abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48327037
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:02:05 #202
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_48328405
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me sterk. Damon Lindelof zei dat dat pas zou gebeuren in Ep 19.

Hooguit in een flashback/vision dan.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_48331217
Bekijk de promo maar
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:11:50 #204
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48332315
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bekijk de promo maar
Volgens mij was die promo ook van een aantal afleveringen bij elkaar..
pi_48332393
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bekijk de promo maar
Ik ga nu de hele tijd denken dat je Myers bent hoor.
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:17:23 #206
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48332491
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik ga nu de hele tijd denken dat je Myers bent hoor.
Je bent in de verkeerde topic monsieur!

Is dat trouwens Mike Novick in je avatar?
pi_48333033
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Haunter het volgende:

[..]
Is dat trouwens Mike Novick in je avatar?
Ja. Mike

OT: Leuke aflevering, niet heel erg bijzonder. Wel veel antwoorden. Toch een piepklein beetje jammer dat het mysterie van the Others er nu een beetje af is, alles is wel ongeveer uitgelegd over die lui. Het zijn gewoon een stel researchers. Maar ik moet niet zeiken, ik wilde tenslotte antwoorden.

Anyway, mijn idee is dat "the Others" het eiland niet gecreërd hebben maar het gebruiken voor hun eigen doeleinden, terwijl er nog een oudere "kracht" aanwezig is die volgensmij nog niet helemaal uitgestorven is. Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de komende afleveringen.

De Others hebben dus per se een onderzeeboot nodig om op het eiland te komen?
Amen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:40:41 #208
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_48335256
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:
Dat is juist nog steeds een groot mysterie. We zien Juliette dat slaapmiddel nemen, en het volgende moment wordt ze wakker in de onderzeeër. Het kan ook zijn dat ze op een andere manier naar het eiland zijn gekomen, en dat ze haar vervolgens gewoon in de onderzeeër hebben geplaatst.

Bovendien weten we ook niet hoeveel tijd er tussen die twee momenten heeft gezeten.
pi_48340985
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja. Mike

OT: Leuke aflevering, niet heel erg bijzonder. Wel veel antwoorden. Toch een piepklein beetje jammer dat het mysterie van the Others er nu een beetje af is, alles is wel ongeveer uitgelegd over die lui. Het zijn gewoon een stel researchers. Maar ik moet niet zeiken, ik wilde tenslotte antwoorden.

Anyway, mijn idee is dat "the Others" het eiland niet gecreërd hebben maar het gebruiken voor hun eigen doeleinden, terwijl er nog een oudere "kracht" aanwezig is die volgensmij nog niet helemaal uitgestorven is. Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de komende afleveringen.

Tja, die oudere kracht komt door de Dharma Foundation en hun experimenten lijkt me. Overigens schoot me te binnen dat Mikhail had gezegd dat tijdens het gevecht tussen de Hostiles en Dharma alle leden van de Dharma Foundation zijn vermoord. Dus is het meer een zaak van de ene groep onderzoekers die de andere groep uitmoord. Wat wel vaag is, want het eiland is al superlang van Dharma. Als de Black Rock al van Magnus Hanso was, en Alvar Hanso de oprichter van Dharma is .. dan is het eiland dus al honderden jaren in hun handen.

Sowieso was het eiland ten tijde van Magnus Hanso al vaag, omdat zijn schip out of the blue zomaar verdween, ik denk dus dat hij het eiland per toeval heeft ontdekt en dat het eiland toen al zekere magische krachten had. Dharma is waarschijnlijk opgericht om beter te onderzoeken wat er mogelijk is het met eiland, alleen zijn de Hostiles/the Others sinds een flink aantal jaren de ´new players in town´. Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er een behoorlijk aantal organisaties flinke belangen heeft in het eiland (Widmore Labs, Hanso Foundation) en dat een concurrerende maatschappij (Mittelos BioScience) er ooit zomaar wat nieuwe lui (the Others) heeft neergezet en die hebben meteen de macht kunnen grijpen.
pi_48342846
quote:
Op zondag 15 april 2007 04:18 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Tja, die oudere kracht komt door de Dharma Foundation en hun experimenten lijkt me. Overigens schoot me te binnen dat Mikhail had gezegd dat tijdens het gevecht tussen de Hostiles en Dharma alle leden van de Dharma Foundation zijn vermoord. Dus is het meer een zaak van de ene groep onderzoekers die de andere groep uitmoord. Wat wel vaag is, want het eiland is al superlang van Dharma. Als de Black Rock al van Magnus Hanso was, en Alvar Hanso de oprichter van Dharma is .. dan is het eiland dus al honderden jaren in hun handen. Sowieso was het eiland ten tijde van Magnus Hanso al vaag, omdat zijn schip out of the blue zomaar verdween, ik denk dus dat hij het eiland per toeval heeft ontdekt en dat het eiland toen al zekere magische krachten had. Dharma is waarschijnlijk opgericht om beter te onderzoeken wat er mogelijk is het met eiland,
Ik denk niet dat het eiland al honderden jaren eigendom van Dharma is. Dharma is namelijk pas in de jaren 70 opgericht door de DeGroots. Het enige wat Hanso daarmee te maken heeft is dat hij geldschieter van dat project is geworden. Dharma had het eiland uitgekozen om de vreemde elektromagnetische krachten te onderzoeken die daar voorkwamen als ik het me goed herinner. Het lijkt me dus dat de aanwezigheid van zowel Dharma als Hanso's opa op het eiland los van elkaar staan. Ook omdat Magnus de wereld nooit heeft kunnen vertellen over het eiland, hij is nooit meer gezien sinds zijn schip verdween en hij is op het eiland begraven.
quote:
alleen zijn de Hostiles/the Others sinds een flink aantal jaren de ´new players in town´. Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er een behoorlijk aantal organisaties flinke belangen heeft in het eiland (Widmore Labs, Hanso Foundation) en dat een concurrerende maatschappij (Mittelos BioScience) er ooit zomaar wat nieuwe lui (the Others) heeft neergezet en die hebben meteen de macht kunnen grijpen.
Ik denk ook niet dat de Others de nieuwe lui zijn. Zij waren er al vóór Dharma er kwam, Ben is er namelijk geboren (zegt hij). Ook hebben ze pas nieuwe others zoals Juliet naar het eiland kunnen brengen nadat Dharma verslagen was. Ze gebruikte daar namelijk de onderzeeër voor die oorspronkelijk van Dharma was (lijkt mij tenminste, gezien het logo op de shirts van de bemanning).

Ik denk dus dat de Others geen onderzoekers zijn zoals Dharma, maar na het verslaan van Dharma buiten het eiland een nep-bedrijfje hebben opgezet (Mittelos) om mensen naar het eiland te lokken die hun konden helpen met hun babyproblemen (Juliet, Ethan, Goodwin en Mikhail bijv).
  zondag 15 april 2007 @ 11:23:59 #211
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_48343366
Ben zegt op het eiland geboren te zijn.
Alexandra Rousseau is ook op het eiland geboren.
en Aaron is op het eiland geboren.
En toch zou er een probleem zijn met geboortes op het eiland.

verder zijn er geen kinderen op het eiland, waar zijn die naar toe ?
er zijn er wel een paar gekomen naar het kleine eiland maar in het dorp op het grote eiland heb ik geen kinderen gezien..
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_48343999
Damn, volgens mij is het bijna verplicht om de podcasts te kijken wil je het helemaal snappen . Ik heb nog nooit van Magnus Hanso gehoord .
  zondag 15 april 2007 @ 12:08:11 #213
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_48344165
Ben zegt dat hij op het eiland is geboren, maar dit hoeft niet persé waar te zijn.

Karl heeft als het goed is ooit in 'Otherville' gewoont, misschien nu nog steeds. Maar of hij daar is geboren/opgegroeid weten we niet.
pi_48344567
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Damn, volgens mij is het bijna verplicht om de podcasts te kijken wil je het helemaal snappen . Ik heb nog nooit van Magnus Hanso gehoord .
Magnus was de kapitein van de Black Rock en opa van Alvar Hanso. We kennen Magnus vooral van het internetspel en op de blastdoormap staat dat hij bij de Black Rock begraven is.
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:08 schreef Devano het volgende:
Karl heeft als het goed is ooit in 'Otherville' gewoont, misschien nu nog steeds. Maar of hij daar is geboren/opgegroeid weten we niet.
Daar is wel naar gehint (hij wist niet wat The Brady Bunch was, wat toch algemene kennis bij Amerikanen).
pi_48345664
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:23 schreef NatasTriplesix het volgende:
Ben zegt op het eiland geboren te zijn.
Alexandra Rousseau is ook op het eiland geboren.
en Aaron is op het eiland geboren.
En toch zou er een probleem zijn met geboortes op het eiland.

verder zijn er geen kinderen op het eiland, waar zijn die naar toe ?
er zijn er wel een paar gekomen naar het kleine eiland maar in het dorp op het grote eiland heb ik geen kinderen gezien..
In een van de ep's van S1 waren kinderen te zien
SPOILER
pi_48345959
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:15 schreef Autoreply het volgende:
In een van de ep's van S1 waren kinderen te zien
SPOILER
Jawel
pi_48346022
In deze promo is het te zien ja. Let er we op; het gaat over de volgende 5eps. Trouwens.. wat zegt man nou in die promo
  zondag 15 april 2007 @ 13:40:20 #218
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48346342
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In deze promo is het te zien ja. Let er we op; het gaat over de volgende 5eps. Trouwens.. wat zegt man nou in die promo
Waar dan? Ik hoor het alleen...

Promo's kunnen zo misleidend zijn
pi_48346493
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit is een transcript van de promo:
SPOILER
  zondag 15 april 2007 @ 13:46:14 #220
133369 Jivis
Critikut
pi_48346501
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:40 schreef Haunter het volgende:

[..]

Waar dan? Ik hoor het alleen...

Promo's kunnen zo misleidend zijn
SPOILER
Amen.
pi_48346533
Aaah thx. kWist niet wat annihilation betekende
pi_48346795
Over de promo :
SPOILER
Zal wel niks van kloppen hoor maargoed.
pi_48346900
SPOILER
  zondag 15 april 2007 @ 14:04:51 #224
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48346985
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef NielZjuh het volgende:
Over de promo :
SPOILER
Zal wel niks van kloppen hoor maargoed.
SPOILER
  zondag 15 april 2007 @ 14:05:18 #225
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48346994
edit: oops, dubbelpost nu
pi_48347411
SPOILER
pi_48348143
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef Haunter het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 15 april 2007 @ 17:51:58 #228
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48353624
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef NielZjuh het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Spoiler heaven .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48355401
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
SPOILER
Spoiler heaven .
Oh.. kan ook. Sorry
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 02:37:49 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48370112
Net de laatste ep gezien en mên wat is die goed Wordt vet veel bekend over the others, eindelijk! Die flashbacks van Juliette waren echt boeiend, is eigenlijk voor het eerst dat ik zat te wachten totdat we weer naar een flashback gingen! Ben benieuwd naar de volgende ep
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 16 april 2007 @ 08:41:51 #231
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_48371202
op buddytv staan de summaries van alle ep's van se3 al!!!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  maandag 16 april 2007 @ 13:54:39 #232
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_48380298
Let op mijn woorden,
Van nu tot de finale verdwijnt een groot deel van de others, behalve juliet (en misschien nog andere, Tom, parachute,..?).
Zodat de main Characters alsnog Lost op het eiland zitten, ze het eiland als nog (moeten) gaan ontdekken.
John zit op het andere eiland en doet daar een ontdekking of weet ik wat!
Als ze nu zo door gaan met het verhaal van de Others houden ze het niet lang(2/3seizoenen) meer uit zonder gigantische flashbacks.
En het Lost idee is per direct van af als er contact komt met de rest van de wereld.
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
  maandag 16 april 2007 @ 14:19:34 #233
133369 Jivis
Critikut
pi_48381000
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef t-x-m het volgende:
Let op mijn woorden,
Van nu tot de finale verdwijnt een groot deel van de others, behalve juliet (en misschien nog andere, Tom, parachute,..?).
Zodat de main Characters alsnog Lost op het eiland zitten, ze het eiland als nog (moeten) gaan ontdekken.
John zit op het andere eiland en doet daar een ontdekking of weet ik wat!
Als ze nu zo door gaan met het verhaal van de Others houden ze het niet lang(2/3seizoenen) meer uit zonder gigantische flashbacks.
En het Lost idee is per direct van af als er contact komt met de rest van de wereld.
Nee, ik denk eerder dat de Others zich bij de main cast gaan voegen en dat er volgend seizoen iets "nieuws' bijkomt.
Amen.
  maandag 16 april 2007 @ 17:45:43 #234
75555 t-x-m
pi_48386922
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef beschuit het volgende:
op buddytv staan de summaries van alle ep's van se3 al!!!
MAJOR SPOILER!
SPOILER
pi_48387491
Coole episode. Dus:

Dat Dharma/Others gebeuren is gewoon een schimmig bedrijfje dat hun wanpraktijken rondom medisch grens-onderzoek (bio-science) op een eilandje uitvoert. Gezien de illegaliteit mag Juliette niks weten van de lokatie en moest ze verdoofd worden.

Juliette is nu een mol, maar ik denk dat ze Ben ook bedriegt omdat ze zich ook genaaid en gevangen voelt, maar ze kan alleen wegkomen door zijn vertrouwen te winnen en zo iets te bereiken qua vlucht.

En verderest molt het Island volgens mij gewoon iedereen die niet zuiver bezig is. Locke werd gespaard, zelfs toen ie oog in oog stond met de Black Smoke, maar Ben krijg een tumor. Mr Ecko had nog een dark verleden. Kate werd nog achtervolgt door die smoke samen met Juliette toen ze zich verscholen in die bamboo. Saide ook. Etc

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 16-04-2007 18:15:56 ]
  maandag 16 april 2007 @ 18:31:27 #236
75555 t-x-m
pi_48388318
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef LuukBes het volgende:
Coole episode. Dus:

Dat Dharma/Others gebeuren is gewoon een schimmig bedrijfje dat hun wanpraktijken rondom medisch grens-onderzoek (bio-science) op een eilandje uitvoert.
Lijkt me sterk, gezien Bea en Mikhail die zelf wilden sterven voor het doel van the Others...
pi_48389917
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef t-x-m het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, gezien Bea en Mikhail die zelf wilden sterven voor het doel van the Others...
Mwah weet ik nog niet, als je lid bent van een organisatie/bedrijf met sektarische trekjes, die mensen ontvoert voor onderzoek naar een eiland die daarbij veelal sterven, dan krijg je waarschijnlijk geen lichte straf mocht je berecht worden in de VS.

Dus 'het geheim' beschermen waar men daar mee bezig is door die ongewenste gecrashte bezoekers niet naar hun echte wereld terug te laten keren heeft dan hele hoge prioriteit, en dat is dan meer eigen belang dan opofferen voor het belang/doel van Dharma.
  maandag 16 april 2007 @ 22:28:58 #238
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_48398199
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef t-x-m het volgende:

[..]

MAJOR SPOILER!
SPOILER
Ik ben sterk ik ga het NIET LEZEN!!!!
Ik wil een plaatje posten!
pi_48398850
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Ik ben sterk ik ga het NIET LEZEN!!!!
Same here
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 april 2007 @ 22:52:36 #240
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48399305
Heb het wel gelezen. Maar het valt wel mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_48399316
Jack gaat dood
  maandag 16 april 2007 @ 22:57:53 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48399521
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack gaat dood
Bauer ja
pi_48399598
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Bauer ja
pi_48399718
SPOILER
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:24:43 #245
134538 chansadres
Black & White
pi_48426466
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
SPOILER

Ik was tijdens Season 2 echt aan het twijfelen als ik verder wilde kijken maar Season 3 maakt alles goed
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:25:43 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48426502
seizoen 2 was ook best tof als je het maar aan 1 stuk kunt kijken.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:29:24 #247
134538 chansadres
Black & White
pi_48426626
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dos37 het volgende:
seizoen 2 was ook best tof als je het maar aan 1 stuk kunt kijken.
Ik heb het 2e seizoen gevolgd via de "Amerikaanse manier". En ik vond hem echt tegenvallen. Leuk einde dat wel maar de spanning zat er niet in. Er werden maar weinig nieuwe en vooral toffe geheimen verzonnen. En als ze er waren, was de oplossing wel erg makkelijk gevonden. Het was het allemaal net niet. Nu is de spanning weer terug doordat The Others weer een bedreiging worden.
Steppin out tonight
pi_48430072
beetje laat maar toch: vette ep! antwoorden
pi_48433672
weet iemand hoe dat nummer heet, die ze draaien bij die nieuwe promo
pi_48437149
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef pinen het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet, die ze draaien bij die nieuwe promo
Asskimo zei: Uhm, het origineel van dat stukje muziek behoort tot Clint Mansell en Kronos Quartet die het nummer voor de film Requiem for a Dream hebben gecomponeerd.
pi_48437314
Het nummer heet volgens mij Lux Aeterna pinen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:01:53 #252
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48437889
Wohooo morgen (nouja donderdag) weer
pi_48444216
mijn dank is 100000x groot!
  woensdag 18 april 2007 @ 02:24:39 #254
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48445761
Ik weet niet of deze al eens langs is gekomen, maar hij is heel cool

SNL - LOST Elevator
pi_48447019
quote:
Op woensdag 18 april 2007 02:24 schreef Xurk het volgende:

SNL - LOST Elevator

--edit--
Hier stond iets heel stoms

[ Bericht 9% gewijzigd door pinkelmans op 18-04-2007 08:35:34 ]
tsja
  woensdag 18 april 2007 @ 11:07:11 #256
134538 chansadres
Black & White
pi_48452608
Kan niet wachten op de volgende episode!
Steppin out tonight
  woensdag 18 april 2007 @ 11:21:49 #257
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_48453267
Iemand al opgevallen dat "mittelos" een anagram is van lost time?
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 18 april 2007 @ 11:42:52 #258
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48454215
Jup, dat was meteen na aflevering zeven al ontrafeld
  woensdag 18 april 2007 @ 12:25:36 #259
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_48456053
quote:
Op woensdag 18 april 2007 02:24 schreef Xurk het volgende:

SNL - LOST Elevator
Lol, die kon ik nog niet, bedankt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_48456736
Have you seen Se7en ..
pi_48458970
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef bosgorilla het volgende:
Iemand al opgevallen dat "mittelos" een anagram is van lost time?
mittelos?
pi_48459083
Dat is het lab waarvoor Juliet kon komen werken en waardoor ze dus uiteindelijk op het eiland terecht is gekomen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:13:23 #263
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_48463629
Dat is inderdaad al sinds aflevering 7 bekend.

Maar wat de makers er precies mee bedoelen, moet nog blijken.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:39:11 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48464529
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Me neither, en dat vind ik toch wel bijzonder jammer eigenlijk, dat het op deze manier wordt gedeeld...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_48465783
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Me neither, en dat vind ik toch wel bijzonder jammer eigenlijk, dat het op deze manier wordt gedeeld...
Ja, dat is eigenlijk gewoon slecht, wanneer je het verhaal niet kan duidelijk maken in de serie zelf maar daarbuiten filmpjes moet verspreiden wil men het ooit snappen. Valt me tegen van Lost.
pi_48466067
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk gewoon slecht, wanneer je het verhaal niet kan duidelijk maken in de serie zelf maar daarbuiten filmpjes moet verspreiden wil men het ooit snappen. Valt me tegen van Lost.
Het is dan ook niet 'het verhaal' van Lost. Het is een sub-verhaaltje dat niet belangrijk is voor de show en de personages en daarom via internet word uitgediept voor de geïnteresseerden.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:25:54 #267
134538 chansadres
Black & White
pi_48466629
Ik heb gehoord van een paar Amerikanen dat het dit jaar een spectaculair einde komt. Laten we het hopen.

Toekomst episode spoiler hieronder
SPOILER
Kan iemand trouwens ook een seintje geven als Episode 2 voor 40 euro te koop is, zoals vorig jaar bij de Kruidvat. Dat ding is nog veel te duur!
Steppin out tonight
  woensdag 18 april 2007 @ 16:34:56 #268
12888 Skull-splitter
pi_48467091
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Het is dan ook niet 'het verhaal' van Lost. Het is een sub-verhaaltje dat niet belangrijk is voor de show en de personages en daarom via internet word uitgediept voor de geïnteresseerden.
Desalniettemin is daar minstens zoveel over nagedacht en wordt het leggen van verbanden er stukken makkelijker door. Ik heb er nog geen enkele gekeken, maar vind het bijna jammer dat het zo moet lopen...
pi_48467989
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Desalniettemin is daar minstens zoveel over nagedacht en wordt het leggen van verbanden er stukken makkelijker door. Ik heb er nog geen enkele gekeken, maar vind het bijna jammer dat het zo moet lopen...
Je hebt nog geen enkele podcast gekeken bedoel je? Zo ja, daar worden geen verhaallijnen onthuld en die kun je dus gerust missen. Het enige wat ze daar doen is fan-vragen beantwoorden.

Alleen via het internetspel zijn een aantal subplots (herkomst van de Black Rock, betekenis nummers, enz.) uitgediept. Dat spel was puur bedoeld om fans bezig te houden tijdens de zomer tussen seizoen 2 en 3.

De makers wisten dat ze deze verhalen tijdens de show niet konden vertellen omdat ze niet van belang zijn voor de personages en hebben het op deze manier opgelost. Dat ze die verhalen uitgewerkt hebben (wat flink wat tijd gekost moet hebben) en gratis voor ons beschikbaar gesteld hebben is eerder prijzenswaardig dan dat het iets is waarop je de schrijvers aan kunt vallen imho.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef chansadres het volgende:
Kan iemand trouwens ook een seintje geven als Episode 2 voor 40 euro te koop is, zoals vorig jaar bij de Kruidvat. Dat ding is nog veel te duur!
Hier staat ie voor 40 euro.
pi_48468358
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Symer het volgende:

[..]

Je hebt nog geen enkele podcast gekeken bedoel je? Zo ja, daar worden geen verhaallijnen onthuld en die kun je dus gerust missen. Het enige wat ze daar doen is fan-vragen beantwoorden.

Alleen via het internetspel zijn een aantal subplots (herkomst van de Black Rock, betekenis nummers, enz.) uitgediept. Dat spel was puur bedoeld om fans bezig te houden tijdens de zomer tussen seizoen 2 en 3.

De makers wisten dat ze deze verhalen tijdens de show niet konden vertellen omdat ze niet van belang zijn voor de personages en hebben het op deze manier opgelost. Dat ze die verhalen uitgewerkt hebben (wat flink wat tijd gekost moet hebben) en gratis voor ons beschikbaar gesteld hebben is eerder prijzenswaardig dan dat het iets is waarop je de schrijvers aan kunt vallen imho.
[..]

Het is bekend wat die nummers betekenen?!?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:03:32 #271
134538 chansadres
Black & White
pi_48468396
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Symer het volgende:
[..]

Ik doelde op de Nederlandse versie met ondertitels. Als ik hem koop, wil ik die er ook graag bij.
Steppin out tonight
pi_48468621
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:02 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Het is bekend wat die nummers betekenen?!?
Het zijn variabelen van een wiskundige formule (The Valenzetti Equation) ontwikkeld door de VN in de jaren '60. Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma is (mede) opgericht om die variabelen (en zo het lot van de mensheid) te veranderen wat tot op heden niet gelukt is.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik doelde op de Nederlandse versie met ondertitels. Als ik hem koop, wil ik die er ook graag bij.
Oh, staan die er niet bij? Niet op gelet.
pi_48469975
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:09 schreef Symer het volgende:

Het zijn variabelen van een wiskundige formule (The Valenzetti Equation) ontwikkeld door de VN in de jaren '60. Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma is (mede) opgericht om die variabelen (en zo het lot van de mensheid) te veranderen wat tot op heden niet gelukt is.

Oh, staan die er niet bij? Niet op gelet.
Ja, maar het is nog steeds niet duidelijk welk getal waarvoor staat en welke eenheden er gebruikt worden. Ook verklaart het niet waarom de getallen overal in serie terug komen, het is een interessant weetje uit de ARG, maar het vertelt nog lang niet alles over deze mysterieuze getallen.
pi_48470207
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze moeten die saaie karakterverdieping maar via het internet doen en niet wat ze nu doen.
pi_48471474
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Ja, maar het is nog steeds niet duidelijk welk getal waarvoor staat en welke eenheden er gebruikt worden. Ook verklaart het niet waarom de getallen overal in serie terug komen, het is een interessant weetje uit de ARG, maar het vertelt nog lang niet alles over deze mysterieuze getallen.
Ik betwijfel dat de schrijvers de moeite gaan nemen om dat soort wiskundige details uit te gaan werken. Denk ook niet dat er veel fans zijn die daarop zitten te wachten.

En als de verklaring voor het vele voorkomen van de nummers blijft bij 'toeval' ben ik daar tevreden mee.
pi_48472917
Er zijn nergens subtitles te vinden voor de laatste aflevering?
pi_48473464
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef tralalala het volgende:
Er zijn nergens subtitles te vinden voor de laatste aflevering?
Jij zegt het.
pi_48476179
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Jij zegt het.
Pff, leer Engels
pi_48476873
Ik snap het ook echt niet dat er mensen wachten met kijken tot er subs zijn, zo moeilijk is de boel toch niet te verstaan?
pi_48477687
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap het ook echt niet dat er mensen wachten met kijken tot er subs zijn, zo moeilijk is de boel toch niet te verstaan?
Nee, maar toch vind ik het fijner kijken Prison Break heb ik wel geheel zonder ondertiteling gekeken, maar dat was meer omdat ik echt niet kon wachten
pi_48477802
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Richardfun het volgende:
Wij Nederlanders zijn nou eenmaal gewend om naar ondertiteling te zoeken tijdens een Engelstalige productie en je moet flink wat ondertitelloze programma's kijken om dat af te leren. Bovendien weet je dan zeker dat je alle details meekrijgt (niet alleen qua begrijpen wat alle woorden betekenen maar ook als je in een luidruchtige kamer zit bijv). En zo zijn er nog een heleboel redenen te bedenken om op de subs te wachten.

En als die vaak binnen 2 of 3 dagen beschikbaar komen (zoals ook deze keer het geval was tralalala ) dan is het een kleine moeite om daarop te wachten.
pi_48479507
Ik pik nog wel eens Engelse subs mee. Zo krijg ik iig elk woord mee en die subs staan er toch diezelfde ochtend al op het internet.
pi_48479686
Mensen die subs maken
pi_48479957
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen die subs maken
Ze steken er uren in en vragen er niets voor terug. Daar zouden er meer van moeten zijn
pi_48479969
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Symer het volgende:

[..]

En als die vaak binnen 2 of 3 dagen beschikbaar komen (zoals ook deze keer het geval was tralalala ) dan is het een kleine moeite om daarop te wachten.
even zoeken dan maar owja, hij stond alleen niet in ftd
pi_48480057
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef -Mo- het volgende:
Ik pik nog wel eens Engelse subs mee. Zo krijg ik iig elk woord mee en die subs staan er toch diezelfde ochtend al op het internet.
Oh, dat is best handig ja! Morgen ook maar doen, soms mis je inderdaad net een woord/woordspeling.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:39:27 #287
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48480170
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Oh, dat is best handig ja! Morgen ook maar doen, soms mis je inderdaad net een woord/woordspeling.
Doe ik ook altijd, en de Engelse subs staan er s'morgens ook al op.... het maakt het gewoon iets duidelijker.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:41:27 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48480284
Subs? Iedereen kijkt het hier toch gewoon op de Amerikaanse TV?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48480573
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
pi_48480926
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen die subs maken
Mwoah, Lost is prima te volgen, maar bij extreem plat Amerikaans, Engels, Frans of duits met een zwaar accent of specifieke uitdrukkingen moet ik me af en toe toch ook ff achter de oren krabben. Dan zijn Engelse/Franse/Duitse subs toch wel prettig
  woensdag 18 april 2007 @ 22:01:08 #291
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48481356
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Mwoah, Lost is prima te volgen, maar bij extreem plat Amerikaans, Engels, Frans of duits met een zwaar accent of specifieke uitdrukkingen moet ik me af en toe toch ook ff achter de oren krabben. Dan zijn Engelse/Franse/Duitse subs toch wel prettig
Achja, waarom niet? Als het toch aanwezig is
pi_48483769
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Symer het volgende:

[..]

Wij Nederlanders zijn nou eenmaal gewend om naar ondertiteling te zoeken tijdens een Engelstalige productie en je moet flink wat ondertitelloze programma's kijken om dat af te leren. Bovendien weet je dan zeker dat je alle details meekrijgt (niet alleen qua begrijpen wat alle woorden betekenen maar ook als je in een luidruchtige kamer zit bijv). En zo zijn er nog een heleboel redenen te bedenken om op de subs te wachten.

Ik vergeet nu zelfs bij NL DVD's ondertiteling aan te zetten...

Oeeh ik heb zin in morgen... Rond een uur of 13:30 ben ik thuis, laptop aan de tv aansluiten en kijken maar
pi_48487171
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
Welnee, mijn glazen bol stelt mij in staat om de nieuwste aflevering van Lost te zien als die in Nederland draait. Wel handig, want dan heb ik ook meteen de Nederlandse ondertiteling.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:11:57 #294
12888 Skull-splitter
pi_48487279
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Ik krijg borende blikken toegeworpen als ik een film opzet en na vijf minuten is er nog geen ondertiteling voorbij geweest...
  donderdag 19 april 2007 @ 00:18:34 #295
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48487479
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Ik laat de subs bewust weg, omdat het afleidt van wat wat er op het scherm boven de subs gebeurt

Maar er zijn altijd wel weer mensen langs die iets niet willen zien omdat ik er geen NL subs bij heb
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 19 april 2007 @ 06:46:48 #296
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48490745
Vanmiddag na mijn tentamen, het eerste wat ik doe: tas wegflikkeren en Lost kijken wohoooo
pi_48490796
De download staat aan, als ik thuiskom lekker kijken
pi_48492503
Ik ben nu aan het kijken... Lekker op school
pi_48492610
Leuke aflevering. Hoewel er niet echt veel gebeurde vond ik het wel prettig dat het others-verhaal even op de achtergrond bleef en we weer een ouderwetse afl. kregen waarin een paar mensen gewoon door de jungle trekken en iets nieuws ontdekken.
  donderdag 19 april 2007 @ 09:35:52 #300
134538 chansadres
Black & White
pi_48492636
Hij is binnen. Even opfrissen, eten halen en koffie maken en kijken maar
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: