quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx mompelt iets met een berenvel in een bos, zonder kleren.
Ik wil het denk ik niet wetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was geen berenvel, dat was lichaamsbeharing!
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Burdie het volgende:
Ik heb mijn schwanz nog nooit gebruikt.
Die van een ander wel dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Burdie het volgende:
Ik heb mijn schwanz nog nooit gebruikt.
Het leek verdacht veel op een beerquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was geen berenvel, dat was lichaamsbeharing!
DAT WAS HAAR DOOS, WAAR DIE BORIS-LOOKALIKE HEIDEN6DINGES REGELMATIG AAN SABBELT.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het leek verdacht veel op een beer.
Dat geldt voor grofweg 50% van de wereldbevolking,quote:
Nog steeds? Ik dacht dat hij het nieuwe er allang vanaf had gesabbeld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
DAT WAS HAAR DOOS, WAAR DIE BORIS-LOOKALIKE HEIDEN6DINGES REGELMATIG AAN SABBELT.
Waar je maar geil van wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
DAT WAS HAAR DOOS, WAAR DIE BORIS-LOOKALIKE HEIDEN6DINGES REGELMATIG AAN SABBELT.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Burdie het volgende:
Het is allicht geen ontplofte mol met een heftig verlangen naar het eten van een wortel. Dat is in elk geval een pluspuntje.
Nouhouhou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Burdie het volgende:
Het is allicht geen ontplofte mol met een heftig verlangen naar het eten van een wortel. Dat is in elk geval een pluspuntje.
Begin eens in SEX.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik heb niets gemist
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga weer, ik vind het maar vies hier.
De raakt opgewonden van beren en mollen, en doet een paard na?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
Nou ja, ik hoef in ieder geval geen poging tot slapen meer te doen vandaag: die is toch gedoemd te mislukken.
Wortels!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Burdie het volgende:
Nee, niet nodigquote:
Mental images. The horror.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
De raakt opgewonden van beren en mollen, en doet een paard na?
Q toch
Heb jij niet alle userfotos online staan? Jij hebt echt een slechte nachtrust!quote:
Aha. Dus dat was de echte reden waarom die mol bij Fok!radio langs ging. Het lag op de route naar Q.quote:
Het understatement van de avond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Burdie het volgende:
Het wordt vunzig hier.
Sprak mevrouw Durtie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Burdie het volgende:
Het wordt vunzig hier.
Het is na 10-en. Ijsmeis ligt op bed. Dan mag dat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Burdie het volgende:
Het wordt vunzig hier.
Mijn hoofd is gelukkig gevrijwaard van enige mental image.quote:
Ja, je hersenen slaan sommige beelden net iets te goed op.quote:
ha!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, je hersenen slaan sommige beelden net iets te goed op.
Niet alleen die van mij dus blijkbaar. Er zijn goede redenen om alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, je hersenen slaan sommige beelden net iets te goed op.
Ik heb gisternacht de aller-allerbeste reden gezien om geen alcholist te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet alleen die van mij dus blijkbaar. Er zijn goede redenen om alcoholist te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |