ja A zeggen is B zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel tof van je dat je die stinkende stok niet afwijst, maar pas als ie klaar is een drankje doet!
je bent zelf een sletquote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
hoogstwaarschijnlijk is de user met t plaatje een man en vindt hij dat lekker.. ik zie t probleem niet, waar hij op geilt moet hij lekker zelf weten.. Het meisje op t plaatje vind ik wel een slet, maar goed dat doet ze ook zichzelf aan.. en dat t pijn doet, ach dan doe je het zelf toch gewoon niet, probleem opgelost:)
post je tieten eens, ligt misschien aan jou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Je snapt de werking van gifjes niet dus![]()
Ze doet maar 1 keer zo met haar borsten, maar bij het gifje gaat het alsmaar door, zeg maar alsof je je discman Ipod op repeat zet zodat hij steeds maar weer hetzelfde liedje afspeelt.
Ik krijg er geen zere tieters van hoor als ik hiernaar kijk![]()
ik ben geen sletquote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
misschien moeten we dan een x met viswijfje uitgaan![]()
Idd geen gewone slet maar een:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
post je tieten eens, ligt misschien aan jou.
mijne ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
ze staan wel ergens op internet zoek maar![]()
idd te ergquote:
dan ben je niet de enige...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je posts wel kewl.
Over 1,5 maand 1716, en nu al zoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je posts wel kewl.
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !quote:quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef mariskasl het volgende:
Mirella, mirella... maak je niet zo druk
waar heb jij mijn naam vandaan????
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder als voorbeeld.![]()
niks viswijfje
Je moeder slikt wel. 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder als voorbeeld.![]()
niks viswijfje
Op dat topic zit een slotje is ze nu echt weg?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef soppig het volgende:
He viswijfje ..
Ik ga weg!
[..]
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !
wasquote:
jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat jij 25ste op de wereld ben gekomen? Onbevlekt?
weet ik toch al.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
was
Jij bent de eerste die kat i.p.v van poes/poesje zegt![]()
Zeg maar tegen je moeder hoe slim jij bent
maar weet zij het?quote:
hoe kom je bij nijmegen??quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef soppig het volgende:
He viswijfje ..
Ik ga weg!
[..]
het heet dus mirella in Nijmegen .. op naar google tieten jacht !
ja maar hoe kom je er bij dat ik daar uit kom?quote:
kutkick.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
goed topiek
Je woont 30KM in de buurt van Nijmegen, niet zeikenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar hoe kom je er bij dat ik daar uit kom?![]()
ik heb welles geschreven dat ik er met me nichtje heenging, maar heb er nooit gewoond![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje, je bent gewoon kut.
Dus zorg dat je zelf te pletter valt, daar help je het forum meer mee.
Ik kon me niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef cerror het volgende:
Houd je harses domme rothoer.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je woont 30KM in de buurt van Nijmegen, niet zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |