admiraal-anaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?![]()
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
heb je geen borstkanker? aangezien t zeer doet bij jou.
Hoezo zou t disrespectvol zijn. Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef cerror het volgende:
Houd je harses domme rothoer.
das nou precies mijn probleemquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef covie het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik vind het wel grappig.
Helemaal niet disrespectvol.![]()
Zolang ik het zelf maar niet ben![]()
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?
laat maar zien hoor![]()
en met borstkanker moet je niet spotten, maar sla jij je armen maar eens 100 keer tegen elkaar met je pikkie ertussen, das nie grappig![]()
en waaarom reageren alleen mannen terwijl in de titel staat van niet?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.
yeah well , maybe you shouldn't do that anymorequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
heb je geen borstkanker? aangezien t zeer doet bij jou.
Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:57 schreef cappp het volgende:
Ik vind em wel leuk.
ESCquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
leef jij nogsteeds? Waar is prum?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?![]()
ik heb geen idee maar dat komt ook omdatik niet bij prum hoorquote:
Je snapt de werking van gifjes niet dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
zijn het jouw borsten dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef sunshine het volgende:
Joh, zeik niet. Het doet heul geen zeer en je krijgt er behoorlijk bekijks mee!
Das voor jou een vraagquote:
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt wordquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Je snapt de werking van gifjes niet dus![]()
Ze doet maar 1 keer zo met haar borsten, maar bij het gifje gaat het alsmaar door, zeg maar alsof je je discman Ipod op repeat zet zodat hij steeds maar weer hetzelfde liedje afspeelt.
Ik krijg er geen zere tieters van hoor als ik hiernaar kijk![]()
Vragen om een ban = .....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef isama het volgende:
kan jij geen ipban krijgen of minstens een toban?
vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje, je bent gewoon kut.
Dus zorg dat je zelf te pletter valt, daar help je het forum meer mee.
ik vraag niet om een ban ik vraag of zij er een kan krijgen, en een toban maakt me niets uit zolang viswijf er maar een krijgtquote:
Als jij ONS nou eerst helpt, dan zal ik je tip opvolgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
hij helpt ons toch van jou af?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
ballen ... aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
mannen zonder ballen die het niet kunnen hebben als een vrouw ook eens een mening heeft
![]()
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt word![]()
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
Ach ja en haar gezicht staat er toch niet op.
Als je je al druk gaat maken om deze avater![]()
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef isama het volgende:
[..]
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haakquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Héééééééé
Welke tubgirl? hoe ziet dat plaatje er uit dan? post die eens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)
was die ook gefilmd door admiraalanaal??
die heb ik getekend, das heel wat anders dan levende mensen exploterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |