ik wens ik wensquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat mensen zoals jij heel snel dood gaan.
Mongolen genoeg hier..........quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij als Ajax fan zou toch moeten begrijpen hoe leuk het is om met mongolen te rellen?![]()
Ga je nou alweer schelden, jij " + o ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
alt 148!
Oh ik ben een Feyenoordfan gaan we nu wel eindelijk Rellenquote:
Wil je echt oorlog....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ben een Feyenoordfan gaan we nu wel eindelijk Rellen![]()
Waarom wil ik dat niet ? ok dan gaan we knuffelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je echt oorlog....?
Nee dat wil je niet....geloof me...![]()
Rotwijf he...... is ze ineens aardigquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, ga eens dood!
Jij hoor helemaal niet zo vriendelijk te zijn, je bent immers mijn nemesis!
Ik had je bijna bij mijn favo fokkerts gezet!
WAT DOE JE!?
Je nemesis zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, ga eens dood!
Jij hoor helemaal niet zo vriendelijk te zijn, je bent immers mijn nemesis!
Ik had je bijna bij mijn favo fokkerts gezet!
WAT DOE JE!?
Ik was altijd al aardigquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Rötwijf he...... is ze ineens äärdig![]()
Niet hier!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom wil ik dat niet ? ok dan gaan we knuffelen.![]()
Altijd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Is Bennie weer nutteloze topicjes aan het openen?
Dat maken we zelf wel uit...als ik knuffelen wil dan knuffel ik..quote:
Tipsy Duck Pub, klootzak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef BENJOLA het volgende:
nee was effe wat fotos aan het bekijken van de tipsy duck club of zo vind ik altijd wel leuk
Neuken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en nou zit ik je alweer in de weg, lekker![]()
Dit vraagt om een ban.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maken we zelf wel uit...als ik knuffelen wil dan knuffel ik..
en als het je niet bevalt....![]()
staat een leuke foto op van iemand met net zon bril als jijquote:
Dat is voor jou natuurlijk al een hele prestatiequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef BENJOLA het volgende:
zat er niet ver vanaf
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef BENJOLA het volgende:
zat er niet ver vanaf Zat, er niet ver vanaf.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zatquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die kleine lettertjes nog niet eens zo erg, maar zou je tenminste de interpunctie op orde willen brengen? Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep dat je vlak bij de pub met je zatte hoofd rondliep.
Probeer nu eens leuk te zijn... wij doen toch ook allemaal ons best?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zat![]()
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Probeer nu eens leuk te zijn... wij doen toch ook allemaal ons best?
Ben je überhaupt weleens in een kroeg geweest?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:29 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
staat een leuke foto op van iemand met net zon bril als jij
zwart leer pak en open achterkant maar dat ben je niet he
of wel???
Mootie, kijk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je überhaupt weleens in een kroeg geweest?
Kijk maar uit voor die geile vrouwen hierquote:
Dat jij het niet snapt betekend niet automatisch dat normale mensen het ook niet snappen, kleine tyfuspauper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
3 keer lezen en nog verkeerd begrepen whahahha wie is er zat![]()
Kom maar op!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die geile vrouwen hier![]()
bonkje testosteron dat niet tegen alle oestrogenen op kan, laat staan tegen de PMS'en![]()
Beetje Amanda: die neemt ook bijna alles letterlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Humor is aan hem/haar niet besteed helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |