Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".
Volgens mij zeg je zoiets niet als je morgen echt weer weg gaat. Dus ik gok erop dat ze blijft. Ook door alle andere dingen die ze daarna heeft gezegd. Nena was een geintje en Ilona blijft echt.
erik zou ik een overwinning nooit gunnen, wat een kwal is datquote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef rooie3 het volgende:
En toch zal Huub het niet redden om te winnen.
Eric is veel valser en blijft kalmer.
En straks moet Eric toch ook Huub kwijtraken.
Ik heb het tegenovergestelde. Vlak nadat Ilona vertelde over haar baan enzo, zei huub dat hij haar niet geloofde.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".
Volgens mij zeg je zoiets niet als je morgen echt weer weg gaat. Dus ik gok erop dat ze blijft. Ook door alle andere dingen die ze daarna heeft gezegd. Nena was een geintje en Ilona blijft echt.
Dat is ook mijn enige zorg idd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de redactie Ilona weer in het huis wilde.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ilona is saai en veel te oud voor DGK
Saai was toen. Ondertussen zijn de kampen veel meer uitgesproken... en zij wordt duidelijk gehaat door het kamp van Natasia, dus dat houdt haar mogelijk scherp.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ilona is saai en veel te oud voor DGK
En daarbij, de 02:30 is ma-do. De zondagavond hoorde er nooit bijquote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben geen bedtijd... het is morgen nog een zondag.
Geweldig, ze dacht: "eindelijk iemand die nog saaier dan mij is"quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Taurus het volgende:
Hoe reageerde Sylvia op de komst van Ilona?![]()
![]()
En anders ga je de moeder van Brian alsnog aanpakken?quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, allereerst een compliment voor dit weekend, TOP streams tot nu toe !!!
Heb veel commentaar geleverd op jullie partijdigheid de laatste maanden, maar voor
de eerste keer zie ik dat jullie ogen open zijn gaan en eindelijk ook eens BANJ durven
aan te pakken.
Goed om te zien dat Ilona terug is, en binnen enkele uren Natasja een waarschuwing
aansmeert. Nu nog een paar sancties richting Brian voor het trekken aan de kleding
van Huub, het belemmeren van doorgang door Jaap en het bedreigen van Huub door
zowel Brian en Natasja.
Dan nog een laatste vraag, kunnen jullie nu niet svp. de wekelijkse agenda voor de
bewoners online zetten, kunnen we een beetje beter plannen ..![]()
En dan ook de actuele scriptversie online, en een extra stream op de testi-ruimte.quote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, allereerst een compliment voor dit weekend, TOP streams tot nu toe !!!
Heb veel commentaar geleverd op jullie partijdigheid de laatste maanden, maar voor
de eerste keer zie ik dat jullie ogen open zijn gaan en eindelijk ook eens BANJ durven
aan te pakken.
Goed om te zien dat Ilona terug is, en binnen enkele uren Natasja een waarschuwing
aansmeert. Nu nog een paar sancties richting Brian voor het trekken aan de kleding
van Huub, het belemmeren van doorgang door Jaap en het bedreigen van Huub door
zowel Brian en Natasja.
Dan nog een laatste vraag, kunnen jullie nu niet svp. de wekelijkse agenda voor de
bewoners online zetten, kunnen we een beetje beter plannen ..![]()
Maakt niet uit, hoe dooie mus ook, de ruzie is al duidelijk en ik verwacht niet dat Ilona weer naar Natas toe trekt. Het is echt 'n leuk 4-4 kampje nuquote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......
Maar het is een vierde vrouw en een vierde lid van het SHE kamp. Evenwicht?quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn enige zorg idd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de redactie Ilona weer in het huis wilde.
Voor mij is Amanda de oudste in het huis.quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Sonique het volgende:
DAt Ilona te oud is, is bullshit...
Tis geen fokking BB...
Jawel hoor. Maandag moeten ze ook om 9 uur uit bed en dan is er de 2:30 uur regel.quote:Op maandag 9 april 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En daarbij, de 02:30 is ma-do. De zondagavond hoorde er nooit bij
Misschien is ze nog boos over Natasia's aanvallen op haar uiterlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor spanning, sensatie en rellen verwacht je dan van haar ? Of beter, wat denk jij dat de redactie van haar verwacht te krijgen. Haar vorige 'DGK-leven' was toch niet zo meesterlijk ......
De valste zal winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik zou ik een overwinning nooit gunnen, wat een kwal is dat
Scherp Donnie!!quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef carpediem23 het volgende:
Eerst zei Iloon gisteren een afscheidfeestje gehad en nu zei ze dat ze een verjaardag had.
Precies. Het moest sowieso een vrouw zijn. Ik kan het nog leuker vertellen: het was Ilona zelf die nog steeds vervangen moest worden. Dat heeft ze nu dus zelf gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is een vierde vrouw en een vierde lid van het SHE kamp. Evenwicht?
Nee, die vraag hebben we bijna ieder weekend al gehad. Kijkt maar in de COSsen van eerdere zondag-avonden. Het ging riant door na 02:30. Ondanks dat ze maandag om 09:00 op moeten staan. De regel is Ma-Do.quote:Op maandag 9 april 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maandag moeten ze ook om 9 uur uit bed en dan is er de 2:30 uur regel.
Als je het zelf maar snapt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:21 schreef rooie3 het volgende:
De valste zal winnen.
Eric en Sylvia denken goed na.
En Huub denkt vaak niet goed na.
En dat word zijn ondergang.
Ilona maakt nu ook een heleboel duidelijk maar Huub luistert soms niet al te best.
Goed hij er weer een Lieke of Nena door.
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?quote:Op maandag 9 april 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, die vraag hebben we bijna ieder weekend al gehad. Kijkt maar in de COSsen van eerdere zondag-avonden. Het ging riant door na 02:30. Ondanks dat ze maandag om 09:00 op moeten staan. De regel is Ma-Do.
Het was ilona ook die ging omdat ze het niveau niet trok.... het niveau is sinds haar vertrek alleen maar gezakt, dus als ze blijft gaat ze het vast weer niet lang trekken.quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het moest sowieso een vrouw zijn. Ik kan het nog leuker vertellen: het was Ilona zelf die nog steeds vervangen moest worden. Dat heeft ze nu dus zelf gedaan.
Volgens mij kregen ze een melding dat ze morgen mochten uitslapenquote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?
en we willen weer alle telefoongesprekken horen...quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan ook de actuele scriptversie online, en een extra stream op de testi-ruimte.
En uiteraard kappen met die flauwe streamlocks.
Dan vind ik jullie weer keilief!![]()
Dat dacht ik al. Moet je nagaan dat Natasia van 33 haar voor oud lijk uitmaakt... haar borsten hangen nu al en ze heeft de buik van een zestigjarige.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
45
Volgens mij was de melding dat ze tot 12 uur mochten blijven liggen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu speciaal een melding kregen dat ze deze keer wel langer mochten opblijven?
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Moet je nagaan dat Natasia van 33 haar voor oud lijk uitmaakt... haar borsten hangen nu al en ze heeft de buik van een zestigjarige.
business before pleasure!quote:Op maandag 9 april 2007 02:22 schreef carpediem23 het volgende:
Eerst zei Iloon gisteren een afscheidfeestje gehad en nu zei ze dat ze een verjaardag had.
Dat bericht hoorde ik ook. Het kwam op het moment dat Eric bego n te plannen naar bed te gaan i.v.m. vroeg opstaan. De redactie wilde dat natuurlijk niet, er moest doorgepraat worden met Ilona.quote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor lang blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je ? Als Ilona echt zou blijven was allang het onderwerp immuniteit voor de eerste stemmingen aan de orde gekomen. Een ex-bewoner geeft geen 10.000 euro uit om meteen eruit gestemd te kunnen worden (Last in, First out).
We weten het....quote:Op maandag 9 april 2007 02:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Volgens mij was de melding dat ze tot 12 uur mochten blijven liggen.
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperstquote:Op maandag 9 april 2007 02:29 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Ja![]()
, vergeleken met Natasja is het echt een lekker wijf die Ilona. Ze zal wel een beetje jaloers zijn.
En was er waarschijnlijk een brief gekomen dat ze weer oficieel bewoner is en mocht misschien wel contactpunten uitdelen oidquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je ? Als Ilona echt zou blijven was allang het onderwerp immuniteit voor de eerste stemmingen aan de orde gekomen. Een ex-bewoner geeft geen 10.000 euro uit om meteen eruit gestemd te kunnen worden (Last in, First out).
Hahahahaquote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperst![]()
Holbewoner, dat is wel erg nieuw nieuwsquote:Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Huub, Ilona en Eric geven nu wel erg sterke hints dat er een script is.![]()
correctie: uit haar kut gescheten!quote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperst![]()
ziet er oud uit voor 45 jrquote:Op maandag 9 april 2007 02:26 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
45 jaartjes jong .
ja inderdaad... en jij gelooft dat er een script is?quote:Op maandag 9 april 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Holbewoner, dat is wel erg nieuw nieuws![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |