Geen whiskey?quote:
geen telefoon?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
fiets even richting de stad om een afspraak te maken met de kapper.
Ik ga ook altijd gewoon naar de kapper om een afspraak te maken. Dat is dan wel een afspraak voor ze snel mogelijk liefst meteen. Mocht het echt druk zijn kan ik nog wel een afspraak voor een latere dag maken.quote:
ik maak altijd direct weer een afspraak.... dat is het makkelijkst..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd gewoon naar de kapper om een afspraak te maken. Dat is dan wel een afspraak voor ze snel mogelijk liefst meteen. Mocht het echt druk zijn kan ik nog wel een afspraak voor een latere dag maken.
Maar zovaak ga ik niet naar de kapper. 1 keer per jaar of zo.
Als je zovaak gaat als ik dan is dat niet makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik maak altijd direct weer een afspraak.... dat is het makkelijkst..
En in plaats van 12.50 kost je dat dan ook 5 tientjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik ga dan ook naar een 'hairdresser' (hij wil geen kapper genoemd worden, gay!) en dan moet je wel een afspraak van te voren maken. Altijd stervensdruk daar.
En dan toch zo'n kapsel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik ga dan ook naar een 'hairdresser' (hij wil geen kapper genoemd worden, gay!) en dan moet je wel een afspraak van te voren maken. Altijd stervensdruk daar.
*proest*quote:
Ik heb de SC ook een beetje gemist, maar er was teveel bagger. Daar kon ik niet tegenop. Gelukkig hebben we nu eindelijk, sinds het verdwijnen van mij als mod, weer een kwaliteitsmod die de zaakjes op orde kan houden!quote:
Vooruit voor deze ene keer:quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wie zijn je papa en mama?Wat is je lievelingseten?Heb je huisdieren?Wat is je favoriete spelletje?
Jij was mod?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de SC ook een beetje gemist, maar er was teveel bagger. Daar kon ik niet tegenop. Gelukkig hebben we nu eindelijk, sinds het verdwijnen van mij als mod, weer een kwaliteitsmod die de zaakjes op orde kan houden!
Ik ga waarschijnlijk naar Italië.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit voor deze ene keer:
- Gaat je niets aan
- Grieks
- Die zitten inmiddels in een crematiepotje.
- Zelda: Link's Awaking
Wat zijn plannen voor deze zomer? Ga je nog ergens op vakantie?
Post dan wel ff gezellig mee. Anders lijkt het wel alsof je hier alleen zit te waarschuwen verwijderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh en geen waarschuwingen meer, gewoon verwijderen, die bagger btw
Ik moet overdag mn centjes verdienen he?, 's avonds reageer ik zo nu en dan ook wel mee andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Post dan wel ff gezellig mee. Anders lijkt het wel alsof je hier alleen zit te waarschuwen verwijderen.
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Egamer, ga maar gauw naar Italië dan. Óf je post fatsoenlijk mee.
Geen hoi's. En geen smileys, Ipho.
Ik zal de OP van de 'eerste' SC wel weer in de OP plempen.
Die was ik vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.![]()
Je wordt oud.quote:
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.![]()
Grieksquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit voor deze ene keer:
- Gaat je niets aan
- Grieks
- Die zitten inmiddels in een crematiepotje.
- Zelda: Link's Awaking
Wat zijn plannen voor deze zomer? Ga je nog ergens op vakantie?
Ik dacht dat je aan mijn kant stond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.![]()
Ik dacht eerder aan de 56.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
klopt, over iets meer dan 2,5 jaar ben ik alweer de 30 gepasseerd.
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GrieksIk ga meestal voor Kipsouflaki en Gyros met Tsatziki
![]()
![]()
Ik sta aan ijsmeis kant of aan ieder ander vrouwelijke fokker kant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan mijn kant stond.
In mn woonplaats (bussum) zit ook een lekkere, maar die is behoorlijk prijzig en sinds de menu's zij aangepast(alweer jaren geleden) krijg je voor het zelfde bedrag ook wat minder vlees op je bordquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.
Lekkerste Griekse restaurant heb ik tot nu toe gevonden in Roosendaal.Maar goed dat is ook te ver van Den Haag en omstreken.
Leukste zijn natuurlijk de restaurant waar echtequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef Egamer het volgende:
Hier in Deventer zit een lekkere Griek. (Niet te letterlijk nemen aub)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Leukste zijn natuurlijk de restaurant waar echteGriekse meisjes
werken met zwart haar.
Smilies zeggen helemaal niks. Dus een post met alleen maar smilies staat gelijk aan een lege post.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.![]()
Er is een subtiel verschil tussen een smilie met een betekenis daarachter en een pagina met een zooi smilies. Het is wel vaak dat een enkele smilie gebruikt wordt als reactie op een post. maar goed eigenlijk boeit het geen hondquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Smilies zeggen helemaal niks. Dus een post met alleen maar smilies staat gelijk aan een lege post.
Disclaimer: Deze uitspraak is gebaseert op mijn mening.Je zal mij dus ook geen smily zien posten. (alleen in quotes dan)
hier zou ik bijvoorbeeld de volgende smilie kunnen posten die mijn mening aangaande deze post feilloos weergeeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er is een subtiel verschil tussen een smilie met een betekenis daarachter en een pagina met een zooi smilies. Het is wel vaak dat een enkele smilie gebruikt wordt als reactie op een post. maar goed eigenlijk boeit het geen hond
Het werkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
hier zou ik bijvoorbeeld de volgende smilie kunnen posten die mijn mening aangaande deze post feilloos weergeeft
Komt omdat Kebab gewoon echt smerig is. Ik krijg geen heel broodje weg van die rotzooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind trouwens een Pita Gyros van de Griek toch een stuk beter dan zo'n broodje Doner Kebab.
Ik wist de naam en straatnaam van de 'hairdresser' niet meer. En fietsen is gezond. Maar de zaak is niet duur, ik betaal gewoon hetzelfde bedrag dat ik bijna overal betaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
En in plaats van 12.50 kost je dat dan ook 5 tientjes.
Maar dat neemt nog niet weg waarom je niet gewoon kon bellen voor een afspraak.
+1 voor Roy!quote:
Klopt, zelfs met een kaakontsteking kon ik daar wel lekker eten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Kleine Griek in Delft is best okay SharkieDat kan Lani ook wel bevestigen denk ik.
Hoezo? Het maakt niet hoe de haar zit bij een vrouw. Haar is niet de eerste waar een man naar kijkt of wat het belangrijkst is. Wat wel belangrijk is waar haar zit, dat kan zeker bepalend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
ff mijn steun aan heintje betuigen
[..]
Hoezo? Het maakt niet hoe de haar zit bij een vrouw. Haar is niet de eerste waar een man naar kijkt of wat het belangrijkst is. Wat wel belangrijk is waar haar zit, dat kan zeker bepalend zijn.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij heb je de verkeerde geqouted...
In het oude centrum van rijswijk zit een goede Griek waar je erg veel eten krijgt, en die op de hoek in Voorburg vlak bij het station is ook wel goed. En in Delft zit een Griek waar je onbeperkt kunt eten voor een euro of 25.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.
Lekkerste Griekse restaurant heb ik tot nu toe gevonden in Roosendaal.Maar goed dat is ook te ver van Den Haag en omstreken.
Die in Voorburg vond ik redelijk, maar niet speciaal. Net als die in Den Haag centrum, vlakbij de grote kerk / Sting. Waar is eigenlijk het oude centrum van Rijswijk? Is dat ergens bij de Boogaard? Een keertje onbeperkt Grieks eten lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
In het oude centrum van rijswijk zit een goede Griek waar je erg veel eten krijgt, en die op de hoek in Voorburg vlak bij het station is ook wel goed. En in Delft zit een Griek waar je onbeperkt kunt eten voor een euro of 25.
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te stil hier zo.
Sinds ik stage loop ben ik echt een mietje. Elke avond om 11 uur naar bed.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Slapen is voor mietjesben al de hele nacht op
![]()
Goedemorgen allemaal
Vertel dan ook maar even wat daar te beleven is. Ik kan nog steeds geen reden bedenken om helemaal naar friesland te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:50 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Ik ga vandaag naar Leeuwarden toe.
Mijn beste vriendinnetje studeert daar en zij heeft toevallig vandaag en morgen vrij (ik ook). Ik heb haar alweer een paar weken/maanden niet gezien en dus ga ik haar eens opzoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vertel dan ook maar even wat daar te beleven is. Ik kan nog steeds geen reden bedenken om helemaal naar friesland te gaan.
Dat kan, maar waar het hier om gaat is ofdat Leeuwarden leuker is dan een brabantse stad. Breda in dit geval.quote:
Ze is ook geregeld in Breda (op bezoek bij haar moeder om de koelkast leeg te halen!) maar dan ben ik er meestal niet. En Leeuwarden is ook best een leuke stad, kan je goed winkelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:00 schreef Heintje het volgende:
Ik zou haar naar jou laten komen, brabant is veel gezeliger dan friesland.
Oja, vrouwen kijken ook nog of je in een stad kan winkelen. Als ik er de dingen kan kopen die ik nodig heb vind ik het allang goed. Dus ik heb geen reden om naar een andere stad te gaan om te winkelen. Eindhoven is goed genoeg, en heeft als voordeel dat ik daar de winkels weet te zitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze is ook geregeld in Breda (op bezoek bij haar moeder om de koelkast leeg te halen!) maar dan ben ik er meestal niet. En Leeuwarden is ook best een leuke stad, kan je goed winkelen.
Zo, en nu ga ik. Over een halfuur moet ik al weg zijn.
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Oja, vrouwen kijken ook nog of je in een stad kan winkelen. Als ik er de dingen kan kopen die ik nodig heb vind ik het allang goed. Dus ik heb geen reden om naar een andere stad te gaan om te winkelen. Eindhoven is goed genoeg, en heeft als voordeel dat ik daar de winkels weet te zitten.
dat ligt aan je doelstelling. Als ik een stukje wil gaan wandelen dan is iedere keer het zelfde stuk saai. Als ik iets moet hebben ga ik liever naar een bekende omgeving omdat ik dat het dan veel sneller gevonden heb. Vind het ook altijd klote als ik in een vreemde supermarkt kom, kun je weer alles gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...
quote:You have been banned for the following reason:
troll elsewhere
Date the ban will be lifted: 04-15-2007, 11:00 PM
Herkenbaarquote:
Ik ben nog nooit gebant van een forum.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had het laatst ook omdat ik 'bye bye Xbox 360' postte
![]()
Ben afgelopen weekend in Amsterdam geweest, wat een schijt stad is datquote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...
beetje hetzelfde als fok dusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Neogaf is leuk om mee te lezen, niet om mee te posten, want ze reageren toch niet op me![]()
Ik denk tegen de gene die die quote.quote:
quote:
Oplettenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk tegen de gene die die quote.
Kun je voor bier drinken op een eiland niet beter naar het UK gaan of Ierland?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Pff, vaart zit er niet echt in vandaag bij me. 5 dagen achter elkaar vrij, nu 3 dagen werken en dan weer weekend.. 20ste trouwens naar Texel. Bier drinken op een eiland.. spannend
Vast wel, alleen daar kan ik niet heen voor 50 euro incusief boot, onderdak en voedsel.. Pilsener is het enige wat het me nog extra gaat kosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je voor bier drinken op een eiland niet beter naar het UK gaan of Ierland?
Bij mij schiet het ook niet op, weet iemand hier toevallig hoe ik VBA (Excel) koppel aan een MS SQL Server DB. (een mdf file)
Ik wel voor een kleine 20 minuten en op het forum van mijn ex heb ik een permban... Bij een online spelletje ben ik nu al 8 jaar gebanned ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebant van een forum.
Alleen mijn modrechten zijn me een keer ontnomen. Maar daar was ik ook niet helemaal eerlijk aan gekomen.
Volgens mij komt die permban door het feit dat het het forum van je ex is.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wel voor een kleine 20 minuten en op het forum van mijn ex heb ik een permban... Bij een online spelletje ben ik nu al 8 jaar gebanned ofzo
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij komt die permban door het feit dat het het forum van je ex is.
Idd een IP ban is wel te omzeilen. En een acound ban is gewoon een nieuw acound aan maken.quote:
De IP ban staat op het IP adres van mijn telefoon dus dat boeit niet en daar posten heb ik niet echt behoefte aan dus kortom het boeit gewoon nietquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd een IP ban is wel te omzeilen. En een acound ban is gewoon een nieuw acound aan maken.
Mocht je daar ooit nog willen posten natuurlijk....
Het is zeker ook nog zo dat als ze nooit je vriendin was geweest dat je ook nooit op dat forum was aangemeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
De IP ban staat op het IP adres van mijn telefoon dus dat boeit niet en daar posten heb ik niet echt behoefte aan dus kortom het boeit gewoon niet
Nope, ik post hier al bijna niet meer vergeleken met vroeger dus wat zou ik op een ander forum moetenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zeker ook nog zo dat als ze nooit je vriendin was geweest dat je ook nooit op dat forum was aangemeld.
Dan boeit het idd niet....
Een ander forum waar ik eerst veel poste en nou al 1.5 jaar (bijna) niet meer sta ik nog steeds op nummer twee van de top spammers. En nou ben ik hier bezig. Al zal ik hier nooit de nummer 2 worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, ik post hier al bijna niet meer vergeleken met vroeger dus wat zou ik op een ander forum moeten
3515 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een ander forum waar ik eerst veel poste en nou al 1.5 jaar (bijna) niet meer sta ik nog steeds op nummer twee van de top spammers. En nou ben ik hier bezig. Al zal ik hier nooit de nummer 2 worden.
16106 (gemiddeld 13 per dag)quote:
Jij bent anders ook vrij ziek qua postaantalquote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is inderdaad bijna onmogelijk![]()
:
#2 yvonne 153067
Aangezien mevrouw nog steeds actief is!
Als ik het ga proberen gaat me dat ook zeker een ban opleveren.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is inderdaad bijna onmogelijk![]()
:
#2 yvonne 153067
Aangezien mevrouw nog steeds actief is!
Achievementhoerquote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het ga proberen gaat me dat ook zeker een ban opleveren.
Of ik moet mensen zoeken die onder mijn naam willen posten. Wat dan weer op gaat vallen waardoor ik weer bij die ban uit kom.
Nou ja, eerst maar eens de top 500 halen. Dat moet me nog wel lukken dit jaar.
Een maand geleden had ik mijn 2500ste post. Dus over de laatse maand gekeken kom ik wel boven die 3 per dag uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
3515 (gemiddeld 3 per dag)
Tja dat duurt nog wel even
[..]
16106 (gemiddeld 13 per dag)
WOWkom ik aan met maar: 53908 (gemiddeld 32 per dag)
![]()
"het zijn maar berichten" "het zijn maar berichten"quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar wat is nou leuk aan die postaantallenhet zijn maar berichten
Sure, sweet dreamsquote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
"het zijn maar berichten" "het zijn maar berichten"
VERDOMME MAN
wat ik post, dat zijn niet zomaar berichten..... dat zijn geschenken uit de hemel!
Ik haal op een doordeweekse dag die 20 wel. 50 ook nog wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef mordradead het volgende:
Toen de slowchat nog snel ging had ik wel meer dan 20 posts per dag
Ze houden die getallen niet voor niks bij he. Laat ik er dan ook maar mee patsen als ik dat kan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar wat is nou leuk aan die postaantallenhet zijn maar berichten
Mwah, 36 per dag. Valt eigenlijk best mee, vind ik dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vrij ziek qua postaantal
Rechtstreeks in de index posten gaat ook een beetje moeilijk he.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, 36 per dag. Valt eigenlijk best mee, vind ik dan.
Ik post echt in veel subfora, maar spam de boel niet onder ofzo.
Och ik heb al eens 600+ posten op een dag gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik haal op een doordeweekse dag die 20 wel. 50 ook nog wel.
[..]
Ze houden die getallen niet voor niks bij he. Laat ik er dan ook maar mee patsen als ik dat kan.
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Rechtstreeks in de index posten gaat ook een beetje moeilijk he.
Dan moet je toch iets meer zijn dan blauw.
Volgens mij spam je gewoon heel "admins / mods only" subforums onderquote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.
Vroeger, toen bagger nog gedoogd werdquote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef mordradead het volgende:
Toen de slowchat nog snel ging had ik wel meer dan 20 posts per dag
Die staat wel veel in mijn active topic lijst jaquote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgens mij spam je gewoon heel "admins / mods only" subforums onder![]()
En ik post bijna alleen maar in GAM. Ben ook wel benieuwd hoe hoog ik deze maand in de stats kom.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.
Kijk daar hebben we het alquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die staat wel veel in mijn active topic lijst ja.
Heel Fok kan ik niet bijhouden met lezen.quote:
Ach ik sleur heel FOK! overquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heel Fok kan ik niet bijhouden met lezen.
Dus daarom concentreer ik me op GAM. Pas als ik hier niks meer te lezen posten heb ga ik ergens anders kijken. Meestal blijft het dan ook nog bij alleen kijken. En soms idd posten.
Vrijwel the same here.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef mordradead het volgende:
Ik post alleen in de slowchat in GAM
Jade Empire is puik.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrijwel the same here.
Het schiet echt niet op vandaag... vanavond maar even kijken of ik Jade Empire een beetje leuk vind.
Dat spel was echt veel te veel lezen voor mij, erg jammer want het was wel een leuk spel. Maar het einde heb ik nooit gehaald. Was te veel lezen en daardoor zat er helemaal geen snelheid in.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jade Empire is puik.
Een beetje simpel, maar de sfeer is prima.
Ik heb hm ook op de PC, heb alleen nog het eerste stukje kunnen spelen btwquote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jade Empire is puik.
Een beetje simpel, maar de sfeer is prima.
En nog meer een uurtje.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:48 schreef Poit het volgende:
Mooi, nu heb ik helemaal geen zin meer in het werk, bedanktHaha, ach, nog een goeie 2 uurtjes en dan ga ik het ook maar eens proberen.
quote:
Vriendje op mysterieuze wijze laten verdwijnen en haar gaan troosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Een meisje dat ik zo leuk vind, heeft sinds gisteren een vriendje.Wat moet ik doen?
Wat is dat toch opeens met iedereen... Ik ook alquote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Een meisje dat ik zo leuk vind, heeft sinds gisteren een vriendje.Wat moet ik doen?
Haar vreemd laten gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Mja, bij mij waren we allebei eerst echt super verliefd op elkaar, toen merkte ik opeens dat ze heel anders reageerde na een tijdje, schijnt ze dus opeens met een of andere slijmbal van m'n opleiding te gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dat toch opeens met iedereen... Ik ook al. God hates us.
Nice guys finish last.quote:
*beaamt*quote:
Die jongen is een populairtje, maar ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Haar vreemd laten gaan.Waarschijnlijk is het toch een klojo dus mag het best.
Gelukkig ben jij bescheiden gebleven.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Die jongen is een populairtje, maar ik ook.
Van PUB > ONZ > R&P. Evolutie van de GAM SC.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Tain het volgende:
Tof nog meer problemen met vrouwen in de slowchat, we kunnen wel een praatgroep beginnen
Als dat zo doorgaat word het straks nog LITquote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van PUB > ONZ > R&P. Evolutie van de GAM SC.![]()
Zolang het geen POL wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat word het straks nog LIT
Ik neuk geen dierenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef peristilius het volgende:
Ah joh, vrouwen, je kan beter kippen houwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |