Moet je wel met een quote komen waar gossie in staat......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
is gossie niet met een hoofdletter???
Op de 1 of andere manier kan ik niet rot tegen je doen....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
shhhhhhh ik wist niet waar mn umlaut zat! (vater was ook wel dom van me, kut)
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wintquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
BENJOLA, ik stel voor dat je weer gewoon zielig je kleine, sneue topics gaat openen in DGK.
Hier ga je het niet redden.
Erm erm erm..... stom jong!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kan ik niet rot tegen je doen....
nou eentje dan: rotkikker!![]()
Hier ga ik niet eens aan beginnen, te veel werk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
klopt de interpunctie van dit zinnetje wel mootie??
heb ik dan van jou gewonnen???quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens aan beginnen, te veel werk!
Ga je nu een topic over me openen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
helemaal gelijk want je komt niet verder als interpuntie en schelden laten we zeggen jij wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker maar op danquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:30 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alt 149; en noem me geen kutquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
BENJOLA, ik stel voor dat je weer gewoon zielig je kleine, sneue topics gaat openen in DGK.
Hier ga je het niet redden.
Het foutenfesttijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef BENJOLA het volgende:
ships al zo laat dan gaat ik men tukkie doen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutje, je quote de verkeerdeKut, je quote de verkeerde
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrr ik maak er een bende van!
Mootie en ik zijn aan het matten; bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even lieve Disana van de mooie verslagen,
Ik heb even ruzie![]()
ruzie???? dit is toch geen ruziequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even lieve Disana van de mooie verslagen,
Ik heb even ruzie![]()
de ned taal is niet alleen schrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sneue kutpauper dus je hebt verloren whahahah
Zekersquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sneue kutpauper dus je hebt verloren whahahah
Ook wel begrijpend lezen genoemd....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
de ned taal is niet alleen schrijven
maar ook begrijpen wat er staat![]()
![]()
ik zie nergens staan dat ik naar bed gingquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed?
Sneue kutnewbie![]()
![]()
![]()
En dat is bij jou over het algemeen erg moeilijk..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
Ging je maar eens naar bed, dan hadden je papa en mama het morgen niet zo moeilijk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:39 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik zie nergens staan dat ik naar bed ging
![]()
Moeilijk om te begrijpen wat je schrijft als je bericht vol met taal- en schrijffouten staatquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:38 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
![]()
Hier staat het toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef BENJOLA het volgende:
ships al zo laat dan gaat ik men tukkie doen
Want die andere users die hier op je kotsen zitten niet ook in de COS?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
maar ik begrijp nu wel waarom je meteen dat andere topic uitging en hier naar toe ging
whahaha hulp van 3 man nodig whahahah
je bent echt een lulletje rozenwater
Jij was hier als eerste, ik als tweede.... even bij de les blijven, al is het natuurlijk al vreselijk laat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
maar ik begrijp nu wel waarom je meteen dat andere topic uitging en hier naar toe ging
En jij bent een zeikerd en een loserquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef BENJOLA het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij was hier als eerste, ik als tweede.... even bij de les blijven, als al is het natuurlijk al vreselijk laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |