Die zat in de kastquote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef solara4 het volgende:
hoe zit dat nu met dat hondje
Wat de neuk!?quote:Op maandag 9 april 2007 02:00 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
vervangende TT: waar Ian_Nick te bezopen is om een OP aan te maken
Hoe kwam dat paard in de gang van buurvrouw Jansen?quote:
Onbekend maar hij wilde graag 'uit de kast' komen en bij Eric slapenquote:
niks, die dronken tor (amanda) heeft die beftekkel zelf in de kast opgesloten...quote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef solara4 het volgende:
hoe zit dat nu met dat hondje
Die had ik daar vergeten weg te halen, maar dat heb ik al met haar uitgesproken...quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe kwam dat paard in de gang van buurvrouw Jansen?
Of: Hoe een crimineel zijn eigen daden rechtvaardigt. Door Brian Fintelman Kubatz. Met een speciale opdracht voor en een uitgebreid dankwoord aan Netty Fintelman.quote:Op maandag 9 april 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian legt het even uit:
Het was geen stelen, het was een verandering van locatie!
Kijk je uit dat je niet van je stoel sopt?quote:Op maandag 9 april 2007 02:03 schreef Taurus het volgende:
Oh my god, Ilona had echt niemand verwacht toch???![]()
Ik lees het net pas!! wat raar en wat leuk! das alleen maar goed voor SHE toch?!
![]()
![]()
Entameert een open gesprekquote:Op maandag 9 april 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Ilona geeft gekleurde info en loopt de boel lekker op te stoken
Hé zeg, het blijft de gouden kooi hoor. Nuchterheid is mij wel gegund, ik sop gelukkig niet van dingen zoals dezequote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet van je stoel sopt?
Voor hetzelfde geld is ze morgen weer weg hé...
Ach, ze heeft al gezegt morgen weg te gaan..quote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Zou Ilona echt zo makkelijk liegen tegen bewoners die ze mag? Ze zei daarnet 'dat vertel ik je volgende week wel, of de week daarna'.
Hoorde ik ook, maar hecht er niet veel waarde aan. Het kan net zo makkelijk een manier zijn om nu van de vraag af te zijn. Als ze echt 1-dag bezoekers zijn mogen ze ook weer niet te veel vertellen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Ik ga een paar bommetjes erin gooien aankomende weken, dus proost!"
Van mij mag ze blijven als ze voor zoveel onrust zorgtquote:Op maandag 9 april 2007 02:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al gezegt morgen weg te gaan..
Ze heeft opdracht gekregen geen duidelijkheid te scheppen over de duur van haar verblijf...
Logisch toch.. ze willen nog wat verwarring zaaien. Daarom staat het er nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona is sterk... en ze blijft niet,anders had het wel op de tiensite gestaan.
[afbeelding]
Jaap stond er voor hij erin zat toch!?quote:Op maandag 9 april 2007 02:12 schreef ToughLove het volgende:
Nieuwe bewoners staan nooit meteen op de tien site. Amanda stond er ook pas de volgende avond op.
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".quote:Op maandag 9 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar hecht er niet veel waarde aan. Het kan net zo makkelijk een manier zijn om nu van de vraag af te zijn. Als ze echt 1-dag bezoekers zijn mogen ze ook weer niet te veel vertellen.
Geldt denk ik niet, het is een lang weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef Sonique het volgende:
Nog één bommetje, en dan is het half 3
Ze hebben geen bedtijd... het is morgen nog een zondag.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef Sonique het volgende:
Nog één bommetje, en dan is het half 3
ilona is saai en veel te oud voor DGKquote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Zou Ilona echt zo makkelijk liegen tegen bewoners die ze mag? Ze zei daarnet 'dat vertel ik je volgende week wel, of de week daarna'.
Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".
Volgens mij zeg je zoiets niet als je morgen echt weer weg gaat. Dus ik gok erop dat ze blijft. Ook door alle andere dingen die ze daarna heeft gezegd. Nena was een geintje en Ilona blijft echt.
erik zou ik een overwinning nooit gunnen, wat een kwal is datquote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef rooie3 het volgende:
En toch zal Huub het niet redden om te winnen.
Eric is veel valser en blijft kalmer.
En straks moet Eric toch ook Huub kwijtraken.
Ik heb het tegenovergestelde. Vlak nadat Ilona vertelde over haar baan enzo, zei huub dat hij haar niet geloofde.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".
Volgens mij zeg je zoiets niet als je morgen echt weer weg gaat. Dus ik gok erop dat ze blijft. Ook door alle andere dingen die ze daarna heeft gezegd. Nena was een geintje en Ilona blijft echt.
Dat is ook mijn enige zorg idd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de redactie Ilona weer in het huis wilde.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ilona is saai en veel te oud voor DGK
Saai was toen. Ondertussen zijn de kampen veel meer uitgesproken... en zij wordt duidelijk gehaat door het kamp van Natasia, dus dat houdt haar mogelijk scherp.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ilona is saai en veel te oud voor DGK
En daarbij, de 02:30 is ma-do. De zondagavond hoorde er nooit bijquote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben geen bedtijd... het is morgen nog een zondag.
Geweldig, ze dacht: "eindelijk iemand die nog saaier dan mij is"quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Taurus het volgende:
Hoe reageerde Sylvia op de komst van Ilona?![]()
![]()
En anders ga je de moeder van Brian alsnog aanpakken?quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, allereerst een compliment voor dit weekend, TOP streams tot nu toe !!!
Heb veel commentaar geleverd op jullie partijdigheid de laatste maanden, maar voor
de eerste keer zie ik dat jullie ogen open zijn gaan en eindelijk ook eens BANJ durven
aan te pakken.
Goed om te zien dat Ilona terug is, en binnen enkele uren Natasja een waarschuwing
aansmeert. Nu nog een paar sancties richting Brian voor het trekken aan de kleding
van Huub, het belemmeren van doorgang door Jaap en het bedreigen van Huub door
zowel Brian en Natasja.
Dan nog een laatste vraag, kunnen jullie nu niet svp. de wekelijkse agenda voor de
bewoners online zetten, kunnen we een beetje beter plannen ..![]()
En dan ook de actuele scriptversie online, en een extra stream op de testi-ruimte.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, allereerst een compliment voor dit weekend, TOP streams tot nu toe !!!
Heb veel commentaar geleverd op jullie partijdigheid de laatste maanden, maar voor
de eerste keer zie ik dat jullie ogen open zijn gaan en eindelijk ook eens BANJ durven
aan te pakken.
Goed om te zien dat Ilona terug is, en binnen enkele uren Natasja een waarschuwing
aansmeert. Nu nog een paar sancties richting Brian voor het trekken aan de kleding
van Huub, het belemmeren van doorgang door Jaap en het bedreigen van Huub door
zowel Brian en Natasja.
Dan nog een laatste vraag, kunnen jullie nu niet svp. de wekelijkse agenda voor de
bewoners online zetten, kunnen we een beetje beter plannen ..![]()
Maakt niet uit, hoe dooie mus ook, de ruzie is al duidelijk en ik verwacht niet dat Ilona weer naar Natas toe trekt. Het is echt 'n leuk 4-4 kampje nuquote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......
Maar het is een vierde vrouw en een vierde lid van het SHE kamp. Evenwicht?quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn enige zorg idd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de redactie Ilona weer in het huis wilde.
Voor mij is Amanda de oudste in het huis.quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Sonique het volgende:
DAt Ilona te oud is, is bullshit...
Tis geen fokking BB...
Jawel hoor. Maandag moeten ze ook om 9 uur uit bed en dan is er de 2:30 uur regel.quote:Op maandag 9 april 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En daarbij, de 02:30 is ma-do. De zondagavond hoorde er nooit bij
Misschien is ze nog boos over Natasia's aanvallen op haar uiterlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......
De valste zal winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik zou ik een overwinning nooit gunnen, wat een kwal is dat
Scherp Donnie!!quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef carpediem23 het volgende:
Eerst zei Iloon gisteren een afscheidfeestje gehad en nu zei ze dat ze een verjaardag had.
Precies. Het moest sowieso een vrouw zijn. Ik kan het nog leuker vertellen: het was Ilona zelf die nog steeds vervangen moest worden. Dat heeft ze nu dus zelf gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is een vierde vrouw en een vierde lid van het SHE kamp. Evenwicht?
Nee, die vraag hebben we bijna ieder weekend al gehad. Kijkt maar in de COSsen van eerdere zondag-avonden. Het ging riant door na 02:30. Ondanks dat ze maandag om 09:00 op moeten staan. De regel is Ma-Do.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maandag moeten ze ook om 9 uur uit bed en dan is er de 2:30 uur regel.
Als je het zelf maar snapt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:21 schreef rooie3 het volgende:
De valste zal winnen.
Eric en Sylvia denken goed na.
En Huub denkt vaak niet goed na.
En dat word zijn ondergang.
Ilona maakt nu ook een heleboel duidelijk maar Huub luistert soms niet al te best.
Goed hij er weer een Lieke of Nena door.
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?quote:Op maandag 9 april 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, die vraag hebben we bijna ieder weekend al gehad. Kijkt maar in de COSsen van eerdere zondag-avonden. Het ging riant door na 02:30. Ondanks dat ze maandag om 09:00 op moeten staan. De regel is Ma-Do.
Het was ilona ook die ging omdat ze het niveau niet trok.... het niveau is sinds haar vertrek alleen maar gezakt, dus als ze blijft gaat ze het vast weer niet lang trekken.quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het moest sowieso een vrouw zijn. Ik kan het nog leuker vertellen: het was Ilona zelf die nog steeds vervangen moest worden. Dat heeft ze nu dus zelf gedaan.
Volgens mij kregen ze een melding dat ze morgen mochten uitslapenquote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?
en we willen weer alle telefoongesprekken horen...quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan ook de actuele scriptversie online, en een extra stream op de testi-ruimte.
En uiteraard kappen met die flauwe streamlocks.
Dan vind ik jullie weer keilief!![]()
Dat dacht ik al. Moet je nagaan dat Natasia van 33 haar voor oud lijk uitmaakt... haar borsten hangen nu al en ze heeft de buik van een zestigjarige.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
45
Volgens mij was de melding dat ze tot 12 uur mochten blijven liggen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Moet je nagaan dat Natasia van 33 haar voor oud lijk uitmaakt... haar borsten hangen nu al en ze heeft de buik van een zestigjarige.
business before pleasure!quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef carpediem23 het volgende:
Eerst zei Iloon gisteren een afscheidfeestje gehad en nu zei ze dat ze een verjaardag had.
Dat bericht hoorde ik ook. Het kwam op het moment dat Eric bego n te plannen naar bed te gaan i.v.m. vroeg opstaan. De redactie wilde dat natuurlijk niet, er moest doorgepraat worden met Ilona.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor lang blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je ? Als Ilona echt zou blijven was allang het onderwerp immuniteit voor de eerste stemmingen aan de orde gekomen. Een ex-bewoner geeft geen 10.000 euro uit om meteen eruit gestemd te kunnen worden (Last in, First out).
We weten het....quote:Op maandag 9 april 2007 02:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Volgens mij was de melding dat ze tot 12 uur mochten blijven liggen.
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperstquote:Op maandag 9 april 2007 02:29 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Ja![]()
, vergeleken met Natasja is het echt een lekker wijf die Ilona. Ze zal wel een beetje jaloers zijn.
En was er waarschijnlijk een brief gekomen dat ze weer oficieel bewoner is en mocht misschien wel contactpunten uitdelen oidquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je ? Als Ilona echt zou blijven was allang het onderwerp immuniteit voor de eerste stemmingen aan de orde gekomen. Een ex-bewoner geeft geen 10.000 euro uit om meteen eruit gestemd te kunnen worden (Last in, First out).
Hahahahaquote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperst![]()
Holbewoner, dat is wel erg nieuw nieuwsquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Huub, Ilona en Eric geven nu wel erg sterke hints dat er een script is.![]()
correctie: uit haar kut gescheten!quote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperst![]()
ziet er oud uit voor 45 jrquote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
45 jaartjes jong .
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?quote:Op maandag 9 april 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Holbewoner, dat is wel erg nieuw nieuws![]()
Ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
correctie: uit haar kut gescheten!
Terug in je grot, trut!quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Zeg nu a.u.b. niet meer dat de redactie pro-BANJ is.
Dat doet APK als je het goed leestquote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef patist het volgende:
[..]
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?![]()
script is misschien een groot woord maar jaap heeft zich vandaag wederom laten ontvallen dat hij in opdracht van 'achter' bepaalde acties uit moet voeren...quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef patist het volgende:
[..]
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?![]()
Degenen van de redactie die het Paasweekend moesten doorwerken waren zo pissig op Deborah Pannekoek dat ze uit protest het officiele beleid saboteren.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Zeg nu a.u.b. niet meer dat de redactie pro-BANJ is.
Inhoudelijks heb je niets te melden, ga es terug naar je VOL breikransjequote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Terug in je grot, trut!![]()
Ga electriciteit uitvinden ofzo.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is de redactie pro BAN
Ga onder een trein liggenquote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is de redactie pro BAN
ja, maar ik vind dat iedereen in dat huis er ouder uitziet, muv huub, die ziet eruit als een kind, misschien ook omdat-ie zo klein is.quote:
We ?quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Erics libido is zwaar beneden nul sinds hij in het huis zit. Ja, dat hebben we kunnen zien...
Klopt, vind ik ook.quote:Op maandag 9 april 2007 02:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar ik vind dat iedereen in dat huis er ouder uitziet, muv huub, die ziet eruit als een kind, misschien ook omdat-ie zo klein is.
Het grappige is dat mensen het van de acteurs zelf moet horen voor ze het geloven.quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
script is misschien een groot woord maar jaap heeft zich vandaag wederom laten ontvallen dat hij in opdracht van 'achter' bepaalde acties uit moet voeren...
als je al sex hebt gehad met ongeveer 800-1000 mannen, zoals hij beweert kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Erics libido is zwaar beneden nul sinds hij in het huis zit. Ja, dat hebben we kunnen zien...
en dan het liefst met perpetual motion dan heeft de mensheid er nog wat aanquote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Terug in je grot, trut!![]()
Ga electriciteit uitvinden ofzo.![]()
We als in 'streamers'. Als je het niet zelf hebt gezien, heb je het vast wel gelezen... urenlange r*kpartijen in de jacuzzi, met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...quote:Op maandag 9 april 2007 02:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We ?
En voor het huis kende ik die hele Eric niet, laat staan zn libido ( dank god)
Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 april 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het grappige is dat mensen het van de acteurs zelf moet horen voor ze het geloven.
Ik vind je een wijs manquote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.![]()
Twee tochquote:Op maandag 9 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...
je bent naief...quote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.![]()
Ja, dat is heel erg inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef obezzi het volgende:
ik erger me dood aan dat gestotter van huub
Misschien heb ik verkeerd geteld. En niet te vergeten, minimaal een keer met Huubje. Ja, da's een laag libidoquote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Twee toch
Okay, de steams werden geblocked, maar ik dacht Eric met twee mannen te zien tongen.
Prima toch ?quote:Op maandag 9 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
We als in 'streamers'. Als je het niet zelf hebt gezien, heb je het vast wel gelezen... urenlange r*kpartijen in de jacuzzi, met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...
whatever 1 meer of minder, voor eric was dat een mini-mini-orgie, hij is het in grotere groepen gewendquote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Twee toch
Okay, de steams werden geblocked, maar ik dacht Eric met twee mannen te zien tongen.
Ik ben zo blij dat we niet onder dat dekbed van Brian en Amanda kunnen kijken!quote:Op maandag 9 april 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima toch ?
Lekker in de buitenlucht
Beter dan met 30 graden onder een dekbedje van het kruidvat
Het is nog net geen olifant die er tegen gaat schoppenquote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje cru, maar er zit wat in.quote:Op maandag 9 april 2007 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is nog net geen olifant die er tegen gaat schoppen
De gelijkenis is er wel
je moet het wel durven, ik denk niet dat veel mensen zo ver willen gaan voor de cameraquote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
Laat die camerageile eikel lekker openbaar genieten. Dat is zn script![]()
Toen met die chocoladepenis... En het gekke is, je vindt het bijna meteen gewoon.quote:Op maandag 9 april 2007 02:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je moet het wel durven, ik denk niet dat veel mensen zo ver willen gaan voor de camera
Ze heeft drank op, maar toch non stop uitspraken waaruit blijkt dat ze echt blijft. Toen ze net binnen was geloofde ik ook niet dat ze echt bleef, maar nu lijkt het er toch wel heel erg op. Ze zegt nu ook weer: "Ik ga niet voor één dag terug".quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb het altijd fantastisch en fijn gevonden, anders kom ik ook niet terug. Zegt Ilona.
de logeerpartij van ilona wordt wederom in twijfel getrokken...quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb het altijd fantastisch en fijn gevonden, anders kom ik ook niet terug. Zegt Ilona.
Ja, sorry maar die is alleen maar met cru-heid te beschrijvenquote:
Vind het gewoon een verademing om eens een fatsoenlijk iemand te horen praten.quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Up to you.quote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze een paar dagen blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ilona praat weer over wel/niet blijven.
Opvallend is wel dat ze haar koffer kon houden. Voorheen moesten nieuwe bewoners de koffers meteen dezelfde dag inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |