Ik wist de naam en straatnaam van de 'hairdresser' niet meer. En fietsen is gezond. Maar de zaak is niet duur, ik betaal gewoon hetzelfde bedrag dat ik bijna overal betaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
En in plaats van 12.50 kost je dat dan ook 5 tientjes.
Maar dat neemt nog niet weg waarom je niet gewoon kon bellen voor een afspraak.
+1 voor Roy!quote:
Klopt, zelfs met een kaakontsteking kon ik daar wel lekker eten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Kleine Griek in Delft is best okay SharkieDat kan Lani ook wel bevestigen denk ik.
Hoezo? Het maakt niet hoe de haar zit bij een vrouw. Haar is niet de eerste waar een man naar kijkt of wat het belangrijkst is. Wat wel belangrijk is waar haar zit, dat kan zeker bepalend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
ff mijn steun aan heintje betuigen
[..]
Hoezo? Het maakt niet hoe de haar zit bij een vrouw. Haar is niet de eerste waar een man naar kijkt of wat het belangrijkst is. Wat wel belangrijk is waar haar zit, dat kan zeker bepalend zijn.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij heb je de verkeerde geqouted...
In het oude centrum van rijswijk zit een goede Griek waar je erg veel eten krijgt, en die op de hoek in Voorburg vlak bij het station is ook wel goed. En in Delft zit een Griek waar je onbeperkt kunt eten voor een euro of 25.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.
Lekkerste Griekse restaurant heb ik tot nu toe gevonden in Roosendaal.Maar goed dat is ook te ver van Den Haag en omstreken.
Die in Voorburg vond ik redelijk, maar niet speciaal. Net als die in Den Haag centrum, vlakbij de grote kerk / Sting. Waar is eigenlijk het oude centrum van Rijswijk? Is dat ergens bij de Boogaard? Een keertje onbeperkt Grieks eten lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
In het oude centrum van rijswijk zit een goede Griek waar je erg veel eten krijgt, en die op de hoek in Voorburg vlak bij het station is ook wel goed. En in Delft zit een Griek waar je onbeperkt kunt eten voor een euro of 25.
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te stil hier zo.
Sinds ik stage loop ben ik echt een mietje. Elke avond om 11 uur naar bed.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Slapen is voor mietjesben al de hele nacht op
![]()
Goedemorgen allemaal
Vertel dan ook maar even wat daar te beleven is. Ik kan nog steeds geen reden bedenken om helemaal naar friesland te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:50 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Ik ga vandaag naar Leeuwarden toe.
Mijn beste vriendinnetje studeert daar en zij heeft toevallig vandaag en morgen vrij (ik ook). Ik heb haar alweer een paar weken/maanden niet gezien en dus ga ik haar eens opzoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vertel dan ook maar even wat daar te beleven is. Ik kan nog steeds geen reden bedenken om helemaal naar friesland te gaan.
Dat kan, maar waar het hier om gaat is ofdat Leeuwarden leuker is dan een brabantse stad. Breda in dit geval.quote:
Ze is ook geregeld in Breda (op bezoek bij haar moeder om de koelkast leeg te halen!) maar dan ben ik er meestal niet. En Leeuwarden is ook best een leuke stad, kan je goed winkelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:00 schreef Heintje het volgende:
Ik zou haar naar jou laten komen, brabant is veel gezeliger dan friesland.
Oja, vrouwen kijken ook nog of je in een stad kan winkelen. Als ik er de dingen kan kopen die ik nodig heb vind ik het allang goed. Dus ik heb geen reden om naar een andere stad te gaan om te winkelen. Eindhoven is goed genoeg, en heeft als voordeel dat ik daar de winkels weet te zitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze is ook geregeld in Breda (op bezoek bij haar moeder om de koelkast leeg te halen!) maar dan ben ik er meestal niet. En Leeuwarden is ook best een leuke stad, kan je goed winkelen.
Zo, en nu ga ik. Over een halfuur moet ik al weg zijn.
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Oja, vrouwen kijken ook nog of je in een stad kan winkelen. Als ik er de dingen kan kopen die ik nodig heb vind ik het allang goed. Dus ik heb geen reden om naar een andere stad te gaan om te winkelen. Eindhoven is goed genoeg, en heeft als voordeel dat ik daar de winkels weet te zitten.
dat ligt aan je doelstelling. Als ik een stukje wil gaan wandelen dan is iedere keer het zelfde stuk saai. Als ik iets moet hebben ga ik liever naar een bekende omgeving omdat ik dat het dan veel sneller gevonden heb. Vind het ook altijd klote als ik in een vreemde supermarkt kom, kun je weer alles gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...
quote:You have been banned for the following reason:
troll elsewhere
Date the ban will be lifted: 04-15-2007, 11:00 PM
Herkenbaarquote:
Ik ben nog nooit gebant van een forum.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had het laatst ook omdat ik 'bye bye Xbox 360' postte
![]()
Ben afgelopen weekend in Amsterdam geweest, wat een schijt stad is datquote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan in Amsterdam ook de meeste dingen wel vinden, maar het is toch saai om telkens weer in dezelfde stad rond te lopen...
beetje hetzelfde als fok dusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
Neogaf is leuk om mee te lezen, niet om mee te posten, want ze reageren toch niet op me![]()
Ik denk tegen de gene die die quote.quote:
quote:
Oplettenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk tegen de gene die die quote.
Kun je voor bier drinken op een eiland niet beter naar het UK gaan of Ierland?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Pff, vaart zit er niet echt in vandaag bij me. 5 dagen achter elkaar vrij, nu 3 dagen werken en dan weer weekend.. 20ste trouwens naar Texel. Bier drinken op een eiland.. spannend
Vast wel, alleen daar kan ik niet heen voor 50 euro incusief boot, onderdak en voedsel.. Pilsener is het enige wat het me nog extra gaat kosten.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je voor bier drinken op een eiland niet beter naar het UK gaan of Ierland?
Bij mij schiet het ook niet op, weet iemand hier toevallig hoe ik VBA (Excel) koppel aan een MS SQL Server DB. (een mdf file)
Ik wel voor een kleine 20 minuten en op het forum van mijn ex heb ik een permban... Bij een online spelletje ben ik nu al 8 jaar gebanned ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebant van een forum.
Alleen mijn modrechten zijn me een keer ontnomen. Maar daar was ik ook niet helemaal eerlijk aan gekomen.
Volgens mij komt die permban door het feit dat het het forum van je ex is.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wel voor een kleine 20 minuten en op het forum van mijn ex heb ik een permban... Bij een online spelletje ben ik nu al 8 jaar gebanned ofzo
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij komt die permban door het feit dat het het forum van je ex is.
Idd een IP ban is wel te omzeilen. En een acound ban is gewoon een nieuw acound aan maken.quote:
De IP ban staat op het IP adres van mijn telefoon dus dat boeit niet en daar posten heb ik niet echt behoefte aan dus kortom het boeit gewoon nietquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd een IP ban is wel te omzeilen. En een acound ban is gewoon een nieuw acound aan maken.
Mocht je daar ooit nog willen posten natuurlijk....
Het is zeker ook nog zo dat als ze nooit je vriendin was geweest dat je ook nooit op dat forum was aangemeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
De IP ban staat op het IP adres van mijn telefoon dus dat boeit niet en daar posten heb ik niet echt behoefte aan dus kortom het boeit gewoon niet
Nope, ik post hier al bijna niet meer vergeleken met vroeger dus wat zou ik op een ander forum moetenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zeker ook nog zo dat als ze nooit je vriendin was geweest dat je ook nooit op dat forum was aangemeld.
Dan boeit het idd niet....
Een ander forum waar ik eerst veel poste en nou al 1.5 jaar (bijna) niet meer sta ik nog steeds op nummer twee van de top spammers. En nou ben ik hier bezig. Al zal ik hier nooit de nummer 2 worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, ik post hier al bijna niet meer vergeleken met vroeger dus wat zou ik op een ander forum moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |