dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakkerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef Haunter het volgende:
Ooeee mooie episode weer![]()
waar is dat gasmasker nou voor?![]()
Oja, tuuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jack enzo werden toch vergast toen the Others vertrokken. Zo bleef Juliet wel wakker.
Ja, ik herkende het ook toen ze in haar auto zat en aan kwam rijden..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
De hele aflevering liet juist zien dat Juliet een eigen agenda heeft, namelijk zo snel mogelijk naar huis toe willen en dat ze daarom niet zo makkelijk onder 1 hoedje met Ben zal spelen. Daarom zag ik het einde juist niet aankomen omdat Ben nu blijkbaar toch iets heeft waar Juliet haar leven voor op het spel wil zetten (de vorige other die probeerde te infiltreren is het ook fataal geworden), maar dat is iets anders dan een rit naar huis (de boot is namelijk opgeblazen).quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
dat einde was ultiem voorspelbaar; dat had je de vorige aflevering al kunnen bedenken.
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?
Ik denk dat haar zus helemaal geen kanker meer heeft gekregen nadertijd.quote:Dan vraag ik mij toch af wat ze met de zus van Juliet hebben geflikt, aangezien het eiland dus niet kankergenezend is bij Ben.
Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
Ja klopt, maar in dat gesprek met Ben (18min:28) zegt Juliette dat ze denkt dat hij bij de conceptie al mis gaat geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik dacht dat het embryo werd gezien als niet lichaamseigen enzo waardoor er een reactie kwam en ook het immuunsysteem overhoop werd gegooid. Maar dat kan ook verzonnen zijn om Claire ergens van 'te redden'.
Dat hij haar over een week weer ziet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat einde was uitermate tof. De rest was traag en er gebeurde weinig.
Ben wel benieuwd wat Ben bedoelde met "I'll see you in a week"
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
Dat hij haar over een week weer ziet.
dudequote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hij haar over een week weer ziet.
Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
Dat hoeft niet, Juliet zei dat er iets mis ging tijdens de conceptie. Bij Sun kunnen we er van uit gaan dat dat niet op het eiland is gebeurd. Dus zal Sun gewoon een gezond kind kunnen baren, net als Rousseau dat gedaan heeft.
"3 men and a baby"quote:
We cleared our schedulesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
"3 men and a baby"
"what i counted hugo twice"
"What I called you Hugo"Sawyer
hij is daar op dat eiland geboren, misschien dat hij wel sneller geneest buiten het eilandquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Ook dus vreemd wat er dan die werking van het eiland dan is op het lichaam. Je kan dus blijkbaar geen kanker krijgen maar Ben kreeg het weer wel, daarnaast geneest hij ook niet sneller. Lekker voor je klootzak! De vrouwen kunnen dus niet zwanger worden, what else? En wie is die Jacob nou!
Ja, daarom dacht ik meteen dat Sun het niet zou halenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun. Toen Juliette het namelijk had over de zangere vrouwen keek Kate al naar Sun. Het is bij Claire al gelukt nu verder experimenteren op Sun. In de promo van volgende keer zagen we Jin al knokken. Maarja op de promo's moet je dan ook weer niet al te veel baseren.
Subtiel?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Sniper65 het volgende:
Daarnaast denk ik al dat er een subtiele hint is gedaan waar Juliette dan op uit is, namelijk op Sun.
Ik heb dat toen eens nagezocht en het komt wel vaker voor dat vrouwen er dan pas achter komen dat ze zwanger zijn. Vergeet niet dat Jin een hele poos weg is geweest (toen met het vlot) en Sun en Jin voor die tijd knallende ruzie hadden.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik vind het juist onwaarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland zou zijn bevrucht (we kunnen er iig niet van uit gaan). Ze kwam er op dag 60 of 61 (sinds de crash) definitief achter dat ze zwanger was, de relatie met Jae was al een tijd voor de vlucht beeindigd, dus dat zou betekenen dat ze rond de 75 (gokje) of meer dagen zwanger was voordat ze argwaan kreeg, dat lijkt me erg lang. Ik weet niet veel van zwangerschappen, maar zou je dan niet inmiddels iets moeten zien? Gezien deze zaken lijkt het mij helemaal niet zo waarschijnlijk dat ze voor aankomst op het eiland is bevrucht. Ik denk dat Sun wel eens in gevaar zou kunnen zijn.
Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veiligquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoop alleen wel dat ze heel seizoen vier gebruiken om alles af te ronden, want volgens mij gaat het niet zo best met de kijkcijfers... Iemand daar exacte data over?
Ja, dat denk ik ook, maar ik denk ook dat het fout is geweest van ABC om het timeslot te veranderen sinds de 2e helft van seizoen 3, kijk maar naar het verschil in kijkcijfers:quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef Symer het volgende:
Deze week 11.9 miljoen, iets beter dan vorige week maar het lijkt stabiel te blijven. Lost haalt hogere cijfers dan welk ander programma dan ook in het 10-11 uur tijdstip voor ABC, dus Lost is nog wel even veilig
Well, Lost scoort elke week het hoogst bij itunes dwz. wordt het meest gekocht, ergo levert ook geld op en is dus wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef Merkie het volgende:
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op, veel andere series worden ook via internet en iTunes gevolgd.
Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef CySt het volgende:
Ik merk het ook op private torrenttrackers dat Lost en bijvoorbeeld Prison Break zeer populair zijn. Ze worden meteen gepost, massaal gedownload en ook de 720p versies worden snel gepost, iets wat bij veel series niet het geval is (terwijl ze wel op usenet beschikbaar zijn). Met mijn HDTV download ik natuurlijk altijd de 720p versie..
Maargoed, kijkcijfers zeggen dus niet alles, populariteit op het internet zegt ook een boel (gezien het feit dat veel mensen buiten de V.S. het via downloaden volgen, zoals in dit topic.)
Klopt helemaal. Maar ik bracht het meer uit het oogpunt van populareit (waar kijkcijfers ook onder vallen), dan het financiėle plaatje.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Probleem met deze vorm van downloads is echter dat de reclameblokken er niet inzitten. Daar verdient de serie dus weinig aan, wellicht naamsbekendheid.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:
Ben was toch op het eiland geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |