Dat was toch al bekend, dat een groot aantal Br33z4h zich laten nemen onder het minimum jeugdloonquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Wie hebben er hier allemaal breezerseks gehad? Hoeveel beltegoed moest je ervoor geven? :'(
Specifiek gericht aan de fokkers uit het noorden, btw
Voor 2 pakjes sigaret...
Kom je zo.. heb je terug van een tientje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !!!!!!!
Heb jij dat wel eens gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt![]()
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
Ik moest zonodig weer naar zuid-limburg verhuizenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Wie hebben er hier allemaal breezerseks gehad? Hoeveel beltegoed moest je ervoor geven? :'(
Specifiek gericht aan de fokkers uit het noorden, btw
Voor 2 pakjes sigaret...
Kom je zo.. heb je terug van een tientje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !!!!!!!
niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloegquote:
In de randstad jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend, dat een groot aantal Br33z4h zich laten nemen onder het minimum jeugdloon
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef Stansfield het volgende:
Tijdens mijn jeugd was dat nog niet van toepassing.
Niet geheel onlogisch dat het in het noorden ook gebeurt.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch dat het in het noorden ook gebeurt.
Afstand tussen thuis en uitgaansplek (zuipkeet) is daar over het algemeen best groot.
Kbedoel, een ritje op de tractor kan zo'n thuisreis best een stuk verkorten!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt![]()
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slimquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zakenvrouw spelen! Dat noemen wij hoereren.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
Breezer/ Beltegoedsex is top
Zolang ze haar laatste beltegoed maar bewaart om mij te smsen als ze weer beltegoed nodig heeft
Echt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat plaatje van jou vind ik n beetje seksisch!
En!!! HELE MOOIE TETTEN!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een heel vrolijk plaatje.
ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een heel vrolijk plaatje.
Mag ik het bij jou eens testen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
oftopic: hoi Yvonne![]()
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dagquote:
Maar gewoon een vrolijk huppeltje kan toch wel?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
offtopic: hoi Yvonne![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
Ze zuigen goedquote:
Krijgt tieten mens!quote:
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
ik niet![]()
o dat bedoelde ik nog nie eens, maar me borsten vinden t ook geen prettig gevoelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef borritos het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.
Nee hoor ik maak maar een grapski![]()
ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen pratenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
ik heb al tieten![]()
welk filmpje? van de sugababes??quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen praten
Ik zie liever dit vrolijke gehuppel dan dat filmpje op de muziek van " You spin me round, round"
Alhoewel ik daar vreselijk om moet lachen.
yvonne, waarom denk je hetzelfde als ik..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.
Nu heb je ze wel, dus kun je ze bR33z4h geven in ruil voo rsexquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef SeLang het volgende:
Ik ben jaloers
In mijn tijd had je nog geen bR33z4h chicks
ik heb er nog 3, wie biedt!?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Boeman het volgende:
Ik heb nog een chocolade paashaas, wie biedt!?
Die kan je ook penetreren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb een teddybeer! Provincie Utrecht!
Nein, einz. Ga naar Google en zoek op 'Meatspin'quote:
Meatspin ftw!11einzwo!!!12@affensteertchenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nein, einz. Ga naar Google en zoek op 'Meatspin'
Ik verdenk Q_B eerder dan jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef Maisnon het volgende:
Wekelijks
quote:
Ben jij zo wereldvreemd? Het is echt patheticquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet dat het zo groot was ofzo, ik dacht meer dat het een grap was door dat hele Breezerhype gedoe, maar dat het ook serieus echt is en veel gebeurd
Best wel kansloos eigenlijk
Neuh, niet wereldvreemdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ben jij zo wereldvreemd? Het is echt pathetic
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:46 schreef Plots het volgende:
Hoe gaat dat dan?
"Hey B33z4sl3tjuh!, neuken voor een teddybeer?"
![]()
Mooiste gebied van Nederland.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ik moest zonodig weer naar zuid-limburg verhuizen
quote:
Ben jij ooit wel eens in groningen ofzo geweest?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Maar even serieus.... wie heeft er weleens een marokkaan of antiliaan in het noorden des lands gezien?
Niet in Groningen.quote:
Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet in Groningen.![]()
Mijn nichtje is ook een breezersletje![]()
Ik durf niet te zoeken op sugarbabes maar ik twijfel er niet aan dat ze een profiel heeft.quote:
Hier in groningen is het een dikke ghetto man.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens in groningen ofzo geweest?
Heeft ze wel es aan jou gevraagd of je een flesje br33z4h voor d'r uit de slijterij kon mee smokkelen?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik durf niet te zoeken op sugarbabes maar ik twijfel er niet aan dat ze een profiel heeft.![]()
Ze weet dat ik korting kan geven op drank, nu wil ze steeds feestjes geven voor haar breezervriendjes en vriendinnetjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft ze wel es aan jouw gevraagd of je een flesje br33z4h voor d'r uit de slijterij kon mee smokkelen?
Wanneer kon ik ook al weer die fles whiskey bij je komen afhalen?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze weet dat ik korting kan geven op drank, nu wil ze steeds feestjes geven voor haar breezervriendjes en vriendinnetjes.![]()
Whehehe, willen die breezervriendjes van d'r, je ook zo graag in "natura" betalen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze weet dat ik korting kan geven op drank, nu wil ze steeds feestjes geven voor haar breezervriendjes en vriendinnetjes.![]()
Da's al lang geleden johquote:Op woensdag 11 april 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer kon ik ook al weer die fles whiskey bij je komen afhalen?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Whehehe, willen die breezervriendjes van d'r, je ook zo graag in "natura" betalen...
Geen idee wat je bedoeld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe heet dat Gronings goedje ook alweer "Bitter..***"
Kruidenbitter, volgens mij ja. Zit toch in zo'n ouwerwets oranje jeneverfles?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld...
Gewoon een merk kruidenbitter?
Iedere zichzelf respecterende plaats heeft zijn eigen merk kruidenbitter.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kruidenbitter, volgens mij ja. Zit toch in zo'n ouwerwets oranje jeneverfles?
Ach, wtf het is niet eens een Gronings goedje
Allemaal praatjes.quote:
Geef je adres dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.![]()
Heb ik je net uitgenodigd voor breezerneucksex en dan kom je niet eens opdagen.![]()
Eerst die breezer geven, ik ben niet gek.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende plaats heeft zijn eigen merk kruidenbitter.![]()
Oh okquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eerst die breezer geven, ik ben niet gek.![]()
Heb ik straks neucksex met je gedaan en dan krijg ik mijn breezer niet.![]()
Geen idee, ik drink die troep dan ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enkel een stikker, elke plaats een andere stikker, maar wel uit dezelfde fabriek en dezelfde fles/kruik of hoe noem je die houder?
Lang geleden?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's al lang geleden joh![]()
Ging dat om de Fryske Hynder of zomaar een fles?
Weetje wat pas troep is?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen idee, ik drink die troep dan ook niet
Het was maar een One-night-stand m'n jong, zo belangrijk was je ook niet voor d'rquote:Op woensdag 11 april 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lang geleden?
Like wtf, ben je me alweer vergeten ofzo?
Misschiem kick ik dat ene topic nog wel even omhoog zo.
Zomaar een fles denk ik, geen idee.
Zo ja, wanneer?
kijk es in het NJ topic liefiequote:Op woensdag 11 april 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje wat pas troep is?
FC utrecht!
Sssst dat moet je niet verklappenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enkel een stikker, elke plaats een andere stikker, maar wel uit dezelfde fabriek en dezelfde fles/kruik of hoe noem je die houder?
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het was maar een One-night-stand m'n jong, zo belangrijk was je ook niet voor d'r
Ging jij niet naar bedquote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.![]()
Ik doe iets verkeerd geloof ik.![]()
Blijkbaar ben je em niet genoeg tegemoetgekomen..quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.![]()
Ik doe iets verkeerd geloof ik.![]()
JA! En dan ook nog helemaal alleen en dat is jouw schuldquote:
Oh sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sssst dat moet je niet verklappen![]()
Er zijn nog genoeg mensen die dat niet weten en dan bij ons 'echte Friese Schout van Drachten' komen kopen in grote hoeveelheden.
En dan gewoon niet vertellen dat de Schout van Goes o.i.d. exact hetzelfde is.![]()
En natuurlijk was ik je niet vergeten. Anders wist ik toch ook niet dat het zo lang geleden was?![]()
Maar groningen is wel boem lauw hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 02:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou ook niet naar Groningen komen, veel te f*cking ver..
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar groningen is wel boem lauw hoor
Veel beter dan friesland, of waar je ook vandaan komt!
Je bent naļef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen magquote:Op woensdag 11 april 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat sebasser nu met mn tsjik ?
Hey, Mindermutsig is afzuigkap niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat sebasser nu met mn tsjik ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bent naļef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen mag
Eg woar hee?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, Mindermutsig is afzuigkap niet.
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bent naļef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen mag
Sinds wanneer is ze jouw "bezit"?quote:
Sinds een paar uurquote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ze jouw "bezit"?
Volgens mij heb je d'r anders wel weggejaagd..quote:
Bullshit, hoe komt het dan dat ze net over msn beloofde dat ze mij zo straks rond een uur of 12 komt verrassen met ontbijt op bed?quote:
Dat is een lollpwnagequote:Op woensdag 11 april 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit, hoe komt het dan dat ze net over msn beloofde dat ze mij zo straks rond een uur of 12 komt verrassen met ontbijt op bed?
Jawelr is roflpwnlollerzz1!!2!!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Talpa? Daar kijkt toch niemand naar..
Hey babequote:Op woensdag 11 april 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Interessante wending in het topic.
* MM nog even wakker blijft.![]()
gezellig!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Interessante wending in het topic.
* MM nog even wakker blijft.![]()
en gatvullendquote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, ik zit er echt niet op te wachten om naar tv te kijken waar Paultjuhhh een half uur erover doet om in het donker het goeie gaatje te vinden bij MM..
Want ja, een programma moet tijdvullend zijn he?
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Talpa? Daar kijkt toch niemand naar..
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, ik zit er echt niet op te wachten om naar tv te kijken waar Paultjuhhh een half uur erover doet om in het donker het goeie gaatje te vinden bij MM..
Ik was het ook niet van plan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik niet![]()
![]()
![]()
een half uur?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, je rubbertje zal er vanaf smelten en je wordt tienerpapa. Whatever you want...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou op dit moment toch echt wel een traytje breezer overhebben voor een flinke portie seks met een hete breez4h-chick.
Precies, ik ben beroemd, jij niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik niet![]()
![]()
![]()
*checked fotoboekquote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou op dit moment toch echt wel een traytje breezer overhebben voor een flinke portie seks met een hete breez4h-chick.
En jij bent ook weer zo'n lui iemand, die het niet in goede banen wil leiden..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan.
Moet Sebasser in zijn eentje voor de camera in het halfdonker een goed gaatje zien te vinden![]()
een heel traytje?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Pub chickie.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Even zodat ik ook weet waar we het over hebben: Wie is Afzuigkap?
Ook even checken...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
*checked fotoboek
Misschien lukt het met een vrachtwagen vol breezers![]()
PM haar msn (quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook even checken...
Volgens mij zou mijn nichtje het wel voor minder dan een vrachtwagen vol doen.![]()
Daarvoor pak je de tomtom maar. Ik ben geen stratenboek.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En jij bent ook weer zo'n lui iemand, die het niet in goede banen wil leiden..
Je hebt haar niet gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel licht onrespectvol om zo je nichtje af te vallen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
Afzuigkap heeft hem dan ook snel haar huis uitgezet!
Pics en a/s/l?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt haar niet gezien.![]()
Ze heeft me eerlijk wel eens verteld dat ze voor een pakje peuken met een jongen aan het seksen was geslagen. En daar was ze nog trots op ook.![]()
Echt, breezersletjes zijn leuk zolang het geen familie van je is.![]()
Kijk maar uit, straks krijg je haar als cadeautje terug van die loverboys, die zijn immers zo goed in inpakken.quote:
Geen geld terug op gebruikte artikelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijg je haar als cadeautje terug van die loverboys, die zijn immers zo goed in inpakken.
Ik moet wel een duidelijk oriėntatiepunt hebben om naartoe te rijden. Ik wil wel weten bij wat voor vlees ik in de kuip kom,voordat ik uitgekleedt (figuurlijk dan he?) word. En of ik het er nog levend vanaf breng of erin moet verzuipenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daarvoor pak je de tomtom maar. Ik ben geen stratenboek.![]()
Ze kan iig iedereen vertellen dat ze ervaring heeft en haar SOA's via haar Hyves-vriendjes kan verspreiden!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt haar niet gezien.![]()
Ze heeft me eerlijk wel eens verteld dat ze voor een pakje peuken met een jongen aan het seksen was geslagen. En daar was ze nog trots op ook.![]()
Echt, breezersletjes zijn leuk zolang het geen familie van je is.![]()
Strakheidsgehalte natuurlijk!quote:
SOA's via Hyves?!?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze kan iig iedereen vertellen dat ze ervaring heeft en haar SOA's via haar Hyves-vriendjes kan verspreiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ik had het over "Hyves-vriendjes" als in één woord...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?
Dit topic wordt echt te slecht.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?Ja, gelukkig maar dat jouw bijdragen bijdragen (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) aan niveaubehoud van dit topic
Het is toch een topic over breezerseks?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar dat jouw bijdragen bijdragen () aan niveaubehoud van dit topic
Ja toch wel hč.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga denk ik maar maffen, anders wordt het echt te kansloos voor woorden..
Nee, dan ben je nog steeds een hoer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slim![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef NZYM het volgende:
[..]
Nee, dan ben je nog steeds een hoer.
Hoer.
Wat een verrassing dat je hier post .. en vooral met zo een tekst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
Als je gewoon zegt dat er alcohol in zit, beginnen pubers al te wankelenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nietus, van Ginger-ale worden ze niet dronken![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slim![]()
Hoe dom ben je .. echt.quote:pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
ik wil ook wel sex met jouquote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Volges mij snapt niet iedereen me en denken sommigen nog dat ik óm een drankje seks met een jongen zou hebben, maar dat is niet zo!!
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld (terwijl ik stiekem al weet dat ik t toch wel met m ga doen)![]()
Zou je dat nu wel doen, ik bedoel sex met een ventquote:
Dus ik denk ff lekker met jou te secksen en vice versa, en daarna wil je nog meer van me? Sodemieter dan maar op, ik ben dan al klaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Volges mij snapt niet iedereen me en denken sommigen nog dat ik óm een drankje seks met een jongen zou hebben, maar dat is niet zo!!
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld (terwijl ik stiekem al weet dat ik t toch wel met m ga doen)![]()
HOER dus!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Dus ik denk ff lekker met jou te secksen en vice versa, en daarna wil je nog meer van me? Sodemieter dan maar op, ik ben dan al klaar.![]()
geil, neuken?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is echt niet alsof ik je daarna kaal ga plukken
maar als jij mij na afloop (of van tevoren) een drankje aanbied, dan neem ik dat wel aan![]()
(ik geef vaak ook later wel weer een drankje terug hoor.. evenveel als ik aanneem meestal wel)
ik hou niet van paardenquote:
jij hebt geen fotoquote:
ik geloof dat ik al een imagoprobleem genoeg heb na vandaag zonder dat ik met het forum naar bed gaquote:
Ik ben maar een eenzame user hoor, geen forumquote:Op woensdag 11 april 2007 13:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik geloof dat ik al een imagoprobleem genoeg heb na vandaag zonder dat ik met het forum naar bed ga![]()
Als het die breezer is je fotoboek heb je het goed gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef Jajong het volgende:
Heb wel eens een breezah geneukt heb er alleen niet voor betaald.. Tenzij je mijn kwakje in haar smoel als betaling wil zien.
quote:
quote:79% meer HIV-infecties in Groningen
Icoon GezondheidHet aantal HIV-infecties is in de stad Groningen met bijna 80% gestegen. Voornamelijk onder (jonge) homoseksuele mannen zijn er steeds meer infecties te betreuren. De GGD meldt ook dat steeds meer mensen zich op een SOA laten testen.
Er zijn in 2006 45.864 testen geweest op chlamydia, gonorroe en syfilis, een stijging van 17%. Het aantal daadwerkelijke infecties is ongeveer gelijk gebleven. Er werden 10.051 HIV-testen gedaan, een stijging van 9%. Het aantal HIV-infecties in de stad Groningen steeg met maar liefst 79%, vooral onder (jonge) homoseksuele mannen. Ook het aantal bezoekers aan het SOA-centrum in Groningen is opvallend gestegen.
Landelijk gezien is het aantal consulten aan de drie noordelijke GGD-en veel meer toegenomen dan in de rest van Nederland (24% vs. 10%). De belangrijkste reden van de stijging in het aantal SOA-onderzoeken is een actiever testbeleid. Steeds meer mensen laten zich bij vestigingen van het SOA-centrum Noord-Nederland testen in plaats van bij de huisarts.
Echter, de stijging van syfilis-, gonorroe- en HIV-besmettingen onder homoseksuele mannen in Noord-Nederland komt niet overeen met de cijfers van de rest van Nederland. Het gelijkblijvende aantal chlamydia-infecties is wel een landelijke trend. Absoluut gezien blijft chlamydia de meest voorkomende SOA. De aandoening komt het meeste voor bij heteroseksuele mannen en vrouwen - Met name bij jonge vrouwen onder de 24 jaar -, terwijl syfilis, gonorroe en HIV vooral wordt geconstateerd bij homoseksuele mannen.
Er lijkt dus per groep een bepaalde SOA te zijn, maar ook kan er een onderscheid worden gemaakt per regio. Drenthe is koploper in de stijging van chlamydia-infecties, Groningen doet het goed qua HIV-infecties en Friesland wint met de gonorroe-infecties. Volgens de GGD is de relatie tussen syfilis en HIV bij een steeds jongere groep homoseksuele mannen het meest zorgelijk, omdat dit een teken zou zijn dat deze groep onveiliger vrijt dan voorheen.
Dat is niet degene die ik bedoel maar die paal ik regelmatig (lees: elke dag) dus ik aanvaard het compliment alsnog. Dankje.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als het die breezer is je fotoboek heb je het goed gedaan.
5 Euro kom je de komende 2 dagen toch wel doorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Weer het noorden
Hoeveel ben ik waard
Wat is er?!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
M M !!
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
mis je
Weer gedroomd jongen?quote:Op donderdag 12 april 2007 03:51 schreef Sebasser het volgende:
keiharde porno, zeker.
Dagelijks zelfs.
Echt, ze waren niet meer voor reden vatbaar.
De hoeren.
Dit was een droom, zoals ik nog nooit eerder had gedroomd.quote:
Van die blauwe krijgt je heel lang ene stijve lulquote:Op donderdag 12 april 2007 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit was een droom, zoals ik nog nooit eerder had gedroomd.
Niet dat ik eerder dat gedaan had, of heb, of ooit zou willen doen.
Of misschien ben ik nu wel aan het dromen?
is this real?
Do we life in a real world?
TAKE THE RED PILL,
JAMAAR DAN BLIJF JE TOG IN DE MATRIX MALLERDquote:Op donderdag 12 april 2007 04:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Van die blauwe krijgt je heel lang ene stijve lulzeggen ze
ja, maar neuken is beter dan vrijheidquote:Op donderdag 12 april 2007 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JAMAAR DAN BLIJF JE TOG IN DE MATRIX MALLERD
quote:Op donderdag 12 april 2007 04:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ja, maar neuken is beter dan vrijheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |