Je kunt zo iemand wel verplichten te soliciteren maar wie neemt iemand aan die in zijn CV aangeeft nog nooit te hebben gewerkt en voorstander is van een baanloos uitkeringsbestaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:19 schreef Commensaal het volgende:
Die hervormingen van de WW en Bijstand stellen blijkbaar trouwens ook weinig voor, als dit soort toestanden nog steeds kunnen bestaan in Nederland.
Scheer die vrouwen dan ook even over dezelfde baanloze kam als een paar overgebleven ouwe hippies die toch tot een uitstervend ras behorenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie hier de staat van emancipatie in NL
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik zou hem niet aannemen als werkgever.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:19 schreef Commensaal het volgende:
Die gast zou de rest van z'n leven als slaaf moeten doorbrengen, dán leert ie wat dwang is en kan hij tenminste nog iets terugdoen voor de samenleving.
Die hervormingen van de WW en Bijstand stellen blijkbaar trouwens ook weinig voor, als dit soort toestanden nog steeds kunnen bestaan in Nederland.
Dat volkskrant artikel lijkt wel het script voor een cabaret? Is het echt waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Walgelijk
Die moeten ze direct korten op zijn uitkering
Heee, JIJ was degene die hem gelijk liep te geven.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Scheer die vrouwen dan ook even over dezelfde baanloze kam als een paar overgebleven ouwe hippies die toch tot een uitstervend ras behoren.
Haar man kiest er in zo'n geval zelf voor om haar te onderhouden in tegenstelling tot de belastingbetaler in dit geval.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ja, als hij een vrouw was geweest met kinderen had niemand het hem kwalijk genomen. Dat bedoelde ik.
En kinderbijslag en werkcompenseringstoeslag komt uit de lucht vallen?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Haar man kiest er in zo'n geval zelf voor om haar te onderhouden in tegenstelling tot de belastingbetaler in dit geval.
Kinderbijslag weegt bij lange na niet op tegen de kosten die je hebt als je kinderen neemt. Daar 'teert' zo'n vrouw dan ook niet op. Werkcompenseringstoeslag is nieuw voor me of bedoel je daar een wel bestaande uitkering mee? In ieder geval teert zo'n vrouw dus voor haar levensonderhoud op het inkomen van haar man.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En kinderbijslag en werkcompenseringstoeslag komt uit de lucht vallen?.
Wel als je het voor duizend euro verkoopt aan je vriendjes en diezelfde duizend euro ongezien weer teruggeeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef jaoka het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens hierboven, wat een meesterwerk! Symbool van de verscheidenheid onder dier en mens! Krijg ik nu ook subsidie?
Ik meen (maar daar heb ik geen ervaring mee) dat als je gewerkt hebt en daarna thuisblijft bij de kinderen hiervoor een soort van uitkering ter compensatie kan aanvragen. Maar daar gaat het niet over.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kinderbijslag weegt bij lange na niet op tegen de kosten die je hebt als je kinderen neemt. Daar 'teert' zo'n vrouw dan ook niet op. Werkcompenseringstoeslag is nieuw voor me of bedoel je daar een wel bestaande uitkering mee? In ieder geval teert zo'n vrouw dus voor haar levensonderhoud op het inkomen van haar man.
Ach, een baantje als krantenbezorger of iets via een uitzendbureau moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:28 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Je kunt zo iemand wel verplichten te soliciteren maar wie neemt iemand aan die in zijn CV aangeeft nog nooit te hebben gewerkt en voorstander is van een baanloos uitkeringsbestaan.
Hoeft ook niet, ik zeg toch dat hij slaaf moet wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik zou hem niet aannemen als werkgever.
Met terugwerkende kracht alles ophoesten.. Ik ben tegen loonarbeidquote:Al 28 jaar ontvangt hij een uitkering van 800 euro per maand. ‘Het is niet dat ik niet kán werken, ik wil het niet. Ik ben tegen loonarbeid’, benadrukt hij.
Niet waar want dan zou het een Republikeinen-Democraten issue zijn terwijl beiden juist dezelfde filosofie hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het Christelijke kneuzen zijn die abortustegenstand belangrijker vinden dan genaaid worden door de conglomeraten.
precies, weer zo een typische Kunst-academie typquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Walgelijk
Die moeten ze direct korten op zijn uitkering
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Originele_Naam het volgende:
die man is geniaal, ik ga maar ook werkloos worden. 800 eur in de maand vangen en daarnaast illegaal werk doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |