quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Wat een gerel zeg wow. Kleuterschool niveautje.
Dat is het nederlands van Bennie zeker!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Hey lieve Petraa!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Ik ben even met een relletje bezig![]()
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGKquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Waar bemoei jij je eigenlijk mee...ga je herder uitlaten!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGK![]()
Je weet toch dat omstanders altijd in de weg gaan staan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
Preciesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zeker als het om een inferieure kutuserts als Benjola gaat.
Ga je mee ???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee...ga je herder uitlaten!![]()
Dát, mijn liefste Petraa,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen gerel hier. Het is net zo soft als in DGK![]()
En jij nam die rel van mij tegen jou serieus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat omstanders altijd in de weg gaan staan?
in mijn jeugd noemden we het mastruberenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey lieve Petraa!![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen masturberen
Nee, de bullshit erna, die olievlek. Maar jij was bezig, zet 'm op, ik kijk toequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij nam die rel van mij tegen jou serieus?![]()
tegen schelden is het altijd moeilijk argumenteren dat weet jij toch welquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát, mijn liefste Petraa,
Komt omdat BENJOLA het niet voor elkaar krijgt een goed tegenargument in elkaar te zetten.![]()
![]()
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profielquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen
Moeilijk woord he....duurt lang op Google...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
in mijn jeugd noemden we het mastruberen
Ik ben in mijn tweede jeugd.staat ook niet in mijn profiel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profiel![]()
Je bent een afgrijselijk zielige kutpauper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
tegen schelden is het altijd moeilijk argumenteren dat weet jij toch wel
ja ik ben ook in me tweede jeugd en het staat wel in mijn profiel... Ik ben geen niet chicken !!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn tweede jeugd.staat ook niet in mijn profiel...![]()
Mokum en ik willen gewoon niet voor Libelle-lezers uitgemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik ben ook in me tweede jeugd en het staat wel in mijn profiel... Ik ben geen chicken !!!!!!!!![]()
laten we het er maar op houden dat de mogelijkheid er is dat we samen nog wat gedronken hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen niet controleren wanneer het jou jeugd was, want je bent te laf je geboortedatum in te vullen in je profiel![]()
Mokum is meer van het type Flair of Viva.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mokum en ik willen gewoon niet voor Libelle-lezers uitgemaakt worden![]()
Terwijl we allemaal weten dat Mokumpje dol is op de Libelle!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het HOOLIGANS topic misschien niet de beste plek om te zijn ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mokum, is dit waar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mokum is meer van het type Flair of Viva.![]()
Mokum, is DIT waar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat Mokumpje dol is op de Libelle!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mokum is meer van het type Flair of Viva.![]()
Krijg ons maar eens weg jijquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is het HOOLIGANS topic misschien niet de beste plek om te zijn ?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijfquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een afgrijselijk zielige kutpauper.
Als je wil komen rellen, knutsel dan eens een profiel en fobo in elkaar.
Dat heb ik namelijk ook.
huh?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijf
en ik denk niet dat jij daar belang bij hebt dat ik alles wil fucken van johnny depp
En toch ergens heel diep van binnen vind je me wel lievvvvvvquote:
Mot je daar mee wachten tot de buren op bed liggen ???quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef BENJOLA het volgende:
maarik ga effe men plantjes bewateren want de buren liggen op bed (hier staat wel het woord bed)
Even een momentje hoor..zit net mijn horoscoop te lezen in de Libelle...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ergens heel diep van binnen vind je me wel lievvvvvv![]()
Ik hoop altijd dat mensen zoals jij heel snel dood gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie daar het nut niet van in want wie zegt dat ik dan de persoon ben die ik beschrijf
en ik denk niet dat jij daar belang bij hebt dat ik alles wil fucken van johnny depp
Heb je je leesplankje erbij, want lezen is moeilijk voor jou heb ik al begrepen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Even een momentje hoor..zit net mijn horoscoop te lezen in de Libelle...![]()
![]()
Net zoals schrijven voor jou....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je je leesplankje erbij, want het is moeilijk lezen voor jou heb ik al begrepen.![]()
Z'n plantjes water geven want de buren slapen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Is BENJOLA eindelijk naar bed?
Hey Moots!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Z'n plantjes water geven want de buren slapen.![]()
Ik heb de indruk dat je het een beetje jammer vind...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Is BENJOLA eindelijk naar bed?
Leer jij ook eens schrijven dan.quote:
Jij als Ajax fan zou toch moeten begrijpen hoe leuk het is om met mongolen te rellen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je het een beetje jammer vind...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |