admiraal-anaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?![]()
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
heb je geen borstkanker? aangezien t zeer doet bij jou.
Hoezo zou t disrespectvol zijn. Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef cerror het volgende:
Houd je harses domme rothoer.
das nou precies mijn probleemquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef covie het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik vind het wel grappig.
Helemaal niet disrespectvol.![]()
Zolang ik het zelf maar niet ben![]()
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?
laat maar zien hoor![]()
en met borstkanker moet je niet spotten, maar sla jij je armen maar eens 100 keer tegen elkaar met je pikkie ertussen, das nie grappig![]()
en waaarom reageren alleen mannen terwijl in de titel staat van niet?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.
yeah well , maybe you shouldn't do that anymorequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:57 schreef cappp het volgende:
Ik vind em wel leuk.
ESCquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
leef jij nogsteeds? Waar is prum?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Heb ik gelijk?![]()
ik heb geen idee maar dat komt ook omdatik niet bij prum hoorquote:
Je snapt de werking van gifjes niet dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
zijn het jouw borsten dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef sunshine het volgende:
Joh, zeik niet. Het doet heul geen zeer en je krijgt er behoorlijk bekijks mee!
Das voor jou een vraagquote:
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt wordquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Je snapt de werking van gifjes niet dus![]()
Ze doet maar 1 keer zo met haar borsten, maar bij het gifje gaat het alsmaar door, zeg maar alsof je je discman Ipod op repeat zet zodat hij steeds maar weer hetzelfde liedje afspeelt.
Ik krijg er geen zere tieters van hoor als ik hiernaar kijk![]()
Vragen om een ban = .....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef isama het volgende:
kan jij geen ipban krijgen of minstens een toban?
vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje, je bent gewoon kut.
Dus zorg dat je zelf te pletter valt, daar help je het forum meer mee.
ik vraag niet om een ban ik vraag of zij er een kan krijgen, en een toban maakt me niets uit zolang viswijf er maar een krijgtquote:
Als jij ONS nou eerst helpt, dan zal ik je tip opvolgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
hij helpt ons toch van jou af?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
ballen ... aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
mannen zonder ballen die het niet kunnen hebben als een vrouw ook eens een mening heeft
![]()
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt word![]()
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
Ach ja en haar gezicht staat er toch niet op.
Als je je al druk gaat maken om deze avater![]()
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef isama het volgende:
[..]
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haakquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Héééééééé
Welke tubgirl? hoe ziet dat plaatje er uit dan? post die eens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)
was die ook gefilmd door admiraalanaal??
die heb ik getekend, das heel wat anders dan levende mensen exploterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haak![]()
Ik vind het vooral vervelend als je 'ik vind' met dt schrijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt het vooral vervelend als je op je werk zit te fokken.
ik zal even voor je zoeken maar t was echt heel akelig.. heb letterlijk een nacht wakker van gelegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef covie het volgende:
[..]
Welke tubgirl? hoe ziet dat plaatje er uit dan? post die eens....
![]()
Dat zal mij me reet roesten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als je 'ik vind' met dt schrijft.
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Misschien vinden tubgirls het wel vreselijk geil. Wat kan jou t boeien hoe ze daar liggen e.d.
Waarom alleen meisjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moeten![]()
vind ik wel, je bent afgestomt als je je er niet meer zorgen om maakt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom alleen meisjes?
Jongens onder dwang is vast ook niet goed.
En what about jouw hond, die per se moet komen als jij hem roept
Dit zijn gewoon gevallen waar je je niet druk moet maken.
Onze hond moet ook altijd komen als ik m roep maar dat lukt m niet meer want zijn ballen zijn erafquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom alleen meisjes?
Jongens onder dwang is vast ook niet goed.
En what about jouw hond, die per se moet komen als jij hem roept
Dit zijn gewoon gevallen waar je je niet druk moet maken.
dit slaat als een lul op een drumstel, hoezo moet ik er druk om maken als iemand een ongepaste avatar heeft?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind ik wel, je bent afgestomt als je je er niet meer zorgen om maakt!
en ik heb geen hond hoor
Ze lacht toch ofniet dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moeten![]()
i second thatquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef cerror het volgende:
met zo een mentaliteit gaat de wereld kapot!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dit slaat als een lul op een drumstel, hoezo moet ik er druk om maken als iemand een ongepaste avatar heeft?
het zal me werkelijk aan mijn reet roesten wat andere users doen of laten, als ze iets verkeerds doen krijgen ze een ban,ik niet![]()
IEquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach, bij de admiraal zie ik alleen een rood kruis. Rode kruizen zal voor de dames geen probleem zijn, toch ?
heb je het nu over TS of over die ava?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef djenneke het volgende:
Tja, sommige vrouwen doen ook echt alles voor een beetje aandacht...
het bewonderen van het vrouwelijk schoon is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef Ripley het volgende:
Wat is er nou weer respectloos aan tieten?![]()
Ja ga het ff quotenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Unabombertje het volgende:
DIT: is tubgirl.
Covie, je vroeg er zelf om!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Unabombertje het volgende:
DIT: is tubgirl.
Covie, je vroeg er zelf om!
hoezo doet het zeer bij haar ? Heeft ze het geprobeerd dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:12 schreef soppig het volgende:
[..]
hoezo doet het zeer bij haar ? Heeft ze het geprobeerd dan ?
zoja dan is dit wel heel sneu. Erop neerkijken, maar het stiekem toch doen. En als het niet lukt meteen een afzeik topic beginnen ..
en nu?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het lukt wel, maar t is gewoon geen prettige ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wil dat plaatje niet meer zien!
Allebeiquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef isama het volgende:
[..]
heb je het nu over TS of over die ava?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel wie tubgirl is hoor, wou ff checken of je ook wist dat je er een ban voor krijgt las je m post![]()
zuuuucht ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
quote:Ik ben viswijfje!!!!
Ik heb fok net ontdekt en vind het supervet, maar heb geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over me tieten (ze zijn mooi ik weet het!) en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter me rug , dus als je wat van me vind moet je t gewoon zeggen want ik ben heus niet gek en ik kom er anders toch wel achter!
Oja en ik ben een echte meid, dus iedereen die denkt dat ik een kloon van Murp ben mag ook opzouten!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat gemeen!!!
me 3 maanden zijn nog niet voorbij![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef soppig het volgende:
[..]
zuuuucht ..
Zeiken en dan toch doen ..![]()
oh wacht even, jouw profiel zegt al genoeg. Wippen voor een breezer ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef soppig het volgende:
[..]
zuuuucht ..
Zeiken en dan toch doen ..![]()
oh wacht even, jouw profiel zegt al genoeg. Wipompen voor een breezer ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volgens mij ben ik in me profiel duidelijk over wat ik vind van dat soort sekspraat
![]()
quote:
MacGuyver kan dr een tank van maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef soppig het volgende:
[..]
een hint .. wat doen kwartjes en zwaartekracht ?
vallen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef soppig het volgende:
[..]
een hint .. wat doen kwartjes en zwaartekracht ?
Er is niks mis met vrouwen met gefundeerde meningen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
mannen zonder ballen die het niet kunnen hebben als een vrouw ook eens een mening heeft
![]()
een slotje krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef soppig het volgende:
Zinloos topic wat doe je nu !!
Doe er dan wat aan!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef Maeksy het volgende:
Voor zo'n plaatje in de OP heeft dit topic veel te weinig plaatjes van tieten.
NSFWquote:
maar wel geschikt voor dit topic.quote:
quote:
hallo, we leven niet meer in '20, het is even ddat je het weetquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat een enorm akelige foto!
wieweet zijn de ouders van dat meisje wel helemaal wanhopig naar haar op zoek en jij spot ermee![]()
TIETENquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
url=http://gomi.outerworldadult.com/wp-content/files/boobie_clap.gif]afbeelding[/url]]
etc..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hallo, we leven niet meer in '20, het is even ddat je het weet![]()
wat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat respect en normen de laatste tijd vervaagt zijn is al erg genoeg, maar doe nou niet alsof het ouderwets is om je medenmens te steunen
![]()
quote:iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen
Heb ik gelijk?
quote:
Ga op een terras werken en doe je dit aan..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit ga ik ech nie nadoen en ik geloof ook niet dat yvonne dit leuk zomers zou vinden j
![]()
dan moet ze ook ff zeggen waar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef denka het volgende:
[..]
Ga op een terras werken en doe je dit aan..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef denka het volgende:
[..]
Ga op een terras werken en doe je dit aan..
[afbeelding]
en dan kan je haar voor een breezer of hamburger neuken..quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Jett het volgende:
Admiraal anaal is tov.
avater is dus ook tov.
TS is preutse hoer met blijkbaar grote tieten als het pijn doet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is een leuk setje en mooi en laat de meisje ook in de waarde
![]()
vandaar ook mijn eerste opmerking "neuken voor een breezer"quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:55 schreef denka het volgende:
[..]
en dan kan je haar voor een breezer of hamburger neuken..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Jett het volgende:
Admiraal anaal is tov.
avater is dus ook tov.
TS is preutse hoer met blijkbaar grote tieten als het pijn doet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Eensch.
Conclusie:
TS is jaloers op échte tieten.
Slotje.
ja, ik ben de heilige maagd niet!quote:
Neuken en respectvolquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja, ik ben de heilige maagd niet!
ik hou van erotiek, sexykleren, speeltjes uitdagen en lekker bonken![]()
als het maar op n respectvolle manier gaat![]()
Ik vraag dit met zeer veel respect, kom even hier en sprijd je benen, dan zal ik "het" respecterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
even verbeterdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef TryX het volgende:
[..]
Ik vraag dit met zeer veel respect, kom even hier en sprijd je benen, dan zal ik "het" inspecteren![]()
nu vraag ik je in alle respect ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoi babbelbroekje!!! knuffelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef BabblingBrook het volgende:
Heerlijk, ik doe niet anders.
lesbiequote:
quote:
van ons aller Viswijf.quote:toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
van ons aller Dikke van Dale ..quote:pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
Anyhoo beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die zich laat naaien voor een drankje. Respect is iets dat je krijgt van een ander. Jouw redenering is misschien dat het handig uitkomt dat je een beurt en een drankje krijgt omdat je het wilde. De ander denkt alleen maar dat ie naar een goedkope hoer is geweest. Kostprijs 4 euro of wat die troep ook mag kosten.quote:
hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar
Nouja .. ik zag dat topic over breezer sex. Dat deed me denken aan dit topic. En ja hoor .. 3e reactie was het bingo.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef -SL- het volgende:
Zeg soppig;
zit je te searchen op viswijfje ofzo?
Je kickt al haar topics
jij moet beter lezen!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef soppig het volgende:
Kijk eens wat we vonden in Ooit breezerseks gehad? :')
Anyhoo beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die zich laat naaien voor een drankje. Respect is iets dat je krijgt van een ander. Jouw redenering is misschien dat het handig uitkomt dat je een beurt en een drankje krijgt omdat je het wilde. De ander denkt alleen maar dat ie naar een goedkope hoer is geweest. Kostprijs 4 euro of wat die troep ook mag kosten.
Ziet er naar uit dat mijn eerste reactie toch correct was.
Sadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
ik speel de bal even terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
omgquote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een beezer geven en je krijgt t waarschijnlijk welquote:Op woensdag 11 april 2007 12:50 schreef soppig het volgende:
[..]
ze heeft jouw verzoek om haar msn adres afgewezen ?
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vindquote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef soppig het volgende:
[..]
ik speel de bal even terug.
JIJ moet beter lezen. Ik stel dat de ANDER geen respect voor je heeft. Ook mis ik een stukje tekst in jouw antwoord waaruit enige eigen keuze blijkt... zoals ik het nu zie kan iedereen naar je toekomen met zin en jij slaat daar een slaatje uit en LAAT je naaien..
"als een jongen me graag wil" .. dus boeit niet wie .. als ie maar wil.
daarnaast : het "willen" is seks. En nadat jij een bijna onoverkomelijke drempel hebt opgeworpen (te noemen een breezer a 4 euro (as in een materieel goed gelijkstaande aan een bedrag x) ) dan laat je je volblaffen door een of andere zwetende dikke kalende man in een ballenknijper met remsporen.
Neuken tegen vergoeding is gelijk aan hoereren, maar het is ook hoerig in de andere zin van het woord om mensen een poot uit te draaien.
mijn punt was dat het gaat om wat een ander denkt over jou en niet wat jij denkt .. (al is dat niet zoveel).
Je bent een deprimerend voorbeeld van dat krantenartikel van gister.
Maar zuig je mensen af voor 50 e ?
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vind![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef covie het volgende:
[..]
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.![]()
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.quote:
quote:
quote:toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
quote:niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
voor breezers, peuken en slaapplekken.quote:soms moet je ook gewoon wel als je alleen uit was en niet meer thuiskomt voor een slaapplek..
doe t liever niet hoor
ja duuuhquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.
Dus stel je ziet 2 leuke jongens en de ene biedt je een breezer drankje aan dan ga je echt wel met hem nuecken.
dit is belangrijkste!!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef soppig het volgende:
niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
Hand op hart, nee, geen kloon van Murpquote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
Zeg jij er eens wat van, neuken en een breezer toe?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat een respectloos topic.
Godverdomme van wie dan welquote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Wegspoelen?!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Met mij?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Godverdomme van wie dan wel.
IK EIS CAMSEX![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wegspoelen?!
Sperma is geen vloeibaar cement hoor
Daar doelde ik eigenlijk niet op, maar ik hou me wel aanbevolen hoorquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
van cement ga je toch niet snoepen???![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Van een Viswijf dat sperma slikt wel dan
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Electro-Worm het volgende:
"wegspoelen" Met wegspoelen verstond ik slikken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar annanas.
Voor de broodnodige proteïnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde: de smaak na afloop wegspoelen
niet met een breezer dat ranzige zaad naar binnen spoelen![]()
Moet je Beerenburg drinken!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar ananas.
Ben je bespoten door een groep breezers?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar ananas.
the irony.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jongens die breezers drinken moet ik niet
dus we hadden het toch goed ..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde: de smaak na afloop wegspoelen
niet met een breezer dat ranzige zaad naar binnen spoelen![]()
nja, of gewoon de smaak van de jongen.. ik doe niet altijd spermaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef soppig het volgende:
[..]
dus we hadden het toch goed ..
voor de duidelijkheid ..
het met breezers wegspoelen van de vieze smaak van sperma
Wil je niet zo generaliseren?!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nja, of gewoon de smaak van de jongen.. ik doe niet altijd sperma![]()
mag ik hem inkoppen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wil je niet zo generaliseren?!![]()
Ik smaak best lekker![]()
dan ben jij vast iemand met heeeeeel veeeeel smaakjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nja, of gewoon de smaak van de jongen..
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef soppig het volgende:
[..]
dan ben jij vast iemand met heeeeeel veeeeel smaakjes.
bittere breezer ananas
bittere breezer aardbei
bittere breezer lime
ga je gangquote:
Ik dacht al wat duurt het langquote:
wel tof van je dat je die stinkende stok niet afwijst, maar pas als ie klaar is een drankje doet!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is het een grap?
ik zeg niet dat ik altijd even fijn smaak, maar je treft gewoon afentoe een jongen met een gore, en dan wil je na afloop echt wel wat drinken ja!
ja A zeggen is B zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel tof van je dat je die stinkende stok niet afwijst, maar pas als ie klaar is een drankje doet!
je bent zelf een sletquote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
hoogstwaarschijnlijk is de user met t plaatje een man en vindt hij dat lekker.. ik zie t probleem niet, waar hij op geilt moet hij lekker zelf weten.. Het meisje op t plaatje vind ik wel een slet, maar goed dat doet ze ook zichzelf aan.. en dat t pijn doet, ach dan doe je het zelf toch gewoon niet, probleem opgelost:)
post je tieten eens, ligt misschien aan jou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Je snapt de werking van gifjes niet dus![]()
Ze doet maar 1 keer zo met haar borsten, maar bij het gifje gaat het alsmaar door, zeg maar alsof je je discman Ipod op repeat zet zodat hij steeds maar weer hetzelfde liedje afspeelt.
Ik krijg er geen zere tieters van hoor als ik hiernaar kijk![]()
ik ben geen sletquote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
misschien moeten we dan een x met viswijfje uitgaan![]()
Idd geen gewone slet maar een:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
post je tieten eens, ligt misschien aan jou.
mijne ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
ze staan wel ergens op internet zoek maar![]()
idd te ergquote:
dan ben je niet de enige...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je posts wel kewl.
Over 1,5 maand 1716, en nu al zoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je posts wel kewl.
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !quote:quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef mariskasl het volgende:
Mirella, mirella... maak je niet zo druk
waar heb jij mijn naam vandaan????
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder als voorbeeld.![]()
niks viswijfje
Je moeder slikt wel. 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder als voorbeeld.![]()
niks viswijfje
Op dat topic zit een slotje is ze nu echt weg?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef soppig het volgende:
He viswijfje ..
Ik ga weg!
[..]
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !
wasquote:
jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat jij 25ste op de wereld ben gekomen? Onbevlekt?
weet ik toch al.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
was
Jij bent de eerste die kat i.p.v van poes/poesje zegt![]()
Zeg maar tegen je moeder hoe slim jij bent
maar weet zij het?quote:
hoe kom je bij nijmegen??quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef soppig het volgende:
He viswijfje ..
Ik ga weg!
[..]
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !
ja maar hoe kom je er bij dat ik daar uit kom?quote:
kutkick.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
goed topiek
Je woont 30KM in de buurt van Nijmegen, niet zeikenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar hoe kom je er bij dat ik daar uit kom?![]()
ik heb welles geschreven dat ik er met me nichtje heenging, maar heb er nooit gewoond![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje, je bent gewoon kut.
Dus zorg dat je zelf te pletter valt, daar help je het forum meer mee.
Ik kon me niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je woont 30KM in de buurt van Nijmegen, niet zeiken
aleen ts ziet er een probleem in eikquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef keepwalking het volgende:
Dat pijn doen valt volgens mij wel mee.
En dat disrespectvol ook.
Ik zie het probleem verder ook niet eigenlijk. [afbeelding]
Ik vind je echt KUTquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet waar!
hoe kom je daar ineens bij??
inderdaad nog een paar postsquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad nog een paar posts![]()
Mag denk ik al, want volgens mij zei viswijfje dat ze hier weggaat![]()
ik ga nergens heenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad nog een paar posts![]()
Mag denk ik al, want volgens mij zei viswijfje dat ze hier weggaat![]()
JOEPIEquote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nergens heen
alleen naar fok!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja thnx iig dankzij jou ben ik sneller dan verwacht bij mijn 1000e post gekomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nergens heen
alleen naar fok!!!![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is dat joepie .. vrolijke afwisseling van saai werk.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef soppig het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat joepie .. vrolijke afwisseling van saai werk.
maar gut oh gut .. dat mens is onvoorstelbaar dom. anyhoo(en nee geen water)
uhm .. wat is er eigenlijk "disrespectvol" aan. Dat mens in dat plaatje doet het toch echt wel zelf. Als in vrije keuze. Die keuze mogelijkheid is nou een van de fan-tas-tische resultaten vaan feminisme. Het recht hebben jezelf te laten gebruiken !quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef keepwalking het volgende:
Dat pijn doen valt volgens mij wel mee.
En dat disrespectvol ook.
Ik zie het probleem verder ook niet eigenlijk. [afbeelding]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef soppig het volgende:
[..]
uhm .. wat is er eigenlijk "disrespectvol" aan. Dat mens in dat plaatje doet het toch echt wel zelf. Als in vrije keuze. Die keuze mogelijkheid is nou een van de fan-tas-tische resultaten vaan feminisme. Het recht hebben jezelf te laten gebruiken !
Hoera voor Post-feminism
[afbeelding]
Het is een verspilling van de sterkste lijm ter wereld. Het uit elkaar donderen van een kind is tot op heden niet vermeld.quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?![]()
je houdt hier niet van? van het plaatje niet of uberhaupt niet?quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?![]()
Zaad, sperma, kwak, lauwe mannenpap, die rotzooi die jij gulzig opschrokt tegen betaling van een breezerquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een leuke kloon hebt Yvonnequote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Je komt je dag er zo wel mee door iddquote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef soppig het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat joepie .. vrolijke afwisseling van saai werk.
maar gut oh gut .. dat mens is onvoorstelbaar dom. anyhoo(en nee geen water)
idd het blijft ook garpigquote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je komt je dag er zo wel mee door idd![]()
Heej daar !quote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef covie het volgende:
[..]
idd het blijft ook garpig![]()
al vind mijn baas het waarschijnlijk niet zo leuk, want dan komt er alleen maar minder werk uit mijn handen
Heb jij daar ook al last van?quote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef covie het volgende:
[..]
idd het blijft ook garpig![]()
al vind mijn baas het waarschijnlijk niet zo leuk, want dan komt er alleen maar minder werk uit mijn handen
ik hoop juist wel dat mijn baas ook fokt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van?
Ik hoop dat mijn baas niet FOK!t.
Insert "haha kijk mij ik doe je baas na en ga eens aan het werk" post
quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef melluk het volgende:
[..]
ik hoop juist wel dat mijn baas ook fokt...
dan kunnen we samen lachen om Viswijfje hahaha
sorry zie ik OM....ik bedoelde METquote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
een beetje mensen uitlachen lekker volwassen!!
quote:
Hallo, het is amper 5cc hoorquote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef soppig het volgende:
[..]
Zaad, sperma, kwak, lauwe mannenpap, die rotzooi die jij gulzig opschrokt tegen betaling van een breezer
als het ergens opkomt waar het niet hoort lijkt het veul meerquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, het is amper 5cc hoor
Mannen en overdrijven
quote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
als het ergens opkomt waar het niet hoort lijkt het veul meer
Dat lijkt me ook wel een goed plan ja, hehe, hoewel ik me afvraag of ik met mijn baas kan lachen. maargoed...quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef melluk het volgende:
[..]
ik hoop juist wel dat mijn baas ook fokt...
dan kunnen we samen lachen om Viswijfje hahaha
denk dat de mijne wel kan lachen hoor...;)quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef covie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een goed plan ja, hehe, hoewel ik me afvraag of ik met mijn baas kan lachen. maargoed...
Maar als hij fokt kan hij mij niet gaan afstraffen omdat ik ook fok vind ik dan.![]()
Maargoed viswijfje nog naar het laantje geweest dit weekend?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef covie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een goed plan ja, hehe, hoewel ik me afvraag of ik met mijn baas kan lachen. maargoed...
Maar als hij fokt kan hij mij niet gaan afstraffen omdat ik ook fok vind ik dan.![]()
Maargoed viswijfje nog naar het laantje geweest dit weekend?
flauw hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ga ik jou niet aan je neus hangen!
![]()
wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan??quote:
ikke? weekje geleden...quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan??
Van mij mag ej het ook weten hoor.. gisteren en vrijdag dusquote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan??
Ik snap t. gewoon een beetje vingeren en trekken dus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Viswijfje het volgende:
o jullie vertellen het ook nog![]()
ik ben wel even naar het laantje geweest ja maar we zijn niet al-the-way gegaan als je me begrijpt![]()
misschien nog net ff pijpenquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ik snap t. gewoon een beetje vingeren en trekken dus.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ik snap t. gewoon een beetje vingeren en trekken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |