abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 19:09:42 #101
138259 nzw
incl fotoboek
pi_48264121
Ben was toch op het eiland geboren?
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_48265396
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:

Wat een aflevering
pi_48265703
Flashback episodes order
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke hoeveelheid antwoorden! Wat een fantastisch nieuwe point of view met Claire en Ethan. Alleen jammer dat het net zo goed gelogen kan zijn gezien het einde van deze aflevering. Waarschijnlijk wouden ze Claire lekker toch ontvoeren o.i.d
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_48265877
Whehe, ik wantrouwde Juliet na afgelopen aflevering, maar vandaag begon ik 'r op het einde toch te geloven. Blijkt ze toch een bedriegster
pi_48266079
Wat betreft die trailer:

De achtergrondmuziek is absoluut subliem, da's de muziek van de trailer van LOTR.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dus=>

http://www.youtube.com/watch?v=c9tnZRs4tNE vanaf een minuut speelduur grofweg

[ Bericht 14% gewijzigd door Autoreply op 12-04-2007 20:09:52 ]
pi_48266261
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef nzw het volgende:
Dat zou dus kunnen betekenen dat hij niet op het eiland is verwekt ofzo?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48266465
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Dat nummer waar ze naar luisterde was 'Downtown' natuurlijk, da's een classic
Ja dat weet ik ook wel, maar volgens mij had desmond het aanstaan toen hij nog in the hatch zat. Ik zal het even opzoeken

edit; nope ik had het helemaal fout, lijkt er zelfs niet op. Het is Mamma Cass Elliot - "Make Your Own Kind of Music"

[ Bericht 9% gewijzigd door ArcticBlizzard op 12-04-2007 20:25:17 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_48266617
Wat een totally nutteloze aflevering. O jeej, het blondje is een spion.

MY GOD.
  donderdag 12 april 2007 @ 21:47:13 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48270959
Ik vond het coolste van heel de aflevering juist dat je op die televisiebeelden zag hoeveel ophef er was rondom Oceanic Flight 815, dat niemand dat hier heeft gezegd! Allemaal koppen van "Plane disappears over Pacific Ocean", "Search for Flight 815", "Breaking News: Airplane missing" enzo... ergens wel logisch, maar toch cool om eindelijk bevestiging te krijgen dat ze niet vergeten zijn door de "outside world"

Verder kreeg ik jeuk van het feit dat Claire natuurlijk net nu ziek werd, als Juliet langskwam, dat was zo ontzettend cliché... waardoor ik het cool vond dat ze het aan het einde verklaarden, toen Ben zei dat ze haar implant hadden geactiveerd Dat Juliet toch een bedriegster blijkt te zijn vind ik ook een beetje storend, het lijkt me juist interessanter als zij zich nu écht bij onze LOSTies zou voegen. Maar goed, nu hebben we wel "next week" om naar uit te kijken, ben benieuwd wat Ben dan gepland heeft.

Oh ja, Juliet met krulhaar, vies, moe en bezweet = niet leuk Zij ziet er verzorgd [en met steil haar], zoals in haar bedscène met Goodwin, véél beter uit
Het was wel grappig om haar in rokje en hoge hakken op het eiland te zien en natuurlijk was het cool dat we nu relatief veel antwoorden kregen in één aflevering! Ik denk trouwens dat degene die zei dat Ben loog over Juliet's zus die weer kanker had, ik denk dat hij dat verzon om haar te laten blijven.

Sun gaat straks dus dood...

Wat betreft de trailer: OMG! Spannend
pi_48271048
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, Juliet met krulhaar, vies, moe en bezweet = niet leuk Zij ziet er verzorgd [en met steil haar], zoals in haar bedscène met Goodwin, véél beter uit
Ik vond haar juist toen buitengewoon
pi_48271124
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Xurk het volgende:
maar toch cool om eindelijk bevestiging te krijgen dat ze niet vergeten zijn door de "outside world"
Dat was een flashback he. Dat was toendertijd dat ze net gecrasht waren, dus dat is niet "nu". Dus of ze vergeten zijn weten we nog niet. .
  donderdag 12 april 2007 @ 21:53:08 #112
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48271242
Ja, dat snap ik, maar het ging me erom dat we beelden van de buitenwereld zagen waaruit blijkt dat zij ook doorhebben dat er iets vaags gebeurd is Nu hebben we twee keer gezien dat mensen in de buitenwereld zich druk maken om onze LOSTies, eerst Penelope, nu de nieuwszenders
pi_48271507
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef Xurk het volgende:
Ja, dat snap ik, maar het ging me erom dat we beelden van de buitenwereld zagen waaruit blijkt dat zij ook doorhebben dat er iets vaags gebeurd is Nu hebben we twee keer gezien dat mensen in de buitenwereld zich druk maken om onze LOSTies, eerst Penelope, nu de nieuwszenders
ja maar die beelden waren vrij kort na de crash te zien, Micael moest gegevens opzoeken over de inzittenden. Lijkt me logisch dat er ophef is als een vliegtuig verdwijnt, maar na zo'n lange tijd zijn de meeste mensen dat alweer vergeten. Behalve dan Penelope misschien. Maar die verhaallijn is blijkbaar in de vergetelheid geraakt bij de makers van Lost
pi_48271934
Tot nu toe zonder Michael
pi_48271962
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef octopussy het volgende:

[..]

ja maar die beelden waren vrij kort na de crash te zien, Micael moest gegevens opzoeken over de inzittenden. Lijkt me logisch dat er ophef is als een vliegtuig verdwijnt, maar na zo'n lange tijd zijn de meeste mensen dat alweer vergeten. Behalve dan Penelope misschien. Maar die verhaallijn is blijkbaar in de vergetelheid geraakt bij de makers van Lost
De volgende aflevering gaat over Desmond. Misschien komen we dan meer te weten.
pi_48272298
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede aflevering voor het verhaal. Een belangrijke vraag beantwoord; je kan geen kinderen krijgen op het eiland en the Others zoeken de oplossing. Verklaart ook meteen het kidnappen van de dames. Sun zal dus ook gaan sterven als het klopt wat Juliet vertelt. Ze is toch zwanger?
Sun werd niet door the others gekidnapped, maar door charlie
pi_48272305
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef steeg het volgende:
Flashback episodes order
SPOILER
Dat zou zeer tof zijn, maar er is nog niks officieel en helaas beweert spoilerfix.com al iets anders.
pi_48272336
Ik had het door op het moment dat Jack tegen Juliette zei dat ze toch echt on her own zou zijn, als uiteindelijk zou blijken dat ze Claire niet had geholpen.
Juliette zei: "I can make it on my own" (ofzoiets) en toen dacht ik JAWEL! Die vieze heks zit te liegen!

Volgende week is John er weer, benieuwd wat we dan voor antwoorden krijgen.
En trouwens,
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef steeg het volgende:
Flashback episodes order
SPOILER
...wie zijn dat dan?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_48272554
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Pune het volgende:
En trouwens,
[..]

...wie zijn dat dan?
SPOILER
  donderdag 12 april 2007 @ 22:23:20 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48272644
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]

...wie zijn dat dan?
SPOILER
toch?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48272804
verhip, ja.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_48275661
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef Autoreply het volgende:
Wat betreft die trailer:

De achtergrondmuziek is absoluut subliem, da's de muziek van de trailer van LOTR.
SPOILER
Die dus=>

http://www.youtube.com/watch?v=c9tnZRs4tNE vanaf een minuut speelduur grofweg
Ik zou zeker ff de soundtrack van 'Requiem for a dream' checken als ik jou was (Clint Mansell). And while you're at it, doe dan gelijk die van 'Pi' ..

On topic -> De vaart zit er toch wel eindelijk goed in nu. En ik heb vernomen dat de finale de moeder aller tv-seasonfinales zal worden...
pi_48276620
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:41 schreef defpaul het volgende:

[..]

Ik zou zeker ff de soundtrack van 'Requiem for a dream' checken als ik jou was (Clint Mansell). And while you're at it, doe dan gelijk die van 'Pi' ..
Zo leer je nog 's wat
quote:
On topic -> De vaart zit er toch wel eindelijk goed in nu. En ik heb vernomen dat de finale de moeder aller tv-seasonfinales zal worden...
Van wie?
pi_48276883
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Autoreply het volgende:

Van wie?
van wat zal je bedoelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')