quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef BENJOLA het volgende:
eindhoven ppff das lang geleden dat ik daar ben wezen stappen
Ik heb mijn pc uit Nederland mee genomen hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Telt niet, hij woont in Duitsland! Hij heeft vast zo'n cheaterstoetstenbord!
Aan jou wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.
waarom zou ik???quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Goed gevonden, kudtmongeaul!
Lees ook meteen even mijn blog!![]()
Ik ben heuzig wel grappig als ik mn best doe, en ik snap een heeeeeeeeeeleboel grapjes en grolletjes!quote:
en dat voor een vrouw.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben heuzig wel grappig als ik mn best doe, en ik snap een heeeeeeeeeeleboel grapjes en grolletjes!![]()
Jij neukt ook alles wat los en vast zit....sletquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuken?
Of krijg ik dan ruzie met eend?![]()
Alleen in mijn Fok! leven!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij neukt ook alles wat los en vast zit....slet![]()
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staatquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kost extra moeite zeker?
Al die letters!
Eend pist ook wel eens buitenboord,quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuken?
Of krijg ik dan ruzie met eend?![]()
Je geeft dus op?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staat
daar staat waarom zou ik
heeft niks met moeite te maken maar ik heb er geen behoefte aan
misschien een andere keer als ik denk dat ik er wat mee opschiet
ik zou zeggen een goede nachtrust allen en zorg dat je morgen (vandaag) je oogjes weer open doet
anders is het zo donker![]()
Dus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend zit naast me achter z'n eigen systeem...........
Neuken dus!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend pist ook wel eens buitenboord,
Je bent aan het spuien met ongecontroleerde letters, waar geen zin aan vast te knopen valt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
jik geloof dat de moeite aan jouw kant zit namelijk het begrijpen wat er staat
daar staat waarom zou ik
heeft niks met moeite te maken maar ik heb er geen behoefte aan
misschien een andere keer als ik denk dat ik er wat mee opschiet
ik zou zeggen een goede nachtrust allen en zorg dat je morgen (vandaag) je oogjes weer open doet
anders is het zo donker![]()
als jij denkt dat je er goed door slaaptquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je geeft dus op?
Volgens mij betekend dat in jouw rulebook dat ik heb gewonnen?
Je omschrijft het ook zo romantisch en verleidelijk, ik zou er bijna voor vallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik kruip liever tegen 2 van die ronde billetjes aan met zo n schoenveter op zen kant
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als jij denkt dat je er goed door slaapt
ik kruip liever tegen 2 van die ronde billetjes aan met zo n schoenveter op zen kant
je weet wel datgene waar jij van droomt maar niet aan kan komen en dus maar achter je pc op een fok forum zit
te rellen whahaha ja echt jij wint![]()
![]()
![]()
Check mijn Hyves eenschquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt geen paardestaart. Mijn vriend wel........
Kun je nou echt niet beter dat dit.....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je omschrijft het ook zo romantisch en verleidelijk, ik zou er bijna voor vallen.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet beter dat dit.....?![]()
Waar dan? Ik zie niets.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had echtwel een prachtige staart!![]()
Nou niet meer neuken!?![]()
Alleen als je me grappig vindt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu iedereen het toch over neuken heeft......
uhh.....zullen we?![]()
Probeer je nou mijn Moots te verleiden!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu iedereen het toch over neuken heeft......
uhh.....zullen we?![]()
Ik heb 3 jaar lang vet lang haar gehad!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niets.
Ben bang van niet, nee......
Let jij nou gewoon even op Disana...jah!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn Moots te verleiden!?![]()
Met zo'n vieze Amanda als jij? Nee dank jequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang vet lang haar gehad!
Altijd in een paardenstaart!
En jij wil dan meteen niet meer neuken!?![]()
![]()
![]()
ernstig ieniemini nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een heel klein schattig neukteugeltje? ..![]()
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Onoverzichtelijk...
Wie wil nou wie neuken!?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...![]()
Nick, lul!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil die van 35.....lijkt mij wel prettig...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |