Ik zeg het alleen maar om de schuld niet te geven aan Jan Wegereef.quote:
ik ben er ook nog ziek vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat Ajax deze kans heeft laten liggen
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom wordt ajax ook geen kampiioen, ze kunnen het gewoon niet afmaken lijkt het wel.
En daarom wil ik nu het liefst even m'n kop in het zand steken. Halve finale beker heb ik nu al helemaal weinig zin in. Vrijdag dan maar gewoon winnen van NAC. 4-1 ofzo en dan voel ik me weer wat positiever. Anders zie ik het niet zitten meer. Lekker 4-3-3 of 3-4-3, vol op de aanval.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef ericajax het volgende:
Elk scenario spookt ondertussen al door mn hoofd![]()
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef.
weet niet of het al is langsgekomenquote:Er is veel belangstelling voor Wesley Sneijder van enkele Europese topclubs. Eerder was er een gerucht dat Sneijder naar Barcelona zou vertrekken. "Als een transfer zover is, dan is het zover. Maar voorlopig weet ik nergens van."
De naam van de Ajacied is nu ook te vinden bij Chelsea. Volgens Engelse media is Chelsea-coach José Mourinho de laatste in het rijtje die zijn oog heeft laten vallen op Sneijder. Na Barcelona, Real Zaragoza, Manchester United, Tottenham Hotspur, Arsenal en Aston Villa zou nu ook de club van de Nederlanders Arjen Robben en Khalid Boulahrouz jacht maken op de tweebenige spelmaker. Bij Ajax heeft Sneijder nog een contract tot medio 2009.
Henk Ten Cate kan vrijdag tegen NAC niet beschikken over de Utrechter. Sneijder liep in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-2) van zondag een gele kaart op die hem een automatische schorsing van één duel oplevert.
Ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het doelsaldoverschil is al behoorlijk groot als je de verschillen tussen AZ en Ajax bekijkt, dus ik zou me eerder focussen op 3x winst voor Ajax en bidden dat AZ ergens 1 punt laat liggen.....
Dat mag je best zeggen, maar op zich hebben ze het niet meer of minder verdiend dan Ajax of PSV, ze hebben allemaal ongeveer even veel punten. AZ heeft ook gelijkgespeeld tegen ADO, NEC, Groningen en verloren van Feyenoord en kansloos bij Twente onderuit gegaan. Het is zo onvoorspelbaar als de neten, dat ik zelfs nu nog niet mijn geld op een ploeg durf te zetten qua kampioenschap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat AZ het eigenlijk het meeste verdient, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen
Moeilijk en klote dit soort zaken, helemaal als ieder (doel)punt nu essentieel is..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
Sneijder niet tegen NAC, kijken of Perez hem goed kan opvangen vrijdag
Aub niet weer de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef jna het volgende:
Het zou wel extra vet zijn als we nu nog kampioen worden
Helemaal mee eens, dat het gebeurd is is lullig, maar dat we het kampioenschap voorlopig hebben verspeelt ligt geheel aan ons zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles wel in je eigen voordeel blijven praten, tuurlijk is het een essentiele gebeurtenis geweest, maar om nou te zeggen dat Wegereef het gedaan heeft... Nee die is echt te makkelijk.
Probeer je hand in eigen boezem te steken en de afgelopen wedstrijden als meetpunt te nemen, i.p.v. de makkelijke weg te kiezen en te wijzen naar derden....
Kunnen we dus nu beter WEL de goden verzoeken aangezien we niks in eigen hand hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Aub niet weer de goden verzoeken.![]()
We staan derde en niks in eigen hand.
Is ook zo, de druk blijkt immens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat de druk nu bij AZ komt. Zij hebben eigenlijk de laatste weken in de underdog positie gezeten door het punten verschil met Ajax en PSV.
Na dit weekend hoor ik wel een hoop geluiden dat AZ de favoriet is. Om er maar een trainerscliché tegen aan te gooien: we zullen zien hoe AZ dit gaat managen.
Maar kan Heerenveen iets uithalen tegen AZ, ik betwijfel het...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Camplo het volgende:
Ach thuis tegen Heerenveen, en Heerenveen zal er vol op moeten want die weten precies hoe het met feyenoord verlopen gaat.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Robar het volgende:
Welke 0-0?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef wdn het volgende:
[..]Ja. En het is niet de eerste kans. Het begon al met die 0-0 bij Excelsior.
Eigenlijk is het gewoon een PSV-erquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kun je bidden tot je koningdavid bent, want één punt laten liggen gaat niet lukken.
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijkquote:
Ajacied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat weekend eigenlijk
En nee, Ajaxied tot in de dood edoch de emigratie naar Limburg door mijn ouders ergens in de jaren 70 gooide roet in het eten
Wel een goed verhaal.. volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef EdgarDavids het volgende:
We hadden RKC op kunnen rollen maar Martin heeft een grote zak met goud ingezet bij de Unibet. Als we de titel pakken krijgen we allemaal een ontslag op staande voet. De uitvreter!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
die typfout van die Ajaxiedquote:
Adrie Koster, geweldenaar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef BobbyHill het volgende:
Adrie Koster nieuwe coach van jong Ajax, wat vinden jullie daar van?
ajaxied jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
die typfout van die Ajaxied
[afbeelding] 4 ever
Wel verdraaid! Nu je het zegt! Het zit 'm in die naam!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin? Je bedoelt Martin Jol, de trainer/coach van Tottenham Hotspur?
Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploegquote:
Nee, twentequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploeg![]()
![]()
Hij zal wel op krukken door het ghetto strompelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Van basten is niet goed wijs! Laat het nederlands elftal maar het nederlands elftal blijven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).
Volgens mij wel.. speler die met zijn snelheid voor veel dreiging zorgt..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.
Sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:10 schreef MaxC het volgende:
Laten we vrijdag maar eerst even dik gaan winnen. Ik zie PSV niet winnen van Twente, en AZ heeft de wedstrijd tegen Bremen in de benen. Het kan nog alle kanten op
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftmaar we zullen zien hoe hij de blessure overleeft, wie weet is hij wel helemaal niks meer en moet ie bij ado voetballen
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!quote:
dat houdt de competitie spannendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Als we het maar niet verspelen in Tilburgquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Als we het maar niet verspelen in Tilburg![]()
''Auch''quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Of Vermaelen met z'n tweede geniale eigendoelpunt dit jaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Wat hoop jij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef PyTh het volgende:
Zie Vrijdag de 13e nou eerst maar eens van NAC thuis te winnen die nog volop strijden voor plek 6 t/m 9.
Rekenwerk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
Aad de Mos moet maar even wat reken werk verzetten.
Met NAC moet je gewoon je reet afvegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef PyTh het volgende:
Zie Vrijdag de 13e nou eerst maar eens van NAC thuis te winnen die nog volop strijden voor plek 6 t/m 9.
Domme vraag natuurlijk.quote:
Net als met RKC zeker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Met NAC moet je gewoon je reet afvegen.
Zondag heeft AZ dit gedaan en dat zullen ze ook flikken als ze voor de KNVB beker moeten.
Dus Ajax moet dit ook lachend kunnen doen!
Dat was een uitwedstrijd.quote:
Hou je je al bezig met de vraag wie je liever treft in de play-offs? Zo ja, Feyenoord of FC Twente?quote:
quote:'Ajax heeft de beste titelkansen' 10 april 2007
Na het afgelopen weekeinde ligt de competitie weer helemaal open. Door het verlies van PSV tegen NEC, de winst van AZ op NAC Breda en het gelijkspel van Ajax tegen RKC Waalwijk kunnen alledrie de clubs aanspraak maken op de titel. Het Noordhollands Dagblad stelt dat de Amsterdammers de beste kansen hebben om landskampioen te worden.
Het regionale dagblad voorspelt dat de Europese avonturen van AZ en PSV een te grote ballast zullen zijn. AZ is daarbij ook nog eens actief in de competitie om de Gatorade Cup. Ook Ajax strijd nog om de KNVB-beker, maar dat is dan ook de enige ballast voor de Amsterdammers naast de drie resterende wedstrijden in de Eredivisie.
AZ strijdt dus op drie fronten om een hoofdprijs, maar heeft het daardoor ook het zwaarst van de drie titelkandidaten. PSV lijkt de laatste weken de weg helemaal kwijt te zijn. De stelling van het Noordhollands Dagblad is daarom dat Ajax de beste papieren heeft om landskampioen te worden.
Hou me nog niet zo bezig met de play offs in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hou je je al bezig met de vraag wie je liever treft in de play-offs? Zo ja, Feyenoord of FC Twente?
Is zo, maar we zijn vier wedstrijden voor het einde wakkergeschud. Misschien nog op tijd, het is in elk geval beter dan dat we de op één na laatste speelronde zouden zijn wakkergeschud. Dat is het enige positieve wat ik ervan kan maken, want ik baal er verschrikkelijk van! We hadden het een halve dag in eigen hand, maar wat doen we ermee? Helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou me nog niet zo bezig met de play offs in tegenstelling tot jou.
Jullie staan 3e, wij staan (nog) 1e.
Hoe verder jullie op afstand komen te staan hoe beter.
quote:
Rot op man. Ik probeer hier iedereen er weer in te laten geloven, kom jij met je stomme kut az verhaaltje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ wordt kampioen van de Eredivisie
10/4/2007 13:23
Op de poll van VI.nl met de vraag wie de titelstrijd van de Eredivisie zal winnen, reageerden bijna dertigduizend voetballiefhebbers. AZ kreeg de meeste stemmen.
In totaal beantwoordden 29.300 mensen de zondag gestelde vraag op de website van VI. AZ kwam als duidelijke winnaar naar voren, al was het verschil met de nummer twee Ajax ook weer niet al te groot. PSV eindigde als laatste in de poll.
AZ kreeg 11.651 stemmen, en haalde daarmee een score van veertig procent. In totaal 9.395 kiezers gaven hun stem aan Ajax, wat overeenkomt met een percentage van 32. De zwakke prestaties van PSV van de afgelopen weken zijn waarschijnlijk de oorzaak van PSV's derde plaats: 8.254 stemmen, oftewel 28 procent.
Spreekt het dus weer helemaal tegen
die poll van VI was waardeloosquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ wordt kampioen van de Eredivisie
10/4/2007 13:23
Op de poll van VI.nl met de vraag wie de titelstrijd van de Eredivisie zal winnen, reageerden bijna dertigduizend voetballiefhebbers. AZ kreeg de meeste stemmen.
In totaal beantwoordden 29.300 mensen de zondag gestelde vraag op de website van VI. AZ kwam als duidelijke winnaar naar voren, al was het verschil met de nummer twee Ajax ook weer niet al te groot. PSV eindigde als laatste in de poll.
AZ kreeg 11.651 stemmen, en haalde daarmee een score van veertig procent. In totaal 9.395 kiezers gaven hun stem aan Ajax, wat overeenkomt met een percentage van 32. De zwakke prestaties van PSV van de afgelopen weken zijn waarschijnlijk de oorzaak van PSV's derde plaats: 8.254 stemmen, oftewel 28 procent.
Spreekt het dus weer helemaal tegen
Je verricht puike werk knulquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Ik probeer hier iedereen er weer in te laten geloven
En dan Alves naar een andere ploeg (lees: PSV) laten gaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
SC Heerenveen ziet in Ari da Silva (Kalmar FF) de opvolger van Afonso Alves, deze eveneens Braziliaanse spits mocht zelfs al een keertje meetrainen met de Selecao. Misschien dus een idee om deze jongen te kopen? Scheelt zo'n 20 miljoen euro, als we hem niet van SC Heerenveen hoeven over te kopen.
psv kan die 20 mln niet eens betalen... de helft nog niet eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan Alves naar een andere ploeg (lees: PSV) laten gaan?
PSV kan helemaal geen 20 miljoen betalen dus maak je niet druk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan Alves naar een andere ploeg (lees: PSV) laten gaan?
Voor 1 seizoen zo spelen is 20 miljoen idd té veel geld, maar ik zie in Alves toch wel potentie...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV kan helemaal geen 20 miljoen betalen dus maak je niet druk.
Verder doet Alves het dit jaar meer dan goed bij Heerenveen maar vind ik hem echt geen 20 miljoen euro waard.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
psv kan die 20 mln niet eens betalen... de helft nog niet eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |