Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 april 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het grappige is dat mensen het van de acteurs zelf moet horen voor ze het geloven.
Ik vind je een wijs manquote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.![]()
Twee tochquote:Op maandag 9 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...
je bent naief...quote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer naief worden genoemd, maar het moment dat ik geloof dat de acties voorgeschreven zijn door de redactie, kijk ik nooit meer. Gelukkig weet ik wel beter. De redactie wijst ze er steeds weer op dat er wel TV moet worden gemaakt, maar hoe ze dat invullen bepalen ze echt wel zelf. Anders had Sylvia al véél eerder een script gehad waarin ze van zich af beet bijvoorbeeld.![]()
Ja, dat is heel erg inderdaadquote:Op maandag 9 april 2007 02:44 schreef obezzi het volgende:
ik erger me dood aan dat gestotter van huub
Misschien heb ik verkeerd geteld. En niet te vergeten, minimaal een keer met Huubje. Ja, da's een laag libidoquote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Twee toch
Okay, de steams werden geblocked, maar ik dacht Eric met twee mannen te zien tongen.
Prima toch ?quote:Op maandag 9 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
We als in 'streamers'. Als je het niet zelf hebt gezien, heb je het vast wel gelezen... urenlange r*kpartijen in de jacuzzi, met drie bedienden tegelijk in de jacuzzi...
whatever 1 meer of minder, voor eric was dat een mini-mini-orgie, hij is het in grotere groepen gewendquote:Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Twee toch
Okay, de steams werden geblocked, maar ik dacht Eric met twee mannen te zien tongen.
Ik ben zo blij dat we niet onder dat dekbed van Brian en Amanda kunnen kijken!quote:Op maandag 9 april 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima toch ?
Lekker in de buitenlucht
Beter dan met 30 graden onder een dekbedje van het kruidvat
Het is nog net geen olifant die er tegen gaat schoppenquote:Op maandag 9 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat Natasia iets heeeel bijzonders heeft gedaan: kindjes van god uitgeperst![]()
Beetje cru, maar er zit wat in.quote:Op maandag 9 april 2007 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is nog net geen olifant die er tegen gaat schoppen
De gelijkenis is er wel
je moet het wel durven, ik denk niet dat veel mensen zo ver willen gaan voor de cameraquote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
Laat die camerageile eikel lekker openbaar genieten. Dat is zn script![]()
Toen met die chocoladepenis... En het gekke is, je vindt het bijna meteen gewoon.quote:Op maandag 9 april 2007 02:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je moet het wel durven, ik denk niet dat veel mensen zo ver willen gaan voor de camera
Ze heeft drank op, maar toch non stop uitspraken waaruit blijkt dat ze echt blijft. Toen ze net binnen was geloofde ik ook niet dat ze echt bleef, maar nu lijkt het er toch wel heel erg op. Ze zegt nu ook weer: "Ik ga niet voor één dag terug".quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb het altijd fantastisch en fijn gevonden, anders kom ik ook niet terug. Zegt Ilona.
de logeerpartij van ilona wordt wederom in twijfel getrokken...quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb het altijd fantastisch en fijn gevonden, anders kom ik ook niet terug. Zegt Ilona.
Ja, sorry maar die is alleen maar met cru-heid te beschrijvenquote:
Vind het gewoon een verademing om eens een fatsoenlijk iemand te horen praten.quote:Op maandag 9 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Up to you.quote:Op maandag 9 april 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze een paar dagen blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ilona praat weer over wel/niet blijven.
Opvallend is wel dat ze haar koffer kon houden. Voorheen moesten nieuwe bewoners de koffers meteen dezelfde dag inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |