admiraal-anaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?![]()
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
heb je geen borstkanker? aangezien t zeer doet bij jou.
Hoezo zou t disrespectvol zijn. Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef cerror het volgende:
Houd je harses domme rothoer.
das nou precies mijn probleemquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef covie het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik vind het wel grappig.
Helemaal niet disrespectvol.![]()
Zolang ik het zelf maar niet ben![]()
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die plaatjes zet ik toch ook niet op me plaatje?
laat maar zien hoor![]()
en met borstkanker moet je niet spotten, maar sla jij je armen maar eens 100 keer tegen elkaar met je pikkie ertussen, das nie grappig![]()
en waaarom reageren alleen mannen terwijl in de titel staat van niet?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik spot niet, ik stel gewoon een vraag. En dat mens doet het maar 1 keer.. Niet 100keer, of snap jij de werking van een gifje niet.
yeah well , maybe you shouldn't do that anymorequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wij mannen lopen ook weleens met de lul te zwabberen jeweets
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:57 schreef cappp het volgende:
Ik vind em wel leuk.
ESCquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
leef jij nogsteeds? Waar is prum?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
iemand heeft dit plaatje als plaatje op fok!
en ik vind het disrespectvol en bovendien doet het kei zeer als je t na doet![]()
Volges Yvonne is t leuk zomers en horen tieten te huppelen![]()
Wat vinden andere vrouwen ervan?
Heb ik gelijk?![]()
ik heb geen idee maar dat komt ook omdatik niet bij prum hoorquote:
Je snapt de werking van gifjes niet dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bij mij gaat ze de hele tijd door
is misschien door montage maar t oogt (en voelt) heeel echt![]()
zijn het jouw borsten dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef sunshine het volgende:
Joh, zeik niet. Het doet heul geen zeer en je krijgt er behoorlijk bekijks mee!
Das voor jou een vraagquote:
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt wordquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Je snapt de werking van gifjes niet dus![]()
Ze doet maar 1 keer zo met haar borsten, maar bij het gifje gaat het alsmaar door, zeg maar alsof je je discman Ipod op repeat zet zodat hij steeds maar weer hetzelfde liedje afspeelt.
Ik krijg er geen zere tieters van hoor als ik hiernaar kijk![]()
Vragen om een ban = .....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef isama het volgende:
kan jij geen ipban krijgen of minstens een toban?
vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje, je bent gewoon kut.
Dus zorg dat je zelf te pletter valt, daar help je het forum meer mee.
ik vraag niet om een ban ik vraag of zij er een kan krijgen, en een toban maakt me niets uit zolang viswijf er maar een krijgtquote:
Als jij ONS nou eerst helpt, dan zal ik je tip opvolgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
hij helpt ons toch van jou af?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vanwaar die haat?
zet dat toch om in iets positief! ga bejaarden helpen ofzow![]()
ballen ... aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
mannen zonder ballen die het niet kunnen hebben als een vrouw ook eens een mening heeft
![]()
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk nep net als televisie maar ik vind het toch pijnlijk om naar te kijken en vraag me af of dat meisje weet dat ze hiervoor gebruikt word![]()
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
Ach ja en haar gezicht staat er toch niet op.
Als je je al druk gaat maken om deze avater![]()
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef covie het volgende:
[..]
Ze heeft voor oa dit stukje vast wel geld gekregen.
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef isama het volgende:
[..]
dan is tubgirl echt heeel zielig (is ze ook maar om andere redenen,iq enzo)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haakquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou anders zijn, maar kun je dat wel aannemen?
Mischien zit ze wel opgesloten in een kelder bij een akelige meneer die haar gebruikt voor dit soort 'avatars'en wij maar roepen 'lekker zomers!'
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Héééééééé
Welke tubgirl? hoe ziet dat plaatje er uit dan? post die eens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja die was helemaal erg (maar iig niet over seks)
was die ook gefilmd door admiraalanaal??
die heb ik getekend, das heel wat anders dan levende mensen exploterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En misschien zit jouw zeemeermin wel opgesloten bij kapitein Haak![]()
Ik vind het vooral vervelend als je 'ik vind' met dt schrijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt het vooral vervelend als je op je werk zit te fokken.
ik zal even voor je zoeken maar t was echt heel akelig.. heb letterlijk een nacht wakker van gelegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef covie het volgende:
[..]
Welke tubgirl? hoe ziet dat plaatje er uit dan? post die eens....
![]()
Dat zal mij me reet roesten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend als je 'ik vind' met dt schrijft.
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Misschien vinden tubgirls het wel vreselijk geil. Wat kan jou t boeien hoe ze daar liggen e.d.
Waarom alleen meisjes?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moeten![]()
vind ik wel, je bent afgestomt als je je er niet meer zorgen om maakt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom alleen meisjes?
Jongens onder dwang is vast ook niet goed.
En what about jouw hond, die per se moet komen als jij hem roept
Dit zijn gewoon gevallen waar je je niet druk moet maken.
Onze hond moet ook altijd komen als ik m roep maar dat lukt m niet meer want zijn ballen zijn erafquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom alleen meisjes?
Jongens onder dwang is vast ook niet goed.
En what about jouw hond, die per se moet komen als jij hem roept
Dit zijn gewoon gevallen waar je je niet druk moet maken.
dit slaat als een lul op een drumstel, hoezo moet ik er druk om maken als iemand een ongepaste avatar heeft?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind ik wel, je bent afgestomt als je je er niet meer zorgen om maakt!
en ik heb geen hond hoor
Ze lacht toch ofniet dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het ligt bij mij gewoon gevoelig als ik t idee heb dat meisjes tegen hun zin dingen moeten![]()
i second thatquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef cerror het volgende:
Houd je harses domme rothoer.
met zo een mentaliteit gaat de wereld kapot!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dit slaat als een lul op een drumstel, hoezo moet ik er druk om maken als iemand een ongepaste avatar heeft?
het zal me werkelijk aan mijn reet roesten wat andere users doen of laten, als ze iets verkeerds doen krijgen ze een ban,ik niet![]()
IEquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach, bij de admiraal zie ik alleen een rood kruis. Rode kruizen zal voor de dames geen probleem zijn, toch ?
heb je het nu over TS of over die ava?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef djenneke het volgende:
Tja, sommige vrouwen doen ook echt alles voor een beetje aandacht...
het bewonderen van het vrouwelijk schoon is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef Ripley het volgende:
Wat is er nou weer respectloos aan tieten?![]()
Ja ga het ff quotenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Unabombertje het volgende:
DIT: is tubgirl.
Covie, je vroeg er zelf om!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Unabombertje het volgende:
DIT: is tubgirl.
Covie, je vroeg er zelf om!
hoezo doet het zeer bij haar ? Heeft ze het geprobeerd dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:12 schreef soppig het volgende:
[..]
hoezo doet het zeer bij haar ? Heeft ze het geprobeerd dan ?
zoja dan is dit wel heel sneu. Erop neerkijken, maar het stiekem toch doen. En als het niet lukt meteen een afzeik topic beginnen ..
en nu?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het lukt wel, maar t is gewoon geen prettige ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wil dat plaatje niet meer zien!
Allebeiquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef isama het volgende:
[..]
heb je het nu over TS of over die ava?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel wie tubgirl is hoor, wou ff checken of je ook wist dat je er een ban voor krijgt las je m post![]()
zuuuucht ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
quote:Ik ben viswijfje!!!!
Ik heb fok net ontdekt en vind het supervet, maar heb geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over me tieten (ze zijn mooi ik weet het!) en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter me rug , dus als je wat van me vind moet je t gewoon zeggen want ik ben heus niet gek en ik kom er anders toch wel achter!
Oja en ik ben een echte meid, dus iedereen die denkt dat ik een kloon van Murp ben mag ook opzouten!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat gemeen!!!
me 3 maanden zijn nog niet voorbij![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef soppig het volgende:
[..]
zuuuucht ..
Zeiken en dan toch doen ..![]()
oh wacht even, jouw profiel zegt al genoeg. Wippen voor een breezer ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef soppig het volgende:
[..]
zuuuucht ..
Zeiken en dan toch doen ..![]()
oh wacht even, jouw profiel zegt al genoeg. Wipompen voor een breezer ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volgens mij ben ik in me profiel duidelijk over wat ik vind van dat soort sekspraat
![]()
quote:
MacGuyver kan dr een tank van maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef soppig het volgende:
[..]
een hint .. wat doen kwartjes en zwaartekracht ?
vallen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef soppig het volgende:
[..]
een hint .. wat doen kwartjes en zwaartekracht ?
Er is niks mis met vrouwen met gefundeerde meningen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
mannen zonder ballen die het niet kunnen hebben als een vrouw ook eens een mening heeft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |