Ik zeg het alleen maar om de schuld niet te geven aan Jan Wegereef.quote:
ik ben er ook nog ziek vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat Ajax deze kans heeft laten liggen
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.
En daarom wil ik nu het liefst even m'n kop in het zand steken. Halve finale beker heb ik nu al helemaal weinig zin in. Vrijdag dan maar gewoon winnen van NAC. 4-1 ofzo en dan voel ik me weer wat positiever. Anders zie ik het niet zitten meer. Lekker 4-3-3 of 3-4-3, vol op de aanval.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef ericajax het volgende:
Elk scenario spookt ondertussen al door mn hoofd![]()
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef.
weet niet of het al is langsgekomenquote:Er is veel belangstelling voor Wesley Sneijder van enkele Europese topclubs. Eerder was er een gerucht dat Sneijder naar Barcelona zou vertrekken. "Als een transfer zover is, dan is het zover. Maar voorlopig weet ik nergens van."
De naam van de Ajacied is nu ook te vinden bij Chelsea. Volgens Engelse media is Chelsea-coach José Mourinho de laatste in het rijtje die zijn oog heeft laten vallen op Sneijder. Na Barcelona, Real Zaragoza, Manchester United, Tottenham Hotspur, Arsenal en Aston Villa zou nu ook de club van de Nederlanders Arjen Robben en Khalid Boulahrouz jacht maken op de tweebenige spelmaker. Bij Ajax heeft Sneijder nog een contract tot medio 2009.
Henk Ten Cate kan vrijdag tegen NAC niet beschikken over de Utrechter. Sneijder liep in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-2) van zondag een gele kaart op die hem een automatische schorsing van één duel oplevert.
Ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het doelsaldoverschil is al behoorlijk groot als je de verschillen tussen AZ en Ajax bekijkt, dus ik zou me eerder focussen op 3x winst voor Ajax en bidden dat AZ ergens 1 punt laat liggen.....
Dat mag je best zeggen, maar op zich hebben ze het niet meer of minder verdiend dan Ajax of PSV, ze hebben allemaal ongeveer even veel punten. AZ heeft ook gelijkgespeeld tegen ADO, NEC, Groningen en verloren van Feyenoord en kansloos bij Twente onderuit gegaan. Het is zo onvoorspelbaar als de neten, dat ik zelfs nu nog niet mijn geld op een ploeg durf te zetten qua kampioenschap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Moeilijk en klote dit soort zaken, helemaal als ieder (doel)punt nu essentieel is..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
Sneijder niet tegen NAC, kijken of Perez hem goed kan opvangen vrijdag
Aub niet weer de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef jna het volgende:
Het zou wel extra vet zijn als we nu nog kampioen worden
Helemaal mee eens, dat het gebeurd is is lullig, maar dat we het kampioenschap voorlopig hebben verspeelt ligt geheel aan ons zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.
Probeer je hand in eigen boezem te steken en de afgelopen wedstrijden als meetpunt te nemen, i.p.v. de makkelijke weg te kiezen en te wijzen naar derden....
Kunnen we dus nu beter WEL de goden verzoeken aangezien we niks in eigen hand hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Aub niet weer de goden verzoeken.![]()
We staan derde en niks in eigen hand.
Is ook zo, de druk blijkt immens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat de druk nu bij AZ komt. Zij hebben eigenlijk de laatste weken in de underdog positie gezeten door het punten verschil met Ajax en PSV.
Na dit weekend hoor ik wel een hoop geluiden dat AZ de favoriet is. Om er maar een trainerscliché tegen aan te gooien: we zullen zien hoe AZ dit gaat managen.
Maar kan Heerenveen iets uithalen tegen AZ, ik betwijfel het...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Camplo het volgende:
Ach thuis tegen Heerenveen, en Heerenveen zal er vol op moeten want die weten precies hoe het met feyenoord verlopen gaat.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Welke 0-0?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef wdn het volgende:
[..]Ja. En het is niet de eerste kans. Het begon al met die 0-0 bij Excelsior.
Eigenlijk is het gewoon een PSV-erquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijkquote:
Ajacied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijk
En nee, Ajaxied tot in de dood edoch de emigratie naar Limburg door mijn ouders ergens in de jaren 70 gooide roet in het eten
Wel een goed verhaal.. volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef EdgarDavids het volgende:
We hadden RKC op kunnen rollen maar Martin heeft een grote zak met goud ingezet bij de Unibet. Als we de titel pakken krijgen we allemaal een ontslag op staande voet. De uitvreter!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
die typfout van die Ajaxiedquote:
Adrie Koster, geweldenaar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
ajaxied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
die typfout van die Ajaxied
[afbeelding] 4 ever
Wel verdraaid! Nu je het zegt! Het zit 'm in die naam!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploegquote:
Nee, twentequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploeg![]()
![]()
Hij zal wel op krukken door het ghetto strompelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Van basten is niet goed wijs! Laat het nederlands elftal maar het nederlands elftal blijven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).
Volgens mij wel.. speler die met zijn snelheid voor veel dreiging zorgt..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.
Sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:10 schreef MaxC het volgende:
Laten we vrijdag maar eerst even dik gaan winnen. Ik zie PSV niet winnen van Twente, en AZ heeft de wedstrijd tegen Bremen in de benen. Het kan nog alle kanten op
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftmaar we zullen zien hoe hij de blessure overleeft, wie weet is hij wel helemaal niks meer en moet ie bij ado voetballen
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!quote:
dat houdt de competitie spannendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Als we het maar niet verspelen in Tilburgquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Als we het maar niet verspelen in Tilburg![]()
''Auch''quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Of Vermaelen met z'n tweede geniale eigendoelpunt dit jaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Wat hoop jij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef PyTh het volgende:
Zie Vrijdag de 13e nou eerst maar eens van NAC thuis te winnen die nog volop strijden voor plek 6 t/m 9.
Rekenwerk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
Aad de Mos moet maar even wat reken werk verzetten.
Met NAC moet je gewoon je reet afvegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef PyTh het volgende:
Zie Vrijdag de 13e nou eerst maar eens van NAC thuis te winnen die nog volop strijden voor plek 6 t/m 9.
Domme vraag natuurlijk.quote:
Net als met RKC zeker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Met NAC moet je gewoon je reet afvegen.
Zondag heeft AZ dit gedaan en dat zullen ze ook flikken als ze voor de KNVB beker moeten.
Dus Ajax moet dit ook lachend kunnen doen!
Dat was een uitwedstrijd.quote:
Hou je je al bezig met de vraag wie je liever treft in de play-offs? Zo ja, Feyenoord of FC Twente?quote:
quote:'Ajax heeft de beste titelkansen' 10 april 2007
Na het afgelopen weekeinde ligt de competitie weer helemaal open. Door het verlies van PSV tegen NEC, de winst van AZ op NAC Breda en het gelijkspel van Ajax tegen RKC Waalwijk kunnen alledrie de clubs aanspraak maken op de titel. Het Noordhollands Dagblad stelt dat de Amsterdammers de beste kansen hebben om landskampioen te worden.
Het regionale dagblad voorspelt dat de Europese avonturen van AZ en PSV een te grote ballast zullen zijn. AZ is daarbij ook nog eens actief in de competitie om de Gatorade Cup. Ook Ajax strijd nog om de KNVB-beker, maar dat is dan ook de enige ballast voor de Amsterdammers naast de drie resterende wedstrijden in de Eredivisie.
AZ strijdt dus op drie fronten om een hoofdprijs, maar heeft het daardoor ook het zwaarst van de drie titelkandidaten. PSV lijkt de laatste weken de weg helemaal kwijt te zijn. De stelling van het Noordhollands Dagblad is daarom dat Ajax de beste papieren heeft om landskampioen te worden.
Hou me nog niet zo bezig met de play offs in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hou je je al bezig met de vraag wie je liever treft in de play-offs? Zo ja, Feyenoord of FC Twente?
Is zo, maar we zijn vier wedstrijden voor het einde wakkergeschud. Misschien nog op tijd, het is in elk geval beter dan dat we de op één na laatste speelronde zouden zijn wakkergeschud. Dat is het enige positieve wat ik ervan kan maken, want ik baal er verschrikkelijk van! We hadden het een halve dag in eigen hand, maar wat doen we ermee? Helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou me nog niet zo bezig met de play offs in tegenstelling tot jou.
Jullie staan 3e, wij staan (nog) 1e.
Hoe verder jullie op afstand komen te staan hoe beter.
quote:
Rot op man. Ik probeer hier iedereen er weer in te laten geloven, kom jij met je stomme kut az verhaaltje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ wordt kampioen van de Eredivisie
10/4/2007 13:23
Op de poll van VI.nl met de vraag wie de titelstrijd van de Eredivisie zal winnen, reageerden bijna dertigduizend voetballiefhebbers. AZ kreeg de meeste stemmen.
In totaal beantwoordden 29.300 mensen de zondag gestelde vraag op de website van VI. AZ kwam als duidelijke winnaar naar voren, al was het verschil met de nummer twee Ajax ook weer niet al te groot. PSV eindigde als laatste in de poll.
AZ kreeg 11.651 stemmen, en haalde daarmee een score van veertig procent. In totaal 9.395 kiezers gaven hun stem aan Ajax, wat overeenkomt met een percentage van 32. De zwakke prestaties van PSV van de afgelopen weken zijn waarschijnlijk de oorzaak van PSV's derde plaats: 8.254 stemmen, oftewel 28 procent.
Spreekt het dus weer helemaal tegen
die poll van VI was waardeloosquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ wordt kampioen van de Eredivisie
10/4/2007 13:23
Op de poll van VI.nl met de vraag wie de titelstrijd van de Eredivisie zal winnen, reageerden bijna dertigduizend voetballiefhebbers. AZ kreeg de meeste stemmen.
In totaal beantwoordden 29.300 mensen de zondag gestelde vraag op de website van VI. AZ kwam als duidelijke winnaar naar voren, al was het verschil met de nummer twee Ajax ook weer niet al te groot. PSV eindigde als laatste in de poll.
AZ kreeg 11.651 stemmen, en haalde daarmee een score van veertig procent. In totaal 9.395 kiezers gaven hun stem aan Ajax, wat overeenkomt met een percentage van 32. De zwakke prestaties van PSV van de afgelopen weken zijn waarschijnlijk de oorzaak van PSV's derde plaats: 8.254 stemmen, oftewel 28 procent.
Spreekt het dus weer helemaal tegen
Je verricht puike werk knulquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Ik probeer hier iedereen er weer in te laten geloven
En dan Alves naar een andere ploeg (lees: PSV) laten gaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
SC Heerenveen ziet in Ari da Silva (Kalmar FF) de opvolger van Afonso Alves, deze eveneens Braziliaanse spits mocht zelfs al een keertje meetrainen met de Selecao. Misschien dus een idee om deze jongen te kopen? Scheelt zo'n 20 miljoen euro, als we hem niet van SC Heerenveen hoeven over te kopen.
psv kan die 20 mln niet eens betalen... de helft nog niet eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan Alves naar een andere ploeg (lees: PSV) laten gaan?
PSV kan helemaal geen 20 miljoen betalen dus maak je niet druk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor 1 seizoen zo spelen is 20 miljoen idd té veel geld, maar ik zie in Alves toch wel potentie...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV kan helemaal geen 20 miljoen betalen dus maak je niet druk.
Verder doet Alves het dit jaar meer dan goed bij Heerenveen maar vind ik hem echt geen 20 miljoen euro waard.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
psv kan die 20 mln niet eens betalen... de helft nog niet eens![]()
Klaas Jan Huntelaar kostte ons 12 miljoen euro, Afonso Alves zou 20 miljoen euro moeten kosten, dus we kunnen die Braziliaan beter niet over één á twee jaar bij SC Heerenveen ophalen, want dan betalen we de hoofdprijs. De scouting bij SC Heerenveen is veel beter dan bij Ajax, dus wellicht er zo gebruik van maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het klinkt niet gek, vooral als je je bedenkt wat voor een neus voor spitsen die scouts bij heerenveen hebben, misschien lenen met optie tot koop aan het einde van het seizoen... Klinkt iig niet gek montana..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar kostte ons 12 miljoen euro, Afonso Alves zou 20 miljoen euro moeten kosten, dus we kunnen die Braziliaan beter niet over één á twee jaar bij SC Heerenveen ophalen, want dan betalen we de hoofdprijs. De scouting bij SC Heerenveen is veel beter dan bij Ajax, dus wellicht er zo gebruik van maken?
Die gaan sowieso geen 20 mln aan 1 speler investeren mag ik hopenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax trouwens ook niet zonder dat sneijder of huntelaars verkocht wordt.
Of misschien gewoon meteen Bert Pijffers halen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar kostte ons 12 miljoen euro, Afonso Alves zou 20 miljoen euro moeten kosten, dus we kunnen die Braziliaan beter niet over één á twee jaar bij SC Heerenveen ophalen, want dan betalen we de hoofdprijs. De scouting bij SC Heerenveen is veel beter dan bij Ajax, dus wellicht er zo gebruik van maken?
Ook een idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of misschien gewoon meteen Bert Pijffers halen.
Dan haal je binnen no time 2 topscouts binnen: Hans van der Zee met name Z-Amerika en Bert Pijffers met Scandinavie.quote:
Ah, Hans van der Zee dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan haal je binnen no time 2 topscouts binnen: Hans van der Zee met name Z-Amerika en Bert Pijffers met Scandinavie.
Nee, daar ben ik niet bang voor. Van Geel wil juist weer meer jeugd laten doorstromen, en gevalletjes Alex Gomes zijn toch wel welkomquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik las trouwens iets over een scout van PSV welke naar Ajax kwam? Ben even kwijt om wie het ging. Over een aantal jaar is Ajax ook een Zuid-Amerikaanse ploeg?
Lijkt me ook hoor. Ik had eigenlijk even M0NTANA's voorbeeld moeten volgen door cursief te posten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet bang voor. Van Geel wil juist weer meer jeugd laten doorstromen, en gevalletjes Alex Gomes zijn toch wel welkom.
Piet de Visser er nog bij en alles is voor Ajax!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan haal je binnen no time 2 topscouts binnen: Hans van der Zee met name Z-Amerika en Bert Pijffers met Scandinavie.
Dat vind ik maar een irritante klojo, maargoed, alles in het voordeel van ons aller Ajaxquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Piet de Visser er nog bij en alles is voor Ajax!
Inderdaad. Gewoon koste wat kost Huntelaar houden. En dan heb je Babel nog als back-up. Ik ben helemaal niet zo kapot van die Alves en ik denk dat hij het bij Ajax ook niet gaat redden. 20 miljoen voor Alves die één jaartje goed draait? Nee dank je. Dan heb ik liever dat er twee spelers voor 10 mijoen gekocht worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
20 miljoen betalen voor een speler van wie je niet eens zeker weet dat ie slaagt. Hallo, we zijn Ajax, geen Chelsea..waar hebben we het over.
Klopt, volgens mij heeft Chivu het meeste opgebracht. Zo'n 18 miljoen euro.quote:Volgens mij heeft zelfs Ajax nog nooit een speler verkocht voor meer dan 19 miljoen euro.
Hij is met verreweg zijn beste seizoen ooit bezig en het lijkt erop dat hij in het verleden regelmatig met blessures gesukkelt heeft.quote:2002 Örgryte IS 18 13 Zweden
2003 Örgryte IS 21 10 Zweden
2004 Malmö FF 24 12 Zweden
2005 Malmö FF 24 14 Zweden
2006 Malmö FF 7 3 Zweden
2006/07 SC Heerenveen 28 26 Eredivisie
Laten we eerst maar kampioen wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
Laten we ons sowieso eerst maar eens concentreren op een sterke centrum verdediger om naast Jaap neer te zetten.
Aan zijn fysiek te zien lijkt dat wel mee te vallen imho, wel grappig om te zien dat hij bij Heerenveen wél veel scoort en dat doet mij meteen aan Nillson denken....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
Zo'n geweldig "record" heeft Alves inderdaad niet
[..]
Hij is met verreweg zijn beste seizoen ooit bezig en het lijkt erop dat hij in het verleden regelmatig met blessures gesukkelt heeft.
Hou toch je smoel manquote:De Mul: zestig procent kans op kampioenschap 10 april 2007
Tom De Mul ziet Ajax nog steeds landskampioen worden. Na het teleurstellende gelijkspel van zondag tegen RKC Waalwijk (2-2) liet de Belgische aanvaller zich positief uit over de Amsterdamse titelkansen. "We lopen wel één punt in op PSV. Ik denk dat het nog wel kan in de laatste fase", aldus De Mul tegenover Dipo.tv.
Tom De Mul: 'Ik geef onze kansen nog het voordeel van de twijfel' De optimistisch ingestelde De Mul vindt dat je altijd nog in je kansen moet blijven geloven. "Het wordt nog heel erg spannend. Je moet blijven uitgaan van het positieve", aldus De Mul. "Het moet beter dan dit. Maar ik geef onze kansen nog het voordeel van de twijfel. Laat ik het houden op zestig procent kans dat we kampioen worden."
Ajax-trainer Henk ten Cate was niet tevreden over zijn ploeg. "We hebben het niet goed gedaan, want we hebben maar één punt gehaald. We hebben de fysieke strijd verloren, er werd niet goed gevoetbald. Ik heb amper een fatsoenlijke combinatie gezien." Toch blijft ook de oefenmeester in de titel geloven. "We zijn een punt op PSV ingelopen", aldus Ten Cate tegenover Dipo.tv.
Aan RKC-zijde was de door Ajax verhuurde Jan Vertonghen de grote uitblinker. "We hebben ze zoveel mogelijk uit de wedstrijd proberen te halen", aldus Vertonghen, die komende zomer in De Arena terug zal keren. "Ik was heel gemotiveerd om te laten zien wat ik waard ben, met het oog op volgend seizoen natuurlijk. Ik denk wel dat dat gelukt is."
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou toch je smoel man. Volgens mij snapt binnen Ajax er echt niemand iets van
Het is inderdaad te triest voor woorden.quote:
De Mulquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is Tom de Mul dan tóch de aanstaande schoonzoon van Henk ten Cate?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat de halve selectie zegt dat "we wel met één punt zijn ingelopen hoor!".quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Misschien is het wel een en al tactiek van Henk, en heeft hij Vertonghen in het complot betrokken.
Dat grapje wordt nu ook wel een beetje oud hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is Tom de Mul dan tóch de aanstaande schoonzoon van Henk ten Cate?
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat grapje wordt nu ook wel een beetje oud hoor.
Als je goed leest zie je dat dat niet het geval is. Maar het heeft geen zin om in deze fase van de competitie voor onrust te zorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Nega het volgende:
[..]
Ze denken echt dat ze het nog goed gedaan hebben ook. Een 100%-win situatie is die wedstrijd, vergooi je het. Ze zien het echt niet in.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef SoA-Holic het volgende:
We worden kampioen!
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=25860quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef SoA-Holic het volgende:
We worden kampioen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef SoA-Holic het volgende:
We worden kampioen!
Dat hadden we zondag in eigen handquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef SoA-Holic het volgende:
We worden kampioen!
Tot het moment dat we er weer positiever voorstaan. Zou best nog wel even kunnen duren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef ericajax het volgende:
Hoelang gaat het nog over het verneuken van de titelkansen?![]()
Haha die kerel met die bril bij het beginquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=25860
![]()
En dat rijmt ook nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam Zuid en je lacht je dood
Van Amsterdam en Rotterdam zeker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef SoA-Holic het volgende:
We worden kampioen!
Het was ook een spreukquote:
Mijn liefde voor Ajax is groter dan mijn haat naar feyenoord. Hoe beroerd die gasten het daar in rotterdam ook doen, als wij geen kampioen worden, valt er voor mij weinig te lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam Zuid en je lacht je dood
Goed gezegd. Helemaal met zo een weekeinde achter de rug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Ajax is groter dan mijn haat naar feyenoord. Hoe beroerd die gasten het daar in rotterdam ook doen, als wij geen kampioen worden, valt er voor mij weinig te lachen.
quote:PSV stuurt scout Van der Zee per direct weg
10/4/2007 20:33
Hans van der Zee wordt niet meer betrokken bij het technische beleid van PSV, dat de hoofdscout per direct met vakantie heeft gestuurd.
PSV reageert met het vervroegde afscheid op de verrassende mededeling van Van der Zee. De Amsterdammer, die zich onder meer sterk maakte voor de komst van Jefferson Farfán, gaat komend seizoen onderdeel uitmaken van het scoutingapparaat van Ajax.
'Het is natuurlijk wel naar de directe concurrent', zegt technisch manager Stan Valckx tegen het ANP . 'We waren met hem in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar hij wilde bij Ajax aan de slag. Het is duidelijk dat hij dan niet meer bij vergaderingen en dergelijke is. Ik heb hem verteld dat hij nu vakantie heeft.'
Onze Nikos..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef twi het volgende:
Als hij een Farfan naar Ajax brengt, prima. Geen enkel probleem. Een speler die er zo'n 20 in een seizoen in schopt voor 2 miljoen euro en later voor minstens het vijfvoudige verkocht kan worden. Alsof Ajax-spitsen nooit schwalbes maken.
2 miljoen dollar zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef twi het volgende:
Als hij een Farfan naar Ajax brengt, prima. Geen enkel probleem. Een speler die er zo'n 20 in een seizoen in schopt voor 2 miljoen euro en later voor minstens het vijfvoudige verkocht kan worden. Alsof Ajax-spitsen nooit schwalbes maken.
Ik gun Feyenoord anders meer dan PSV... Al wil ik in onderlinge duels natuurlijk wel van ze winnen... Maar moet ik kiezen tussen die 2 clubs, dan kies ik toch echt voor Feyenoord. Ook omdat zij behoren tot de enige echte klassieker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Ajax is groter dan mijn haat naar feyenoord. Hoe beroerd die gasten het daar in rotterdam ook doen, als wij geen kampioen worden, valt er voor mij weinig te lachen.
Feyenoord kan geen kampioen meer worden hoor dit seizoen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord anders meer dan PSV... Al wil ik in onderlinge duels natuurlijk wel van ze winnen... Maar moet ik kiezen tussen die 2 clubs, dan kies ik toch echt voor Feyenoord. Ook omdat zij behoren tot de enige echte klassieker.
Ik sprak dan ook in zijn algemeenheid... het leek me niet nodig om dat erbij te zetten, maar blijkbaar dus tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Feyenoord kan geen kampioen meer worden hoor dit seizoen hoor.
Volgend seizoen ook niet, maar dat is weer een ander verhaal.
Welk vak Nashje?quote:
Agh we zijn zelf ook zo arrogant als de pest. Dat is dan ook de reden dat we AZ niet kunnen uitstaan, er behoort maar 1 arrogante ploeg te zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zie AZ zo kampioen worden nu... Ik gun het PSV meer dan AZ... arrogante houding daar...
Ja weet ik nog niet. Me broer zei dat er nog weinig kaarten waren, dus echt veel keus zal er niet meer zijn.quote:
Word inderdaad wel gezellig ja vrijdagquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja weet ik nog niet. Me broer zei dat er nog weinig kaarten waren, dus echt veel keus zal er niet meer zijn.
maar wij zijn de bestequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh we zijn zelf ook zo arrogant als de pest. Dat is dan ook de reden dat we AZ niet kunnen uitstaan, er behoort maar 1 arrogante ploeg te zijn.
Als er geen plek meer is, mag ik dan bij jou op schoot?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Word inderdaad wel gezellig ja vrijdag![]()
Dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als er geen plek meer is, mag ik dan bij jou op schoot?
Haha smeerlap, als ik zaterdag achter het net vis dan zwaait er wat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag ga ik toch maar kaarten halen voor Willem II-uit, kan ik mijn reis naar Rome terugverdienen!![]()
Gebeurt hier vaak laatste tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef denthemen het volgende:
god, anders maak je ff een heel drama van een grappige zin![]()
Ik dacht dat jullie ook wel wisten dat Ajax bij mij boven ALLES(!!) staat
quote:...
ALS er al gevraagd werd waarom het combineren niet liep, WAAROM geeft TenCate dan niet een eerlijk antwoord?
Bij ons in het dorp weten we dat ze bij FC Balophetdak uit Tietjerstraveen een zwaar kloteveld hebben. Als ons eerste elftal daar volgende week naar toe moet, weet je wat onze trainer dan zegt? "Jongens, volgende week moeten we weer naar dat fukveld toe, dus ga nou niet lopen combineren, want dat lukt niet op zo'n veld. We moeten dus anders gaan voetballen want ons normale spelletje lukt niet op die golfplaten. Dus NIET combineren, maar voor mijn part alles hoog voor die pot. Zodat we geen last krijgen van dat veld".
Nou weet ik dat onze trainer niet de allerbeste is, maar toch. Ik vind dat goed nagedacht van onze trainer. Jammer dat de trainer van Ajax1, de heer TenCate, tezamen met heel zijn technische staf en scoutingapparaat niet aan gedacht heeft. En dat hij na afloop van de wedstrijd moet aangeven dat het 'niet goed combineren' aan het veld heeft gelegen.
Zou je mij aub kunnen uitleggen waarom de staf van Ajax daar vooraf niet aan gedacht heeft?
quote:Gedoe rondom topscout Van der Zee
EINDHOVEN/AMSTERDAM - Hans van der Zee, de hoogste man van PSV’s veelgeprezen scoutingsapparaat, verruilt de Eindhovense club voor concurrent Ajax. In Eindhoven zijn ze daar niet blij mee.
Hans van der Zee kan sinds afgelopen donderdag niet meer inloggen in het computersysteem van PSV. Zijn wachtwoord is geblokkeerd. De hoogste scout van de Eindhovense club staat officieel nog tot de zomer onder contract, maar Van der Zee stopt per direct bij PSV. Komend seizoen treedt hij in dienst bij Ajax, tot teleurstelling van de Brabanders.
Juist de bedrijfsgevoelige informatie die scouts met zich meedragen, maakt de transfer pikant. ,,Alle informatie die Hans heeft verzameld is in ons bezit’’, zegt technisch manager Stan Valckx. ,,Hij kan niet meer in ons systeem, maar ik neem aan dat hij alles zelf ook in zijn computer heeft. En anders zit het wel in zijn hoofd. Natuurlijk is het vertrouwelijke informatie, maar je kunt het er toch niet uitstampen.’’
,,Dit is niet plezierig,’’ oordeelt PSV-voorzitter Frits Schuitema. ,,De scouting is een van de zenuwcentra van onze club. Hans heeft natuurlijk heel veel kennis, laten we hopen dat hij er geen misbruik van maakt.’’
De Amsterdammer Van der Zee, wiens contract in Eindhoven afliep, had een aanbieding van PSV in beraad, toen twee weken geleden Ajax aan de lijn hing. De club zocht een opvolger voor Ton Pronk, die de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt. Bij Van der Zee kroop het bloed waar het niet gaan kan. In de jeugd droeg hij zelf het shirt van Ajax en hij woont op tien minuten van de Arena. Net als de afgelopen jaren bij PSV, wordt Van der Zee in Amsterdam internationaal scout.
,,Natuurlijk begrijpen wij dat PSV teleurgesteld is’’, zegt Martin van Geel, technisch directeur van Ajax. ,,Dat Hans overkomt van een concurrent, hebben wij mee laten wegen in onze keuzes. Maar zijn kwaliteiten, ervaring én zijn achtergrond bij Ajax, heeft ons doen besluiten om het toch te doen. Naast het feit dat hij zelf dolgraag wilde.’’
In zijn zesjarig dienstverband in Eindhoven zag Van der Zee talloze potentiéle topspelers in de hele wereld. Eerst waren ze voorbestemd voor PSV, nu opeens voor Ajax. ,,Maar trainers of technisch directeuren wisselen ook wel eens van club’’, zegt Van Geel. ,,Ook zij nemen altijd ervaring en kennis mee. Dat hoort nu eenmaal bij deze wereld. Hans had een aflopend contract en wilde na zes jaar wel eens wat anders. Dat lijkt mij een gezonde ambitie.’’
Verder willen ze er bij PSV niet al te veel woorden aan vuil maken. ,,Als iemand denkt dat het zijn carrière goed doet, staat het hem vrij zo’n stap te maken,’’ zegt Schuitema. ,,Daar kun je verder weinig aan doen, dus wil ik er ook geen energie aan verspillen.’’ En Valckx zegt: ,,Wij hebben vorig jaar een scout van Schalke 04 overgenomen. Nu is dat weliswaar geen directe concurrent, maar zo werkt dat natuurlijk wel gewoon. Soms vertrekken er spelers, nu is het een scout. En laten we wel wezen: een trainer die vertrekt, weet ook alles bij een club. Die kent vaak ook de nieuwe spelers en de plannen.’’ Volgens Valckx heeft het evenmin zin clausules in contracten op te nemen. ,,Wat moet je er dan inzetten? Dat iemand bij vertrek dezelfde functie niet voor een andere club mag uitoefenen? Dat is bijna onmogelijk, want dan ontzeg je hem het recht op werk Als diegene dan naar het Europese hof zou stappen, krijgt hij zeker gelijk.’’ Van der Zee werkte in totaal zes jaar voor PSV en hielp de club aan onder anderen Jefferson Farfán. Toen hij vorige week zijn vertrek aankondigde, werd meteen afgesproken dat de scout per direct zou stoppen met zijn werk. Van der Zee had geen behoefte aan commentaar. ,,Dat hebben we zo afgesproken en daar houd ik me aan.’
Het zou kunnen, AZ laat nog weleens wat liggen als zij Europees gespeeld hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:44 schreef twi het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat Ajax vrijdag wint en PSV en AZ punten morsen in 't weekend.
Goed voetbal vind ik even niet zo belangrijk, alleen het resultaat telt.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:50 schreef BoNi het volgende:
Eerst vrijdag maar weer eens een goede pot voetbal en winst laten zien.
Bedoelde in dit geval dan ook meer laten zien dat ze er tóch voor willen gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goed voetbal vind ik even niet zo belangrijk, alleen het resultaat telt.
Liever kampioen door drie kut-wedstrijden die we winnen, dan met goed voetbal tweede/derde worden.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef SiemeN het volgende:
Toch heb ik er nog wel een goed gevoel over. En dat terwijl ik meestal nogal pessimistisch ben. Vrijdag winnen en dan kijken wat de rest doet.
Dus je gedachten stonden stilquote:Op woensdag 11 april 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat jullie gaan winnen Vrijdag![]()
alles wat ik de laatste tijd dacht is niet uitgekomen
Alles waar jij op hoopte, kwam niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:33 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat jullie gaan winnen Vrijdag![]()
alles wat ik de laatste tijd dacht is niet uitgekomen
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alles waar jij op hoopte, kwam niet uit.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Zullen we er nog maar een weddenschapje tegenaan klappen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
Als we 0 - 6 hadden gewonnen van RKC zaten we nu minstens aan nummer 653 inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laf excuus inderdaad, lijkt Henk ten Cate wel man!quote:
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren nu hoor.... GVD, ben er nog boos om...
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.
Denk dat de druk vooral bij jullie ligt na het verneuken van afgelopen Zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Freak187 het volgende:
Als we aanstaande vrijdag winnen staan we bovenaan. Volgens Henk is dat nog eens een extra druk op psv en AZ... Wie houd hij voor de gek?
Je kan ook overdrijven! We spelen één wedstrijd kut en ook het resultaat is dramatisch, maar is dan meteen die goede reeks daarvoor vergeten? Natuurlijk hebben we het wel heel goed verpest, van één directe concurrent gingen we naar twee directe concurrenten en daartussendoor hadden we het allemaal in eigen hand, maar om alle hoop nu al op te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, maar de rest speelt op dit moment zelfs onder ZIJN niveau.
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!quote:Serieus, ook al winnen we vrijdag, ik zie niet en psv en az nog punten verspelen eigenlijk. Ze zijn driedubbel gewaarschuwd..
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
............
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.
Hoewel je er natuurlijk geen pijl op kan trekken, maar dat is het enige "struikelblok" dat problemen kan gaan geven
Amen. Misschien wordt FC Twente wel kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
en de zaterdag erna Defqon [afbeelding]
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ach, de kansen zijn al zovaak veranderd, wie weet wat er nog gebeurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef StarGazer het volgende:
Geen kampioenschap. Ik heb mij er bij neergelegd.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Seedorf in gesprek met PSV
Heb je dat van de oom van Hedwiges Maduro?quote:
Stomme boerenquote:PSV hoopt op integriteit Van der Zee
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 11 april om 10:27
Scout Hans van der Zee maakte afgelopen week zijn overgang van PSV naar Ajax bekend. Een gevoelige transfer voor de Eindhovenaren die echter hopen op de integriteit van Van der Zee, zo meldt preses Frits Schuitema.
"Dit is niet plezierig. De scouting is een van de zenuwcentra van onze club. Hans heeft natuurlijk heel veel kennis, laten we hopen dat hij er geen misbruik van maakt", aldus Schuitema tegenover het AD.
Van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam als scout van PSV. In deze hoedanigheid ontdekte hij onder meer de Peruaanse aanvaller Jefferson Farfán. Overigens is Van der Zee inmiddels op non-actief gesteld door de PSV-leiding.
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.quote:
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef Jasza het volgende:
Wel goed trouwens dat Vertonghen en Schilder terugkomen, goed voor de breedte, maar Vertonghen wilde zeker geen CL spelen vorig jaar![]()
Cocu stopt toch wel, lijkt me vrij zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
Gelukkig is dat ook al zo zeker, dat Gio naar Feyenoord gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Tsja, als ik hem was geweest zou ik niet alles gegeven hebben maargoedquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
waarom zou Seedorf eigenlijk weg willen? Misschien dat hij weg gaat als hij dit jaar weer de CL wint..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.
Ik dacht dat hij aangegeven had nog één jaartje door te gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Cocu stopt toch wel, lijkt me vrij zeker.
Milan wil Gomes heeeeeeeeeeel graag hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Seedorf heeft dit seizoen bijgetekend in Milaan. PSV heeft een transferbudget van ongeveer 5 miljoen euro als er niemand verkocht wordt. You do the math.
quote:Ajax ziet toch af van trip naar China
11/4/2007 9 :45
Ajax gaat na de competitie definitief niet naar China. De leiding vindt dat alle spelers vanaf 9 juni vakantie moeten kunnen vieren.
De trip was gepland vanwege commerciële motieven, maar wordt nu geschrapt uit sportief oogpunt. In Voetbal International zegt technisch directeur Martin van Geel van Ajax: 'Wij willen dat onze spelers hoe dan ook vanaf 9 juni vakantie kunnen vieren. De Chinese organisatoren wilden dat we na die datum nog een wedstrijd zouden spelen.'
Ook het feit dat Ajax vanwege interlandverplichtingen niet met het meest representatieve team zou kunnen aantreden, heeft een rol gespeeld. Het Nederlands elftal gaat eind mei naar Azië voor een oefenstage. Daarnaast moeten jeugdige internationals zich eind mei verzamelen bij Jong Oranje, ter voorbereiding op het EK Onder-21 in eigen land.
Waar gaan we om wedden?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zullen we er nog maar een weddenschapje tegenaan klappen dan?
Lijkt me een verstandige keuze.quote:
Vanaf 9 juni vakantie, kunnen ze mooi s'avonds naar het honk komenquote:
Dat dus. Laat die gast lekker lullen in de ruimte, hij snapt er geen reet vanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Seedorf heeft dit seizoen bijgetekend in Milaan. PSV heeft een transferbudget van ongeveer 5 miljoen euro als er niemand verkocht wordt. You do the math.
Grote krat bier.quote:
Nee, over een voormalig SS-tandarts die zijn patiënt martelt in de tandartsstoel.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Hey, Marathon Man gaat toch over een Joodse hardloper?
Daar ga ik dan weer niet heenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
en de zaterdag erna Defqon [afbeelding]
Heb jij toch niks aan, jij moet werken!quote:
Wordt een lekker dagje :beer:quote:
van 9 tot een uur of 3, blijft er genoeg tijd over voor de stadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij toch niks aan, jij moet werken!
Or are you a little liar?
de postbode heeft hem nog niet gebrachtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef MaxC het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze week kopenGabri
![]()
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan wil Gomes heeeeeeeeeeel graag hebben.
Now you do the math.
van mij hoeft Seedorf niet te komen overigens
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.
Wtf die avatarquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.
Dat riep iedereen ook na het vertrek van Van Bommel, Park, Vogel, Ooijer...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, ieder jaar vertrekken er wel enkele sterkhouders, maar toch worden ze weer kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajax.
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajax.
Zal best, maar we bleren dit al seizoen na seizoen, VOLGEND jaar storten ze in hoor, echt waar!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.
PSV speelt dit jaar ook met een hele nieuwe verdediging en doet toch aardig mee bovenin.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef stefmans het volgende:
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.
Mooi interview met Gabriquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef MaxC het volgende:
[[url=http://www.vi.nl/splashpaginas/vi/iafbeelding[/url]]
Toch maar deze week kopenGabri
![]()
3 keer achterelkaar geen kampioen worden is ook geen hegemonie, wel irritantquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat lullen we nou over hegemonie? Twee keer achter elkaar kampioen is geen hegemonie. De eventuele derde titel ook niet, gezien de grote geluksfactor.
quote:Stanton Lewis gaat alweer vertrekken bij Ajax. De aanvaller kwam negen maanden geleden over van Ajax Cape Town, maar kwam niet verder dan het tweede elftal van de Amsterdammers. Mogelijk zet Lewis zijn carrière voort in de Belgische Liga. Daar loopt de Zuid-Afrikaan momenteel tien dagen stage bij Club Brugge. (Highlow)
Zie nou eerst zelf maar eens te winnen hahaquote:
Dat staat allebei in de VI?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Geloof er geen kut van.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
WTF hoe weetje dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH kan allang weg naar een buitenlandse topclub als hij weg wil, no way dat ie dan nog ff de tussenstap naar AZ gaat maken..
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?quote:
VI = stemmingmakerij.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?
VI jeweet.quote:
quote:
Wat een kansloos blad is dat toch geworden met die irritante notoire sigaren roker aan het roer.quote:Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |