Die zat in de kastquote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef solara4 het volgende:
hoe zit dat nu met dat hondje
Wat de neuk!?quote:Op maandag 9 april 2007 02:00 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
vervangende TT: waar Ian_Nick te bezopen is om een OP aan te maken
Hoe kwam dat paard in de gang van buurvrouw Jansen?quote:
Onbekend maar hij wilde graag 'uit de kast' komen en bij Eric slapenquote:
niks, die dronken tor (amanda) heeft die beftekkel zelf in de kast opgesloten...quote:Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef solara4 het volgende:
hoe zit dat nu met dat hondje
Die had ik daar vergeten weg te halen, maar dat heb ik al met haar uitgesproken...quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe kwam dat paard in de gang van buurvrouw Jansen?
Of: Hoe een crimineel zijn eigen daden rechtvaardigt. Door Brian Fintelman Kubatz. Met een speciale opdracht voor en een uitgebreid dankwoord aan Netty Fintelman.quote:Op maandag 9 april 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian legt het even uit:
Het was geen stelen, het was een verandering van locatie!
Kijk je uit dat je niet van je stoel sopt?quote:Op maandag 9 april 2007 02:03 schreef Taurus het volgende:
Oh my god, Ilona had echt niemand verwacht toch???![]()
Ik lees het net pas!! wat raar en wat leuk! das alleen maar goed voor SHE toch?!
![]()
![]()
Entameert een open gesprekquote:Op maandag 9 april 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Ilona geeft gekleurde info en loopt de boel lekker op te stoken
Hé zeg, het blijft de gouden kooi hoor. Nuchterheid is mij wel gegund, ik sop gelukkig niet van dingen zoals dezequote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet van je stoel sopt?
Voor hetzelfde geld is ze morgen weer weg hé...
Ach, ze heeft al gezegt morgen weg te gaan..quote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Zou Ilona echt zo makkelijk liegen tegen bewoners die ze mag? Ze zei daarnet 'dat vertel ik je volgende week wel, of de week daarna'.
Hoorde ik ook, maar hecht er niet veel waarde aan. Het kan net zo makkelijk een manier zijn om nu van de vraag af te zijn. Als ze echt 1-dag bezoekers zijn mogen ze ook weer niet te veel vertellen.quote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Ik ga een paar bommetjes erin gooien aankomende weken, dus proost!"
Van mij mag ze blijven als ze voor zoveel onrust zorgtquote:Op maandag 9 april 2007 02:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al gezegt morgen weg te gaan..
Ze heeft opdracht gekregen geen duidelijkheid te scheppen over de duur van haar verblijf...
Logisch toch.. ze willen nog wat verwarring zaaien. Daarom staat het er nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona is sterk... en ze blijft niet,anders had het wel op de tiensite gestaan.
[afbeelding]
Jaap stond er voor hij erin zat toch!?quote:Op maandag 9 april 2007 02:12 schreef ToughLove het volgende:
Nieuwe bewoners staan nooit meteen op de tien site. Amanda stond er ook pas de volgende avond op.
Het meest veelzeggende vond ik toen ze tegen Huub zei: "Ik blijf, maar laat die anderen maar denken dat ik morgen weer weg ga".quote:Op maandag 9 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar hecht er niet veel waarde aan. Het kan net zo makkelijk een manier zijn om nu van de vraag af te zijn. Als ze echt 1-dag bezoekers zijn mogen ze ook weer niet te veel vertellen.
Geldt denk ik niet, het is een lang weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef Sonique het volgende:
Nog één bommetje, en dan is het half 3
Ze hebben geen bedtijd... het is morgen nog een zondag.quote:Op maandag 9 april 2007 02:13 schreef Sonique het volgende:
Nog één bommetje, en dan is het half 3
ilona is saai en veel te oud voor DGKquote:Op maandag 9 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Zou Ilona echt zo makkelijk liegen tegen bewoners die ze mag? Ze zei daarnet 'dat vertel ik je volgende week wel, of de week daarna'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |