Lijkt me ook niet nee.quote:Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef Symer het volgende:
Ik stem voor eruit. Ik denk niet dat die nog terugkomen oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die staat er nu in (in de wiki)quote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef MaximusF1 het volgende:
En waarom niet eens Danielle Rousseau toevoegen ?
Thanks, heb de OP aangepastquote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Die staat er nu in (in de wiki)![]()
Heb Nikki en Paulo er ook even uitgehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, aangepastquote:Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef Haunter het volgende:
Hahaha mijn tegeltje in de OP
Hier zonder spelfout:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 april 2007 14:55 schreef Xurk het volgende:
"Nothing on this island stays buried" ... maar van mij mogen ze er ook uit hoor
Ik ben het trouwens niet eens met wat iemand in het vorige topic zei, namelijk dat deze week weer een onbenullige ep komt. Ik vind het juist heel vet om te zienEn ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locke heeft graag de controle in handen (Don't tell me what I can't do!), maar heeft dat in zijn leven nooit echt gehad. Nu heeft hij eindelijk iets waarmee hij macht kan uitoefenen over de others. En er zijn een aantal dingen die ervoor pleiten dat de onderzeeër niet is opgeblazen:quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Pune het volgende:
Ik vind Juliette een saai karakter, hopen dat de episode meevalt donderdag.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de onderzeeër niet opgeblazen zou hoeven te zijn? Lijkt mij dat John meer beweegredenen heeft om zijn plan wèl door te zetten, dan dat hij dat niet doet?
Welke spoiler?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nou, kijk de spoiler voor aanstaande aflevering en je weet wat meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Eeuh, dat is juist de reden waarom ze niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Zuen het volgende:
Ik vind Juliette de irritantste van allemaal, ze denkt nu al dat ze een deel is van de groep terwijl ze er net pas bij is. Arrogant en hinderlijk is ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering trouwens."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Usenetquote:Op donderdag 12 april 2007 09:33 schreef Kinga het volgende:
man man man, me torrents hebben er geen zin in vandaag...
Ja, heb eens gekeken naar dat, maar weet me god niet hoe het werkt...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Usenet. Koffie zetten duurt nog langer dan 't binnenhalen
. Zo maar een tip.
dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakkerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef Haunter het volgende:
Ooeee mooie episode weer![]()
waar is dat gasmasker nou voor?![]()
Oja, tuuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakker.
Ja, ik herkende het ook toen ze in haar auto zat en aan kwam rijden..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
De hele aflevering liet juist zien dat Juliet een eigen agenda heeft, namelijk zo snel mogelijk naar huis toe willen en dat ze daarom niet zo makkelijk onder 1 hoedje met Ben zal spelen. Daarom zag ik het einde juist niet aankomen omdat Ben nu blijkbaar toch iets heeft waar Juliet haar leven voor op het spel wil zetten (de vorige other die probeerde te infiltreren is het ook fataal geworden), maar dat is iets anders dan een rit naar huis (de boot is namelijk opgeblazen).quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?
Ik denk dat haar zus helemaal geen kanker meer heeft gekregen nadertijd.quote:Dan vraag ik mij toch af wat ze met de zus van Juliet hebben geflikt, aangezien het eiland dus niet kankergenezend is bij Ben.
Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
Ja klopt, maar in dat gesprek met Ben (18min:28) zegt Juliette dat ze denkt dat hij bij de conceptie al mis gaat geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.
Dat hij haar over een week weer ziet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat einde was uitermate tof. De rest was traag en er gebeurde weinig.
Ben wel benieuwd wat Ben bedoelde met "I'll see you in a week"
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
Dat hij haar over een week weer ziet.
dudequote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hij haar over een week weer ziet.
Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
"3 men and a baby"quote:
We cleared our schedulesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
"3 men and a baby"
"what i counted hugo twice"
"What I called you Hugo"Sawyer
hij is daar op dat eiland geboren, misschien dat hij wel sneller geneest buiten het eilandquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Ook dus vreemd wat er dan die werking van het eiland dan is op het lichaam. Je kan dus blijkbaar geen kanker krijgen maar Ben kreeg het weer wel, daarnaast geneest hij ook niet sneller. Lekker voor je klootzak! De vrouwen kunnen dus niet zwanger worden, what else? En wie is die Jacob nou!
Ja, daarom dacht ik meteen dat Sun het niet zou halenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun. Toen Juliette het namelijk had over de zangere vrouwen keek Kate al naar Sun. Het is bij Claire al gelukt nu verder experimenteren op Sun. In de promo van volgende keer zagen we Jin al knokken. Maarja op de promo's moet je dan ook weer niet al te veel baseren.
Subtiel?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun.
Ik heb dat toen eens nagezocht en het komt wel vaker voor dat vrouwen er dan pas achter komen dat ze zwanger zijn. Vergeet niet dat Jin een hele poos weg is geweest (toen met het vlot) en Sun en Jin voor die tijd knallende ruzie hadden.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.
Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veiligquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoop alleen wel dat ze heel seizoen vier gebruiken om alles af te ronden, want volgens mij gaat het niet zo best met de kijkcijfers... Iemand daar exacte data over?
Ja, dat denk ik ook, maar ik denk ook dat het fout is geweest van ABC om het timeslot te veranderen sinds de 2e helft van seizoen 3, kijk maar naar het verschil in kijkcijfers:quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef Symer het volgende:
Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veilig
Well, Lost scoort elke week het hoogst bij itunes dwz. wordt het meest gekocht, ergo levert ook geld op en is dus wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef Merkie het volgende:
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op, veel andere series worden ook via internet en iTunes gevolgd.
Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef CySt het volgende:
Ik merk het ook op private torrenttrackers dat Lost en bijvoorbeeld Prison Break zeer populair zijn. Ze worden meteen gepost, massaal gedownload en ook de 720p versies worden snel gepost, iets wat bij veel series niet het geval is (terwijl ze wel op usenet beschikbaar zijn). Met mijn HDTV download ik natuurlijk altijd de 720p versie..
Maargoed, kijkcijfers zeggen dus niet alles, populariteit op het internet zegt ook een boel (gezien het feit dat veel mensen buiten de V.S. het via downloaden volgen, zoals in dit topic.)
Klopt helemaal. Maar ik bracht het meer uit het oogpunt van populareit (waar kijkcijfers ook onder vallen), dan het financiële plaatje.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:
Ben was toch op het eiland geboren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke hoeveelheid antwoorden! Wat een fantastisch nieuwe point of view met Claire en Ethan. Alleen jammer dat het net zo goed gelogen kan zijn gezien het einde van deze aflevering. Waarschijnlijk wouden ze Claire lekker toch ontvoeren o.i.dDoes the name Dr Pavlov ring a bell?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus=>
http://www.youtube.com/watch?v=c9tnZRs4tNE vanaf een minuut speelduur grofweg
[ Bericht 14% gewijzigd door Autoreply op 12-04-2007 20:09:52 ]
Dat zou dus kunnen betekenen dat hij niet op het eiland is verwekt ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:
Ben was toch op het eiland geboren?
Ja dat weet ik ook wel, maar volgens mij had desmond het aanstaan toen hij nog in the hatch zat. Ik zal het even opzoekenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
Ik vond haar juist toen buitengewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, Juliet met krulhaar, vies, moe en bezweet = niet leukZij ziet er verzorgd [en met steil haar], zoals in haar bedscène met Goodwin, véél beter uit
Dat was een flashback he. Dat was toendertijd dat ze net gecrasht waren, dus dat is niet "nu". Dus of ze vergeten zijn weten we nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Xurk het volgende:
maar toch cool om eindelijk bevestiging te krijgen dat ze niet vergeten zijn door de "outside world"
ja maar die beelden waren vrij kort na de crash te zien, Micael moest gegevens opzoeken over de inzittenden. Lijkt me logisch dat er ophef is als een vliegtuig verdwijnt, maar na zo'n lange tijd zijn de meeste mensen dat alweer vergeten. Behalve dan Penelope misschien. Maar die verhaallijn is blijkbaar in de vergetelheid geraakt bij de makers van Lostquote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef Xurk het volgende:
Ja, dat snap ik, maar het ging me erom dat we beelden van de buitenwereld zagen waaruit blijkt dat zij ook doorhebben dat er iets vaags gebeurd isNu hebben we twee keer gezien dat mensen in de buitenwereld zich druk maken om onze LOSTies, eerst Penelope, nu de nieuwszenders
De volgende aflevering gaat over Desmond. Misschien komen we dan meer te weten.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja maar die beelden waren vrij kort na de crash te zien, Micael moest gegevens opzoeken over de inzittenden. Lijkt me logisch dat er ophef is als een vliegtuig verdwijnt, maar na zo'n lange tijd zijn de meeste mensen dat alweer vergeten. Behalve dan Penelope misschien. Maar die verhaallijn is blijkbaar in de vergetelheid geraakt bij de makers van Lost![]()
![]()
Sun werd niet door the others gekidnapped, maar door charliequote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef steeg het volgende:
Flashback episodes orderDat zou zeer tof zijn, maar er is nog niks officieel en helaas beweert spoilerfix.com al iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flashback episodes order...wie zijn dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef Autoreply het volgende:
Wat betreft die trailer:
De achtergrondmuziek is absoluut subliem, da's de muziek van de trailer van LOTR.Ik zou zeker ff de soundtrack van 'Requiem for a dream' checken als ik jou was (Clint Mansell). And while you're at it, doe dan gelijk die van 'Pi' ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus=>
On topic -> De vaart zit er toch wel eindelijk goed in nu. En ik heb vernomen dat de finale de moeder aller tv-seasonfinales zal worden...
Zo leer je nog 's watquote:Op donderdag 12 april 2007 23:41 schreef defpaul het volgende:
[..]
Ik zou zeker ff de soundtrack van 'Requiem for a dream' checken als ik jou was (Clint Mansell). And while you're at it, doe dan gelijk die van 'Pi' ..
Van wie?quote:On topic -> De vaart zit er toch wel eindelijk goed in nu. En ik heb vernomen dat de finale de moeder aller tv-seasonfinales zal worden...
Net zoals die van seizoen 1 zeker? Toen ze zeiden:quote:Op donderdag 12 april 2007 23:41 schreef defpaul het volgende:
On topic -> De vaart zit er toch wel eindelijk goed in nu. En ik heb vernomen dat de finale de moeder aller tv-seasonfinales zal worden...
Helemaal niet, dat was seizoen 2. En ze zeiden: every season has an episode, people will be talking about all year long. THIS IS IT!111111quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Net zoals die van seizoen 1 zeker? Toen ze zeiden:
THE ONE THAT WILL BE TALKED ABOUT ALL SUMMER
(oid)
Jawel, toen de hatch open ging zeiden ze ook dat de hele zomer er over gepraat ging worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was seizoen 2. En ze zeiden: every season has an episode, people will be talking about all year long. THIS IS IT!111111
En het ging helemaal nergens over.
Oh.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jawel, toen de hatch open ging zeiden ze ook dat de hele zomer er over gepraat ging worden.
Flashback episodes orderHopelijk wordt ep 20 goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke hoeveelheid antwoorden! Wat een fantastisch nieuwe point of view met Claire en Ethan. Alleen jammer dat het net zo goed gelogen kan zijn gezien het einde van deze aflevering. Waarschijnlijk wouden ze Claire lekker toch ontvoeren o.i.dOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef steeg het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds als ik je naam zie krijg ik dat ene liedje weer in m'n hoofd ("MEHO, Meheheho, Daylight come and we wanna go home").quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef -Mo- het volgende:
Is er een liedje over mij gemaakt? Wist ik geeneens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Steeds als ik je naam zie krijg ik dat ene liedje weer in m'n hoofd ("MEHO, Meheheho, Daylight come and we wanna go home").![]()
Moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we weten natuurlijk nog niet zeker of die lijst klopt
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Of zou het té voor de hand liggend zijn, en dat ze er daarom voor kiezen het toch niet te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we weten natuurlijk nog niet zeker of die lijst klopt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:25 schreef Zhenar het volgende:
Ain't It Cool News heeft een nieuwe lijst van flashback-karakters voor de laatste episodes van dit seizoen, die op een paar grote punten afwijkt van de lijst die we eerder hadden:
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n gevoel dat dit seizoen nog beter dan seizoen 1 gaat worden![]()
Er is geen side-effect ontstaan, maar op het eiland kunnen vrouwen geen kinderen krijgen, daarom hadden ze Juliette nodig. Echter lijkt haar medicijn niet te werken, omdat die Sabine (oid) toch stierf. Juliette dacht toen dat de 'ziekte' ontstond bij de conceptie, doordat deze bij Claire niet op het eiland plaats heeft gevonden heeft zij wel gewoon dat kind kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef BillyOcean het volgende:
Maar ik snap het niet helemaal meer.. :S
Juliette heeft iets ontdekt wat geinjecteerd kan worden bij vrouwen die onvruchtbaar zijn (of waarbij de gehele baarmoeder is verwoest door kanker) en waardoor die vrouwen toch weer kinderen kunnen krijgen..
Zij is gevraagd omdat op het eiland verder te ontwikkelen. Nou is er blijkbaar een side effect ontstaan door deze behandeling. Is dat dan dat mensen kanker krijgen? Wat heeft Claire dan? (of beter gezegd wat heeft ze niet wat haar speciaal maakt
En wat heeft Ben zijn kanker dan met Julliette haar medicijn te maken. Ik neem aan dat hij niet zwanger wil worden.. :p En haar zus haar kanker die terug zou zijn gekomen hoeft niet van dat medicijn van juliette te zijn, want die had al kanker gehad voordat ze ook maar begon met die injecties (sterker nog dat was de reden dat ze ermee begon omdat ze daardoor niet zwanger kon worden)
Volgens mij ben je idd de enige die het een 'totally nutteloze aflevering' vondquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Zijn er hier nou serieus mensen die de aflevering van gisteren daadwerkelijk iets aan vonden?
Maar zou Ethan Claire dan alleen maar ontvoerd hebben opdat Juliet later een keer makkelijk zou kunnen infiltreren, mocht dat nodig zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Claire heeft een implantaat gekregen, letterlijk volgens Benjamin. Dat zou haar ziekte induceren en dan mocht Jules de boel redden om het vertrouwen van de rest te winnen...
Maar dat hele gebeuren op het eiland is opgezet omdat vrouwen geen kinderen kunnen krijgen op het eiland..???? En wat wilden ze dan bij Claire "testen" met al die bloedafnames? En die hele aanval van claiire nu was dus alleen zodat juliette een goede daad kon verrichten? Daar hadden ze dus al over nagedacht toen ze die device hadden geimplementeerd bij Claire?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Er is geen side-effect ontstaan, maar op het eiland kunnen vrouwen geen kinderen krijgen, daarom hadden ze Juliette nodig. Echter lijkt haar medicijn niet te werken, omdat die Sabine (oid) toch stierf. Juliette dacht toen dat de 'ziekte' ontstond bij de conceptie, doordat deze bij Claire niet op het eiland plaats heeft gevonden heeft zij wel gewoon dat kind kunnen krijgen.
Ben zijn kanker is niet relevant voor het medicijn, maar Ben zei dat mensen op het eiland geen kanker kregen, toen Juliette erachter kwam dat hij het wel had dacht ze dus dat hij loog.. volgens mij heeft kanker niet zoveel met het medicijn/zwangerschap te maken. Maar ik kan het mis hebben![]()
Misschien waren die bloedafnames dan alleen om Juliets theorie te bevestigen dat er iets mis gaat bij conceptie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:06 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Maar dat hele gebeuren op het eiland is opgezet omdat vrouwen geen kinderen kunnen krijgen op het eiland..???? En wat wilden ze dan bij Claire "testen" met al die bloedafnames? En die hele aanval van claiire nu was dus alleen zodat juliette een goede daad kon verrichten? Daar hadden ze dus al over nagedacht toen ze die device hadden geimplementeerd bij Claire?
ehmm... wie is steve?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien waren die bloedafnames dan alleen om Juliets theorie te bevestigen dat er iets mis gaat bij conceptie?
Maar dat is mij idd ook nog niet duidelijk. Heeft Ethan een zwangere vrouw ontvoerd, alle botten in Steve's lichaam gebroken en Charlie opgehangen alleen om een theorie te bevestigen en een implantaat te geven die misschien niet eens gebruikt zou worden?
Ethan had gezegd dat als Claire niet terug zou komen hij elke dag iemand zou vermoorden. De volgende dag lag Steve (achtergrondpersonage) dood op het strand met al z'n botten gebroken.quote:
Claire zou eigenlijk blijven, remember? Dat Rousseau dr weer gered heeft is een tweede...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar zou Ethan Claire dan alleen maar ontvoerd hebben opdat Juliet later een keer makkelijk zou kunnen infiltreren, mocht dat nodig zijn?
Niet alles hoeft voorberaden te zijn. The Others wijzigen hun plannen voortdurend, afhankelijk van onverwachte ontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden. Wat dat betreft zijn ze net als de schrijvers van Lost.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Claire zou eigenlijk blijven, remember? Dat Rousseau dr weer gered heeft is een tweede...
Maar waarom was het implantaat dan nodig?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Claire zou eigenlijk blijven, remember? Dat Rousseau dr weer gered heeft is een tweede...
Om haar te kunnen manipuleren, mocht dat nodig zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar waarom was het implantaat dan nodig?
Om dezelfde reden dat de dino's van JP een eiwit tekort kwamen en kunstmatig dat gevoerd moesten krijgen: controle.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar waarom was het implantaat dan nodig?
Ik denk dat dat in de finale uitgespeeld zal wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:48 schreef Devano het volgende:
Het is mij nog steeds onduidelijk wat Juliet's taak nu is... Wat ze in een week moet bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. centric is verwacht ik dat ze daar voor is gekomen. Dat sun zwanger is weten hun natuurlijk ook...
Enne, wat is dat liedje Downtown toch een lekker nummer!![]()
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Dood denk ik. Ze hebben iig de strijd met de Others verloren. Misschien dat een paar zich bij de Others hebben aangesloten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:44 schreef netto_m het volgende:
Goede vraag, waar zijn de orginele Dharma medewerkers?
Lijkt me niet, daar kwam Sun pas achter toen ze op het eiland was, daar zijn dus geen officiële gegevens van die de Others zouden hebben kunnen vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef t-x-m het volgende:
Dat sun zwanger is weten hun natuurlijk ook...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb 't tegeltje in de OP gezet, trouwens
Steve? Of bedoel je Scott?quote:
Coolquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promo trouwens(klik op 'Episode 17 sneak peek')
Dat is de grote vraag idd. Steve is vermoord, maar Hurley dacht dat hij Scott heette. Iedereen vertrouwde Hurley daarop omdat hij de census afgenomen had en is Scott (die nog leeft) Steve gaan noemen. Scott heeft er kennelijk geen problemen mee Steve te worden genoemd.quote:
Wat betreft die trailer:
De achtergrondmuziek is absoluut subliem, da's de muziek van de trailer van LOTR.Uhm, het origineel van dat stukje muziek behoort tot Clint Mansell en Kronos Quartet die het nummer voor de film Requiem for a Dream hebben gecomponeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus=>
Er zijn al diverse spoilers over wie er in de komende afleveringen centraal staan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:34 schreef G-Mart het volgende:
Ziet er zeker goed uit, complimenten!
Gezien de namen van de episodes gaat episode 20 over Alvar Hanso. De naam van episode 22&23 refereert naar Alice in Wonderland (Alice through the Looking Glass is zeg maar het vervolg van Alice in Wonderland). Het deed me eerst aan Ben denken, omdat Henry Gale uit the Wizard of Oz is, een verhaal dat ik zelf altijd koppel aan Alice. Anyhow, yeah well, etc etc![]()
Wat betreft die trailer:
De achtergrondmuziek is absoluut subliem, da's de muziek van de trailer van LOTR.nou als 1 film het recht van dit nummer mag claimen is het toch wel: requiem for a dream!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus=>
ik ken geen film waar een nummer en film zo goed samengebracht is: echt klap in gezicht als je kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Of misschien omdat de knop ingedrukt moest blijven worden, omdat er anders een magnetische implosie kwam waardoor onder andere de communicatie kapot zou gaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
En ik denk dat ze Inman, Radzinsky en Desmond met rust gelaten hebben omdat ze de ingang van The Swan niet konden vinden.
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alweer een flashback ep krijgen? Hij heeft er pas eentje gehad!!!
Slaat nergens op natuurlijk
En ik had gelezen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de laatste ep kwam?
Naja ik zie het wel
Ik wil een plaatje posten!
quote:
Dat klopt, maar die kunnen ook achtergelaten zijn door Ben, Juliet of Tom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Bot13 het volgende:
Verder wel een goeie theorie. Maar het moet heel plotseling zijn gegaan - in de Pearl lagen zelfs nog sigaretten in de maak (of vergis ik me, nee toch?)![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef RandomReader het volgende:
Waarom zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alweer een flashback ep krijgen? Hij heeft er pas eentje gehad!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:Dat lijkt me sterk. Damon Lindelof zei dat dat pas zou gebeuren in Ep 19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hooguit in een flashback/vision dan.None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
Je bent in de verkeerde topic monsieur!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga nu de hele tijd denken dat je Myers bent hoor.
Ja. Mikequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is dat trouwens Mike Novick in je avatar?![]()
Dat is juist nog steeds een groot mysterie. We zien Juliette dat slaapmiddel nemen, en het volgende moment wordt ze wakker in de onderzeeër. Het kan ook zijn dat ze op een andere manier naar het eiland zijn gekomen, en dat ze haar vervolgens gewoon in de onderzeeër hebben geplaatst.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:
De Others hebben dus per se een onderzeeboot nodig om op het eiland te komen?
Tja, die oudere kracht komt door de Dharma Foundation en hun experimenten lijkt me. Overigens schoot me te binnen dat Mikhail had gezegd dat tijdens het gevecht tussen de Hostiles en Dharma alle leden van de Dharma Foundation zijn vermoord. Dus is het meer een zaak van de ene groep onderzoekers die de andere groep uitmoord. Wat wel vaag is, want het eiland is al superlang van Dharma. Als de Black Rock al van Magnus Hanso was, en Alvar Hanso de oprichter van Dharma is .. dan is het eiland dus al honderden jaren in hun handen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja. Mike
OT: Leuke aflevering, niet heel erg bijzonder. Wel veel antwoorden. Toch een piepklein beetje jammer dat het mysterie van the Others er nu een beetje af is, alles is wel ongeveer uitgelegd over die lui. Het zijn gewoon een stel researchers. Maar ik moet niet zeiken, ik wilde tenslotte antwoorden.
Anyway, mijn idee is dat "the Others" het eiland niet gecreërd hebben maar het gebruiken voor hun eigen doeleinden, terwijl er nog een oudere "kracht" aanwezig is die volgensmij nog niet helemaal uitgestorven is. Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de komende afleveringen.
De Others hebben dus per se een onderzeeboot nodig om op het eiland te komen?
Ik denk niet dat het eiland al honderden jaren eigendom van Dharma is. Dharma is namelijk pas in de jaren 70 opgericht door de DeGroots. Het enige wat Hanso daarmee te maken heeft is dat hij geldschieter van dat project is geworden. Dharma had het eiland uitgekozen om de vreemde elektromagnetische krachten te onderzoeken die daar voorkwamen als ik het me goed herinner. Het lijkt me dus dat de aanwezigheid van zowel Dharma als Hanso's opa op het eiland los van elkaar staan. Ook omdat Magnus de wereld nooit heeft kunnen vertellen over het eiland, hij is nooit meer gezien sinds zijn schip verdween en hij is op het eiland begraven.quote:Op zondag 15 april 2007 04:18 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Tja, die oudere kracht komt door de Dharma Foundation en hun experimenten lijkt me. Overigens schoot me te binnen dat Mikhail had gezegd dat tijdens het gevecht tussen de Hostiles en Dharma alle leden van de Dharma Foundation zijn vermoord. Dus is het meer een zaak van de ene groep onderzoekers die de andere groep uitmoord. Wat wel vaag is, want het eiland is al superlang van Dharma. Als de Black Rock al van Magnus Hanso was, en Alvar Hanso de oprichter van Dharma is .. dan is het eiland dus al honderden jaren in hun handen. Sowieso was het eiland ten tijde van Magnus Hanso al vaag, omdat zijn schip out of the blue zomaar verdween, ik denk dus dat hij het eiland per toeval heeft ontdekt en dat het eiland toen al zekere magische krachten had. Dharma is waarschijnlijk opgericht om beter te onderzoeken wat er mogelijk is het met eiland,
Ik denk ook niet dat de Others de nieuwe lui zijn. Zij waren er al vóór Dharma er kwam, Ben is er namelijk geboren (zegt hij). Ook hebben ze pas nieuwe others zoals Juliet naar het eiland kunnen brengen nadat Dharma verslagen was. Ze gebruikte daar namelijk de onderzeeër voor die oorspronkelijk van Dharma was (lijkt mij tenminste, gezien het logo op de shirts van de bemanning).quote:alleen zijn de Hostiles/the Others sinds een flink aantal jaren de ´new players in town´. Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er een behoorlijk aantal organisaties flinke belangen heeft in het eiland (Widmore Labs, Hanso Foundation) en dat een concurrerende maatschappij (Mittelos BioScience) er ooit zomaar wat nieuwe lui (the Others) heeft neergezet en die hebben meteen de macht kunnen grijpen.
Magnus was de kapitein van de Black Rock en opa van Alvar Hanso. We kennen Magnus vooral van het internetspel en op de blastdoormap staat dat hij bij de Black Rock begraven is.quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Damn, volgens mij is het bijna verplicht om de podcasts te kijken wil je het helemaal snappen. Ik heb nog nooit van Magnus Hanso gehoord
.
Daar is wel naar gehint (hij wist niet wat The Brady Bunch was, wat toch algemene kennis bij Amerikanen).quote:Op zondag 15 april 2007 12:08 schreef Devano het volgende:
Karl heeft als het goed is ooit in 'Otherville' gewoont, misschien nu nog steeds. Maar of hij daar is geboren/opgegroeid weten we niet.
In een van de ep's van S1 waren kinderen te zienquote:Op zondag 15 april 2007 11:23 schreef NatasTriplesix het volgende:
Ben zegt op het eiland geboren te zijn.
Alexandra Rousseau is ook op het eiland geboren.
en Aaron is op het eiland geboren.
En toch zou er een probleem zijn met geboortes op het eiland.
verder zijn er geen kinderen op het eiland, waar zijn die naar toe ?
er zijn er wel een paar gekomen naar het kleine eiland maar in het dorp op het grote eiland heb ik geen kinderen gezien..
quote:Op zondag 15 april 2007 13:15 schreef Autoreply het volgende:
In een van de ep's van S1 waren kinderen te zien
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar dan? Ik hoor het alleen...quote:Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In deze promo is het te zien ja. Let er we op; het gaat over de volgende 5eps. Trouwens.. wat zegt man nou in die promo![]()
Dit is een transcript van de promo:quote:Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In deze promo is het te zien ja. Let er we op; het gaat over de volgende 5eps. Trouwens.. wat zegt man nou in die promo![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 13:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waar dan? Ik hoor het alleen...
Promo's kunnen zo misleidend zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel niks van kloppen hoor maargoed.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef NielZjuh het volgende:
Over de promo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel niks van kloppen hoor maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef NielZjuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler heaven.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Oh.. kan ook. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler heaven.
![]()
![]()
Net de laatste ep gezien en mên wat is die goedWordt vet veel bekend over the others, eindelijk! Die flashbacks van Juliette waren echt boeiend, is eigenlijk voor het eerst dat ik zat te wachten totdat we weer naar een flashback gingen! Ben benieuwd naar de volgende ep
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
op buddytv staan de summaries van alle ep's van se3 al!!!moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!![]()
Let op mijn woorden,
Van nu tot de finale verdwijnt een groot deel van de others, behalve juliet (en misschien nog andere, Tom, parachute,..?).
Zodat de main Characters alsnog Lost op het eiland zitten, ze het eiland als nog (moeten) gaan ontdekken.
John zit op het andere eiland en doet daar een ontdekking of weet ik wat!
Als ze nu zo door gaan met het verhaal van de Others houden ze het niet lang(2/3seizoenen) meer uit zonder gigantische flashbacks.
En het Lost idee is per direct van af als er contact komt met de rest van de wereld.Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Nee, ik denk eerder dat de Others zich bij de main cast gaan voegen en dat er volgend seizoen iets "nieuws' bijkomt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef t-x-m het volgende:
Let op mijn woorden,
Van nu tot de finale verdwijnt een groot deel van de others, behalve juliet (en misschien nog andere, Tom, parachute,..?).
Zodat de main Characters alsnog Lost op het eiland zitten, ze het eiland als nog (moeten) gaan ontdekken.
John zit op het andere eiland en doet daar een ontdekking of weet ik wat!
Als ze nu zo door gaan met het verhaal van de Others houden ze het niet lang(2/3seizoenen) meer uit zonder gigantische flashbacks.
En het Lost idee is per direct van af als er contact komt met de rest van de wereld.Amen.![]()
MAJOR SPOILER!quote:Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef beschuit het volgende:
op buddytv staan de summaries van alle ep's van se3 al!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Coole episode. Dus:
Dat Dharma/Others gebeuren is gewoon een schimmig bedrijfje dat hun wanpraktijken rondom medisch grens-onderzoek (bio-science) op een eilandje uitvoert. Gezien de illegaliteit mag Juliette niks weten van de lokatie en moest ze verdoofd worden.
Juliette is nu een mol, maar ik denk dat ze Ben ook bedriegt omdat ze zich ook genaaid en gevangen voelt, maar ze kan alleen wegkomen door zijn vertrouwen te winnen en zo iets te bereiken qua vlucht.
En verderest molt het Island volgens mij gewoon iedereen die niet zuiver bezig is. Locke werd gespaard, zelfs toen ie oog in oog stond met de Black Smoke, maar Ben krijg een tumor. Mr Ecko had nog een dark verleden. Kate werd nog achtervolgt door die smoke samen met Juliette toen ze zich verscholen in die bamboo. Saide ook. Etc
[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 16-04-2007 18:15:56 ]![]()
Lijkt me sterk, gezien Bea en Mikhail die zelf wilden sterven voor het doel van the Others...quote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef LuukBes het volgende:
Coole episode. Dus:
Dat Dharma/Others gebeuren is gewoon een schimmig bedrijfje dat hun wanpraktijken rondom medisch grens-onderzoek (bio-science) op een eilandje uitvoert.Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Mwah weet ik nog niet, als je lid bent van een organisatie/bedrijf met sektarische trekjes, die mensen ontvoert voor onderzoek naar een eiland die daarbij veelal sterven, dan krijg je waarschijnlijk geen lichte straf mocht je berecht worden in de VS.quote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, gezien Bea en Mikhail die zelf wilden sterven voor het doel van the Others...
Dus 'het geheim' beschermen waar men daar mee bezig is door die ongewenste gecrashte bezoekers niet naar hun echte wereld terug te laten keren heeft dan hele hoge prioriteit, en dat is dan meer eigen belang dan opofferen voor het belang/doel van Dharma.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef t-x-m het volgende:
[..]
MAJOR SPOILER!Ik ben sterk ik ga het NIET LEZEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!![]()
Same herequote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik ben sterk ik ga het NIET LEZEN!!!!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Heb het wel gelezen. Maar het valt wel mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Bauer jaquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was tijdens Season 2 echt aan het twijfelen als ik verder wilde kijken maar Season 3 maakt alles goed![]()
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
seizoen 2 was ook best tof als je het maar aan 1 stuk kunt kijken.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik heb het 2e seizoen gevolgd via de "Amerikaanse manier". En ik vond hem echt tegenvallen. Leuk einde dat wel maar de spanning zat er niet in. Er werden maar weinig nieuwe en vooral toffe geheimen verzonnen. En als ze er waren, was de oplossing wel erg makkelijk gevonden. Het was het allemaal net niet. Nu is de spanning weer terug doordat The Others weer een bedreiging worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dos37 het volgende:
seizoen 2 was ook best tof als je het maar aan 1 stuk kunt kijken.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Asskimo zei: Uhm, het origineel van dat stukje muziek behoort tot Clint Mansell en Kronos Quartet die het nummer voor de film Requiem for a Dream hebben gecomponeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef pinen het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet, die ze draaien bij die nieuwe promo![]()
Het nummer heet volgens mij Lux Aeterna pinen.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:24 schreef Xurk het volgende:
Ik weet niet of deze al eens langs is gekomen, maar hij is heel cool
SNL - LOST Elevator![]()
--edit--
Hier stond iets heel stoms![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door pinkelmans op 18-04-2007 08:35:34 ]tsja![]()
Kan niet wachten op de volgende episode!
Steppin out tonight![]()
Lol, die kon ik nog niet, bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:24 schreef Xurk het volgende:
Ik weet niet of deze al eens langs is gekomen, maar hij is heel cool
SNL - LOST ElevatorWhat makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose![]()
mittelos?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef bosgorilla het volgende:
Iemand al opgevallen dat "mittelos" een anagram is van lost time?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Dat is het lab waarvoor Juliet kon komen werken en waardoor ze dus uiteindelijk op het eiland terecht is gekomen.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Dat is inderdaad al sinds aflevering 7 bekend.
Maar wat de makers er precies mee bedoelen, moet nog blijken.None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
Me neither, en dat vind ik toch wel bijzonder jammer eigenlijk, dat het op deze manier wordt gedeeld...quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Damn, volgens mij is het bijna verplicht om de podcasts te kijken wil je het helemaal snappen. Ik heb nog nooit van Magnus Hanso gehoord
.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ja, dat is eigenlijk gewoon slecht, wanneer je het verhaal niet kan duidelijk maken in de serie zelf maar daarbuiten filmpjes moet verspreiden wil men het ooit snappen. Valt me tegen van Lost.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Me neither, en dat vind ik toch wel bijzonder jammer eigenlijk, dat het op deze manier wordt gedeeld...![]()
Het is dan ook niet 'het verhaal' van Lost. Het is een sub-verhaaltje dat niet belangrijk is voor de show en de personages en daarom via internet word uitgediept voor de geïnteresseerden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk gewoon slecht, wanneer je het verhaal niet kan duidelijk maken in de serie zelf maar daarbuiten filmpjes moet verspreiden wil men het ooit snappen. Valt me tegen van Lost.![]()
Ik heb gehoord van een paar Amerikanen dat het dit jaar een spectaculair einde komt. Laten we het hopen.
Toekomst episode spoiler hieronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand trouwens ook een seintje geven als Episode 2 voor 40 euro te koop is, zoals vorig jaar bij de Kruidvat. Dat ding is nog veel te duur!We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Desalniettemin is daar minstens zoveel over nagedacht en wordt het leggen van verbanden er stukken makkelijker door. Ik heb er nog geen enkele gekeken, maar vind het bijna jammer dat het zo moet lopen...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet 'het verhaal' van Lost. Het is een sub-verhaaltje dat niet belangrijk is voor de show en de personages en daarom via internet word uitgediept voor de geïnteresseerden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je hebt nog geen enkele podcast gekeken bedoel je? Zo ja, daar worden geen verhaallijnen onthuld en die kun je dus gerust missen. Het enige wat ze daar doen is fan-vragen beantwoorden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Desalniettemin is daar minstens zoveel over nagedacht en wordt het leggen van verbanden er stukken makkelijker door. Ik heb er nog geen enkele gekeken, maar vind het bijna jammer dat het zo moet lopen...
Alleen via het internetspel zijn een aantal subplots (herkomst van de Black Rock, betekenis nummers, enz.) uitgediept. Dat spel was puur bedoeld om fans bezig te houden tijdens de zomer tussen seizoen 2 en 3.
De makers wisten dat ze deze verhalen tijdens de show niet konden vertellen omdat ze niet van belang zijn voor de personages en hebben het op deze manier opgelost. Dat ze die verhalen uitgewerkt hebben (wat flink wat tijd gekost moet hebben) en gratis voor ons beschikbaar gesteld hebben is eerder prijzenswaardig dan dat het iets is waarop je de schrijvers aan kunt vallen imho.Hier staat ie voor 40 euro.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef chansadres het volgende:
Kan iemand trouwens ook een seintje geven als Episode 2 voor 40 euro te koop is, zoals vorig jaar bij de Kruidvat. Dat ding is nog veel te duur!![]()
Het is bekend wat die nummers betekenen?!?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkele podcast gekeken bedoel je? Zo ja, daar worden geen verhaallijnen onthuld en die kun je dus gerust missen. Het enige wat ze daar doen is fan-vragen beantwoorden.
Alleen via het internetspel zijn een aantal subplots (herkomst van de Black Rock, betekenis nummers, enz.) uitgediept. Dat spel was puur bedoeld om fans bezig te houden tijdens de zomer tussen seizoen 2 en 3.
De makers wisten dat ze deze verhalen tijdens de show niet konden vertellen omdat ze niet van belang zijn voor de personages en hebben het op deze manier opgelost. Dat ze die verhalen uitgewerkt hebben (wat flink wat tijd gekost moet hebben) en gratis voor ons beschikbaar gesteld hebben is eerder prijzenswaardig dan dat het iets is waarop je de schrijvers aan kunt vallen imho.
[..]
Hier staat ie voor 40 euro.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ik doelde op de Nederlandse versie met ondertitels. Als ik hem koop, wil ik die er ook graag bij.quote:We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Het zijn variabelen van een wiskundige formule (The Valenzetti Equation) ontwikkeld door de VN in de jaren '60. Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma is (mede) opgericht om die variabelen (en zo het lot van de mensheid) te veranderen wat tot op heden niet gelukt is.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het is bekend wat die nummers betekenen?!?Oh, staan die er niet bij? Niet op gelet.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik doelde op de Nederlandse versie met ondertitels. Als ik hem koop, wil ik die er ook graag bij.![]()
Ja, maar het is nog steeds niet duidelijk welk getal waarvoor staat en welke eenheden er gebruikt worden. Ook verklaart het niet waarom de getallen overal in serie terug komen, het is een interessant weetje uit de ARG, maar het vertelt nog lang niet alles over deze mysterieuze getallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:09 schreef Symer het volgende:
Het zijn variabelen van een wiskundige formule (The Valenzetti Equation) ontwikkeld door de VN in de jaren '60. Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma is (mede) opgericht om die variabelen (en zo het lot van de mensheid) te veranderen wat tot op heden niet gelukt is.
Oh, staan die er niet bij? Niet op gelet.![]()
Ze moeten die saaie karakterverdieping maar via het internet doen en niet wat ze nu doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet 'het verhaal' van Lost. Het is een sub-verhaaltje dat niet belangrijk is voor de show en de personages en daarom via internet word uitgediept voor de geïnteresseerden.![]()
![]()
Ik betwijfel dat de schrijvers de moeite gaan nemen om dat soort wiskundige details uit te gaan werken. Denk ook niet dat er veel fans zijn die daarop zitten te wachten.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog steeds niet duidelijk welk getal waarvoor staat en welke eenheden er gebruikt worden. Ook verklaart het niet waarom de getallen overal in serie terug komen, het is een interessant weetje uit de ARG, maar het vertelt nog lang niet alles over deze mysterieuze getallen.
En als de verklaring voor het vele voorkomen van de nummers blijft bij 'toeval' ben ik daar tevreden mee.![]()
Jij zegt het.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef tralalala het volgende:
Er zijn nergens subtitles te vinden voor de laatste aflevering?![]()
![]()
Ik snap het ook echt niet dat er mensen wachten met kijken tot er subs zijn, zo moeilijk is de boel toch niet te verstaan?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Nee, maar toch vind ik het fijner kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap het ook echt niet dat er mensen wachten met kijken tot er subs zijn, zo moeilijk is de boel toch niet te verstaan?Prison Break heb ik wel geheel zonder ondertiteling gekeken, maar dat was meer omdat ik echt niet kon wachten
![]()
![]()
Wij Nederlanders zijn nou eenmaal gewend om naar ondertiteling te zoeken tijdens een Engelstalige productie en je moet flink wat ondertitelloze programma's kijken om dat af te leren. Bovendien weet je dan zeker dat je alle details meekrijgt (niet alleen qua begrijpen wat alle woorden betekenen maar ook als je in een luidruchtige kamer zit bijv). En zo zijn er nog een heleboel redenen te bedenken om op de subs te wachten.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap het ook echt niet dat er mensen wachten met kijken tot er subs zijn, zo moeilijk is de boel toch niet te verstaan?
En als die vaak binnen 2 of 3 dagen beschikbaar komen (zoals ook deze keer het geval was tralalala) dan is het een kleine moeite om daarop te wachten.
![]()
Ik pik nog wel eens Engelse subs mee. Zo krijg ik iig elk woord mee en die subs staan er toch diezelfde ochtend al op het internet.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Symer het volgende:
[..]
En als die vaak binnen 2 of 3 dagen beschikbaar komen (zoals ook deze keer het geval was tralalala) dan is het een kleine moeite om daarop te wachten.
even zoeken dan maar
owja, hij stond alleen niet in ftd
![]()
Oh, dat is best handig ja! Morgen ook maar doen, soms mis je inderdaad net een woord/woordspeling.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef -Mo- het volgende:
Ik pik nog wel eens Engelse subs mee. Zo krijg ik iig elk woord mee en die subs staan er toch diezelfde ochtend al op het internet.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Doe ik ook altijd, en de Engelse subs staan er s'morgens ook al op.... het maakt het gewoon iets duidelijker.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Oh, dat is best handig ja! Morgen ook maar doen, soms mis je inderdaad net een woord/woordspeling.![]()
Subs? Iedereen kijkt het hier toch gewoon op de Amerikaanse TV?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
Subs? Iedereen kijkt het hier toch gewoon op de Amerikaanse TV?![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoah, Lost is prima te volgen, maar bij extreem plat Amerikaans, Engels, Frans of duits met een zwaar accent of specifieke uitdrukkingen moet ik me af en toe toch ook ff achter de oren krabben. Dan zijn Engelse/Franse/Duitse subs toch wel prettigquote:![]()
![]()
Achja, waarom niet? Als het toch aanwezig isquote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, Lost is prima te volgen, maar bij extreem plat Amerikaans, Engels, Frans of duits met een zwaar accent of specifieke uitdrukkingen moet ik me af en toe toch ook ff achter de oren krabben. Dan zijn Engelse/Franse/Duitse subs toch wel prettig![]()
![]()
![]()
Ik vergeet nu zelfs bij NL DVD's ondertiteling aan te zetten...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn nou eenmaal gewend om naar ondertiteling te zoeken tijdens een Engelstalige productie en je moet flink wat ondertitelloze programma's kijken om dat af te leren. Bovendien weet je dan zeker dat je alle details meekrijgt (niet alleen qua begrijpen wat alle woorden betekenen maar ook als je in een luidruchtige kamer zit bijv). En zo zijn er nog een heleboel redenen te bedenken om op de subs te wachten.
Oeeh ik heb zin in morgen... Rond een uur of 13:30 ben ik thuis, laptop aan de tv aansluiten en kijken maar![]()
![]()
Welnee, mijn glazen bol stelt mij in staat om de nieuwste aflevering van Lost te zien als die in Nederland draait. Wel handig, want dan heb ik ook meteen de Nederlandse ondertiteling.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
Subs? Iedereen kijkt het hier toch gewoon op de Amerikaanse TV?![]()
Ik krijg borende blikken toegeworpen als ik een film opzet en na vijf minuten is er nog geen ondertiteling voorbij geweest...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik vergeet nu zelfs bij NL DVD's ondertiteling aan te zetten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik laat de subs bewust weg, omdat het afleidt van wat wat er op het scherm boven de subs gebeurtquote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik vergeet nu zelfs bij NL DVD's ondertiteling aan te zetten...![]()
Maar er zijn altijd wel weer mensen langs die iets niet willen zien omdat ik er geen NL subs bij heb
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
De download staat aan, als ik thuiskom lekker kijken
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Leuke aflevering. Hoewel er niet echt veel gebeurde vond ik het wel prettig dat het others-verhaal even op de achtergrond bleef en we weer een ouderwetse afl. kregen waarin een paar mensen gewoon door de jungle trekken en iets nieuws ontdekken.![]()
![]()
Hij is binnen. Even opfrissen, eten halen en koffie maken en kijken maar
Steppin out tonight
Forum Opties Forumhop: Hop naar: