjes bij.
bier en zulksquote:Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanwaar die post in m'n fotoboek?![]()
wat heeft dit met lef hebben te maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Pfieuw lefgozerin ben ikmn wastafel is verstopt en die buis die de vloer ingaat is losgeraakt waardoor al het water eruit komt op de vloer dus
en ik ben een schijterd wbt bellen, maar ik heb het gedaan en morgen komt er iemand
![]()
Bij Plato is heul geen bier en zulks,quote:
ik ben gewoon een schijterdquote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef emo.gif het volgende:
[..]
wat heeft dit met lef hebben te maken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon een schijterddurfde niet te bellen
Je hebt duidelijk CL's loodgietersaga gemist.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef emo.gif het volgende:
[..]
wat heeft dit met lef hebben te maken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Een loodgieter bellen is iets heel anders dan twee loodgieters op de douche aan te treffen terwijl je wilt douchen.
Ik dacht dat jij niet nij de 'subclub eenzame drinkers' in de slowchat hoorde.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk CL's loodgietersaga gemist.
Lijkt me een goede samenvatting.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Een loodgieter bellen is iets heel anders dan twee loodgieters op de douche aan te treffen terwijl je wilt douchen.
Je krijgt de groeten van Wouter. Die zit in de kamer naast me!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet nij de 'subclub eenzame drinkers' in de slowchat hoorde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |