abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 12:28:19 #101
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_48211421
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:19 schreef Commensaal het volgende:
Die hervormingen van de WW en Bijstand stellen blijkbaar trouwens ook weinig voor, als dit soort toestanden nog steeds kunnen bestaan in Nederland.
Je kunt zo iemand wel verplichten te soliciteren maar wie neemt iemand aan die in zijn CV aangeeft nog nooit te hebben gewerkt en voorstander is van een baanloos uitkeringsbestaan.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  woensdag 11 april 2007 @ 12:30:08 #102
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_48211472
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie hier de staat van emancipatie in NL
Scheer die vrouwen dan ook even over dezelfde baanloze kam als een paar overgebleven ouwe hippies die toch tot een uitstervend ras behoren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_48211534
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:19 schreef Commensaal het volgende:
Die gast zou de rest van z'n leven als slaaf moeten doorbrengen, dán leert ie wat dwang is en kan hij tenminste nog iets terugdoen voor de samenleving.
Die hervormingen van de WW en Bijstand stellen blijkbaar trouwens ook weinig voor, als dit soort toestanden nog steeds kunnen bestaan in Nederland.
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik zou hem niet aannemen als werkgever.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_48211798
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Walgelijk Die moeten ze direct korten op zijn uitkering
Dat volkskrant artikel lijkt wel het script voor een cabaret? Is het echt waar?
  woensdag 11 april 2007 @ 12:41:32 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48211889
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Scheer die vrouwen dan ook even over dezelfde baanloze kam als een paar overgebleven ouwe hippies die toch tot een uitstervend ras behoren .
Heee, JIJ was degene die hem gelijk liep te geven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:01:18 #106
14746 k_i_m
pi_48212581
Ja, als hij een vrouw was geweest met kinderen had niemand het hem kwalijk genomen. Dat bedoelde ik.
In my life
Why do I smile
pi_48212767
die man is geniaal, ik ga maar ook werkloos worden. 800 eur in de maand vangen en daarnaast illegaal werk doen
pi_48212913
Wat een triest en zielig figuur zeg, ongelooflijk dat ik voor zo`n rasmongeaul werk

Uitkering stopzetten en zelf laten werken, de smerige pauper dat het er is
pi_48213195
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ja, als hij een vrouw was geweest met kinderen had niemand het hem kwalijk genomen. Dat bedoelde ik.
Haar man kiest er in zo'n geval zelf voor om haar te onderhouden in tegenstelling tot de belastingbetaler in dit geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 april 2007 @ 13:20:05 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_48213380
Misschien moest hij zich maar eens met een schoffel in de hand gaan ontplooien

Maar atypisch of niet, van zo iemand gaan m'n haren minder overeind staan dan van bijvoorbeeld die fietsendief uit probleemwijken. Deze kerel doet tenminste wel iets met z'n tijd.
Vampire Romance O+
  woensdag 11 april 2007 @ 13:21:29 #111
14746 k_i_m
pi_48213442
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Haar man kiest er in zo'n geval zelf voor om haar te onderhouden in tegenstelling tot de belastingbetaler in dit geval.
En kinderbijslag en werkcompenseringstoeslag komt uit de lucht vallen? .
In my life
Why do I smile
pi_48213661
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En kinderbijslag en werkcompenseringstoeslag komt uit de lucht vallen? .
Kinderbijslag weegt bij lange na niet op tegen de kosten die je hebt als je kinderen neemt. Daar 'teert' zo'n vrouw dan ook niet op. Werkcompenseringstoeslag is nieuw voor me of bedoel je daar een wel bestaande uitkering mee? In ieder geval teert zo'n vrouw dus voor haar levensonderhoud op het inkomen van haar man.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_48213668
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef jaoka het volgende:

[..]

Kijk eens hierboven, wat een meesterwerk! Symbool van de verscheidenheid onder dier en mens! Krijg ik nu ook subsidie?
Wel als je het voor duizend euro verkoopt aan je vriendjes en diezelfde duizend euro ongezien weer teruggeeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door thabit op 11-04-2007 13:55:43 ]
  woensdag 11 april 2007 @ 13:45:17 #114
14746 k_i_m
pi_48214358
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kinderbijslag weegt bij lange na niet op tegen de kosten die je hebt als je kinderen neemt. Daar 'teert' zo'n vrouw dan ook niet op. Werkcompenseringstoeslag is nieuw voor me of bedoel je daar een wel bestaande uitkering mee? In ieder geval teert zo'n vrouw dus voor haar levensonderhoud op het inkomen van haar man.
Ik meen (maar daar heb ik geen ervaring mee) dat als je gewerkt hebt en daarna thuisblijft bij de kinderen hiervoor een soort van uitkering ter compensatie kan aanvragen. Maar daar gaat het niet over.

Ik vond het alleen een beetje bijzonder dat iedereen zich alleen maar druk maakt over de uitkering die de man in questie ontvangt. Als je op de lange termijn kijkt zullen dit soort uitzonderingen niet meer voorkomen, terwijl het voorbeeld wat ik aanhaalde steeds actueel blijft. Tenzij we uitsterven natuurlijk .
In my life
Why do I smile
pi_48214718
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:28 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Je kunt zo iemand wel verplichten te soliciteren maar wie neemt iemand aan die in zijn CV aangeeft nog nooit te hebben gewerkt en voorstander is van een baanloos uitkeringsbestaan.
Ach, een baantje als krantenbezorger of iets via een uitzendbureau moet wel lukken toch?
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik zou hem niet aannemen als werkgever.
Hoeft ook niet, ik zeg toch dat hij slaaf moet worden
pi_48222111
quote:
Al 28 jaar ontvangt hij een uitkering van 800 euro per maand. ‘Het is niet dat ik niet kán werken, ik wil het niet. Ik ben tegen loonarbeid’, benadrukt hij.
Met terugwerkende kracht alles ophoesten.. Ik ben tegen loonarbeid .. nou dan gaje maar gratis werken van 8-17! Wat denkt die gast verdomme dat iedereen die werkt het fantastisch vindt??

En hoe kan je nou 28 jaar uit je neus zitten vreten zonder zlefmoord te plegen.. dag in dag uit niksen.. jemig
pi_48287970
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat het Christelijke kneuzen zijn die abortustegenstand belangrijker vinden dan genaaid worden door de conglomeraten.
Niet waar want dan zou het een Republikeinen-Democraten issue zijn terwijl beiden juist dezelfde filosofie hebben.
Het bewijs hiervoor is ook te vinden in het feit dat de meerderheid niets moet hebben van vakbonden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:14:26 #118
167723 sanni
Acima de seu
pi_48298114
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Walgelijk Die moeten ze direct korten op zijn uitkering
precies, weer zo een typische Kunst-academie typ die natuurlijk wel tot 'savonds laat in de kroeg hang of thuis aan de wiet zit en allerlei quotes van Nietzsche of Marx aanhaalt onder het mom van " deze kapitalistische maatschappij is verwerpelijk etc..." maar onderwijl wel profijt wil trekken van diezelfde ego-centrische/kapitalistische maatschappij die hij zo verfoeit. Gelijk korten of dwingen in het Westland asperges te telen.
pi_48298358
Hij heeft groot gelijk, al dat opgefokte winst maken is totaal achterlijk en als ik een manier wist om zonder op andermans zak te teren mijn dagen te slijten in een hangmat wist ik het ook wel.

Dat is het enige jammere in dit verhaal: dat hij op andermans zak teert. Ik kan me volledig vinden in zijn verhaal, maar vind dat je dan gewoon geen uitkering moet aanvragen.
pi_48298846
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Originele_Naam het volgende:
die man is geniaal, ik ga maar ook werkloos worden. 800 eur in de maand vangen en daarnaast illegaal werk doen
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')