Ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
correctie: uit haar kut gescheten!
Terug in je grot, trut!quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Zeg nu a.u.b. niet meer dat de redactie pro-BANJ is.
Dat doet APK als je het goed leestquote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef patist het volgende:
[..]
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?![]()
script is misschien een groot woord maar jaap heeft zich vandaag wederom laten ontvallen dat hij in opdracht van 'achter' bepaalde acties uit moet voeren...quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef patist het volgende:
[..]
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?![]()
Degenen van de redactie die het Paasweekend moesten doorwerken waren zo pissig op Deborah Pannekoek dat ze uit protest het officiele beleid saboteren.quote:Op maandag 9 april 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Zeg nu a.u.b. niet meer dat de redactie pro-BANJ is.
Inhoudelijks heb je niets te melden, ga es terug naar je VOL breikransjequote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Terug in je grot, trut!![]()
Ga electriciteit uitvinden ofzo.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is de redactie pro BAN
Ga onder een trein liggenquote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is de redactie pro BAN
ja, maar ik vind dat iedereen in dat huis er ouder uitziet, muv huub, die ziet eruit als een kind, misschien ook omdat-ie zo klein is.quote:
We ?quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Erics libido is zwaar beneden nul sinds hij in het huis zit. Ja, dat hebben we kunnen zien...
Klopt, vind ik ook.quote:Op maandag 9 april 2007 02:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar ik vind dat iedereen in dat huis er ouder uitziet, muv huub, die ziet eruit als een kind, misschien ook omdat-ie zo klein is.
Het grappige is dat mensen het van de acteurs zelf moet horen voor ze het geloven.quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
script is misschien een groot woord maar jaap heeft zich vandaag wederom laten ontvallen dat hij in opdracht van 'achter' bepaalde acties uit moet voeren...
als je al sex hebt gehad met ongeveer 800-1000 mannen, zoals hij beweert kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Erics libido is zwaar beneden nul sinds hij in het huis zit. Ja, dat hebben we kunnen zien...
en dan het liefst met perpetual motion dan heeft de mensheid er nog wat aanquote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Terug in je grot, trut!![]()
Ga electriciteit uitvinden ofzo.![]()
We als in 'streamers'. Als je het niet zelf hebt gezien, heb je het vast wel gelezen... urenlange r*kpartijen in de jacuzzi, met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...quote:Op maandag 9 april 2007 02:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We ?
En voor het huis kende ik die hele Eric niet, laat staan zn libido ( dank god)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |