een slotje krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef soppig het volgende:
Zinloos topic wat doe je nu !!
Doe er dan wat aan!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef Maeksy het volgende:
Voor zo'n plaatje in de OP heeft dit topic veel te weinig plaatjes van tieten.
NSFWquote:
maar wel geschikt voor dit topic.quote:
quote:
hallo, we leven niet meer in '20, het is even ddat je het weetquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat een enorm akelige foto!
wieweet zijn de ouders van dat meisje wel helemaal wanhopig naar haar op zoek en jij spot ermee![]()
TIETENquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
url=http://gomi.outerworldadult.com/wp-content/files/boobie_clap.gif]afbeelding[/url]]
etc..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hallo, we leven niet meer in '20, het is even ddat je het weet![]()
wat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat respect en normen de laatste tijd vervaagt zijn is al erg genoeg, maar doe nou niet alsof het ouderwets is om je medenmens te steunen
![]()
quote:iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?
quote:
Ga op een terras werken en doe je dit aan..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit ga ik ech nie nadoen en ik geloof ook niet dat yvonne dit leuk zomers zou vinden j
![]()
dan moet ze ook ff zeggen waar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef denka het volgende:
[..]
Ga op een terras werken en doe je dit aan..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef denka het volgende:
[..]
Ga op een terras werken en doe je dit aan..
[afbeelding]
en dan kan je haar voor een breezer of hamburger neuken..quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Jett het volgende:
Admiraal anaal is tov.
avater is dus ook tov.
TS is preutse hoer met blijkbaar grote tieten als het pijn doet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is een leuk setje en mooi en laat de meisje ook in de waarde
![]()
vandaar ook mijn eerste opmerking "neuken voor een breezer"quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:55 schreef denka het volgende:
[..]
en dan kan je haar voor een breezer of hamburger neuken..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Jett het volgende:
Admiraal anaal is tov.
avater is dus ook tov.
TS is preutse hoer met blijkbaar grote tieten als het pijn doet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Eensch.
Conclusie:
TS is jaloers op échte tieten.
Slotje.
ja, ik ben de heilige maagd niet!quote:
Neuken en respectvolquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja, ik ben de heilige maagd niet!
ik hou van erotiek, sexykleren, speeltjes uitdagen en lekker bonken![]()
als het maar op n respectvolle manier gaat![]()
Ik vraag dit met zeer veel respect, kom even hier en sprijd je benen, dan zal ik "het" respecterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
even verbeterdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef TryX het volgende:
[..]
Ik vraag dit met zeer veel respect, kom even hier en sprijd je benen, dan zal ik "het" inspecteren![]()
nu vraag ik je in alle respect ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoi babbelbroekje!!! knuffelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef BabblingBrook het volgende:
Heerlijk, ik doe niet anders.
lesbiequote:
quote:
van ons aller Viswijf.quote:toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
van ons aller Dikke van Dale ..quote:pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
Anyhoo beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die zich laat naaien voor een drankje. Respect is iets dat je krijgt van een ander. Jouw redenering is misschien dat het handig uitkomt dat je een beurt en een drankje krijgt omdat je het wilde. De ander denkt alleen maar dat ie naar een goedkope hoer is geweest. Kostprijs 4 euro of wat die troep ook mag kosten.quote:
hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar
Nouja .. ik zag dat topic over breezer sex. Dat deed me denken aan dit topic. En ja hoor .. 3e reactie was het bingo.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef -SL- het volgende:
Zeg soppig;
zit je te searchen op viswijfje ofzo?
Je kickt al haar topics
jij moet beter lezen!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef soppig het volgende:
Kijk eens wat we vonden in Ooit breezerseks gehad? :')
Anyhoo beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die zich laat naaien voor een drankje. Respect is iets dat je krijgt van een ander. Jouw redenering is misschien dat het handig uitkomt dat je een beurt en een drankje krijgt omdat je het wilde. De ander denkt alleen maar dat ie naar een goedkope hoer is geweest. Kostprijs 4 euro of wat die troep ook mag kosten.
Ziet er naar uit dat mijn eerste reactie toch correct was.
Sadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
ik speel de bal even terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
omgquote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een beezer geven en je krijgt t waarschijnlijk welquote:Op woensdag 11 april 2007 12:50 schreef soppig het volgende:
[..]
ze heeft jouw verzoek om haar msn adres afgewezen ?
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vindquote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef soppig het volgende:
[..]
ik speel de bal even terug.
JIJ moet beter lezen. Ik stel dat de ANDER geen respect voor je heeft. Ook mis ik een stukje tekst in jouw antwoord waaruit enige eigen keuze blijkt... zoals ik het nu zie kan iedereen naar je toekomen met zin en jij slaat daar een slaatje uit en LAAT je naaien..
"als een jongen me graag wil" .. dus boeit niet wie .. als ie maar wil.
daarnaast : het "willen" is seks. En nadat jij een bijna onoverkomelijke drempel hebt opgeworpen (te noemen een breezer a 4 euro (as in een materieel goed gelijkstaande aan een bedrag x) ) dan laat je je volblaffen door een of andere zwetende dikke kalende man in een ballenknijper met remsporen.
Neuken tegen vergoeding is gelijk aan hoereren, maar het is ook hoerig in de andere zin van het woord om mensen een poot uit te draaien.
mijn punt was dat het gaat om wat een ander denkt over jou en niet wat jij denkt .. (al is dat niet zoveel).
Je bent een deprimerend voorbeeld van dat krantenartikel van gister.
Maar zuig je mensen af voor 50 e ?
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vind![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef covie het volgende:
[..]
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.![]()
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.quote:
quote:
quote:toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
quote:niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
voor breezers, peuken en slaapplekken.quote:soms moet je ook gewoon wel als je alleen uit was en niet meer thuiskomt voor een slaapplek..
doe t liever niet hoor
ja duuuhquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.
Dus stel je ziet 2 leuke jongens en de ene biedt je een breezer drankje aan dan ga je echt wel met hem nuecken.
dit is belangrijkste!!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef soppig het volgende:
niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
Hand op hart, nee, geen kloon van Murpquote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
Zeg jij er eens wat van, neuken en een breezer toe?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat een respectloos topic.
Godverdomme van wie dan welquote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Wegspoelen?!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Met mij?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Godverdomme van wie dan wel.
IK EIS CAMSEX![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wegspoelen?!
Sperma is geen vloeibaar cement hoor
Daar doelde ik eigenlijk niet op, maar ik hou me wel aanbevolen hoorquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
van cement ga je toch niet snoepen???![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Van een Viswijf dat sperma slikt wel dan
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Electro-Worm het volgende:
"wegspoelen" Met wegspoelen verstond ik slikken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar annanas.
Voor de broodnodige proteļnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde: de smaak na afloop wegspoelen
niet met een breezer dat ranzige zaad naar binnen spoelen![]()
Moet je Beerenburg drinken!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar ananas.
Ben je bespoten door een groep breezers?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat als jongens breezers drinken hun sperma gaat smaken naar de soort breezer. ik ruik nu dus enorm naar ananas.
the irony.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jongens die breezers drinken moet ik niet
dus we hadden het toch goed ..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde: de smaak na afloop wegspoelen
niet met een breezer dat ranzige zaad naar binnen spoelen![]()
nja, of gewoon de smaak van de jongen.. ik doe niet altijd spermaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef soppig het volgende:
[..]
dus we hadden het toch goed ..
voor de duidelijkheid ..
het met breezers wegspoelen van de vieze smaak van sperma
Wil je niet zo generaliseren?!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nja, of gewoon de smaak van de jongen.. ik doe niet altijd sperma![]()
mag ik hem inkoppen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wil je niet zo generaliseren?!![]()
Ik smaak best lekker![]()
dan ben jij vast iemand met heeeeeel veeeeel smaakjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nja, of gewoon de smaak van de jongen..
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef soppig het volgende:
[..]
dan ben jij vast iemand met heeeeeel veeeeel smaakjes.
bittere breezer ananas
bittere breezer aardbei
bittere breezer lime
ga je gangquote:
Ik dacht al wat duurt het langquote:
wel tof van je dat je die stinkende stok niet afwijst, maar pas als ie klaar is een drankje doet!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is het een grap?
ik zeg niet dat ik altijd even fijn smaak, maar je treft gewoon afentoe een jongen met een gore, en dan wil je na afloop echt wel wat drinken ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |