Ik ook al gedeeld 3equote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Arcee het volgende:
Gedeeld 3e.Met 88 deelnemers.
Wel grappig dat op twee verschillende manieren mensen nu 467 punten hebben.
Ben ik blij dat ik dat wel gedaan heb. Al kan ik voor Bahrein vrij weinig. Dus dat wordt sparen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef WEST het volgende:
ik had eigenlijk sato moeten kopen voor maleisie
maarja
Klopt. En we zijn er druk mee bezig.quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef ElmarO het volgende:
Hier verder.
[..]
Alleen zal onze overall positie voor deze ronde nog stijgen.
Maakt het aan de ene kant ook wel weer leuk. Als het zo simpel was geweest als in 2005 was er ook weinig aan.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef Arcee het volgende:
Ik kan Sato door Rosberg vervangen en heb dan Hamilton/Rosberg/Aguri/Aguri.
Toch duurt dat wel lang voor je iets kunt verbeteren. Voor ik die Aguri's kan upgraden naar McLarens zijn we toch wel heel wat races verder.Eerst naar Williams, Toyota en dan BMW kan wel natuurlijk, maar ook dat duurt nog wel even.
Top.quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. En we zijn er druk mee bezig.
Zeker, het is ook geen klacht.quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef ElmarO het volgende:
Maakt het aan de ene kant ook wel weer leuk. Als het zo simpel was geweest als in 2005 was er ook weinig aan.
goed planquote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Sally het volgende:
TVP
quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het blijkt dat een aantal teams onterecht punten hebben gekregen. Hierdoor zullen de klassementen medio deze week nog iets wijzigen. Het gaat hier uitsluitend om een klein deel van de deelnemers die voor de Grand Prix van Australië nog geen volledig team hadden samengesteld. Onder andere alle deelnemers die in Australië punten hebben gescoord, zullen niets van deze correctie merken, behalve wellicht een stijging in het klassement.
Is er al nieuws?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het blijkt dat een aantal teams onterecht punten hebben gekregen. Hierdoor zullen de klassementen medio deze week nog iets wijzigen. Het gaat hier uitsluitend om een klein deel van de deelnemers die voor de Grand Prix van Australië nog geen volledig team hadden samengesteld. Onder andere alle deelnemers die in Australië punten hebben gescoord, zullen niets van deze correctie merken, behalve wellicht een stijging in het klassement.
Als het goed is, hebben we vanavond de problemen opgelost.quote:
Hoe kon het zo komen? Hadden de mensen die nog geen team samengesteld hadden ineens wat extra's gekregen voor de race van Australië ofzo? Terwijl ze niet eens meededen...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als het goed is, hebben we vanavond de problemen opgelost.
Een volledige uitleg volgt als we het hebben opgelost.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe kon het zo komen? Hadden de mensen die nog geen team samengesteld hadden ineens wat extra's gekregen voor de race van Australië ofzo? Terwijl ze niet eens meededen...
spannendquote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een volledige uitleg volgt als we het hebben opgelost.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een volledige uitleg volgt als we het hebben opgelost.
Maar hadden jullie het ook gezien, is dan de vraag.....quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan hebben we nog tig andere users die ook kunnen rekenen
sterker nog, ik heb het gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar hadden jullie het ook gezien, is dan de vraag.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als het goed is, hebben we vanavond de problemen opgelost.
*klaar zit met bier en popcornquote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een volledige uitleg volgt als we het hebben opgelost.
quote:
Inderdaad, en dit soort dingen doen we ook niet graag. Het zou alleen oneerlijk tegenover andere spelers zijn om het zo te laten.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:06 schreef D.Rose het volgende:
De enige juiste oplossing lijkt me, alleen jammer natuurlijk voor hen die te goeder trouw pas na ronde 1 zijn ingestapt en nu dus nog op 0 punten staan.
Het is goed mogelijk dat de betreffende teams sowieso allemaal minder punten hadden dan jij. Die teams hebben namelijk in Australië al niet gescoord, dus liepen al zo een hoop punten achter op de rest. In de rondeuitslag zal je vast wel gestegen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef Sally het volgende:
Maar ik zie (nog?) niet op mijn pers. pagina dat ik plaatsten ben gestegen in het klassement, klopt dat?
Hey, dat is mijn teamquote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef Arcee het volgende:
Ik kan Sato door Rosberg vervangen en heb dan Hamilton/Rosberg/Aguri/Aguri.
Toch duurt dat wel lang voor je iets kunt verbeteren. Voor ik die Aguri's kan upgraden naar McLarens zijn we toch wel heel wat races verder.Eerst naar Williams, Toyota en dan BMW kan wel natuurlijk, maar ook dat duurt nog wel even.
Ik kan niet stijgenquote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef ElmarO het volgende:
Hier verder.
[..]
Alleen zal onze overall positie voor deze ronde nog stijgen.
Mijn probleem is voornamelijk dat je niet hoger dan plaats 1 kan staanquote:
Ik ben alleen in de overall stand voor de GP van Maleisië gestegen. In het totaalklassement wordt het ook wat lastiger voor mij. Sta samen met 88 andere mensen 3e.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn probleem is voornamelijk dat je niet hoger dan plaats 1 kan staan![]()
Maarja, eerst maar 's zien of dat vol te houden is
Vorige keer gedeeld 1e.
Nu eenzaam eerste
Na het weekend 20e?
Ik voel de hete adem van 89 mensen in m'n nekquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben alleen in de overall stand voor de GP van Maleisië gestegen. In het totaalklassement wordt het ook wat lastiger voor mij. Sta samen met 88 andere mensen 3e.
Nee, niet op de persoonlijke pagina...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat de betreffende teams sowieso allemaal minder punten hadden dan jij. Die teams hebben namelijk in Australië al niet gescoord, dus liepen al zo een hoop punten achter op de rest. In de rondeuitslag zal je vast wel gestegen zijn.
Hm, ik weet niet wat je rondepositie was voordat we de boel gisteravond hebben gecorrigeerd. Wat er nu staat (736e) lijkt echter juist te zijn. De foute teams zijn in iedere geval uit de rangschikking verdwenen en ik heb steeksproefsgewijs wat andere teams die boven jou staan gechecked, maar alles lijkt nu te kloppen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet op de persoonlijke pagina...
Maar ik heb meer budget.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ik heb meer budget.
Maar jij hebt meer punten.
Dan weet ik het ook niet meer precies... Ik dacht zelf ergens in de 700... Maar dat sta ik nu dus nog... Geen idee hoeveel teams er voor mij uit zijn gegaan, maar ik ben blij dat het opgelost is!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet wat je rondepositie was voordat we de boel gisteravond hebben gecorrigeerd. Wat er nu staat (736e) lijkt echter juist te zijn. De foute teams zijn in iedere geval uit de rangschikking verdwenen en ik heb steeksproefsgewijs wat andere teams die boven jou staan gechecked, maar alles lijkt nu te kloppen.
Oh, jij ook al? Gisteren met de qualify had je ook al hetzelfdequote:
Hoezo? Bijna iedereen heeft toch wel veel Aguri-onderdelen?quote:Op zondag 15 april 2007 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, jij ook al? Gisteren met de qualify had je ook al hetzelfde![]()
Vraag me alleen sterk af of ik nog in de top 10 sta
Hmm, ja, het alternatief lag niet zo voor de hand inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Bijna iedereen heeft toch wel veel Aguri-onderdelen?
Ja.quote:Op zondag 15 april 2007 15:31 schreef Sally het volgende:
He, als davidson toch gefinished is, krijgen we die strafptn dan voor de motor?????
Ach ... als het goed is kun je nu dan Rosberg kopenquote:Op zondag 15 april 2007 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hamilton had ik vorige race ook al in m'n team. Verder alles van SA... En dat laatste heeft deze race niet echt goed uitgepakt
Net als iedereenquote:Op maandag 16 april 2007 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
shit net geen geld om die Aguri troep (motor en chassis) eruit te mikken!
Ja, hoewel het heel lastig is om snel een goed team op te bouwen geldt dat in dusdanig zelfde mate voor iedereen, dat er nu ook maar weinig verschillen zijn.quote:
Je kan ook nog kiezen voor Spykerquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoewel het heel lastig is om snel een goed team op te bouwen geldt dat in dusdanig zelfde mate voor iedereen, dat er nu ook maar weinig verschillen zijn.
Het zou mooier zijn als je wat meer diverse keuzes kon maken in het lage budget-segment.
*koffer neerzet*quote:
dan zou ik of Nick of Jarno eruit moeten halen en die leveren juist wat punten op. Mn grootste fouten zaten in ronde 1 Jenson en Chris!quote:
De SA's zijn beide uitgevallen afgelopen race, da's niet echt boven verwachting te noemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef HPoi het volgende:
Het gaat best snel met punten dit keer. Doordat Aguri het goedkoopste is maar ver boven verwachting presteert en door een zekere BMW-coureur kunnen velen al over 1 topcoureur beschikken.
Die rijdt dan ook niet voor BMWquote:En dan bedoel ik geen Ralf Schumacher.![]()
En gefixt. Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef dezeeee het volgende:
best leuk dat ze nog op de algemeen pagina van F1manager de race dagen van 2006 pakken![]()
Race
Imola (San Marino)
23-04-2006 om 14:00 uur
Heidfeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef HPoi het volgende:
Het gaat best snel met punten dit keer. Doordat Aguri het goedkoopste is maar ver boven verwachting presteert en door een zekere BMW-coureur kunnen velen al over 1 topcoureur beschikken.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
topcoureur, je doelt toch niet op die gast met nr 21??
Als je nou die 1 eraf haalt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
topcoureur, je doelt toch niet op die gast met nr 21??
Je ziet veel mensen met HAMILTON jaquote:
Hmm, ik heb nu Hamilton en Sato (en de rest van SA)quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
HeidfeldIk heb de eerste race al opgenomen in m'n team nadat ik eerst een verkeerde beslissing had genomen. Kostte me toen al transferkosten maar it's worth it. Met heel veel geluk nog 2 maar waarschijnlijk nog 3 races en dan kan ik Trulli wisselen voor Hamilton en dan is het sparen sparen totdat er een beter chassis/motor te koop is dan de SAs
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Hamilton ruilen?? tegen mijn Heidfeld dan toch zeker. Spaar me al sinds Aussie gek voor Lewis!!
Gezien de transferkosten lijkt het me verstandiger om te sparen tot je Sato om kan ruilen. In mijn poule zit iemand met hetzelfde team als jij en die haalt ongeveer hetzelfde aantal punten als ik haal. Deze ronde natuurlijk wel een sloot minder omdat de SAs ploftequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ik heb nu Hamilton en Sato (en de rest van SA)
En ik zit er over te denken om Hamilton in te ruilen voor Heidfeld. En met het geld wat ik overhou kan ik Sato inruilen voor Trullie, of iemand van Williams.. Ik weet nog niet wat meer opleverd...
I know maar had weinig vertrouwen in de Mclaren en had dus mn geld al uitgegeven (aan verkeerd materiaal en mensen dat geef ik toe). En dus moet ik opnieuw sparen!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.
Ja nu, het probleem is dat ik nu een rijder, chassis en motor van SA heb...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien de transferkosten lijkt het me verstandiger om te sparen tot je Sato om kan ruilen. In mijn poule zit iemand met hetzelfde team als jij en die haalt ongeveer hetzelfde aantal punten als ik haal. Deze ronde natuurlijk wel een sloot minder omdat de SAs plofte
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Hamilton ruilen?? tegen mijn Heidfeld dan toch zeker. Spaar me al sinds Aussie gek voor Lewis!!
Crap daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eerst komt nog de prijsklasse van de RBR en STR rijders.., dan kan ik niet zo goed Sato houden, die presteerd nog beter
Moet je bij de organisatie zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
Krijg ik dan ook wisselgeld??![]()
Daarom heb ik vanaf het begin gelijk een McLaren-chassis genomen. Aangezien het goedkoper is om een betere coureur (Rosberg/Wurz) te kopen dan een chassis/motor. Ik heb dan voor de volgende race:quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef FJD het volgende:
In dat geval weet ik niet wat t beste isIk heb straks ook hetzelfde probleem. Dan heb ik Heidfeld en Hamilton maar dan kost het zo belachelijk veel geld om een chassis te updaten dat dat me waarschijnlijk niet meer gaat lukken
Met 25 miljoen extra zit je weer van SA chassis op Toyota wat dubbel zoveel punten oplevert. Achteraf denk ik wel dat je gelijk hebt vooral omdat je met een duur chassis je risico spreidt. Aan de andere kant, doordat de SAs zo belachelijk goedkoop zijn voor de prestaties heb ik over twee races twee coureurs die erg veel punten scoren dus dat levert ook een stuk meer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef ElmarO het volgende:
Daarom heb ik vanaf het begin gelijk een McLaren-chassis genomen. Aangezien het goedkoper is om een betere coureur (Rosberg/Wurz) te kopen dan een chassis/motor. Ik heb dan voor de volgende race:
Zit ook wel wat in. Maar ik heb ook een beetje gekeken naar wat vorig seizoen de beste tactiek was. Toen was het juist handig om een topmotor te hebben en vanaf dat punt verder te bouwen. En aangezien motor en chassis nu dezelfde prijs hebben, heb ik maar voor het chassis gekozen. Zit je tenminste niet met eventuele plofmotoren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Met 25 miljoen extra zit je weer van SA chassis op Toyota wat dubbel zoveel punten oplevert. Achteraf denk ik wel dat je gelijk hebt vooral omdat je met een duur chassis je risico spreidt. Aan de andere kant, doordat de SAs zo belachelijk goedkoop zijn voor de prestaties heb ik over twee races twee coureurs die erg veel punten scoren dus dat levert ook een stuk meer op![]()
Inderdaad. En zolang we maar op een leuke positie staan in het algemeen klassement.quote:Ach uiteindelijk maakt het geen zak uit, zolang ik maar 1e word in m'n poule![]()
Dat was ook mijn theorie.., alleen ik koos voor het Honda chassisquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef ElmarO het volgende:
Toen was het juist handig om een topmotor te hebben en vanaf dat punt verder te bouwen. En aangezien motor en chassis nu dezelfde prijs hebben, heb ik maar voor het chassis gekozen. Zit je tenminste niet met eventuele plofmotoren.
Duur betekent niet automatisch goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat was ook mijn theorie.., alleen ik koos voor het Honda chassis
Ja, de keuze voor Honda was ook meer met m'n hart dan met m'n verstand gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Duur betekent niet automatisch goed.Maar ik had ze wel wat beter verwacht. Zover het testen enige indicatie kan geven, had ik eerder Toyota op die plek verwacht. Maar die vallen me juist weer mee. En bekijk het van de positieve kant, ze houden qua chassis toch wel Super Aguri, RBR, STR en Spyker achter zich.
En dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.
Hoi JWquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef WEST het volgende:
gooide ik met me stomme kop davidson eruit voor een ander terwijl ik dat met sato had moeten doen![]()
Dag Nilsquote:
1. Punten verschil huidig chassis & SA chassis.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef Sally het volgende:
Ik kan wel Hamilton aanschaffen... Moet ik alleen eerst niet alleen motor (die is al SA) maar ook chassis naar de Super Augurken terug zetten....
Maar ja: wil ik dat...?
dag TJquote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
het is hier geen zwaai club!!!!
Als ik dat team zou hebben zou ik het ook zo laten..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hou het ook volgende race nog maar even op:
Rosberg - Hamilton
Super Aguri
Super Aguri
Zou niet weten wat ik verder zou moeten kiezen.
Nou, dan is de keuze niet moeilijk... Dan heb ik hetzelfde team als MaGNeT laat zien... En nog wat over!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Punten verschil huidig chassis & SA chassis.
2. Punten verschil huidige coureur & Hamilton.
Als 1>2 dan niet doen. Als 2>1 dan zeker overwegen.
Nou danquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef Sally het volgende:
Nou, dan is de keuze niet moeilijk... Dan heb ik hetzelfde team als MaGnet laat zien... En nog wat over!
Ja, dat heb ik al in de berekeningen zitten, die transferkosten, wees niet bang! Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets bedenk, wat door de transferkosten toch net niet door kan gaan..... *Schade en schande....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou dan
Als het verschil echt groot is moet je het doen. Is het verschil relatief klein dan moet je wel rekening gaan houden met de transferkosten.
Ik zou hem nog niet als krantenjongen in dienst nemenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef HPoi het volgende:
Koop Coulthard.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef HPoi het volgende:
Koop Coulthard.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou hem nog niet als krantenjongen in dienst nemen
Je wilt je concurrentie zeker uitschakelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef HPoi het volgende:
Koop Coulthard.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou hem nog niet als krantenjongen in dienst nemen
Volgens mij heb je dan toch de snelste krantenbezorger ter wereld. Tenzij Michael nu met zijn Fiat bestelwagen post bezorgd.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou hem nog niet als krantenjongen in dienst nemen
Ik ben bang dat ie geen poot uitsteekt: "te gevaarlijk"quote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan toch de snelste krantenbezorger ter wereld.
En een vrij relevante kick, zo na een maand van geen races.quote:
Dat klopt!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:06 schreef Arcee het volgende:
Oh, over relevante kicks gesproken: Deze user wil zijn team niet laten zien.
Papiertje en rekenmachine en puntentelling....quote:Op zondag 13 mei 2007 01:08 schreef Radegast het volgende:
Hoe weet je hoeveul punten je hebt?
Tja, het is dat er zoveel rijders uitvielen... Kwam SA toch nog wat naar vorenquote:
Same here.quote:
Oeeeoooeeehhh... Ik ben benieuwd...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De precieze punten komen morgen, maar ik kan wel verklappen dat de puntencalculator momenteel niet klopt.
Ik zou er een Ferrari-motor van maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeeeoooeeehhh... Ik ben benieuwd...
Ik gok dat heet de McLarenmotor van Kimi is, die bij de calculator wel strafpunten krijgt, maar die op formula1.com geen precieze uitvalreden heeft staan.
Oeps.. ja, natuurlijk... Ik vulde gister ook de Ferrari motor in...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou er een Ferrari-motor van maken.
Ben inderdaad wel benieuwd of het bij mij punten gaat schelen. Hoop van niet.
Maandag kwart over acht... En nog steeds geen (voorlopige) punten?!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De precieze punten komen morgen, maar ik kan wel verklappen dat de puntencalculator momenteel niet klopt.
De punten komen dan ook na acht uur, niet exact om acht uur. We zijn er mee bezig, het is dit seizoen helaas wat arbeidsintensiever dan vorig seizoen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Maandag kwart over acht... En nog steeds geen (voorlopige) punten?!![]()
Hoe kan dat toch? Serieus, er zijn maar een paar variabelen in te voeren, dat kan het werk nooit zijn, dus wat voor rare database moet erachter zitten dat de berekening zo arbeidsintensief is?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De punten komen dan ook na acht uur, niet exact om acht uur. We zijn er mee bezig, het is dit seizoen helaas wat arbeidsintensiever dan vorig seizoen.
De technische kant kan ik je niet vertellen, want daar weet ik het fijne niet van. Er zijn voor dit seizoen wijzingen aangebracht in de code en de puntentelling (want er zijn dingen veranderd in de punten en de banden zijn er bijvoorbeeld uit) en daar zijn wat bugjes ingeslopen. Daardoor moeten er wat handmatige acties worden uitgevoerd om de punten goed te krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Serieus, er zijn maar een paar variabelen in te voeren, dat kan het werk nooit zijn, dus wat voor rare database moet erachter zitten dat de berekening zo arbeidsintensief is?
ok duidelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Davidson is uitgevallen in de kwalificatie, daarom worden er geen punten gerekend. Vergelijk met bijvoorbeeld Massa in Australie.
Had niet gehoopt dat dat mijn motor en chassis zou betreffen, in mijn nadeel.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De precieze punten komen morgen, maar ik kan wel verklappen dat de puntencalculator momenteel niet klopt.
Leuke avatar, Ziggy!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Leuke avatar, Ziggy!Danica
als ik het goed zie.
Gelezenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vergeef me dat ik het even zo doe, maar we hebben die hele discussie net in de reacties van Punten vierde ronde gehad. Daar vind je mijn verdere uitleg.
Hij was door naar de tweede sessie. Dan start je sowieso niet lager dan 16e... of je moet achteraf nog terug worden gezet omdat je iets stouts hebt gedaan. De tijden worden echter gedelete bij de start van de tweede sessie en je kwalificatie begint eigenlijk opnieuw, maar dan met maar vijftien tegenstanders ipv eenentwintig. Een DNF is dan ook DNF.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar even los daarvan; hoe zou je uitleggen dat Davidson zonder tijd dan toch vanaf de 15de mocht starten?
![]()
Simpel, op basis van het eerste stukje kwalificatie. Na blokje 1 begint de top-15 weer zonder tijd aan de tweede sessie. Op basis daarvan heeft Davidson geen tijd.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
Maar even los daarvan; hoe zou je uitleggen dat Davidson zonder tijd dan toch vanaf de 15de mocht starten?
![]()
Het is iig de enige manager waar ik aan meedoe die zo teltquote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij was door naar de tweede sessie. Dan start je sowieso niet lager dan 16e... of je moet achteraf nog terug worden gezet omdat je iets stouts hebt gedaan. De tijden worden echter gedelete bij de start van de tweede sessie en je kwalificatie begint eigenlijk opnieuw, maar dan met maar vijftien tegenstanders ipv eenentwintig. Een DNF is dan ook DNF.
Je bent echt niet de enige die "last" heeft van deze beslissing hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ga later wel in conclaaf of die 841ste positie nou echt van mij is of dat ik eigenlijk de 723ste positie had kunnen hebben![]()
Ik vind het ook wel jammer van m'n 14 punten, maar dat je strafpunten krijgt als je auto 't begeeft in de Quali vind ik op zich niet onlogisch.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef Googolplexian het volgende:
Het is iig de enige manager waar ik aan meedoe die zo teltmaar dat geeft het ook wel weer een leuke twist ^^
Simpel, mclaren chassis speelt hier een grote rol in.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:13 schreef Arcee het volgende:
Jezus, wat zijn er veel mensen met Sato/Rosberg/McLaren/Aguri.
Ben met Hamilton/Rosberg/Aguri/Aguri nota bene gezakt.Van 9 naar 15.
truequote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer van m'n 14 punten, maar dat je strafpunten krijgt als je auto 't begeeft in de Quali vind ik op zich niet onlogisch.
en een mooie WEST petjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Googolplexian het volgende:
?
Voor het speelplezier maakt het mij niets uit ... ik doe het puur voor de lol (heb het Albers petje van de 8ste plek van 2005 weggegevenaan een echte fan) en ik zou geen lol hebben als het niet een erg goede manager was.
Just my 15 22 cents
Van Speed vinnik het logisch ... die heeft echt geen tijd. Van Liuzzi is het me effe ontgaan, iddquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Technisch gezien heeft Davidson dan ook geen strafpunten gekregen in de kwalificatie. Hij heeft gewoon geen punten gescoord.
Maar goed, ik heb zelf Davidson én de Agurimotor in mijn team, dus ik ben dubbel de lul van mijn eigen beslissing.
Trouwens wel opvallend dat de discussie alleen over Davidson gaat... beide STR-coureurs zijn hetzelfde lot ondergaan. Maar die zal wel niemand meer in zijn/haar team hebben.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef WEST het volgende:
[..]
en een mooie WEST petjedie ik nu overigens nog steeds op heb hoor
![]()
Is het daarom dat er geen voorlopige punten te zien zijn??quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De punten komen dan ook na acht uur, niet exact om acht uur. We zijn er mee bezig, het is dit seizoen helaas wat arbeidsintensiever dan vorig seizoen.
Misschien heeft dat ook wel met het handmatig instellen te maken...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef HPoi het volgende:
Wanneer wordt de top-5 gefixed?
Ja, die bug zorgt ervoor dat de voorlopige punten ook niet goed gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het daarom dat er geen voorlopige punten te zien zijn??
Just about.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Misschien heeft dat ook wel met het handmatig instellen te maken...?
Netjes.quote:
Dat zou je ook gekregen moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef Sally het volgende:
Leuk, die extra punten, maar krijgen we er nog wat budget bij???
* Sally kan zich voorstellen dat dat ietsje langer duurt...?!
Hm... scheelt dat zo weinig?? * Sally pakt de rekenmasjien erbij...quote:
Alle kleine beetjes...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In het ideale geval krijg je er ook slechts 540.000 euro bij door deze correctie.Dus je zal er niet veel van merken.
Ik denk dat er toch iets mis gegaan was, maar nu zou het echt moeten kloppen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... scheelt dat zo weinig?? * Sally pakt de rekenmasjien erbij...
Tja... 280.000,- Nee, dan zou het kunnen dat ik nog steeds 37 mln-nog-wat zie staan als ik mijn coureur probeer te wisselen...
Toch bedankt voor je antwoord, ook al zit het me niet mee...![]()
Ik heb nu nog steeds te weinig om eventueel Coulthard aan te schaffen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes...
Wie het kleine niet eert....
Jij wel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds te weinig om eventueel Coulthard aan te schaffen.Maar volgens mij ben ik wel een paar plekken gestegen in de overall-stand.
Het is, als ik het me goed herriner, van 95 naar 89. Dus het is nou niet echt wereldschokkend te noemen.quote:
quote:
nee wie wou je dan? Doornbos?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Krijg ik geen bonuspunten omdat ik met Webber opgescheept zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik zal een coureur moeten downgraden en dat doe ik niet graag... Maar 1 topcoureur levert nog altijd minder op dan 1 chassis als dat met 2 wagens aan de finish komt! Moeilijk, moeilijk, moeilijk!![]()
Keb nog anderhalf weekje!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Natuurlijk. Ik wil Alonso naast Hamilton. Gewoon een kwestie van genoeg punten scoren, hè.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil Hamilton naast Heidfeld kan dat ook?
Dan ruil je 'm toch in?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat begrijp ik Ziggy, maar helaas heb ik Webber en die doet niet echt veel nuttigs!!
hoezo? Webber is veels te duur voor wat hij presteert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja kan alleen maar downgraden en das helemaal bagger!!
Ik dacht meer aan Rosberg, Wurz, Sato, Speed, Davidson. (in aflopende volgorde)quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooguit Sutil zou ik overwegen. Vind de rest niet erg goed rijden at the moment! Maar die wagen van Sutil houd me tegen!!
Rosberg heeft voor de manager in totaal al 271 punten (8e plaats) verzameld en Wurz 167 punten (12e plaats). Dus zo slecht is dat niet. Zeker niet als je ziet dat Webber en Coulthard beide 129 punten hebben. Zelfs Sato en Ralf (quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Die Williamsen vind ik ook niet overtuigend (wel punten in Monaco i know) en heb al SAwagens en motor plus coureur is groot risico en Speed ja uhhh die rijdt rond in de buurt van Sato en DC oftewel schiet ook geen kut op!
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Hamilton ingeruild voor Alonso, rijdt die Brit pole.![]()
En krijgt Alonso een Stop & Go.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Hamilton ingeruild voor Alonso, rijdt die Brit pole.![]()
De race duurt ietsje langerquote:
Had ik ook. Hád ik ook.quote:
whahaha die is leukquote:
58??? Nog veel meer minpunten:quote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
Je zal Massa, Fisichella, Spyker, Spyker hebben
-58 punten![]()
heb zelf 335![]()
Jij verdient geen punten in de kwalificatie??quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
58??? Nog veel meer minpunten:
Massa -50
Fisichella -50
Rosberg -10
Alonso -10
Voor de Spykers krijg je toch geen aftrek? Of mis ik iets? Mss alleen chassis van CA? Da's dan -15.
Oh, bedoelde je het zo...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jij verdient geen punten in de kwalificatie??![]()
Afhankelijk van of het uitvallen van de Spykers nog strafpunten kost klopt het wel. En het lijkt mij dat je voor Sutil geen strafpunten krijgt, waar Albers ook eerst een muur heeft geraakt, ook dat is imho een 'crash' en geen technisch mankement..
Meer vertrouwen in hem dan in Wutz?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel in dienst genomenen nee ik had niet eens Kubica maar ga een gokje wagen
Om je te laten interesseren voor meerdere sporten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraagje
waarom link jij altijd naar het bericht op Sport, en niet naar F1Manager?
Omdat een linkje naar sport automagisch wordt omgezet naar de titel. Als ik dat met een linkje naar de F1manager doe, krijg je de url te zien en dat vind ik lelijk staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraagje
waarom link jij altijd naar het bericht op Sport, en niet naar F1Manager?
Wel lekker goedkoop. Had gedacht dat hij duurder zou worden. Niet dat je mij hoort klagen verder.quote:
misluktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Om je te laten interesseren voor meerdere sporten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:33 schreef Gijsje het volgende:
Kunnen we Verstappen al inzetten ?
En daarom ook dat ik een paar weken geleden al eens zei, waarom wissel je al zo vroeg?? Dat een Heidfeld nu toch kan/mag rijden, dat kan gebeuren.., is een risico dat je al dan niet neemt.. Maar juist omdat je al gewisseld had náár Heidfeld, kwam je gister in de problemen/in dubio.. Als je gewoon VT1&2 had afgewacht..., 't blijft een kwestie van tactiek en ook een beetje geluk natuurlijk, maar het had je waarschijnlijk flink wat euries gescheeld.. En had je 1 of 2 races terug ook niet al zoiets??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik maandagavond rond 20:00 nog op plaats 1 sta mag het een wonder heten.
Eerst gewijzigd naar Heidfeld... Toen de twijfel of hij zou rijden... Dus weer teruggewijzigd naar Rosberg en een Williams motor erbij genomen... En nu blijkt dat hij tóch gewoon mag rijden...
Heel veel transferkosten kwijtgeraakt en niet het team dat ik had gewild...
Wish me luck
Het is inderdaad lastig. Ik wissel snel na de race omdat ik dan het "gevoel" dat ik had bij de laatste race nog steeds heb. Maar dat kan ook tegen je werken. In dit geval had ik het eigenlijk gewoon zo moeten laten staan maar het was onzeker of Heidfeld zou rijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En daarom ook dat ik een paar weken geleden al eens zei, waarom wissel je al zo vroeg?? Dat een Heidfeld nu toch kan/mag rijden, dat kan gebeuren.., is een risico dat je al dan niet neemt.. Maar juist omdat je al gewisseld had náár Heidfeld, kwam je gister in de problemen/in dubio.. Als je gewoon VT1&2 had afgewacht..., 't blijft een kwestie van tactiek en ook een beetje geluk natuurlijk, maar het had je waarschijnlijk flink wat euries gescheeld.. En had je 1 of 2 races terug ook niet al zoiets??
Niettemin sta jij nu bovenaan en ik na 7 races ergens rond p275..., en het is dat ze zeggen, "de winnende coach heeft altijd gelijk"??
M'n team voor Magny-Cours: Rosberg, Speed, Ferrari, SA.. Kan fantastisch uitpakken, maar ook een grote sof worden.. (je moet wat om 300pt goed te maken op de kop)
De Ferrari's lopen schijnbaar erg goed in Frankrijk, zou best een erg goede move kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
M'n team voor Magny-Cours: Rosberg, Speed, Ferrari, SA.. Kan fantastisch uitpakken, maar ook een grote sof worden.. (je moet wat om 300pt goed te maken op de kop)
Hij zat toen ook wel in iets mindere wagens dan de huidige BMW Sauber. Dus dat is nog niet eens zo heel raar. Dus ik hoop net als jou dat Heidfeld het goed gaat doen. Lopen we beiden goed in op MaGNet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef Almighty het volgende:
Ooooeh dat kan duur worden MaGNeT, ik heb wel Heidfeld opgesteld. Laten we hopen dat het goed uitpaktTot zover heeft ie nog veel laten zien, zijn historie van de afgelopen 4 jaar in Frankrijk zijn ook niet super. 7 puntjes... spannend!! haha
Ah ja, dan heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef Almighty het volgende:
Ooooeh dat kan duur worden MaGNeT, ik heb wel Heidfeld opgesteld. Laten we hopen dat het goed uitpaktTot zover heeft ie nog veel laten zien, zijn historie van de afgelopen 4 jaar in Frankrijk zijn ook niet super. 7 puntjes... spannend!! haha
Ik weet niet wat voor team je hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef Almighty het volgende:
Nou je loopt volgens mij weer 6 punten uit na de kwali, hopelijk morgen beter.
Hmm, ik had Heidfeld al geselecteerd maar dan met Davidson maar toch weer teruggedraait.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Almighty het volgende:
Heb Heidfeld, Sato, SA en McLaren
quote:Op zondag 1 juli 2007 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik had Heidfeld al geselecteerd maar dan met Davidson maar toch weer teruggedraait.
Ik zit nog te wachten op de officiële lezing van het probleem van Alonso.
Als dat de motor blijkt te zijn is dat een dure voor de manager.
Jammer dat ik de race vandaag niet kan zien.
Maar de reden daarvoor maakt alles weer goed
M'n vriendin is een aantal dagen terug van 10 maandjes USA en ik haal d'r vanmiddag op
Haha idd goede reden.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n vriendin is een aantal dagen terug van 10 maandjes USA en ik haal d'r vanmiddag op
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Red Bull? Dat zou Albers moeten drinken voor hij gaat racenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"quote:
zou mclaren nemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Duh... centjes?????????quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zou mclaren nemen
wordt namelijk een 1/2 voor dat team met hamilton als 1e natuurlijk![]()
Netjes.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Zou het persoonlijk niet doen. RBR is voorlopig nog niet echt betrouwbaar te noemen. Dus denk niet dat je er veel mee gaat winnen. Al zal je dan natuurlijk net zien dat ze nu wel heel blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
En daarom geef ik ook nog niet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef Almighty het volgende:
Hahaha
[..]
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"
tjaquote:
Transferkosten = 2% van de waarde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
Dat sjeggik!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
afhankelijk van aankoopwaarde van rijder vind ik afhankelijk van rijderquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
Das ook een manier om het te zeggen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eigenlijk krijg je dus gewoon 98% van de nieuwprijs terug bij het verkopen van een element.
Je bent vast niet de enigequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
...hopen op veeeeeeeel punten in Engeland
We zullen maar geen namen noemen he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
En in feite klopt er iets niet want voor sommige coureurs zou je 0 euri's moeten terug krijgen
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom niet een systeem waarbij je eerst fictief kan schuiven met je teamonderdelen zodat je kan zien of het kan en dat het pas wordt uitgevoerd als je "bevestig team" klikt.
Neu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zullen maar geen namen noemen he.
[..]
quote:Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
Top!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
Eerder benzinepunten.quote:
Airmiles!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]![]()
Gigantische bug inderdaad.
[..]
Eerder benzinepunten.
Ik denk dat je dit weekend geen slechte combo hebt met veel Toyota in je team. Verder is Ferrari bere-sterk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Hangt er vanaf of je verwacht dat Ferrari een 1-2 gaat halen of dat Hamilton goed presteerd.. Rosberg zal normaal gesproken meer punten halen dan Davidson en Sato, misschien zelfs meer dan beide opgeteld. Williams is in principe meer punten dan Super Aguri. Als je denkt dat Hamilton de race gaat winnen, dan is de kans dat je daarmee meer punten scoort dan met een Ferrari-motor groot. Dat kan een reden zijn om te wisselen. Indien je Ferrari sterker acht, dan zou ik die motor aanhouden en ófwel het Williams-chassis nemen, ófwel de coureur Rosberg/Wurz aanhouden.. En je kunt ook nog overwegen Rosberg door een andere coureur te vervangen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Kijk naar de statistieken en trainingen en oordeel zelf..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):
Rosberg:
+5, Ret, 0, +5, -7, -3, -2, 0
Wurz:
Ret, +10, 0, Ret, +4, +16, +7, +4
Trulli:
-1, +1, +2, Ret, -1, Ret, +2, Ret
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgringquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.
Dat is inderdaad ook iets om mee te rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Het is Trulli geworden. Nu maar hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Daar hielp natuurlijk ook het feit mee dat Alonso problemen kreeg met zijn versnellingsbak. Anders had hij in de kwalificatie en in de race wel hoger geëindigd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Veel beter dan voorheen zal hij het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Sally het volgende:
Ik kan nu Kimi, Alonso of Massa kopen (Fisi negeer ik volledig)...
Zal ik het doen, of Hamilton behouden? Tis wel z'n home-grand prix, natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |