3515 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een ander forum waar ik eerst veel poste en nou al 1.5 jaar (bijna) niet meer sta ik nog steeds op nummer twee van de top spammers. En nou ben ik hier bezig. Al zal ik hier nooit de nummer 2 worden.
16106 (gemiddeld 13 per dag)quote:
Jij bent anders ook vrij ziek qua postaantalquote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is inderdaad bijna onmogelijk![]()
:
#2 yvonne 153067
Aangezien mevrouw nog steeds actief is!
Als ik het ga proberen gaat me dat ook zeker een ban opleveren.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is inderdaad bijna onmogelijk![]()
:
#2 yvonne 153067
Aangezien mevrouw nog steeds actief is!
Achievementhoerquote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het ga proberen gaat me dat ook zeker een ban opleveren.
Of ik moet mensen zoeken die onder mijn naam willen posten. Wat dan weer op gaat vallen waardoor ik weer bij die ban uit kom.
Nou ja, eerst maar eens de top 500 halen. Dat moet me nog wel lukken dit jaar.
Een maand geleden had ik mijn 2500ste post. Dus over de laatse maand gekeken kom ik wel boven die 3 per dag uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
3515 (gemiddeld 3 per dag)
Tja dat duurt nog wel even
[..]
16106 (gemiddeld 13 per dag)
WOWkom ik aan met maar: 53908 (gemiddeld 32 per dag)
![]()
"het zijn maar berichten" "het zijn maar berichten"quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar wat is nou leuk aan die postaantallenhet zijn maar berichten
Sure, sweet dreamsquote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
"het zijn maar berichten" "het zijn maar berichten"
VERDOMME MAN
wat ik post, dat zijn niet zomaar berichten..... dat zijn geschenken uit de hemel!
Ik haal op een doordeweekse dag die 20 wel. 50 ook nog wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef mordradead het volgende:
Toen de slowchat nog snel ging had ik wel meer dan 20 posts per dag
Ze houden die getallen niet voor niks bij he. Laat ik er dan ook maar mee patsen als ik dat kan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar wat is nou leuk aan die postaantallenhet zijn maar berichten
Mwah, 36 per dag. Valt eigenlijk best mee, vind ik dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vrij ziek qua postaantal
Rechtstreeks in de index posten gaat ook een beetje moeilijk he.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, 36 per dag. Valt eigenlijk best mee, vind ik dan.
Ik post echt in veel subfora, maar spam de boel niet onder ofzo.
Och ik heb al eens 600+ posten op een dag gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik haal op een doordeweekse dag die 20 wel. 50 ook nog wel.
[..]
Ze houden die getallen niet voor niks bij he. Laat ik er dan ook maar mee patsen als ik dat kan.
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Rechtstreeks in de index posten gaat ook een beetje moeilijk he.
Dan moet je toch iets meer zijn dan blauw.
Volgens mij spam je gewoon heel "admins / mods only" subforums onderquote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.
Vroeger, toen bagger nog gedoogd werdquote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef mordradead het volgende:
Toen de slowchat nog snel ging had ik wel meer dan 20 posts per dag
Die staat wel veel in mijn active topic lijst jaquote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgens mij spam je gewoon heel "admins / mods only" subforums onder![]()
En ik post bijna alleen maar in GAM. Ben ook wel benieuwd hoe hoog ik deze maand in de stats kom.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op veel verschillende subfora.
Kijk daar hebben we het alquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die staat wel veel in mijn active topic lijst ja.
Heel Fok kan ik niet bijhouden met lezen.quote:
Ach ik sleur heel FOK! overquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heel Fok kan ik niet bijhouden met lezen.
Dus daarom concentreer ik me op GAM. Pas als ik hier niks meer te lezen posten heb ga ik ergens anders kijken. Meestal blijft het dan ook nog bij alleen kijken. En soms idd posten.
Vrijwel the same here.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef mordradead het volgende:
Ik post alleen in de slowchat in GAM
Jade Empire is puik.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrijwel the same here.
Het schiet echt niet op vandaag... vanavond maar even kijken of ik Jade Empire een beetje leuk vind.
Dat spel was echt veel te veel lezen voor mij, erg jammer want het was wel een leuk spel. Maar het einde heb ik nooit gehaald. Was te veel lezen en daardoor zat er helemaal geen snelheid in.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jade Empire is puik.
Een beetje simpel, maar de sfeer is prima.
Ik heb hm ook op de PC, heb alleen nog het eerste stukje kunnen spelen btwquote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jade Empire is puik.
Een beetje simpel, maar de sfeer is prima.
En nog meer een uurtje.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:48 schreef Poit het volgende:
Mooi, nu heb ik helemaal geen zin meer in het werk, bedanktHaha, ach, nog een goeie 2 uurtjes en dan ga ik het ook maar eens proberen.
quote:
Vriendje op mysterieuze wijze laten verdwijnen en haar gaan troosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Een meisje dat ik zo leuk vind, heeft sinds gisteren een vriendje.Wat moet ik doen?
Wat is dat toch opeens met iedereen... Ik ook alquote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Een meisje dat ik zo leuk vind, heeft sinds gisteren een vriendje.Wat moet ik doen?
Haar vreemd laten gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Egamer het volgende:
Mja, bij mij waren we allebei eerst echt super verliefd op elkaar, toen merkte ik opeens dat ze heel anders reageerde na een tijdje, schijnt ze dus opeens met een of andere slijmbal van m'n opleiding te gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dat toch opeens met iedereen... Ik ook al. God hates us.
Nice guys finish last.quote:
*beaamt*quote:
Die jongen is een populairtje, maar ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Haar vreemd laten gaan.Waarschijnlijk is het toch een klojo dus mag het best.
Gelukkig ben jij bescheiden gebleven.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Die jongen is een populairtje, maar ik ook.
Van PUB > ONZ > R&P. Evolutie van de GAM SC.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Tain het volgende:
Tof nog meer problemen met vrouwen in de slowchat, we kunnen wel een praatgroep beginnen
Als dat zo doorgaat word het straks nog LITquote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van PUB > ONZ > R&P. Evolutie van de GAM SC.![]()
Zolang het geen POL wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat word het straks nog LIT
Ik neuk geen dierenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef peristilius het volgende:
Ah joh, vrouwen, je kan beter kippen houwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |