het zal wel een ons liggenquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef jna het volgende:
ik had er al 1 klaarstaan met "Kampioen bokjespingen"
Iddquote:
snap ik ook niet, zelfs ik zit hier nog met een zuur gezicht... kijk ik die foto's zie ik allemaal lachende gezichtenquote:
Niemandquote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik was gisteren de hele dag weg, heb alleen de samenvatting gezien.
Wie speelden er goed tegen RKC?
Iedereenquote:Wie waren slecht?
krijgen ze vrij bij feyenoord?quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Krijgen ze bij jullie ook 3 dagen vrij?
Wij hebben niet verloren, alleen het kampioenschapquote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Krijgen ze bij jullie ook 3 dagen vrij?
Hoe deed Van der Wiel het? En Vermaelen?quote:
Ik zie PSV niet winnen van Twente as. zondag, dus dat moet wel goed komen. Ik maak me alleen zorgen over AZ. Hoe halen we hen in?quote:Op maandag 9 april 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Ajax! We hebben het kampioenschap welgeteld 18 uur in eigen hand gehad.
Ja was matig bij de eerste goal kon Rkc best makkelijk inkoppen, en bij de tweede goal kon Berger gewoon aannemen kijken en schieten in het strafschopgebied. Je kon duidelijk zien dat ze Stam en Grygera miste en ze speelden gewoon slechtquote:Op maandag 9 april 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoe deed Van der Wiel het? En Vermaelen?
We moeten hopen dat Feyenoord punten blijft verspelen, waardoor Heerenveen nog zicht houdt op die 5de plek. In dat geval hoop ik dat ze kunnen gaan stunten in Alkmaar. Dat is eigenlijk de enige mogelijkheid.quote:Op maandag 9 april 2007 14:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet winnen van Twente as. zondag, dus dat moet wel goed komen. Ik maak me alleen zorgen over AZ. Hoe halen we hen in?
En oh ja... wij moeten ook winnen, wat dus een flinke opgave blijkt.
AZ is de grootste titelkandidaat nu dus.quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef RayMania het volgende:
Het is simpel. Verspeelt PSV punten, dan wordt AZ kampioen. Verspelen beide punten, wordt Ajax kampioen, verspeelt AZ punten, dan blijft PSV eerste en wordt Ajax tweede.
Nee, dat is PSV nog steeds.quote:Op maandag 9 april 2007 14:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ is de grootste titelkandidaat nu dus.![]()
Die gaan geheid nog wel punten verliezen.quote:
Nee dat nietquote:
quote:Ajax heeft belangstelling voor een Ghanese spits. Het zou gaan om de 17-jarige jeugdinternational Ishmael Yartey. De jonge aanvaller, de recentelijk veel indruk maakte op het Afrikaanse Jeugdkampioenschap, wordt echter ook gevolgd door FC Barcelona, Sporting Lissabon en FC Porto. Bovendien werkt hij binnenkort stages af bij AS Monaco, Lille en Olympique Marseille. (Ghanese media).
Ja precies ik irriteerden me dood aan Sneijder toen die dat zeiquote:Op maandag 9 april 2007 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ongelooflijk dat ze dan ook nog durven te zeggen dat ze 'toch nog wel 1 punt zijn ingelopen hoor'. Val toch dood man. Sommige willen gewoon geen kampioen worden volgens mij.
Dat je na 14 punten achterstand toch nog terug kan komen tot gelijke hoogte en eigenlijk gewoon de beste papieren hebt op het kampioenschap en het dan zo laat liggen...... Frustratie ten top
Gelijk hebben ze. Waarom mogen ze na een gelijkspel niet stappen? Dat beïnvloedt hun volgende wedstrijd echt niet hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:
En dan ook nog die lachende koppies op de trainingof zondagavond gaat feesten in de discotheek.. bah
Omdat ze misschien ongelooflijk kut hebben gespeeld en de allerlaatste kansen op het kampioenschap hebben verneukt?quote:Op maandag 9 april 2007 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Waarom mogen ze na een gelijkspel niet stappen? Dat beïnvloedt hun volgende wedstrijd echt niet hoor.
Dat is op het veld, daar buiten hebben ze ook nog een privé-leven.quote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ze misschien ongelooflijk kut hebben gespeeld en de allerlaatste kansen op het kampioenschap hebben verneukt?
als je voor het kampioenschap wilt gaan en je verliest hoor je gewoon 1-2 dagen compleet ziek te zijn, netzoals vele supporters...quote:Op maandag 9 april 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is op het veld, daar buiten hebben ze ook nog een privé-leven.
Het verschil is dat de spelers geen supporters zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 16:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]
als je voor het kampioenschap wilt gaan en je verliest hoor je gewoon 1-2 dagen compleet ziek te zijn, netzoals vele supporters...
als je dan zo slap speelt hoor je je thuis te schamen en niet lekker te feesten...Het zegt (als het waar is) zooooooooveel over de mentaliteit vd spelers![]()
Inderdaad Cultheld, en dat is nog wel het ergste. Wat een tyfushonden zijn het ook. Maandenlang zit je naar dit moment toe te leven, dat je over dat Kutpsv heen gaat...en dan verneuken ze het zo.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het verschil is dat de spelers geen supporters zijn.
Ik zei het donderdag al tegen een teamgenoot, zul je zien dat PSV verliest van NEC en Ajax gelijkspeelt tegen RKCquote:Op maandag 9 april 2007 14:27 schreef SoA-Holic het volgende:
The day after, wat een smerig kutgevoel had ik vanmorgen nog steeds in mn lijf. Volgens mij had niemand hier zaterdagavond aan gedacht nadat psv verloor.
Waar was de mentaliteit? Waar was de wil? Het blijft voor mij nog steeds onbegrijpelijk
helaas niet, maar toch zouden spelers ook enige bezieling moeten hebben en kampioen willen wordenquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....quote:Op maandag 9 april 2007 16:07 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het schelden op de spelers en het plaatsen van kotssmiley's hier nogal triest.
Ze spelen op het veld vast wel met bezieling en vergeet niet dat schreeuwlelijk Ten Cate die spelers coacht en taken geeft. Voetballers hebben groot gelijk als ze in hun eigen tijd (of ze nou 3 keer op rij hebben verloren of net kampioen zijn geworden is me om het even) gaan stappen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
helaas niet, maar toch zouden spelers ook enige bezieling moeten hebben en kampioen willen worden![]()
En het zijn geen supporters maar ze moeten er wel voor de supporters zijn! Zonder supporters hebben zij geen baan
![]()
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.quote:Op maandag 9 april 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry hoor, maar een team als PSV waar op dit moment een regelrechte drama aanwezig is, stappen toch ook niet de discotheek in? Het feit dat Ajax nu in een hele belangrijke fase zit van de competitie is gewoon een reden om niet als een stelletje party animals de discotheek binnen te stappen. Feesten doe je niet nu, maar pas als er echt aanleiding voor is. Hugo Borst zei het een tijdje geleden al zo mooi, PSV is gewoon een veel hechtere team, een hechte familie. Daar kan Ajax zeker nog wat van leren.
Ja, ze hebben RKC onderschat door met een mentaliteit het veld op te komen die hier in dit topic op zaterdagavond rond 22.00u ook heerste...quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....
geen goed woord over voor ze.... blamage, schande, om te kotsen zo waardeloos...
I don't give a shit, ik praat nu over Ajax. Ik vind het gewoon totaal onbeschoft om na het ''incident'' van gisteren in de avond gewoon op te stap gaan net alsof niets aan de hand is Dit is een regelrechte schande en een respectloze manier van uiting richting je trouwe fans.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.
daar gaat 't niet om...... je moet als speler een mentaliteit hebben dat wanneer je net 't kampioenschap vergooid hebt, je gewoon niet moet feesten omdat je dan down bent, ook niet als je de volgende ochtend alweer op training moet staan...quote:Op maandag 9 april 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze spelen op het veld vast wel met bezieling en vergeet niet dat schreeuwlelijk Ten Cate die spelers coacht en taken geeft. Voetballers hebben groot gelijk als ze in hun eigen tijd (of ze nou 3 keer op rij hebben verloren of net kampioen zijn geworden is me om het even) gaan stappen.
Dat mogen wij hier op FOK! lekker roepen, maar dat mag een speler nooit denken, klaar. Onderschatting, hoe krijg je het in je botte overbetaalde kop zeg.....quote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ze hebben RKC onderschat door met een mentaliteit het veld op te komen die hier in dit topic op zaterdagavond rond 22.00u ook heerste...
Het kon niet meer fout, we gaan naar het Leidse, bla bla bla...
Je hebt wel gelijk maar AZ deed het ook tegen ADO(thuis zelfs), dat zegt dus niet altijd iets.quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....
geen goed woord over voor ze.... blamage, schande, om te kotsen zo waardeloos...
De verdediging deed me bijzonder veel denken aan vorig seizoen. Wat mij betreft worden er 2 nieuwe centrale verdedigers gehaald en krijgen Vermaelen en Heitinga een Lindenbergh rol.quote:Op maandag 9 april 2007 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Davids liet zich veel te veel opnaaien door van de Haar. Probleem achterin was gewoon dat er geen "killer" stond, het probleem van de afgelopen jaren... Vermaelen zal technisch gezien best aardig zijn, maar hij komt gewoon over als een zachtgekookt ei.
Wat zal hem dat lied verrotten... hij heeft een punt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Silenus het volgende:
Van der Haar van der Haar homo van het jaar, van der haar van der haar neukt z'n moeder klaar hey!
(Op de melodie van Jingle Bells)
Als werknemer probeer ik in mijn privetijd ook afstand te nemen van mijn werk (waarom ben ik dan ik godsnaam ingelogd nuquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Nope is Dope? Welke spelers waren er?quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.
Als ik een kampioenschap verspeel smiddags, ga ik niet de avond flink feesten.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Grappig, dus alle Ajacieden hier die een keer een foutje maken op hun werk, gaan daarna een week niet stappen?
De meeste ajacieden hier krijgen niet een achterlijk hoog bedrag op hun bankrekening gestort elke maand.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Grappig, dus alle Ajacieden hier die een keer een foutje maken op hun werk, gaan daarna een week niet stappen?
Kun jij een kampioenschap verspelen op je werk dan?quote:Op maandag 9 april 2007 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik een kampioenschap verspeel smiddags, ga ik niet de avond flink feesten.
De meeste Ajacieden hier kunnen ook niet voetballen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
De meeste ajacieden hier krijgen niet een achterlijk hoog bedrag op hun bankrekening gestort elke maand.
Ik probeer je dus duidelijk te maken dat het niet te vergelijken valt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kun jij een kampioenschap verspelen op je werk dan?
Klopt alleen één verschil, héél Rotterdam kan niet voetballen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden hier kunnen ook niet voetballen.
Verdiensten horen een afspiegeling te zijn van geleverde prestaties. Dit weekend is duidelijk niet naar behoren gepresteerd en lijkt vrolijkheid op de training me dus ook niet terecht.quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een beetje wel. Voetbal is hun werk.quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik probeer je dus duidelijk te maken dat het niet te vergelijken valt.
Zegt iemand met Robin van Persie in z'n sigquote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt alleen één verschil, héél Rotterdam kan niet voetballen.
Je bedoeld de zoveelste speler die bij jullie makkelijk is afgedankt?quote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand met Robin van Persie in z'n sig![]()
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Verdiensten horen een afspiegeling te zijn van geleverde prestaties. Dit weekend is duidelijk niet naar behoren gepresteerd en lijkt vrolijkheid op de training me dus ook niet terecht.
Keihard werken om is voldoende te presteren lijkt me beter passen.
Veel negers. In ieder geval Ryan Donk en nog wat bekende gezichten waar ik de namen zo niet aan kan koppelen. Bonjasky liep er trouwens ook rond, maar dat is wel heel erg offtopic.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Nope is Dope? Welke spelers waren er?
Ja, ik vraag me ook altijd af op basis van welke prestatie Feyenoorders betaalt worden.quote:Op maandag 9 april 2007 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....
Ik zei gisteren nog tegen m'n pa dat Feyenoord gewoon salarissen in moet gaan houden. De helft krijg je, de andere helft verdien je door te winnen. Niet zo'n gek voorstel toch? Zou bij Ajax ook moeten.quote:Op maandag 9 april 2007 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook altijd af op basis van welke prestatie Feyenoorders betaalt worden.
Drenthe, Jaliens, Castelen, Lens, Dembele, De Guzmanquote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel negers. In ieder geval Ryan Donk en nog wat bekende gezichten waar ik de namen zo niet aan kan koppelen. Bonjasky liep er trouwens ook rond, maar dat is wel heel erg offtopic.
Ze kunnen het wel, maar ze hebben het niet gedaan afgelopen weekend. En dat 10 uur trainen gewenst is vind ik niet, maar een beetje lacherig bokje springen vind ik belachelijk na zon wanprestatie.quote:Op maandag 9 april 2007 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....
Dat gebeurd ook. Winstpremies etc.quote:Op maandag 9 april 2007 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen m'n pa dat Feyenoord gewoon salarissen in moet gaan houden. De helft krijg je, de andere helft verdien je door te winnen. Niet zo'n gek voorstel toch? Zou bij Ajax ook moeten.
Als je een belangrijke opdracht op je werk verkloot is dat wat anders dan een foutje maken ...quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Zelfs dan ga je toch niet het hele weekend thuiszitten?quote:Op maandag 9 april 2007 17:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je een belangrijke opdracht op je werk verkloot is dat wat anders dan een foutje maken ...
Presteren en prijzen pakken dus ook. Voor miljoenen supporters.quote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een beetje wel. Voetbal is hun werk.
Denk niet dat Sneijder zich er zo druk over maakt of ie nou 1,5 miljoen of 1,6 miljoen per jaar verdient.quote:
Neem een Gentenaar, een Emanuelsoon.quote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk niet dat Sneijder zich er zo druk over maakt of ie nou 1,5 miljoen of 1,6 miljoen per jaar verdient.
Remy Bonjasky Ftw!quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel negers. In ieder geval Ryan Donk en nog wat bekende gezichten waar ik de namen zo niet aan kan koppelen. Bonjasky liep er trouwens ook rond, maar dat is wel heel erg offtopic.
quote:De stand van zaken. Als Ajax de titel nog wilt pakken, dan moeten het volgende gebeuren:
CHECKLIST
O Ajax wint de resterende drie duels
O AZ leidt minstens puntverlies (1 gelijkspel op de laatste drie duels afdoende)
O PSV leidt minstens puntverlies (1 gelijkspel op de laatste drie duels afdoende)
O Ajax gaat PSV in doelsaldo voorbij
Resultaat: We laten AZ twee punten achter ons en eindigen gelijk met PSV in punten. Vandaar dat het doelsaldo opgekrikt moet worden. Dat is geen onmogelijk opgave, want dat is slechts -2 ten opzichte van PSV. AZ heeft +8 op Ajax, da's moeilijker, vandaar dat die ook puntverlies moeten gaan lijden.
_______________________________________________________________________________________________________
De nog te spelen duels:
Ajax - NAC
Ajax - Sparta
Willem II - Ajax
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ - Vitesse
AZ - SC Heerenveen
Excelsior - AZ
_______________________________________________________________________________________________________
Wat denk ik daarvan? Eigenlijk zie ik hier weinig kansen voor Ajax.
- Misschien lukt het ons om de laatste drie zelf wel te winnen (durf ik dat nog te zeggen na RKC-uit?) NAC lastig, Sparta en Willem II zijn langzaam uitgespeeld, moeten wel veilig zijn.
- PSV.. wanneer zitten die op het absolute dieptepunt? Ik hoop dat Twente ze nog kan pijnigen, al zal dat dan voor de eer zijn, want Twente kan zich rustig richten op de playoffs. Utrecht moet hopelijk nog aan de bak voor die 9e plaats. En Vitesse? Tsja.. Het zijn drie duels die normaal wel gewonnen moeten worden door PSV, maar als de huidige (non-)vorm aanblijft dan zullen ze er vast wel een van gelijkspelen.
- AZ tsja. Ik vrees dat dat de kampioen gaat worden. Vitesse en Heerenveen. Misschien dat laatstgenoemde in een thuisduel nog had kunnen stunten. Laten we hopen dat Heerenveen nog in de race is voor de 5e plaats en dat dat ze wat harder laat lopen tegen de kaasboeren. Vitesse en Excelsior zullen het toch wel niet klaar gaan spelen.
Het sprankje hoop dan. AZ speelt nog minstens 1 Europees duel en gebleken is dat ze slecht uit die wedstrijden komen.. bekijk dit eens:
Na AZ - Newcastle -> 0-0 tegen Heracles
Na Newcastle - AZ -> 0-0 tegen Feyenoord
Na AZ - Fenerbahce -> 1-1 tegen Ajax
Na Fenerbahce - AZ -> 1-1 tegen Groningen
Na AZ - Braga -> 1-3 tegen PSV
Na Kayserispor - AZ -> 2-2 tegen ADO
Na AZ - Kayserispor -> 2-2 tegen Twente
Na de UEFA CUP ontmoetingen met Bremen, Sevilla, Slovan Liberic en Grasshoppers (allen 1 maal) won AZ wel.
Toch is het opvallend dat AZ van de 11 duels na 7 punten verloor in de competitie.
Vuilnisman kunt u deze zak stront meenemen alstublieft?quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit nodigt natuurlijk uit tot een "Fok! PSV-Ajax supporters voetbal meet" waarin een partij wordt gevoetbald!quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Vuilnisman kunt u deze zak stront meenemen alstublieft?
Onze vriend Malibu-06 is een fan van feyenoord.quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit nodigt natuurlijk uit tot een "Fok! PSV-Ajax supporters voetbal meet" waarin een partij wordt gevoetbald!
quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit nodigt natuurlijk uit tot een "Fok! PSVFeyenoord-Ajax supporters voetbal meet" waarin een partij wordt gevoetbald!
Kun je nagaan hoe duur FC Wegereef nog wordt aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:55 schreef SiemeN het volgende:
Wat een ongelooflijke kater!
Ik vrees echt dat AZ kampioen gaat worden.. dan zie ik zelfs nog liever PSV bovenaan eindigen.!
Laten we Wegereef er niet bij halen. Ik moet denken aan een 2-2 thuis tegen Excelsior, 3-0 nederlaag tegen Sparta en een 4-2 nederlaag tegen Vitesse.quote:Op maandag 9 april 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe duur FC Wegereef nog wordt aan het einde van het seizoen.
Nog erger is dat je dat aan jezelf te danken hebt, kutbende![]()
Je vergeet H'veen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Laten we Wegereef er niet bij halen. Ik moet denken aan een 2-2 thuis tegen Excelsior, 3-0 nederlaag tegen Sparta en een 4-2 nederlaag tegen Vitesse.
Ik wel!quote:
Ik vind trouwens dat de verliespunten tegen PSV en Ajax niet bepaald opvallend te noemen zijn. Dat had ook gewoon kunnen gebeuren (geheel realistisch denk ik dan) zonder een Europese wedstrijd voor die duels.quote:
Was de tweede wedstrijd van het seizoen. De eerste wedstrijd verloor Twente kansloos van Heracles met 3-0quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Twente toen al goed speeldde die laat ik dus nog even in het midden.
Heb er niets van gezien, alleen daar waar ik was af en toe de score bij gehouden. Wat een drama. De zoveelste keer dat ze het niet pakken.quote:Op maandag 9 april 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Ajax! We hebben het kampioenschap welgeteld 18 uur in eigen hand gehad.
Die had AZ dan in principe ook wel mogen winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was de tweede wedstrijd van het seizoen. De eerste wedstrijd verloor Twente kansloos van Heracles met 3-0![]()
Ja en AZ staat het nog beter voorquote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb er niets van gezien, alleen daar waar ik was af en toe de score bij gehouden. Wat een drama. De zoveelste keer dat ze het niet pakken.Komt AZ er ook nog eens bij...
wel reuze spannend, dat wel.
Hoo fuck, je had het over az. Ik dacht dat je het over de nederlaag van psv bij Twente hadquote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die had AZ dan in principe ook wel mogen winnen.
Die van Ajax en PSV kunnen alle kanten op, die zijn al lastig genoeg met een fitte ploeg en een volle week rust.
Vertonghen heeft niets verkeerd gedaan. Voorbeeldige prof. Ik kan niet wachten tot hij volgend jaar bij ons speelt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef toma het volgende:
we hadden gvd eerste kunnen staan.
Klote Verthongen
tvp
wie zijn dat dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen heeft niets verkeerd gedaan. Voorbeeldige prof. Ik kan niet wachten tot hij volgend jaar bij ons speelt.
De nederlaag ligt helemaal aan onze supervedettes die dachten RKC op 50% wel te kunnen verslaan.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef Longmen het volgende:
En ik het heb het gevoel dat PSV nu wel wat geleerd heeft na Nijmegen en niets meer gaat weggeven...![]()
denk het niet. Twente wil gewoon graag winnen, vooral die Rutten wil die wil natuurlijk winnen van zn oude club. Utrecht is gewoon in vorm, ze winnen gewoon knap met 3-0 van WillemII die vorige week nog van NEC wonnen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef Longmen het volgende:
En ik het heb het gevoel dat PSV nu wel wat geleerd heeft na Nijmegen en niets meer gaat weggeven...![]()
Wie zijn dat dan? Iedereen die gisteren in de basis stond natuurlijk. Heb jij gisteren de wedstrijd wel gezien? Als je godverdomme de eerste plaats over kan nemen dan moet je het gras opvreten. Ik heb niemand, maar dan ook helemaal niemand dat zien doen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
wie zijn dat dan?
KjH? Sneijder? Gabri?
Kan me niet voorstellen dat Davids überhaupt iemand onderschat met zn ervaring.
heb alleen de samenvatting gezien was een weekend weg.quote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan? Iedereen die gisteren in de basis stond natuurlijk. Heb jij gisteren de wedstrijd wel gezien? Als je godverdomme de eerste plaats over kan nemen dan moet je het gras opvreten. Ik heb niemand, maar dan ook helemaal niemand dat zien doen.
De enige die nog enigszins wat probeerde te forceren was Sneijder.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
Vuilnisman kunt u deze zak stront meenemen alstublieft?
Dat was ook de enige opdracht die vd Haar meekreeg. Voetballen kan ie al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het enige wat Davids gisteren deed, was zich laten provoceren door Hans van der Haar.
kom op joh.. iedereen kan hier vast wel voetballen. Maar om te kunnen voetballen hoef je ook geen prof te zijn. Als je kunt neuken hoef je toch ook niet persé een porno-acteur te zijn?quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Jij bent dus profvoetballer neem ik aan?
Voor iemand die niet kan voetballen deed hij het best aardig.quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was ook de enige opdracht die vd Haar meekreeg. Voetballen kan ie al een tijdje niet meer.
ja of nietquote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef toma het volgende:
[..]
kom op joh.. iedereen kan hier vast wel voetballen. Maar om te kunnen voetballen hoef je ook geen prof te zijn. Als je kunt neuken hoef je toch ook niet persé een porno-acteur te zijn?
Owndquote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef toma het volgende:
[..]
kom op joh.. iedereen kan hier vast wel voetballen. Maar om te kunnen voetballen hoef je ook geen prof te zijn. Als je kunt neuken hoef je toch ook niet persé een porno-acteur te zijn?
Ik ook want ik ben niet voor Ajaxquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je gelijk hebt.
Wij ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef jna het volgende:
We houden het gewoon spannend joh
Stel je voor, PSV play-offsquote:
Die heeft het ook voor goed afgedaan met zijn gelul over een punt ingelopen en het slechte veld. Lul de behangerquote:Op maandag 9 april 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Are you talkin to me?''
Al die moeite om 3de te worden en dan zijn we nog geen underdogquote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vuile huichelaar Marcel Brands:
''PSV wordt denk ik gewoon kampioen''
Ja joh lekker in de underdogpositie blijven hangen he
Vrijdag staan we mischien eerste!!quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Wij worden godverdomme gewoon kampioen!!!!
Wij zijn godverdomme de beste!!!!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Zo is het maar netquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Is het niet: ik heb me neergelegd bij de play-offs?quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik heb me neergelegd bij t kampioenschap
ik ga de wedstrijd missen, hopelijk mis ik een legendarische pot.quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vrijdag staan we mischien eerste!!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil nog steeds dood en als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
ik doe niet aan feestdagen. heb nog wel een kruk en een paar meter draad over, heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil nog steeds dood en als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
Iedereen fijne feestdagen gehad?
Schoen eet topicquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
Utrecht in vorm yeah rightquote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
denk het niet. Twente wil gewoon graag winnen, vooral die Rutten wil die wil natuurlijk winnen van zn oude club. Utrecht is gewoon in vorm, ze winnen gewoon knap met 3-0 van WillemII die vorige week nog van NEC wonnen.
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kansquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:32 schreef Cordoba32 het volgende:
AZ heeft een makkelijk programma en verslikt zich niet in kleintjes. Nee zondag was DE kans.......
Voordeel is dat AZ nog steeds geen 1e staat en 't nog steeds niet in eigen hand heeft en dus nog steeds niet écht druk heeft….. Die praten zich ook constant in de underdog-rol wat lekker makkelijk is… maar uiteindelijk zullen ze er miss nog met de titel vandoor gaan!! :Squote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kans
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef SiemeN het volgende:
Als AZ geen punten verspeelt hoop ik eigenlijk dat PSV dat ook niet doet..
Kwalitatief zullen ze daar tekort komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kans
Al mijn hoop is op Alves gevestigd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kwalitatief zullen ze daar tekort komen denk ik.
Mooi samengevat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef El_Bassie het volgende:
Feit is gewoon dat PSV nog altijd titelkandidaat nummer één is, want zij staan 2 punten los. Daarna komt AZ op basis van doelsaldo. Dan pas komt Ajax. Toch is alles nog open.
Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoop dat PSV nog wat blessures rijker wordt in Liverpool en dat AZ een pak op z'n kloten krijgt van Werder. Wellicht dat de Europese campagnes van beiden teams in het voordeel van Ajax uit blijken te pakken.
Zaterdagnacht was ik daar ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef PizzaSalami het volgende:
We worden nog steeds kampioen.
Inderdaad. Dat zou voor Ajax niet ongunstig zijn. Uiteraard hoeven ze de Uefa Cup niet te winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!
Laatste seconde van de halve finale mogen ze dan wel uitgeschakeld worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou voor Ajax niet ongunstig zijn. Uiteraard hoeven ze de Uefa Cup niet te winnen
Ik denk dat AZ wel aardig vertrouwen kan verliezen als ze met 4 - 0 op de broek krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!
Laatste seconde van de verlenging uiteraardquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste seconde van de halve finale mogen ze dan wel uitgeschakeld worden!
Fuck die Play Offs. Mij zul je er niet zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef PyTh het volgende:
Komen we elkaar in ieder geval weer in de playoffs tegen als het goed is
Die zitten er toch weer dik in gezien het feit dat jullie nu niet alleen afhankelijk zijn van PSV maar ook van az.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fuck die Play Offs. Mij zul je er niet zien.
Ja klopt, maar ik ga er niet heen. Achterlijk systeem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zitten er toch weer dik in gezien het feit dat jullie nu niet alleen afhankelijk zijn van PSV maar ook van az.
Mij zullen ze er nooit zien. En spijt, tja het zal vast leuk geweest zijn tegen feyenoord, maar dat was het in de kroeg met z'n allen ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:13 schreef devv05 het volgende:
Vorig jaar niet naar playoffs geweest vanwege dezelfde redenen als hierboven, achteraf had ik er toch wel spijt van. Dus ik ga dit seizoen gewoon wel, fuck it.
Alsof het ook maar iets oplost door niet te gaan, je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:13 schreef devv05 het volgende:
Vorig jaar niet naar playoffs geweest vanwege dezelfde redenen als hierboven, achteraf had ik er toch wel spijt van. Dus ik ga dit seizoen gewoon wel, fuck it.
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets oplost door niet te gaan, je hebt er alleen jezelf mee.
Maar dat gebeurt toch nooit, dus heb je alleen maar jezelf ermee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.
Iedereen roept vooraf dat ze niet gaan maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.
Ik heb gewoon mijn principes en uit principe ga ik niet naar die Play Offs. Ik ga wel weer lekker in de kroeg kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch nooit, dus heb je alleen maar jezelf ermee.
Dat bedoel ik. Iedereen is tegen de Play Offs, maar ze gaan wel allemaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Iedereen roept vooraf dat ze niet gaan maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch.
Ik meen na dit seizoen, gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Werd het nou geevalueerd na dit seizoen of pas na het volgende seizoen?
Klopt, maar jullie (mensen die uit ptincipe niet gaan) moeten niet denken dat je er ook maar iets mee bereikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn principes en uit principe ga ik niet naar die Play Offs. Ik ga wel weer lekker in de kroeg kijken.
Ik ga er ook niet vanuit dat de Play Offs worden opgeheven omdat ik niet ga. Maar mij zul je er niet zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie (mensen die uit ptincipe niet gaan) moeten niet denken dat je er ook maar iets mee bereikt.
OK, helder. Dan kan ik het alleen maar waarderen, dat je niet gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat de Play Offs worden opgeheven omdat ik niet ga. Maar mij zul je er niet zien.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, helder. Dan kan ik het alleen maar waarderen, dat je niet gaat.
hoe laat begint de wedstrijd vrijdag trouwens?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Opstelling voor vrijdag?
Stekelenburg
Ogararu - vd Wiel - Vermaelen - Emanuelsson
Heitinga
Gabri - Davids
Perez
Huntelaar - Babel
Zelfde opstelling als zondag dus, alleen Perez voor de geschorste Sneijder. Ik ben dan ook van mening dat het puntverlies van zondag niet aan de opstelling lag, maar meer aan de mentaliteit. Deze opstelling heeft ons al vaker succes gebracht, dus gewoon zo door blijven spelen lijkt me.
4-0!
thnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20.30 uur.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20.30 uur.
Of we het verdienen en hoe we het worden interesseert me niet, als we het maar worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef toma het volgende:
ik geloof er niet meer in
Als we al niet van rkc kunnen winnen verdienen we t ook niet om kampioen te worden.
Ajax-NACquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt ajax of sparta op tv?
welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt ajax of sparta op tv?
Als Ajax zoals zondag speelt, Spartaquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef toma het volgende:
[..]
welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?
quote:'Juventus praat met zaakwaarnemer Maduro'
Volgens de Italiaanse krant Tuttosport, altijd goed voor geruchten, zou Juventus komende week een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro. De Italianen zouden de middenvelder graag naar Italie halen in 2008 wanneer diens contract bij Ajax afloopt.
Ik had toch wel liever gezien dat ajax keihard over iedereen heen liep zoals bij Twente en Psv, het feest wordt er niet minder op als Ajax kampioen wordt maar het zou me wel trotser maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of we het verdienen en hoe we het worden interesseert me niet, als we het maar worden!
quote:Volgens De Telegraaf mag Robbert Schilder in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een plaats in de selectie van Ajax proberen af te dwingen. De 22-jarige middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Heracles Almelo.
Schilder debuteerde op 8 februari van vorig jaar in de hoofdmacht van Ajax en kwam in totaal viermaal in actie. Afgelopen zomer mocht de middenvelder van trainer Henk ten Cate elders speeltijd opdoen. Dit seizoen verscheen hij 28 maal binnen de krijtlijnen voor de Almeloëse formatie, waarin hij éénmaal trefzeker was.
Naar verluidt hoeft Emmanuel Boakye niet terug te keren naar de Amsterdam ArenA. De 22-jarige Ghanese verdediger speelt eveneens op huurbasis in Almelo en kwam dit seizoen 28 maal in actie. Heracles zoekt naar middelen om Boakye definitief over te nemen.
Dit weekend werd duidelijk dat Jan Vertonghen volgend seizoen wel in de selectie van Ajax zal terugkeren. De verdediger maakt bij RKC Waalwijk op huurbasis een goede indruk.
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen een luxe-probleem op de linkshalfpositie, met Edgar Davids, Jan Vertonghen en Robbert Schilder.
Lach niet te hard. Straks maakt Aissati de winnende aankomend weekend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.
Zou hij zich tijdens het juichen gerealiseerd hebben dat die kopbal van hem ajax CL voetbal kost voor volgend seizoen?
Datzelfde zou over Beerens gezegt kunnen worden toen hij juichte na die prachtige assistquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.
Zou hij zich tijdens het juichen gerealiseerd hebben dat die kopbal van hem ajax CL voetbal kost voor volgend seizoen?
Ik neem aan dat PSV nu even gaat bellen naar Aissati nadat ze Beerens en Vertonghen hebben gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Lach niet te hard. Straks maakt Aissati de winnende aankomend weekend.
Of toen hij Da Costa dolde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Datzelfde zou over Beerens gezegt kunnen worden toen hij juichte na die prachtige assist
Zo iets zou bij mij juist averechts werken. Als ze tegen mij zeggen "je moet je inhouden, want wij willen kampioen worden" zou ik juist extra gebrand zijn om die wedstrijd de winnende te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik neem aan dat PSV nu even gaat bellen naar Aissati nadat ze Beerens en Vertonghen hebben gezien.
Tot nu toe is alles wat jij hoopte, niet uitgekomen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef PyTh het volgende:
Aissati wordt Zaterdag gespaard voor de play offs
Dit is niet iets wat ik hoop hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat jij hoopte, niet uitgekomen!![]()
Sparta en Willem II 2 keer met 6-0 billenkoek geven en wie weet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
PSV gaan we nog wel voorbij, maar AZ?
Als PSV het nog weggeeft wordt AZ kampioen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
PSV gaan we nog wel voorbij, maar AZ?
Het scheelt dat excelsior de laatste wedstrijd waarschijnlijk nog strijdt tegen degradatie. Die zullen az dan dus niet zomaar laten winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
PSV laat punten liggen tegen Twente, in de laatste wedstrijd winnen we onder het toeziend oog van 3500 ajacieden met 0-8 in Tilburg. Op doelsaldo kampioen.
Excelsiorquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het scheelt dat excelsior de laatste wedstrijd waarschijnlijk nog strijdt tegen degradatie. Die zullen az dan dus niet zomaar laten winnen![]()
Willem II heeft toch een hekel aan az, want az heeft Willem II een paar jaar geleden helemaal leeg gekocht. Die laten ons dus gewoon met een nulletje of 9 winnen zodat wij kampioen wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ExcelsiorAlsof AZ dit nog weggeeft...
Eigenlijk vind ik dat ze dan ook een soort play-offs in het leven moeten roepen voor de eerste plaats!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Suijk het volgende:
Als PSV nu nog 1x gelijkspeelt, zouden er zomaar 3 ploegen op hetzelfde aantal punten kunnen eindigen. Kan me niet herinneren dat dat vaker is voorgekomen.
Hebben jullie ook weer eens de kans om "eerste" te wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze dan ook een soort play-offs in het leven moeten roepen voor de eerste plaats!![]()
Laten we het hopen, maar dan hoop ik ook dat Ajax nu elke wedstrijd hondermiljoenduizend procent ervoor gaat en bewijst wie de enigste voetbalploeg van Nederland is!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Willem II heeft toch een hekel aan az, want az heeft Willem II een paar jaar geleden helemaal leeg gekocht. Die laten ons dus gewoon met een nulletje of 9 winnen zodat wij kampioen worden![]()
SiemeN,quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ wel aardig vertrouwen kan verliezen als ze met 4 - 0 op de broek krijgen.
Ik blijf dit plaatje geniaal vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat ik hoop hoor
Omdat ie zo leuk is in tweevoud:
[afbeelding]
[afbeelding]
We staan nu al 8(?) goals achter op AZ in doelsaldo. Er van uitgaande dat AZ alles nu wint komen daar nog een zooitje goals bij. Dat zie ik Ajax echt niet inhalen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Gezien het programma zou je het op doelsaldo moeten kunnen gaan halen.
Moet psv alleen nog wel een keertje punten laten liggen.
Ok, ik houd toch wel een beetje van je.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We staan nu al 8(?) goals achter op AZ in doelsaldo. Er van uitgaande dat AZ alles nu wint komen daar nog een zooitje goals bij. Dat zie ik Ajax echt niet inhalen.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En als je naar het voetbal kijkt zou nog verdient zijn ook als az kampioen wordt.
Zo werkt het niet, PyThje. Gelukkig voor jullie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En als je naar het voetbal kijkt zou nog verdient zijn ook als az kampioen wordt.
Normaliter ben ik niet iemand die een andere Nederlandse club in Europees verband graag onderuit ziet gaan, nee (tenzij de club arrogant praat over hoe ze de tegenpartij wel even voetballes zullen geven, maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
SiemeN,
Het is toch te gek voor worden dat jij je vast wilthouden aan dit soort uitspraken zodat er mogelijk een titelkans in het verschiet ligt...
Als die zus en zo, dan dit en dat.
Het is toch fuckin' zonde dat je infeite liever ziet hoe duitsland verder komt ten behoeve van een NL club? Of heeft dat met je clubhart te maken?
Ik denk dat als AZ daadwerkelijk onderuit gaat dondag (hoewel ik een gelijkspel een grotere kans geef) zij vol voor de dubbel gaan. Beide NL's titels in huis halen en CL spelen zou ook een lekkere zijn voor Luisje...
Inderdaad want dan zou AZ de afgelopen 3 seizoen ook al kampioen geworden zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, PyThje. Gelukkig voor jullie!![]()
En zouden jullie degraderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En PSV niet eens UEFA Cup.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad want dan zou AZ de afgelopen 3 seizoen ook al kampioen geworden zijn
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef. Ben benieuwd of dat dan nog een staartje gaat krijgen, want het heeft wel hele grote consequenties als Ajax daardoor geen CL speelt. (natuurlijk weet ik dat we het allang hadden moeten beslissen, maar het blijft beslissend)
Nja das te ver gezocht.. als dat nou in de allerlaatste beslissende wedstrijd van het seizoen zou gebeuren.. dan kon ik er nog wel iets van begrijpen.. maar om daar nu nog op terug te vallen is niet realistisch..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef. Ben benieuwd of dat dan nog een staartje gaat krijgen, want het heeft wel hele grote consequenties als Ajax daardoor geen CL speelt. (natuurlijk weet ik dat we het allang hadden moeten beslissen, maar het blijft beslissend)
Ajax moet gewoon met dit team kunnen winnen van iedereen dát is waar het fout gaat, niet om 1 lompe beslissing van een scheidsrechter...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Asjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef Robar het volgende:
Het zou wat worden als AZ en Twente CL gaan spelen en Ajax en PSV gaan de UEFA cup in samen met Heerenveen en Roda
Tuurlijk we hebben het ook meerdere malen zelf laten liggen. Maar toch is dat wel hetgene dat ons uiteindelijk een kampioenschap ontneemt. Foutje van 15 miljoen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!
Ik word echt gek als ik daar nog over nadenkquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!
Het zou me een ontknoping van de competitie zijn zegquote:
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ heeft de laatste 2 jaar al zeer veel moeite met de laatste paar speelrondes omdat de spelers helemaal kapot zijn door het zware voetbal dat ze spelen. Maar omdat ze nu een vrij brede selectie hebben ben ik bang dat ze in vorm blijven t/h eind v/h seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:32 schreef SiemeN het volgende:
Heerenveen - Feyenoord wordt gespeeld in de laatste speelronde dit seizoen. Dat betekent dat Heerenveen strijdend voor die 5e plaats het AZ wellicht nog lastig kan maken.
Desondanks denk ik niet dat AZ nog punten zal verspelen, maar als het gebeuren moet lijkt Heerenveen me de meest waarschijnlijke optie.
Met PSV kan het momenteel echt alle kanten op dus daar maak ik me minder zorgen om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |