Nou, dat ligt eerder andersom, mijn zijn bloedruk gaat nog steeds omhoog bij het zien van dat springende gedrochtje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meer
Maar genoeg offtopic![]()
![]()
Ik durf me daar niet zo goed te registeren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
OT: hufters!![]()
En dan vind je dus dat ze niet door een andere mod is geband, maar door Admin Lofbeâh.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
Petraaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Pietje puk is een dromer en een vervelia
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhhquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ondanks dat dit een Hooliganstopic is gelden hier ook bepaalde grenzen.![]()
![]()
Hoe durf je.![]()
stomme verveliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhh![]()
![]()
![]()
Show me what you got!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is die stomme doos van een Talitha hier al?![]()
Ik heb nog wat in petto voor haar!![]()
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.quote:
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.![]()
Lieve Lita is dus ook een Langzame Lita! Of ben je gewoon een Laffe Lita?![]()
rellebel!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat een gerel zeg, ik ben diep onder de indruk. NOT
Lief bangerikje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
Zo.. geeft er weer één een slapend Hooli-topic een schopje... rellert![]()
Overal, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
En wanneer ga jij nou eens rellen...breedbek kikker...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
Alsof ik ooit zou gaan zitten zoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Trapje zodat Leandra en Veulen niet zo hoeven te zoeken...
APK weet HOOLIGANS wel te vinden denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zou gaan zitten zoeken.
Bovendien ga ik geen ruzie maken met Leandra. Das me eer te na zeg.
Schop APK hier maar heen... Dan vind ik hem wel.
Alsof ik hulp nodig heb die topic te vinden kloothommelquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Trapje zodat Leandra en Veulen niet zo hoeven te zoeken...
Ga jij de park checken ofzo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik hulp nodig heb die topic te vinden kloothommel![]()
Zegge ben ik een knipperlicht ofzo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
APK weet HOOLIGANS wel te vinden denk ik...
Enne, ga eensch naar de SC![]()
Je mag zeker niet meer naar buiten van de verplegers?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeker?? En dan allemaal van die vunzen als jij tegenkomen??
Dacht ut niet![]()
Nee, ik verkies niet naar buiten te gaan omdat jouw verplegers niet oplettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag zeker niet meer naar buiten van de verplegers?
Bedenk eens een eigen flamequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik verkies niet naar buiten te gaan omdat jouw verplegers niet opletten![]()
Ik ben benieuwd of ik het over 20 jaar met je eens benquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd weet je dat je niet altijd hoeft te flamen![]()
Waarschijnlijk niet, maar mannen zijn altijd wat hardleerser dan vrouwen en hebben wat langer nodig om volwassen te worden hèquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het over 20 jaar met je eens ben![]()
Vandaar dat oudbollige gezeik van je..quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar mannen zijn altijd wat hardleerser dan vrouwen en hebben wat langer nodig om volwassen te worden hè![]()
Oubollig schat... maar dat geeft niet, zulke ouderwetse woorden hoor je ook nog niet te gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar dat oudbollige gezeik van je..
Ik denk ik probeer op jou niveau te blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oubollig schat... maar dat geeft niet, zulke ouderwetse woorden hoor je ook nog niet te gebruiken![]()
Als je op mijn niveau was gebleven dan had je ook "jouw niveau" gezegdquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk ik probeer op jou niveau te blijven![]()
Kut...quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je op mijn niveau was gebleven dan had je ook "jouw niveau" gezegd![]()
En dat als reactie op een taalnazi-reactiequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut...![]()
De HELE dag let ik erop...
Zit ik in HOOLIGANS tegen de übertaalnazi...
Krijg ik dit...
Het boeit nu toch niets meer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat als reactie op een taalnazi-reactie![]()
![]()
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ben je depri ian ???
verplichte euthenasie op jezelf verrichten is voor jou de oplossing![]()
Gaan we in HOOLIGANS verder?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:27 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ben je depri ian ???
verplichte euthenasie op jezelf verrichten is voor jou de oplossing![]()
Kul-argument, wolfjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!![]()
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
KUN JE ME 1 REDEN NOEMEN WAAROM IK SPECIAAL HIER NAAR TOE ZOU MOETEN GAAN ???
Dit is waar je hoortquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij gek op hem bent ga je toch lekker gebukt staan voor hem ze zeggen alleen de eerste keer doet zeerquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
je zit je hier erg ongeliefd te maken door een buitengewoon geliefde user aan te vallen....... lekker slim!![]()
Je gaat jezelf maar lekker liggen counteren, grafhoer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij gek op hem bent ga je toch lekker gebukt staan voor hem ze zeggen alleen de eerste keer doet zeer
dus ik zou zeggen geniet van hem
en ik val niet aan counter alleen![]()
Tis een grafmanhoerquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat jezelf maar lekker liggen counteren, grafhoer!
dit laat al precies je leeftijd zien denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!
Ik spuug niet op je moeder...
Ik KOTS op je moeder.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
dit laat al precies je leeftijd zien denk ik
ik zat wel goed he 14 15 whahah
misschien heb ik jouw moeder wel geneukt en dat is iets wat jij niet zeker kunt weten
en datgene wat jij schreeuwt weet ik dat het lucht is wat je schreeuwt![]()
omdat ie het vraagt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
Heel in de verte.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Even serieus, je noemt MIJ 14/15 en zet dan zelf zo'n post?
Weleens van interpunctie gehoord?
jij bent ouder als 20???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er al, grafschurftkutnewbie!
Ik spuug niet op je moeder...
Ik KOTS op je moeder.
nu de hoofdletters en leestekens nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jij bent ouder als dan 20???
en je verlaagt jezelf tot dit????
echt hier ga ik zelfs wakker van liggen![]()
Ga je d'r van wakker liggen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jij bent ouder als 20???
en je verlaagt jezelf tot dit????
echt hier ga ik zelfs wakker van liggen![]()
hoe heet jouw mama nou???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent écht een beetje zielig geloof ik.
Hoi schat, wist je al dat we volgens bennie een heftige sexuele relatie hebben? Anaal gesproken dan....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je d'r van wakker liggen?
Da's mooi.
Tsja...... en weer die leestekens en hoofdletters he.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hoe heet jouw mama nou???
want misschien is het wel echt zo dat ik haar eerder gehad heb als dan je pappie
ships ik verval meteen weer in men oude gewoontesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
nu de hoofdletters en leestekens nog
Ga jij eensch heel snel terug naar je eigen land!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:13 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hoe heet jouw mama nou???
want misschien is het wel echt zo dat ik haar eerder gehad heb als je pappie
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ships ik verval meteen weer in men MIJN oude gewoontes![]()
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi schat, wist je al dat we volgens bennie een heftige sexuele relatie hebben? Anaal gesproken dan....
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen jij racistquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij eensch heel snel terug naar je eigen land!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen schrijven jij racist![]()
Racist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ppfffffffff doe nou niet anders ga ik zo schrijfen jij racist![]()
whahaha das een goeiequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.
Hij doet voorlopig nog wild fantaseren terwijl hij voorzichtig aan zichzelf zit.
Hey, let eensch op:quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
whahaha das een goeie![]()
weet je wat nou het mooiste is
de mijne smaakt beter
dat zegt tenminste jouw mamma![]()
hee leuk misschien zijn we wel burenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Racist?
Ik woon in Duitsland...
Het lijkt mij dat je als Nederlands doet proberen overkomen.
Je hebt mijn moeder geneukt?
Dan ben je hier klaar.
Terug naar Nederland.
gossie, jij hebt een lekkerder ijsje dan Ian?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
whahaha das een goeie![]()
weet je wat nou het mooiste is
de mijne smaakt beter
dat zegt tenminste jouw mamma![]()
Precies, hij is waarschijnlijk twaalf. Zijn spelling en interpunctie zijn van een zesjarigequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Benjola hoopt nog steeds eerdaags te ervaren wat het nou precies inhoud om seks te hebben.
Hij doet voorlopig nog wild fantaseren terwijl hij voorzichtig aan zichzelf zit.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:20 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
hee leuk misschien zijn we wel buren
in de buurt van kranenburg??
Hey Mokum020!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben in de stemming...nog loosers aanwezig?![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben in de stemming...nog loosers aanwezig?![]()
is dit een schreeuw om hulp ????quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum020!![]()
BENJOLA niet loser enough for ya?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:23 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
deutsland Deutschland schones faterland
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
gossie, jij hebt een lekkerder ijsje dan Ian?
Ja, die van jou klopt weer niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
deutsland Deutschland schones faterland schoenes Vaterland
Je kan echt niets hé?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
is toch 100%quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Drie van de drie woorden verkeerd gespeld![]()
Moet je wel met een quote komen waar gossie in staat......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
is gossie niet met een hoofdletter???
Op de 1 of andere manier kan ik niet rot tegen je doen....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
shhhhhhh ik wist niet waar mn umlaut zat! (vater was ook wel dom van me, kut)
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wintquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
BENJOLA, ik stel voor dat je weer gewoon zielig je kleine, sneue topics gaat openen in DGK.
Hier ga je het niet redden.
Erm erm erm..... stom jong!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kan ik niet rot tegen je doen....
nou eentje dan: rotkikker!![]()
Hier ga ik niet eens aan beginnen, te veel werk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
heb ik dan van jou gewonnen???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens aan beginnen, te veel werk!
Ga je nu een topic over me openen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker maar op danquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alt 149; en noem me geen kutquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
BENJOLA, ik stel voor dat je weer gewoon zielig je kleine, sneue topics gaat openen in DGK.
Hier ga je het niet redden.
Het foutenfesttijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef BENJOLA het volgende:
ships al zo laat dan gaat ik men tukkie doen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutje, je quote de verkeerdeKut, je quote de verkeerde
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrr ik maak er een bende van!
Mootie en ik zijn aan het matten; bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even lieve Disana van de mooie verslagen,
Ik heb even ruzie![]()
ruzie???? dit is toch geen ruziequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even lieve Disana van de mooie verslagen,
Ik heb even ruzie![]()
de ned taal is niet alleen schrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sneue kutpauper dus je hebt verloren whahahah
Zekersquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sneue kutpauper dus je hebt verloren whahahah
Ook wel begrijpend lezen genoemd....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
de ned taal is niet alleen schrijven
maar ook begrijpen wat er staat![]()
![]()
ik zie nergens staan dat ik naar bed gingquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed?
Sneue kutnewbie![]()
![]()
![]()
En dat is bij jou over het algemeen erg moeilijk..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
Ging je maar eens naar bed, dan hadden je papa en mama het morgen niet zo moeilijk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:39 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie nergens staan dat ik naar bed ging
![]()
Moeilijk om te begrijpen wat je schrijft als je bericht vol met taal- en schrijffouten staatquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
Hier staat het toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef BENJOLA het volgende:
ships al zo laat dan gaat ik men tukkie doen
Want die andere users die hier op je kotsen zitten niet ook in de COS?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
maar ik begrijp nu wel waarom je meteen dat andere topic uitging en hier naar toe ging
whahaha hulp van 3 man nodig whahahah
je bent echt een lulletje rozenwater
Jij was hier als eerste, ik als tweede.... even bij de les blijven, al is het natuurlijk al vreselijk laat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
maar ik begrijp nu wel waarom je meteen dat andere topic uitging en hier naar toe ging
En jij bent een zeikerd en een loserquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij was hier als eerste, ik als tweede.... even bij de les blijven, als al is het natuurlijk al vreselijk laat.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Wat een gerel zeg wow. Kleuterschool niveautje.
Dat is het nederlands van Bennie zeker!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Hey lieve Petraa!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Ik ben even met een relletje bezig![]()
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGKquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Waar bemoei jij je eigenlijk mee...ga je herder uitlaten!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGK![]()
Je weet toch dat omstanders altijd in de weg gaan staan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Preciesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zeker als het om een inferieure kutuserts als Benjola gaat.
Ga je mee ???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee...ga je herder uitlaten!![]()
Dát, mijn liefste Petraa,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGK![]()
En jij nam die rel van mij tegen jou serieus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat omstanders altijd in de weg gaan staan?
in mijn jeugd noemden we het mastruberenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen masturberen
Nee, de bullshit erna, die olievlek. Maar jij was bezig, zet 'm op, ik kijk toequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij nam die rel van mij tegen jou serieus?![]()
tegen schelden is het altijd moeilijk argumenteren dat weet jij toch welquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát, mijn liefste Petraa,
Komt omdat BENJOLA het niet voor elkaar krijgt een goed tegenargument in elkaar te zetten.![]()
![]()
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profielquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen
Moeilijk woord he....duurt lang op Google...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen
Ik ben in mijn tweede jeugd.staat ook niet in mijn profiel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profiel![]()
Je bent een afgrijselijk zielige kutpauper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
tegen schelden is het altijd moeilijk argumenteren dat weet jij toch wel
ja ik ben ook in me tweede jeugd en het staat wel in mijn profiel... Ik ben geen niet chicken !!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn tweede jeugd.staat ook niet in mijn profiel...![]()
Mokum en ik willen gewoon niet voor Libelle-lezers uitgemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik ben ook in me tweede jeugd en het staat wel in mijn profiel... Ik ben geen chicken !!!!!!!!![]()
laten we het er maar op houden dat de mogelijkheid er is dat we samen nog wat gedronken hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profiel![]()
Mokum is meer van het type Flair of Viva.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mokum en ik willen gewoon niet voor Libelle-lezers uitgemaakt worden![]()
Terwijl we allemaal weten dat Mokumpje dol is op de Libelle!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het HOOLIGANS topic misschien niet de beste plek om te zijn ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mokum, is dit waar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mokum is meer van het type Flair of Viva.![]()
Mokum, is DIT waar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat Mokumpje dol is op de Libelle!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mokum is meer van het type Flair of Viva.![]()
Krijg ons maar eens weg jijquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is het HOOLIGANS topic misschien niet de beste plek om te zijn ?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijfquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een afgrijselijk zielige kutpauper.
Als je wil komen rellen, knutsel dan eens een profiel en fobo in elkaar.
Dat heb ik namelijk ook.
huh?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijf
en ik denk niet dat jij daar belang bij hebt dat ik alles wil fucken van johnny depp
En toch ergens heel diep van binnen vind je me wel lievvvvvvquote:
Mot je daar mee wachten tot de buren op bed liggen ???quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef BENJOLA het volgende:
maarik ga effe men plantjes bewateren want de buren liggen op bed (hier staat wel het woord bed)
Even een momentje hoor..zit net mijn horoscoop te lezen in de Libelle...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ergens heel diep van binnen vind je me wel lievvvvvv![]()
Ik hoop altijd dat mensen zoals jij heel snel dood gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijf
en ik denk niet dat jij daar belang bij hebt dat ik alles wil fucken van johnny depp
Heb je je leesplankje erbij, want lezen is moeilijk voor jou heb ik al begrepen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Even een momentje hoor..zit net mijn horoscoop te lezen in de Libelle...![]()
![]()
Net zoals schrijven voor jou....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je je leesplankje erbij, want het is moeilijk lezen voor jou heb ik al begrepen.![]()
Z'n plantjes water geven want de buren slapen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Is BENJOLA eindelijk naar bed?
Hey Moots!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Z'n plantjes water geven want de buren slapen.![]()
Ik heb de indruk dat je het een beetje jammer vind...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Is BENJOLA eindelijk naar bed?
Leer jij ook eens schrijven dan.quote:
Jij als Ajax fan zou toch moeten begrijpen hoe leuk het is om met mongolen te rellen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je het een beetje jammer vind...![]()
ik wens ik wensquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat mensen zoals jij heel snel dood gaan.
Mongolen genoeg hier..........quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij als Ajax fan zou toch moeten begrijpen hoe leuk het is om met mongolen te rellen?![]()
Ga je nou alweer schelden, jij " + o ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
alt 148!
Oh ik ben een Feyenoordfan gaan we nu wel eindelijk Rellenquote:
Wil je echt oorlog....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ben een Feyenoordfan gaan we nu wel eindelijk Rellen![]()
Waarom wil ik dat niet ? ok dan gaan we knuffelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je echt oorlog....?
Nee dat wil je niet....geloof me...![]()
Rotwijf he...... is ze ineens aardigquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, ga eens dood!
Jij hoor helemaal niet zo vriendelijk te zijn, je bent immers mijn nemesis!
Ik had je bijna bij mijn favo fokkerts gezet!
WAT DOE JE!?
Je nemesis zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, ga eens dood!
Jij hoor helemaal niet zo vriendelijk te zijn, je bent immers mijn nemesis!
Ik had je bijna bij mijn favo fokkerts gezet!
WAT DOE JE!?
Ik was altijd al aardigquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Rötwijf he...... is ze ineens äärdig![]()
Niet hier!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom wil ik dat niet ? ok dan gaan we knuffelen.![]()
Altijd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Is Bennie weer nutteloze topicjes aan het openen?
Dat maken we zelf wel uit...als ik knuffelen wil dan knuffel ik..quote:
Tipsy Duck Pub, klootzak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef BENJOLA het volgende:
nee was effe wat fotos aan het bekijken van de tipsy duck club of zo vind ik altijd wel leuk
Neuken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en nou zit ik je alweer in de weg, lekker![]()
Dit vraagt om een ban.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maken we zelf wel uit...als ik knuffelen wil dan knuffel ik..
en als het je niet bevalt....![]()
staat een leuke foto op van iemand met net zon bril als jijquote:
Dat is voor jou natuurlijk al een hele prestatiequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef BENJOLA het volgende:
zat er niet ver vanaf
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef BENJOLA het volgende:
zat er niet ver vanaf Zat, er niet ver vanaf.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zatquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.
Probeer nu eens leuk te zijn... wij doen toch ook allemaal ons best?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zat![]()
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Probeer nu eens leuk te zijn... wij doen toch ook allemaal ons best?
Ben je überhaupt weleens in een kroeg geweest?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:29 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
staat een leuke foto op van iemand met net zon bril als jij
zwart leer pak en open achterkant maar dat ben je niet he
of wel???
Mootie, kijk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je überhaupt weleens in een kroeg geweest?
Kijk maar uit voor die geile vrouwen hierquote:
Dat jij het niet snapt betekend niet automatisch dat normale mensen het ook niet snappen, kleine tyfuspauper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zat![]()
Kom maar op!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die geile vrouwen hier![]()
bonkje testosteron dat niet tegen alle oestrogenen op kan, laat staan tegen de PMS'en![]()
Beetje Amanda: die neemt ook bijna alles letterlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef BENJOLA het volgende:
eindhoven ppff das lang geleden dat ik daar ben wezen stappen
Ik heb mijn pc uit Nederland mee genomen hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Telt niet, hij woont in Duitsland! Hij heeft vast zo'n cheaterstoetstenbord!
Aan jou wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.
waarom zou ik???quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Goed gevonden, kudtmongeaul!
Lees ook meteen even mijn blog!![]()
Ik ben heuzig wel grappig als ik mn best doe, en ik snap een heeeeeeeeeeleboel grapjes en grolletjes!quote:
en dat voor een vrouw.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben heuzig wel grappig als ik mn best doe, en ik snap een heeeeeeeeeeleboel grapjes en grolletjes!![]()
Jij neukt ook alles wat los en vast zit....sletquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuken?
Of krijg ik dan ruzie met eend?![]()
Alleen in mijn Fok! leven!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij neukt ook alles wat los en vast zit....slet![]()
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staatquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kost extra moeite zeker?
Al die letters!
Eend pist ook wel eens buitenboord,quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuken?
Of krijg ik dan ruzie met eend?![]()
Je geeft dus op?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staat
daar staat waarom zou ik
heeft niks met moeite te maken maar ik heb er geen behoefte aan
misschien een andere keer als ik denk dat ik er wat mee opschiet
ik zou zeggen een goede nachtrust allen en zorg dat je morgen (vandaag) je oogjes weer open doet
anders is het zo donker![]()
Dus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me achter z'n eigen systeem...........
Neuken dus!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend pist ook wel eens buitenboord,
Je bent aan het spuien met ongecontroleerde letters, waar geen zin aan vast te knopen valt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staat
daar staat waarom zou ik
heeft niks met moeite te maken maar ik heb er geen behoefte aan
misschien een andere keer als ik denk dat ik er wat mee opschiet
ik zou zeggen een goede nachtrust allen en zorg dat je morgen (vandaag) je oogjes weer open doet
anders is het zo donker![]()
als jij denkt dat je er goed door slaaptquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je geeft dus op?
Volgens mij betekend dat in jouw rulebook dat ik heb gewonnen?
Je omschrijft het ook zo romantisch en verleidelijk, ik zou er bijna voor vallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik kruip liever tegen 2 van die ronde billetjes aan met zo n schoenveter op zen kant
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij denkt dat je er goed door slaapt
ik kruip liever tegen 2 van die ronde billetjes aan met zo n schoenveter op zen kant
je weet wel datgene waar jij van droomt maar niet aan kan komen en dus maar achter je pc op een fok forum zit
te rellen whahaha ja echt jij wint![]()
![]()
![]()
Check mijn Hyves eenschquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt geen paardestaart. Mijn vriend wel........
Kun je nou echt niet beter dat dit.....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je omschrijft het ook zo romantisch en verleidelijk, ik zou er bijna voor vallen.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet beter dat dit.....?![]()
Waar dan? Ik zie niets.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had echtwel een prachtige staart!![]()
Nou niet meer neuken!?![]()
Alleen als je me grappig vindt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu iedereen het toch over neuken heeft......
uhh.....zullen we?![]()
Probeer je nou mijn Moots te verleiden!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu iedereen het toch over neuken heeft......
uhh.....zullen we?![]()
Ik heb 3 jaar lang vet lang haar gehad!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niets.
Ben bang van niet, nee......
Let jij nou gewoon even op Disana...jah!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn Moots te verleiden!?![]()
Met zo'n vieze Amanda als jij? Nee dank jequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang vet lang haar gehad!
Altijd in een paardenstaart!
En jij wil dan meteen niet meer neuken!?![]()
![]()
![]()
ernstig ieniemini nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een heel klein schattig neukteugeltje? ..![]()
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Onoverzichtelijk...
Wie wil nou wie neuken!?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...![]()
Nick, lul!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...![]()
Je wilt Mokum voor jezelf, Nick?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nick, lul!
Noem de nick!
Anyways: Alles goed Mokum?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |