aleen ts ziet er een probleem in eikquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef keepwalking het volgende:
Dat pijn doen valt volgens mij wel mee.
En dat disrespectvol ook.
Ik zie het probleem verder ook niet eigenlijk. [afbeelding]
Ik vind je echt KUTquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet waar!
hoe kom je daar ineens bij??
inderdaad nog een paar postsquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad nog een paar posts![]()
Mag denk ik al, want volgens mij zei viswijfje dat ze hier weggaat![]()
ik ga nergens heenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad nog een paar posts![]()
Mag denk ik al, want volgens mij zei viswijfje dat ze hier weggaat![]()
JOEPIEquote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nergens heen
alleen naar fok!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja thnx iig dankzij jou ben ik sneller dan verwacht bij mijn 1000e post gekomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nergens heen
alleen naar fok!!!![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is dat joepie .. vrolijke afwisseling van saai werk.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef soppig het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat joepie .. vrolijke afwisseling van saai werk.
maar gut oh gut .. dat mens is onvoorstelbaar dom. anyhoo(en nee geen water)
uhm .. wat is er eigenlijk "disrespectvol" aan. Dat mens in dat plaatje doet het toch echt wel zelf. Als in vrije keuze. Die keuze mogelijkheid is nou een van de fan-tas-tische resultaten vaan feminisme. Het recht hebben jezelf te laten gebruiken !quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef keepwalking het volgende:
Dat pijn doen valt volgens mij wel mee.
En dat disrespectvol ook.
Ik zie het probleem verder ook niet eigenlijk. [afbeelding]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef soppig het volgende:
[..]
uhm .. wat is er eigenlijk "disrespectvol" aan. Dat mens in dat plaatje doet het toch echt wel zelf. Als in vrije keuze. Die keuze mogelijkheid is nou een van de fan-tas-tische resultaten vaan feminisme. Het recht hebben jezelf te laten gebruiken !
Hoera voor Post-feminism
[afbeelding]
Het is een verspilling van de sterkste lijm ter wereld. Het uit elkaar donderen van een kind is tot op heden niet vermeld.quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?![]()
je houdt hier niet van? van het plaatje niet of uberhaupt niet?quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ieuw, ga je wassen! kan dat plaatje weg of iemand zeggen dat t kwark is ofzow?![]()
Zaad, sperma, kwak, lauwe mannenpap, die rotzooi die jij gulzig opschrokt tegen betaling van een breezerquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een leuke kloon hebt Yvonnequote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |