Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef Burdie het volgende:
Bij mij wel?
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweerquote:
Hoe meer vrouwen hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
Toch geen bifi voor oranje.
Deze laten staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweer
Opbouwende kritiek op je matige voorbereiding, het is allemaal voor je bestwil.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog druk op zoek en dan begint die Litpho alweer
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING: GELIEVE DIT TOPIC ZONDER VUNZIGHEID TE HOUDEN.
Overtreders riskeren een ban.
Een ban? Waarvan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
JA MAAR DAAR BEN IK nog NIET VUNZIG!quote:
Subtiel is mijn middlename. Gebruikelijkerwijs slechts de initiaal S., zo subtiel ben ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Burdie het volgende:
Subtiel, Litpho. Subtiel.
Je krijgt bier terwijl je net naar bed wildequote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Je krijgt bier terwijl je net naar bed wilde
Het africhten van je posse schiet al op merk ik.quote:
Soms wil ik ook gewoon slapen hoor. Serieus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Het africhten van je posse schiet al op merk ik..
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Subtiel is mijn middlename. Gebruikelijkerwijs slechts de initiaal S., zo subtiel ben ik.
DAT DUSquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een spacebox aangeboden gekregen![]()
eerst morgen maar bellen voor bezichtiging
Soms? Heel vaak! Net als ik!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms wil ik ook gewoon slapen hoor. Serieus.
Zou het een Veluwe-syndroom zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Soms? Heel vaak! Net als ik!
Zou er een verband zijn?
Vast alleen maar maandverband. Maar dat geeft eigenlijk niets, daar zijn er meer van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Soms? Heel vaak! Net als ik!
Zou er een verband zijn?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een spacebox aangeboden gekregen![]()
eerst morgen maar bellen voor bezichtiging
Welke spulletjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 komt ff binnen gerend
![]()
![]()
![]()
ik heb mn spulletjes terug
![]()
![]()
![]()
Eerst Papa Even.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar kan je nooit slapen vanwege familieleden die seks willen?.
Waarom dat nou weer?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Maandverband
Ik heb wel verband om m'n enkel, maar dat heeft niets met de maand te maken.
Zeg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar kan je nooit slapen vanwege familieleden die seks willen?.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
Sorry Q, maar ik bestier het hier van het lachen!quote:
Ik heb hem anders nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar hou je verder in, de blokkeerknop zit dichtbij he.
Ja Dikke Lul! Nu lijkt mijn terechtwijzing aan Q's adres zo in het niks te vallen. Bedankt!quote:
Ik dacht: laat ik eens ergens anders krassen.quote:
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat vrouwen geen gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik eens ergens anders krassen.
Garpje natuurlijk.
Ik heb toch geen dikke lul! Strakke kut dat je er bent hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja Dikke Lul! Nu lijkt mijn terechtwijzing aan Q's adres zo in het niks te vallen. Bedankt!.
Arme moederquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, over de Veluwe gesproken... mijn moeder wist niet wat beffen is.
Vanmiddag vond je nog dat ik niet echt een vrouw was, dus misschien hebben die mensen dan toch gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.
Omdat je niet kunt multitasken. Misschien zat er dan toch waarheid in mijn Dikke Lul opmerking, daar heb ik nooit zo op geletquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vanmiddag vond je nog dat ik niet echt een vrouw was, dus misschien hebben die mensen dan toch gelijk.
Yayquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
DAT DUS
en ik ahd ene 6.6 voor mn tentamen
BLIJDSCHAP
Yayquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 komt ff binnen gerend
![]()
![]()
![]()
ik heb mn spulletjes terug
![]()
![]()
![]()
Ik heb me wel vermaakt, lekker rellen met mn berbervriendjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Burdie het volgende:
Trouwens Q, was het gezellig zaterdag?
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
Daar verdenk ik die cake ook van jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg, was het soms een chocospacecake? Ik maak alleen nog maar matige opmerkingen.
Dat geldt voor de meeste mensen. Ook vrouwen. Of je moet piekeren tijdens het halfslachtig doen van wat anders beschouwen als multitasken, dan trek ik die opmerking over vrouwen in.quote:
Als ik echt zo'n dikke lul had gehad dan was het je wel gewoon opgevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt multitasken. Misschien zat er dan toch waarheid in mijn Dikke Lul opmerking, daar heb ik nooit zo op gelet.
Het waren Finnen. Rascist!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt, lekker rellen met mn berbervriendjes.
Of ik dacht dat het je been was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik echt zo'n dikke lul had gehad dan was het je wel gewoon opgevallen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga zo een gigantische slaappil nemen denk ik.
True. Dat daargelaten, ik ben begonnen met het herkijken van 7 series West Wing, dus te vroeg om te stoppen met Fok!ken is het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
Te vroeg om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |