Dat was toch al bekend, dat een groot aantal Br33z4h zich laten nemen onder het minimum jeugdloonquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Wie hebben er hier allemaal breezerseks gehad? Hoeveel beltegoed moest je ervoor geven? :'(
Specifiek gericht aan de fokkers uit het noorden, btw
Voor 2 pakjes sigaret...
Kom je zo.. heb je terug van een tientje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !!!!!!!
Heb jij dat wel eens gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt![]()
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
Ik moest zonodig weer naar zuid-limburg verhuizenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Wie hebben er hier allemaal breezerseks gehad? Hoeveel beltegoed moest je ervoor geven? :'(
Specifiek gericht aan de fokkers uit het noorden, btw
Voor 2 pakjes sigaret...
Kom je zo.. heb je terug van een tientje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !!!!!!!
niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloegquote:
In de randstad jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend, dat een groot aantal Br33z4h zich laten nemen onder het minimum jeugdloon
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef Stansfield het volgende:
Tijdens mijn jeugd was dat nog niet van toepassing.
Niet geheel onlogisch dat het in het noorden ook gebeurt.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch dat het in het noorden ook gebeurt.
Afstand tussen thuis en uitgaansplek (zuipkeet) is daar over het algemeen best groot.
Kbedoel, een ritje op de tractor kan zo'n thuisreis best een stuk verkorten!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt![]()
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slimquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zakenvrouw spelen! Dat noemen wij hoereren.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
Breezer/ Beltegoedsex is top
Zolang ze haar laatste beltegoed maar bewaart om mij te smsen als ze weer beltegoed nodig heeft
Echt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat plaatje van jou vind ik n beetje seksisch!
En!!! HELE MOOIE TETTEN!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een heel vrolijk plaatje.
ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een heel vrolijk plaatje.
Mag ik het bij jou eens testen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
oftopic: hoi Yvonne![]()
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dagquote:
Maar gewoon een vrolijk huppeltje kan toch wel?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
offtopic: hoi Yvonne![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
Ze zuigen goedquote:
Krijgt tieten mens!quote:
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
ik niet![]()
o dat bedoelde ik nog nie eens, maar me borsten vinden t ook geen prettig gevoelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef borritos het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.
Nee hoor ik maak maar een grapski![]()
ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen pratenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
ik heb al tieten![]()
welk filmpje? van de sugababes??quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen praten
Ik zie liever dit vrolijke gehuppel dan dat filmpje op de muziek van " You spin me round, round"
Alhoewel ik daar vreselijk om moet lachen.
yvonne, waarom denk je hetzelfde als ik..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.
Nu heb je ze wel, dus kun je ze bR33z4h geven in ruil voo rsexquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef SeLang het volgende:
Ik ben jaloers
In mijn tijd had je nog geen bR33z4h chicks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |