Geen whiskey?quote:
geen telefoon?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
fiets even richting de stad om een afspraak te maken met de kapper.
Ik ga ook altijd gewoon naar de kapper om een afspraak te maken. Dat is dan wel een afspraak voor ze snel mogelijk liefst meteen. Mocht het echt druk zijn kan ik nog wel een afspraak voor een latere dag maken.quote:
ik maak altijd direct weer een afspraak.... dat is het makkelijkst..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd gewoon naar de kapper om een afspraak te maken. Dat is dan wel een afspraak voor ze snel mogelijk liefst meteen. Mocht het echt druk zijn kan ik nog wel een afspraak voor een latere dag maken.
Maar zovaak ga ik niet naar de kapper. 1 keer per jaar of zo.
Als je zovaak gaat als ik dan is dat niet makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik maak altijd direct weer een afspraak.... dat is het makkelijkst..
En in plaats van 12.50 kost je dat dan ook 5 tientjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik ga dan ook naar een 'hairdresser' (hij wil geen kapper genoemd worden, gay!) en dan moet je wel een afspraak van te voren maken. Altijd stervensdruk daar.
En dan toch zo'n kapsel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik ga dan ook naar een 'hairdresser' (hij wil geen kapper genoemd worden, gay!) en dan moet je wel een afspraak van te voren maken. Altijd stervensdruk daar.
*proest*quote:
Ik heb de SC ook een beetje gemist, maar er was teveel bagger. Daar kon ik niet tegenop. Gelukkig hebben we nu eindelijk, sinds het verdwijnen van mij als mod, weer een kwaliteitsmod die de zaakjes op orde kan houden!quote:
Vooruit voor deze ene keer:quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wie zijn je papa en mama?Wat is je lievelingseten?Heb je huisdieren?Wat is je favoriete spelletje?
Jij was mod?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de SC ook een beetje gemist, maar er was teveel bagger. Daar kon ik niet tegenop. Gelukkig hebben we nu eindelijk, sinds het verdwijnen van mij als mod, weer een kwaliteitsmod die de zaakjes op orde kan houden!
Ik ga waarschijnlijk naar Italië.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit voor deze ene keer:
- Gaat je niets aan
- Grieks
- Die zitten inmiddels in een crematiepotje.
- Zelda: Link's Awaking
Wat zijn plannen voor deze zomer? Ga je nog ergens op vakantie?
Post dan wel ff gezellig mee. Anders lijkt het wel alsof je hier alleen zit te waarschuwen verwijderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh en geen waarschuwingen meer, gewoon verwijderen, die bagger btw
Ik moet overdag mn centjes verdienen he?, 's avonds reageer ik zo nu en dan ook wel mee andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Post dan wel ff gezellig mee. Anders lijkt het wel alsof je hier alleen zit te waarschuwen verwijderen.
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Egamer, ga maar gauw naar Italië dan. Óf je post fatsoenlijk mee.
Geen hoi's. En geen smileys, Ipho.
Ik zal de OP van de 'eerste' SC wel weer in de OP plempen.
Die was ik vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.![]()
Je wordt oud.quote:
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom is de smiley van Ipho niet verwijderd? Ik ruik vriendjespolitiek.![]()
Grieksquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit voor deze ene keer:
- Gaat je niets aan
- Grieks
- Die zitten inmiddels in een crematiepotje.
- Zelda: Link's Awaking
Wat zijn plannen voor deze zomer? Ga je nog ergens op vakantie?
Ik dacht dat je aan mijn kant stond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.![]()
Ik dacht eerder aan de 56.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
klopt, over iets meer dan 2,5 jaar ben ik alweer de 30 gepasseerd.
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GrieksIk ga meestal voor Kipsouflaki en Gyros met Tsatziki
![]()
![]()
Ik sta aan ijsmeis kant of aan ieder ander vrouwelijke fokker kant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan mijn kant stond.
In mn woonplaats (bussum) zit ook een lekkere, maar die is behoorlijk prijzig en sinds de menu's zij aangepast(alweer jaren geleden) krijg je voor het zelfde bedrag ook wat minder vlees op je bordquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het valt niet mee om een lekkere Griek te vinden (eettent). In het centrum van Den Haag is er een lekkere Grieke snackbar, maar het is toch net niet. Ik wil gewoon frietjes tussen mijn doordrabte Pita Gyros met tomaat en zo net zoals ze doen in Griekenland. Ben wel blij dat er een Grieks kruidenier/supermarkt/bakker geval is in mijn woonplaats.
Lekkerste Griekse restaurant heb ik tot nu toe gevonden in Roosendaal.Maar goed dat is ook te ver van Den Haag en omstreken.
Leukste zijn natuurlijk de restaurant waar echtequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef Egamer het volgende:
Hier in Deventer zit een lekkere Griek. (Niet te letterlijk nemen aub)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Leukste zijn natuurlijk de restaurant waar echteGriekse meisjes
werken met zwart haar.
Smilies zeggen helemaal niks. Dus een post met alleen maar smilies staat gelijk aan een lege post.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Omdat smilies meer zeggen dan 1000 woorden. Of in jouw geval meer dan één woord. Daarnaast is er helemaal niets mis mee met vriendjespolitiek.![]()
Er is een subtiel verschil tussen een smilie met een betekenis daarachter en een pagina met een zooi smilies. Het is wel vaak dat een enkele smilie gebruikt wordt als reactie op een post. maar goed eigenlijk boeit het geen hondquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Smilies zeggen helemaal niks. Dus een post met alleen maar smilies staat gelijk aan een lege post.
Disclaimer: Deze uitspraak is gebaseert op mijn mening.Je zal mij dus ook geen smily zien posten. (alleen in quotes dan)
hier zou ik bijvoorbeeld de volgende smilie kunnen posten die mijn mening aangaande deze post feilloos weergeeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er is een subtiel verschil tussen een smilie met een betekenis daarachter en een pagina met een zooi smilies. Het is wel vaak dat een enkele smilie gebruikt wordt als reactie op een post. maar goed eigenlijk boeit het geen hond
Het werkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
hier zou ik bijvoorbeeld de volgende smilie kunnen posten die mijn mening aangaande deze post feilloos weergeeft
Komt omdat Kebab gewoon echt smerig is. Ik krijg geen heel broodje weg van die rotzooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind trouwens een Pita Gyros van de Griek toch een stuk beter dan zo'n broodje Doner Kebab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |