Ja precies ik irriteerden me dood aan Sneijder toen die dat zeiquote:Op maandag 9 april 2007 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ongelooflijk dat ze dan ook nog durven te zeggen dat ze 'toch nog wel 1 punt zijn ingelopen hoor'. Val toch dood man. Sommige willen gewoon geen kampioen worden volgens mij.
Dat je na 14 punten achterstand toch nog terug kan komen tot gelijke hoogte en eigenlijk gewoon de beste papieren hebt op het kampioenschap en het dan zo laat liggen...... Frustratie ten top
Gelijk hebben ze. Waarom mogen ze na een gelijkspel niet stappen? Dat beïnvloedt hun volgende wedstrijd echt niet hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:
En dan ook nog die lachende koppies op de trainingof zondagavond gaat feesten in de discotheek.. bah
Omdat ze misschien ongelooflijk kut hebben gespeeld en de allerlaatste kansen op het kampioenschap hebben verneukt?quote:Op maandag 9 april 2007 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Waarom mogen ze na een gelijkspel niet stappen? Dat beïnvloedt hun volgende wedstrijd echt niet hoor.
Dat is op het veld, daar buiten hebben ze ook nog een privé-leven.quote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ze misschien ongelooflijk kut hebben gespeeld en de allerlaatste kansen op het kampioenschap hebben verneukt?
als je voor het kampioenschap wilt gaan en je verliest hoor je gewoon 1-2 dagen compleet ziek te zijn, netzoals vele supporters...quote:Op maandag 9 april 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is op het veld, daar buiten hebben ze ook nog een privé-leven.
Het verschil is dat de spelers geen supporters zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 16:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]
als je voor het kampioenschap wilt gaan en je verliest hoor je gewoon 1-2 dagen compleet ziek te zijn, netzoals vele supporters...
als je dan zo slap speelt hoor je je thuis te schamen en niet lekker te feesten...Het zegt (als het waar is) zooooooooveel over de mentaliteit vd spelers![]()
Inderdaad Cultheld, en dat is nog wel het ergste. Wat een tyfushonden zijn het ook. Maandenlang zit je naar dit moment toe te leven, dat je over dat Kutpsv heen gaat...en dan verneuken ze het zo.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het verschil is dat de spelers geen supporters zijn.
Ik zei het donderdag al tegen een teamgenoot, zul je zien dat PSV verliest van NEC en Ajax gelijkspeelt tegen RKCquote:Op maandag 9 april 2007 14:27 schreef SoA-Holic het volgende:
The day after, wat een smerig kutgevoel had ik vanmorgen nog steeds in mn lijf. Volgens mij had niemand hier zaterdagavond aan gedacht nadat psv verloor.
Waar was de mentaliteit? Waar was de wil? Het blijft voor mij nog steeds onbegrijpelijk
helaas niet, maar toch zouden spelers ook enige bezieling moeten hebben en kampioen willen wordenquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....quote:Op maandag 9 april 2007 16:07 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het schelden op de spelers en het plaatsen van kotssmiley's hier nogal triest.
Ze spelen op het veld vast wel met bezieling en vergeet niet dat schreeuwlelijk Ten Cate die spelers coacht en taken geeft. Voetballers hebben groot gelijk als ze in hun eigen tijd (of ze nou 3 keer op rij hebben verloren of net kampioen zijn geworden is me om het even) gaan stappen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
helaas niet, maar toch zouden spelers ook enige bezieling moeten hebben en kampioen willen worden![]()
En het zijn geen supporters maar ze moeten er wel voor de supporters zijn! Zonder supporters hebben zij geen baan
![]()
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.quote:Op maandag 9 april 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry hoor, maar een team als PSV waar op dit moment een regelrechte drama aanwezig is, stappen toch ook niet de discotheek in? Het feit dat Ajax nu in een hele belangrijke fase zit van de competitie is gewoon een reden om niet als een stelletje party animals de discotheek binnen te stappen. Feesten doe je niet nu, maar pas als er echt aanleiding voor is. Hugo Borst zei het een tijdje geleden al zo mooi, PSV is gewoon een veel hechtere team, een hechte familie. Daar kan Ajax zeker nog wat van leren.
Ja, ze hebben RKC onderschat door met een mentaliteit het veld op te komen die hier in dit topic op zaterdagavond rond 22.00u ook heerste...quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....
geen goed woord over voor ze.... blamage, schande, om te kotsen zo waardeloos...
I don't give a shit, ik praat nu over Ajax. Ik vind het gewoon totaal onbeschoft om na het ''incident'' van gisteren in de avond gewoon op te stap gaan net alsof niets aan de hand is Dit is een regelrechte schande en een respectloze manier van uiting richting je trouwe fans.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.
daar gaat 't niet om...... je moet als speler een mentaliteit hebben dat wanneer je net 't kampioenschap vergooid hebt, je gewoon niet moet feesten omdat je dan down bent, ook niet als je de volgende ochtend alweer op training moet staan...quote:Op maandag 9 april 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze spelen op het veld vast wel met bezieling en vergeet niet dat schreeuwlelijk Ten Cate die spelers coacht en taken geeft. Voetballers hebben groot gelijk als ze in hun eigen tijd (of ze nou 3 keer op rij hebben verloren of net kampioen zijn geworden is me om het even) gaan stappen.
Dat mogen wij hier op FOK! lekker roepen, maar dat mag een speler nooit denken, klaar. Onderschatting, hoe krijg je het in je botte overbetaalde kop zeg.....quote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ze hebben RKC onderschat door met een mentaliteit het veld op te komen die hier in dit topic op zaterdagavond rond 22.00u ook heerste...
Het kon niet meer fout, we gaan naar het Leidse, bla bla bla...
Je hebt wel gelijk maar AZ deed het ook tegen ADO(thuis zelfs), dat zegt dus niet altijd iets.quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind op het beslissende moment in de eredivisie 2 punten verspelen tegen een ploeg die 15 plaatsen onder je staan nogal triest....
geen goed woord over voor ze.... blamage, schande, om te kotsen zo waardeloos...
De verdediging deed me bijzonder veel denken aan vorig seizoen. Wat mij betreft worden er 2 nieuwe centrale verdedigers gehaald en krijgen Vermaelen en Heitinga een Lindenbergh rol.quote:Op maandag 9 april 2007 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Davids liet zich veel te veel opnaaien door van de Haar. Probleem achterin was gewoon dat er geen "killer" stond, het probleem van de afgelopen jaren... Vermaelen zal technisch gezien best aardig zijn, maar hij komt gewoon over als een zachtgekookt ei.
Wat zal hem dat lied verrotten... hij heeft een punt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Silenus het volgende:
Van der Haar van der Haar homo van het jaar, van der haar van der haar neukt z'n moeder klaar hey!
(Op de melodie van Jingle Bells)
Als werknemer probeer ik in mijn privetijd ook afstand te nemen van mijn werk (waarom ben ik dan ik godsnaam ingelogd nuquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Nope is Dope? Welke spelers waren er?quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik zag afgelopen vrijdag in de Off Corso ook diverse voetballers van AZ en Feyenoord.
Als ik een kampioenschap verspeel smiddags, ga ik niet de avond flink feesten.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Grappig, dus alle Ajacieden hier die een keer een foutje maken op hun werk, gaan daarna een week niet stappen?
De meeste ajacieden hier krijgen niet een achterlijk hoog bedrag op hun bankrekening gestort elke maand.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Grappig, dus alle Ajacieden hier die een keer een foutje maken op hun werk, gaan daarna een week niet stappen?
Kun jij een kampioenschap verspelen op je werk dan?quote:Op maandag 9 april 2007 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik een kampioenschap verspeel smiddags, ga ik niet de avond flink feesten.
De meeste Ajacieden hier kunnen ook niet voetballen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
De meeste ajacieden hier krijgen niet een achterlijk hoog bedrag op hun bankrekening gestort elke maand.
Ik probeer je dus duidelijk te maken dat het niet te vergelijken valt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kun jij een kampioenschap verspelen op je werk dan?
Klopt alleen één verschil, héél Rotterdam kan niet voetballen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden hier kunnen ook niet voetballen.
Verdiensten horen een afspiegeling te zijn van geleverde prestaties. Dit weekend is duidelijk niet naar behoren gepresteerd en lijkt vrolijkheid op de training me dus ook niet terecht.quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden hier kunnen ook niet voetballen.
Een beetje wel. Voetbal is hun werk.quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik probeer je dus duidelijk te maken dat het niet te vergelijken valt.
Zegt iemand met Robin van Persie in z'n sigquote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt alleen één verschil, héél Rotterdam kan niet voetballen.
Je bedoeld de zoveelste speler die bij jullie makkelijk is afgedankt?quote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand met Robin van Persie in z'n sig![]()
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Verdiensten horen een afspiegeling te zijn van geleverde prestaties. Dit weekend is duidelijk niet naar behoren gepresteerd en lijkt vrolijkheid op de training me dus ook niet terecht.
Keihard werken om is voldoende te presteren lijkt me beter passen.
Veel negers. In ieder geval Ryan Donk en nog wat bekende gezichten waar ik de namen zo niet aan kan koppelen. Bonjasky liep er trouwens ook rond, maar dat is wel heel erg offtopic.quote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Nope is Dope? Welke spelers waren er?
Ja, ik vraag me ook altijd af op basis van welke prestatie Feyenoorders betaalt worden.quote:Op maandag 9 april 2007 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....
Ik zei gisteren nog tegen m'n pa dat Feyenoord gewoon salarissen in moet gaan houden. De helft krijg je, de andere helft verdien je door te winnen. Niet zo'n gek voorstel toch? Zou bij Ajax ook moeten.quote:Op maandag 9 april 2007 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook altijd af op basis van welke prestatie Feyenoorders betaalt worden.
Drenthe, Jaliens, Castelen, Lens, Dembele, De Guzmanquote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel negers. In ieder geval Ryan Donk en nog wat bekende gezichten waar ik de namen zo niet aan kan koppelen. Bonjasky liep er trouwens ook rond, maar dat is wel heel erg offtopic.
Ze kunnen het wel, maar ze hebben het niet gedaan afgelopen weekend. En dat 10 uur trainen gewenst is vind ik niet, maar een beetje lacherig bokje springen vind ik belachelijk na zon wanprestatie.quote:Op maandag 9 april 2007 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, die gasten kunnen allemaal wel voetballen, dat was de afgelopen weken wel te zien. Dan kun je ze 10 uur per dag laten trainen maar of dat verschil maakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |