abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48248908
het downloaden gaat wel traag zeg
pi_48250018
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:39 schreef Symer het volgende:
Uitermate toffe aflevering

Dat einde
dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  donderdag 12 april 2007 @ 11:52:23 #54
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48250312
goede ep weer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48250924
Tijdens deze episode kreeg ik het idee dat Juliette misschien wel OK was, blijkbaar niet dus

Preview voor volgende week: http://www.youtube.com/watch?v=xO5n8_UI6Ug
pi_48251406
binnennnn en kijkenn
pi_48251845
ik kan ep. 15 niet openen! nog anderen met dat probleem? krijg wel geluid, maar geen beeld.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:45:22 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48252387
Dat einde was uitermate tof. De rest was traag en er gebeurde weinig.

Ben wel benieuwd wat Ben bedoelde met "I'll see you in a week"
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 april 2007 @ 12:47:11 #59
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48252464
Ooeee mooie episode weer

waar is dat gasmasker nou voor?
pi_48252627
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef Haunter het volgende:
Ooeee mooie episode weer

waar is dat gasmasker nou voor?
Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakker .
  donderdag 12 april 2007 @ 12:52:29 #61
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48252636
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakker .
Oja, tuuurlijk
pi_48252929
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?

Volgens mij kan je er vanuit gaan dat Ben inderdaad nooit liegt en zit het met Sayids instinct altijd goed . Ze waren inderdaad erg makkelijk omver te lullen bij die boom, Sayid en Sawyer . Hopelijk blijven ze niet zo naief als onze doc .

Dan vraag ik mij toch af wat ze met de zus van Juliet hebben geflikt, aangezien het eiland dus niet kankergenezend is bij Ben . Sowieso, dat is niet wetenschappelijk te verklaren dus vraag ik mij af of het werkelijk zo is. Meen mij te herinneren dat de schrijvers hadden gezegd dat alles wetenschappelijk te verklaren is.
pi_48253073
Ik dacht echt dat ze te vertrouwen was....Juliette, vuile Keilerweggrafteef

Ben wel erg benieuwd naar volgende week nu.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 12 april 2007 @ 13:19:47 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48253590
Beetje saaie aflevering, maar okay. Ben wel benieuwd naar volgende week.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48253762
Er werd wel erg snel duidelijk dat Juliette een mole is....Misschien double crossed ze Ben dan wel weer.
pi_48254123
wat ik niet snap is waarom kate aan niemand verteld dat Juliette een sleuteltje voor die handboeien in haar zak had zitten.
pi_48255140
Moorden, verkrachten en martelen. Dat is wat ik van sayid wil zien, uiteraard in omgekeerde volgorde en verkrachten hoeft niet perse maar martelen en moorden wel. Damn wat een bitch. Kom op james en sayid laat wat zien! Ik wil antwoorden en wel van haar en niet door flashbacks!

Was trouwens het nummer wat jul luisterde toen ze in haar woonkamer zat niet hetzelfde wat desmond had aanstaan toen hij werd ontdekt?

Preview van vorige week was dus idd een flashback met die sub

preview voor volgende week; Vaag
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_48255170
dat heeft ze toch al uitgelegd aan kate... ze was bang om opnieuw achter gelaten te worden. Klonk vrij overtuigend.

Anyway nice ep , de laatste afleveringen lijken weer toppertjes te worden.. damn wat heb ik er zin in
pi_48255249
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 12 april 2007 @ 14:22:32 #70
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48255551
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
Ja, ik herkende het ook toen ze in haar auto zat en aan kwam rijden.. Erg mooi dat je die flashback ziet van aflevering 1 (seizoen 3) waar ze dat nummer draait, dat je er nu achterkomt dat het een grotere betekenis heeft dan voorheen gedacht
pi_48256737
Goede aflevering weer zeg..

Wat ik wel vreemd vond is dat ze heel Claire's ontvoering even 'naliepen' maar dat ze het niet hadden over dat Ethan Charlie op heeft gehangen.. daar hadden ze haar toch mee moeten confronteren..
Brett Holman
pi_48257759
Heerlijk om sochtends de download aan te zetten en thuis te komen en Lost te kijken <3
Vond vooral het einde goed, begon der gedurende de aflevering wel te vertrouwen eigelijk..wel apart dat ze geen kinderen kunnen krijgen daar! Ondermijnd deze theorie ook.. http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/69914892
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48257785
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.
De hele aflevering liet juist zien dat Juliet een eigen agenda heeft, namelijk zo snel mogelijk naar huis toe willen en dat ze daarom niet zo makkelijk onder 1 hoedje met Ben zal spelen. Daarom zag ik het einde juist niet aankomen omdat Ben nu blijkbaar toch iets heeft waar Juliet haar leven voor op het spel wil zetten (de vorige other die probeerde te infiltreren is het ook fataal geworden), maar dat is iets anders dan een rit naar huis (de boot is namelijk opgeblazen).

Wat voor reden heeft Juliet dan om zich toch voor Ben's karretje te laten spannen?
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
quote:
Dan vraag ik mij toch af wat ze met de zus van Juliet hebben geflikt, aangezien het eiland dus niet kankergenezend is bij Ben .
Ik denk dat haar zus helemaal geen kanker meer heeft gekregen nadertijd.
pi_48258009
Beetje suffe aflevering, keek wel lekker weg. Einde was wel onverwacht, ik dacht echt dat Juliette toch een ' goeie' was, zeker na al dat gedoe met dr zus en dat gedoe met Ben enzo. Was toch wel ff shocking dat ze toch niet te vertrouwen is .
Whatever I want.
pi_48258459
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:21:54 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48258819
Leuke aflevering . Promo is iets te schreeuwerig, dus ik verwacht niet zoveel van volgende week .
2000 light years from home
  donderdag 12 april 2007 @ 16:23:23 #77
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_48258859
Het blijft verbazen, dat Lost
Hoop alleen wel dat ze heel seizoen vier gebruiken om alles af te ronden, want volgens mij gaat het niet zo best met de kijkcijfers... Iemand daar exacte data over?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_48258901
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.
Ja klopt, maar in dat gesprek met Ben (18min:28) zegt Juliette dat ze denkt dat hij bij de conceptie al mis gaat geloof ik.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:26:28 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48258979
Overigens wel veel antwoorden zeg. In 16 afleveringen weten we bijna alles over The Others, terwijl we in de season 2 finale nog helemaal niks wisten.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:34:52 #80
53267 TC03
pi_48259237
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat einde was uitermate tof. De rest was traag en er gebeurde weinig.

Ben wel benieuwd wat Ben bedoelde met "I'll see you in a week"
Dat hij haar over een week weer ziet.
pi_48259279
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 12 april 2007 @ 16:55:30 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48259969
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

dude
  donderdag 12 april 2007 @ 17:04:07 #83
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48260335
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dude
Hurley
pi_48260445
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:

Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.

Verder vond ik het een leuke ep. Ik vind afleveringen met flashbacks op het eiland sowieso altijd interessant omdat ze meer understanding creeeren. Daarnaast hebben we er nu ook weer een intrige bij. Ik ben benieuwd of Juliet echt loyaal is aan the others of dat ze haar eigen agenda heeft. Samen met het verhaal rondom Locke gaat seizoen 3 volgens mij een goed slot tegemoet.
  donderdag 12 april 2007 @ 17:10:50 #85
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48260567
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Hurley
"3 men and a baby"

"what i counted hugo twice"
"What I called you Hugo"

Sawyer
pi_48261069
Heerlijke aflevering, het lost waar ik van houd. Ik wilde zelf ook al te graag geloven dat Juliette daadwerkelijk was achtergelaten maar je weet het gewoon echt niet, en dan blijk het toch weer niet zo te zijn. Zo jammer ook voor Jack dat hij weer flink in de zeik word genomen. Als hij erachter komt dat hij fout zat kan de groep hem denk ik wel afzetten als 'leider'. Mooie scene om te zien hoe ze alles uitplotten en hoe wanhopig Juliette wel niet is, alleen snap ik niet waarom ze het nog doet. Ze kan toch niet meer van het eiland afkomen. De flashbacks van haar vond ik ook interessant, alles viel meer op z'n plaats. Ook mooi om te zien hoe het radiostation eruitzag toen alles nog wel werkte. Ik had dus wel gelijk toen ik zei in een van m'n posts dat ze contact hadden met de buitenwereld en daar de info over die survivors vandaan hebben gehaald. Maarja dat gaat dan natuurlijk weer niet op voor die intieme shizzle.

Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun. Toen Juliette het namelijk had over de zangere vrouwen keek Kate al naar Sun. Het is bij Claire al gelukt nu verder experimenteren op Sun. In de promo van volgende keer zagen we Jin al knokken. Maarja op de promo's moet je dan ook weer niet al te veel baseren.

Ook dus vreemd wat er dan die werking van het eiland dan is op het lichaam. Je kan dus blijkbaar geen kanker krijgen maar Ben kreeg het weer wel, daarnaast geneest hij ook niet sneller. Lekker voor je klootzak! De vrouwen kunnen dus niet zwanger worden, what else? En wie is die Jacob nou!
pi_48261142
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

"3 men and a baby"

"what i counted hugo twice"
"What I called you Hugo"

Sawyer
We cleared our schedules
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_48261563
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Ook dus vreemd wat er dan die werking van het eiland dan is op het lichaam. Je kan dus blijkbaar geen kanker krijgen maar Ben kreeg het weer wel, daarnaast geneest hij ook niet sneller. Lekker voor je klootzak! De vrouwen kunnen dus niet zwanger worden, what else? En wie is die Jacob nou!
hij is daar op dat eiland geboren, misschien dat hij wel sneller geneest buiten het eiland
pi_48261707
quote:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun. Toen Juliette het namelijk had over de zangere vrouwen keek Kate al naar Sun. Het is bij Claire al gelukt nu verder experimenteren op Sun. In de promo van volgende keer zagen we Jin al knokken. Maarja op de promo's moet je dan ook weer niet al te veel baseren.
Ja, daarom dacht ik meteen dat Sun het niet zou halen . Maar inerdaad, kan goed zijn dat ze nu Sun willen gebruiken voor experimenten. Vraag ik mij alleen af hoe ze in godsnaam weten van haar zwangerschap. Wie weet er allemaal van af naast Sun en Kate?
  donderdag 12 april 2007 @ 17:49:22 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48261730
Vond het wel weer een goede aflevering, waarin in ieder geval een paar vragen omtrent "the others'' werden beantwoord.
Voorspelbaar einde wel weer.
En Jack blijft natuurlijk lekker naļef.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 april 2007 @ 17:52:20 #91
53267 TC03
pi_48261831
quote:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun.
Subtiel?
pi_48262283
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.
Ik heb dat toen eens nagezocht en het komt wel vaker voor dat vrouwen er dan pas achter komen dat ze zwanger zijn. Vergeet niet dat Jin een hele poos weg is geweest (toen met het vlot) en Sun en Jin voor die tijd knallende ruzie hadden.

Maar goed, gezien de titel van afl 18 komen we daar snel genoeg achter
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoop alleen wel dat ze heel seizoen vier gebruiken om alles af te ronden, want volgens mij gaat het niet zo best met de kijkcijfers... Iemand daar exacte data over?
Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veilig
pi_48262360
Ik vond het echt een supervette aflevering. Ik was eigenlijk al vanaf het begin een fan van Juliėtte, en nu een hele aflevering gewijd aan hoe ze bij the others terecht kwam. Ik vond het verhaal heel intrigerend. En dat ze niet te vertrouwen was, had ik al door sinds die sleuteltjes van de handboeien in de vorige episode. Ik heb alleen zo'n vermoeden dat ze wel om Jack geeft en zogenaamd nog steeds loyaal is aan Ben. Ze heeft toch echt haar eigen agenda vermoed ik.

Verder, veel antwoorden en gewoon een goede verhaallijn deze aflevering.
pi_48262601
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef Symer het volgende:

Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veilig
Ja, dat denk ik ook, maar ik denk ook dat het fout is geweest van ABC om het timeslot te veranderen sinds de 2e helft van seizoen 3, kijk maar naar het verschil in kijkcijfers:

Episode 01: A Tale of Two Cities
Total Viewers: 18,924,000 (4th for the week)

Episode 02: The Glass Ballerina
Total Viewers: 16,892,000 (10th for the week)

Episode 03: Further Instructions
Total Viewers: 16,306,000 (10th for the week)

Episode 04: Every Man for Himself
Total Viewers: 17,087,000 (8th for the week)

Episode 05: The Cost of Living
Total Viewers: 17,066,000 (10th for the week)

Episode 06: I Do
Estimated Total Viewers: approx. 17.10 million viewers

En dan na de break en het veranderen van het tijdslot

Episode 07: Not in Portland
Estimated Total Viewers: approx. 14.68 million viewers

Episode 08: Flashes Before Your Eyes
Estimated Total Viewers: approx. 12.77 million viewers

Episode 09: Stranger in a Strange Land
Estimated Total Viewers: approx. 12.89 million

Episode 10: Tricia Tanaka is Dead
Estimated Total Viewers: approx. 12.774 million viewers

Episode 11: Enter 77
Estimated Total Viewers: approx. 12.34 million

Episode 12: Par Avion
Estimated Total Viewers: approx. 12.12 million viewers

Episode 13: The Man from Tallahassee
Estimated Total Viewers: approx. 11.97 million viewers

Episode 14: Exposi
Total Viewers: 11,520,000 (18th for the week)

Episode 15: Left Behind
Estimated Total Viewers: approx. 11.50 million viewers

Ik zou zeggen, volgend seizoen gewoon weer op het oude tijdstip.

Maar goed, de hele discussie over de kijkcijfers van Lost wordt vaak wel gedramatiseerd. Er wordt bijvoorbeeld niet meegerekend hoeveel mensen op internet kijken (via ABC that is), hoeveel via itunes wordt gedownload en hoeveel mensen het opnemen en de volgende dag kijken. Lost doet het dus nog steeds prima. Voorlopig geen zorgen maken dus.
  donderdag 12 april 2007 @ 18:21:17 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48262651
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op, veel andere series worden ook via internet en iTunes gevolgd.
pi_48262951
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef Merkie het volgende:
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op, veel andere series worden ook via internet en iTunes gevolgd.
Well, Lost scoort elke week het hoogst bij itunes dwz. wordt het meest gekocht, ergo levert ook geld op en is dus wel degelijk relevant.
pi_48263113
Ik merk het ook op private torrenttrackers dat Lost en bijvoorbeeld Prison Break zeer populair zijn. Ze worden meteen gepost, massaal gedownload en ook de 720p versies worden snel gepost, iets wat bij veel series niet het geval is (terwijl ze wel op usenet beschikbaar zijn). Met mijn HDTV download ik natuurlijk altijd de 720p versie. .

Maargoed, kijkcijfers zeggen dus niet alles, populariteit op het internet zegt ook een boel (gezien het feit dat veel mensen buiten de V.S. het via downloaden volgen, zoals in dit topic.)
pi_48263151
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef CySt het volgende:
Ik merk het ook op private torrenttrackers dat Lost en bijvoorbeeld Prison Break zeer populair zijn. Ze worden meteen gepost, massaal gedownload en ook de 720p versies worden snel gepost, iets wat bij veel series niet het geval is (terwijl ze wel op usenet beschikbaar zijn). Met mijn HDTV download ik natuurlijk altijd de 720p versie. .

Maargoed, kijkcijfers zeggen dus niet alles, populariteit op het internet zegt ook een boel (gezien het feit dat veel mensen buiten de V.S. het via downloaden volgen, zoals in dit topic.)
Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.
pi_48263198
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:38 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.
Klopt helemaal. Maar ik bracht het meer uit het oogpunt van populareit (waar kijkcijfers ook onder vallen), dan het financiėle plaatje.
pi_48264065
Drukt op play voor "one of us"

donderdag 12 april 2007 @ 19:09:42 #101
138259 nzw
incl fotoboek
pi_48264121
Ben was toch op het eiland geboren?
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_48265396
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:
Ben was toch op het eiland geboren?