quote:
Dat gaat feest worden in bed dus!quote:
valt toch nog reuze meequote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Het was 5.45quote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
Waarom is het zo vroeg?
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, en geen zin natuurlijk, de komende 2 weken
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 08:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Plan een vakantie. Da's altijd goed voor de zin.
http://www.nu.nl/news/1038098/122/Deense_actiegroep_tegen_vroeg_opstaan.htmlquote:
Koop een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Waarschijnlijk is er weer wat mis met de auto.. Ik word 't een beetje zat
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand andersquote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb mijn zomervakantie al gepland staan!![]()
Vakantie is toch stom.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest
Ik kan niet eens een week vrij nemen...
Waarom denk je dat ik hier een ontslagbrief heb
'Werken'quote:
Daarom ben ik ook 6 weken vrij deze zomer!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al volgeboekt. Nou ja, straks dus niet meer, dan mag mijn opvolger lekker aankloten. Als ze een opvolger kunnen vinden, het is nog steeds erg stil over het inwerken van iemand anders
Schijt, soms moet je aan jezelf denken.
Vanwaar die post in m'n fotoboek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |