Wat is het toch weer gezellig in de leukste wijk van Utrecht. De daders schijnen scandinavische uiterlijke kenmerken te hebben, vermoedelijk uit Finlandquote:Vlam slaat in de pan op Kanaleneiland
Bron : ad.nl
UTRECHT - - Een groep van circa vijftig relschoppers in de wijk Kanaleneiland heeft de politie zaterdagavond handenvol werk bezocht. Ze trokken een paal met cameratoezicht omver en bekogelden de politie met stenen en glas. Ook stalen jongens het navigatiesysteem uit de auto van het electricteitsbedrijf dat was opgeroepen. De politie verrichtte geen aanhoudingen.
Aan het begin van de avond trok een groep jongeren een paal van het cameratoezicht bij de kruising aan Bernadottelaan omver. Omdat er stroom op de paal stond, moesten medewerkers van een bedijf de situatie veilig maken. De politie moest extra eenheden en een hondebrigade inschakelen om de jongens op afstand te houden van de politie.
De relllen gebeurden op de plek waar vorige week minister Vogelaar nog een bezoek bracht aan de wijk. Politiewijkchef Van der Wal verklaarde toen dat een groep van enkele tientallen onwilligen nog steeds voor onrust blijft zorgen op Kanaleneiland. Of het zaterdagavond ook die groep betrof kon woordvoerder Jens van de politie gisteren niet zeggen. Er zijn volgens hem geen aanhoudingen verricht, omdat de politie de strafbare feiten niet zag gebeuren. ,,Je moet het maar net zien gebeuren, voordat je iemand kunt aanhouden.’’ Jens bestrijdt de lezing dat de politie geen arrestaties verrichtte om escalaties te voorkomen.
Een groep jongeren aan de Bernadottelaan wilde gisteren niet reageren op de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Een verslaggever werd in ferme woorden gesommeerd te vertrekken.
Onder politiebescherming sluiten monteurs de stroom af van de vernielde camerapaal aan de Bernadottelaan
de huidige regering zal het vast beter vinden om vooral een gesprek aan te gaan en vooral respect voor elkaar te tonen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef Johnns het volgende:
een oplossing om dit probleem eens en voor altijd op te lossen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef TranceAction het volgende:
Er zijn volgens hem geen aanhoudingen verricht, omdat de politie de strafbare feiten niet zag gebeuren. ,,Je moet het maar net zien gebeuren, voordat je iemand kunt aanhouden.’’
Ze zien dus niet eens dat ze zelf bekogeld worden? Of is dat tegenwoordig niet meer strafbaar?quote:Ze trokken een paal met cameratoezicht omver en bekogelden de politie met stenen en glas.
Finland -quote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef TranceAction het volgende:
UTRECHT - - Een groep van circa vijftig relschoppers in de wijk Kanaleneiland heeft de politie zaterdagavond handenvol werk bezocht. Ze trokken een paal met cameratoezicht omver en bekogelden de politie met stenen en glas. Ook stalen jongens het navigatiesysteem uit de auto van het electricteitsbedrijf dat was opgeroepen. De politie verrichtte geen aanhoudingen.
Aan het begin van de avond trok een groep jongeren een paal van het cameratoezicht bij de kruising aan Bernadottelaan omver. Omdat er stroom op de paal stond, moesten medewerkers van een bedijf de situatie veilig maken. De politie moest extra eenheden en een hondebrigade inschakelen om de jongens op afstand te houden van de politie.
De relllen gebeurden op de plek waar vorige week minister Vogelaar nog een bezoek bracht aan de wijk. Politiewijkchef Van der Wal verklaarde toen dat een groep van enkele tientallen onwilligen nog steeds voor onrust blijft zorgen op Kanaleneiland. Of het zaterdagavond ook die groep betrof kon woordvoerder Jens van de politie gisteren niet zeggen. Er zijn volgens hem geen aanhoudingen verricht, omdat de politie de strafbare feiten niet zag gebeuren. ,,Je moet het maar net zien gebeuren, voordat je iemand kunt aanhouden.’’ Jens bestrijdt de lezing dat de politie geen arrestaties verrichtte om escalaties te voorkomen.
Een groep jongeren aan de Bernadottelaan wilde gisteren niet reageren op de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Een verslaggever werd in ferme woorden gesommeerd te vertrekken.
Wat is het toch weer gezellig in de leukste wijk van Utrecht. De daders schijnen scandinavische uiterlijke kenmerken te hebben, vermoedelijk uit Finland
Wat heeft Ondiep hier mee te maken?quote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Finland -![]()
![]()
jij bent zeker Ondiep vergeten die kwamen zeker uit Noord Korea
Ik begrijp dat je een bronvermelding vraagt want dit klinkt wel ongeloofwaardig. Maar als je op www.ad.nl kijkt en utrecht selecteerd kom je er vanzelf. Succesquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef Meki het volgende:
en waar is je bron ?
daar waren er ook rellenquote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Wat heeft Ondiep hier mee te maken?
Ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een bronvermelding vraagt want dit klinkt wel ongeloofwaardig. Maar als je op www.ad.nl kijkt en utrecht selecteerd kom je er vanzelf. Succes
Waar de fuck heb jij het nou weer over, man?quote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef TranceAction het volgende:
Wat is het toch weer gezellig in de leukste wijk van Utrecht. De daders schijnen scandinavische uiterlijke kenmerken te hebben, vermoedelijk uit Finland
Hij bedoelt Noord Afrikanen ermee. hij wilt enkel de schuld verschuiven naar Finnenquote:Op maandag 9 april 2007 20:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over, man?
Finnen zijn overigens geen Scandinaviėrs.
Dat veranderd er toch niets aan dat dit hoogstwaarschijnlijk Marokkanen waren?quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Meki het volgende:
[..]
daar waren er ook rellen
en trouwens gisteren waren er rellen in Rotterdam waarvan de daders uit Noord Korea komen
Oh ik was vergeten dat je een marokkaan bent. Je bent waarschijnlijk gestopt na W W of niet?quote:
Lees eens de policy even en ga niet dwalen bij onderwerpenquote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat je een marokkaan bent. Je bent waarschijnlijk gestopt na W W of niet?
Tjaah als mensen ze finnen gaan noemen wel.quote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dat veranderd er toch niets aan dat dit hoogstwaarschijnlijk Marokkanen waren?
Alsof dat nodig is als de naam Kanaleneiland valt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjaah als mensen ze finnen gaan noemen wel.
trouwens nergens staan de afkomst erbij.
Ik dwaal niet, jij doet net alsof je het niet kunt vinden. Ik maak maar een grapjequote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees eens de policy even en ga niet dwalen bij onderwerpen
Ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik dwaal niet, jij doet net alsof je het niet kunt vinden. Ik maak maar een grapje
en wijk ondiep danquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is als de naam Kanaleneiland valt.Ze kunnen het beter Kameleneiland gaan noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |