Hmm, ja, het alternatief lag niet zo voor de hand inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Bijna iedereen heeft toch wel veel Aguri-onderdelen?
Ja.quote:Op zondag 15 april 2007 15:31 schreef Sally het volgende:
He, als davidson toch gefinished is, krijgen we die strafptn dan voor de motor?????
Ach ... als het goed is kun je nu dan Rosberg kopenquote:Op zondag 15 april 2007 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hamilton had ik vorige race ook al in m'n team. Verder alles van SA... En dat laatste heeft deze race niet echt goed uitgepakt
Net als iedereenquote:Op maandag 16 april 2007 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
shit net geen geld om die Aguri troep (motor en chassis) eruit te mikken!
Ja, hoewel het heel lastig is om snel een goed team op te bouwen geldt dat in dusdanig zelfde mate voor iedereen, dat er nu ook maar weinig verschillen zijn.quote:
Je kan ook nog kiezen voor Spykerquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoewel het heel lastig is om snel een goed team op te bouwen geldt dat in dusdanig zelfde mate voor iedereen, dat er nu ook maar weinig verschillen zijn.
Het zou mooier zijn als je wat meer diverse keuzes kon maken in het lage budget-segment.
*koffer neerzet*quote:
dan zou ik of Nick of Jarno eruit moeten halen en die leveren juist wat punten op. Mn grootste fouten zaten in ronde 1 Jenson en Chris!quote:
De SA's zijn beide uitgevallen afgelopen race, da's niet echt boven verwachting te noemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef HPoi het volgende:
Het gaat best snel met punten dit keer. Doordat Aguri het goedkoopste is maar ver boven verwachting presteert en door een zekere BMW-coureur kunnen velen al over 1 topcoureur beschikken.
Die rijdt dan ook niet voor BMWquote:En dan bedoel ik geen Ralf Schumacher.![]()
En gefixt. Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef dezeeee het volgende:
best leuk dat ze nog op de algemeen pagina van F1manager de race dagen van 2006 pakken![]()
Race
Imola (San Marino)
23-04-2006 om 14:00 uur
Heidfeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef HPoi het volgende:
Het gaat best snel met punten dit keer. Doordat Aguri het goedkoopste is maar ver boven verwachting presteert en door een zekere BMW-coureur kunnen velen al over 1 topcoureur beschikken.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
topcoureur, je doelt toch niet op die gast met nr 21??
Als je nou die 1 eraf haalt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
topcoureur, je doelt toch niet op die gast met nr 21??
Je ziet veel mensen met HAMILTON jaquote:
Hmm, ik heb nu Hamilton en Sato (en de rest van SA)quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
HeidfeldIk heb de eerste race al opgenomen in m'n team nadat ik eerst een verkeerde beslissing had genomen. Kostte me toen al transferkosten maar it's worth it. Met heel veel geluk nog 2 maar waarschijnlijk nog 3 races en dan kan ik Trulli wisselen voor Hamilton en dan is het sparen sparen totdat er een beter chassis/motor te koop is dan de SAs
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Hamilton ruilen?? tegen mijn Heidfeld dan toch zeker. Spaar me al sinds Aussie gek voor Lewis!!
Gezien de transferkosten lijkt het me verstandiger om te sparen tot je Sato om kan ruilen. In mijn poule zit iemand met hetzelfde team als jij en die haalt ongeveer hetzelfde aantal punten als ik haal. Deze ronde natuurlijk wel een sloot minder omdat de SAs ploftequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ik heb nu Hamilton en Sato (en de rest van SA)
En ik zit er over te denken om Hamilton in te ruilen voor Heidfeld. En met het geld wat ik overhou kan ik Sato inruilen voor Trullie, of iemand van Williams.. Ik weet nog niet wat meer opleverd...
I know maar had weinig vertrouwen in de Mclaren en had dus mn geld al uitgegeven (aan verkeerd materiaal en mensen dat geef ik toe). En dus moet ik opnieuw sparen!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.
Ja nu, het probleem is dat ik nu een rijder, chassis en motor van SA heb...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien de transferkosten lijkt het me verstandiger om te sparen tot je Sato om kan ruilen. In mijn poule zit iemand met hetzelfde team als jij en die haalt ongeveer hetzelfde aantal punten als ik haal. Deze ronde natuurlijk wel een sloot minder omdat de SAs plofte
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Hamilton ruilen?? tegen mijn Heidfeld dan toch zeker. Spaar me al sinds Aussie gek voor Lewis!!
Crap daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eerst komt nog de prijsklasse van de RBR en STR rijders.., dan kan ik niet zo goed Sato houden, die presteerd nog beter
Moet je bij de organisatie zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
Krijg ik dan ook wisselgeld??![]()
Daarom heb ik vanaf het begin gelijk een McLaren-chassis genomen. Aangezien het goedkoper is om een betere coureur (Rosberg/Wurz) te kopen dan een chassis/motor. Ik heb dan voor de volgende race:quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef FJD het volgende:
In dat geval weet ik niet wat t beste isIk heb straks ook hetzelfde probleem. Dan heb ik Heidfeld en Hamilton maar dan kost het zo belachelijk veel geld om een chassis te updaten dat dat me waarschijnlijk niet meer gaat lukken
Met 25 miljoen extra zit je weer van SA chassis op Toyota wat dubbel zoveel punten oplevert. Achteraf denk ik wel dat je gelijk hebt vooral omdat je met een duur chassis je risico spreidt. Aan de andere kant, doordat de SAs zo belachelijk goedkoop zijn voor de prestaties heb ik over twee races twee coureurs die erg veel punten scoren dus dat levert ook een stuk meer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef ElmarO het volgende:
Daarom heb ik vanaf het begin gelijk een McLaren-chassis genomen. Aangezien het goedkoper is om een betere coureur (Rosberg/Wurz) te kopen dan een chassis/motor. Ik heb dan voor de volgende race:
Zit ook wel wat in. Maar ik heb ook een beetje gekeken naar wat vorig seizoen de beste tactiek was. Toen was het juist handig om een topmotor te hebben en vanaf dat punt verder te bouwen. En aangezien motor en chassis nu dezelfde prijs hebben, heb ik maar voor het chassis gekozen. Zit je tenminste niet met eventuele plofmotoren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Met 25 miljoen extra zit je weer van SA chassis op Toyota wat dubbel zoveel punten oplevert. Achteraf denk ik wel dat je gelijk hebt vooral omdat je met een duur chassis je risico spreidt. Aan de andere kant, doordat de SAs zo belachelijk goedkoop zijn voor de prestaties heb ik over twee races twee coureurs die erg veel punten scoren dus dat levert ook een stuk meer op![]()
Inderdaad. En zolang we maar op een leuke positie staan in het algemeen klassement.quote:Ach uiteindelijk maakt het geen zak uit, zolang ik maar 1e word in m'n poule![]()
Dat was ook mijn theorie.., alleen ik koos voor het Honda chassisquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef ElmarO het volgende:
Toen was het juist handig om een topmotor te hebben en vanaf dat punt verder te bouwen. En aangezien motor en chassis nu dezelfde prijs hebben, heb ik maar voor het chassis gekozen. Zit je tenminste niet met eventuele plofmotoren.
Duur betekent niet automatisch goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat was ook mijn theorie.., alleen ik koos voor het Honda chassis
Ja, de keuze voor Honda was ook meer met m'n hart dan met m'n verstand gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Duur betekent niet automatisch goed.Maar ik had ze wel wat beter verwacht. Zover het testen enige indicatie kan geven, had ik eerder Toyota op die plek verwacht. Maar die vallen me juist weer mee. En bekijk het van de positieve kant, ze houden qua chassis toch wel Super Aguri, RBR, STR en Spyker achter zich.
En dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De grap is dat je die al voor de eerste race kon kopen.
Hoi JWquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef WEST het volgende:
gooide ik met me stomme kop davidson eruit voor een ander terwijl ik dat met sato had moeten doen![]()
Dag Nilsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |