Ja nou, dan zien mensen je door je huis lopen of op de bank zitten...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Toffe woonkamer [afbeelding] wel veel inkijk, of lopen er amper mensen daar?
O dat topic had ik wel eens voorbij zien komen, maar ik dacht dat dat over spaarlampen ging of zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat, mijn lieve Dude, is de Philips Living Colours.
Er is een heus heel eigen topic over!
Philips LivingColors
Met sfeer foto's!
Hij is heel fijn idd! Gewoon even lekker af en toe flink spattend knalroze op de muur enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat topic had ik wel eens voorbij zien komen, maar ik dacht dat dat over spaarlampen ging of zo![]()
Mooi ding![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
En als we stoute dingen willen doen doen we de gordijnen wel dicht!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon even lekker af en toe flink spattend knalroze op de muur enzo
quote:Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Weg inkijk!
Waar een dagje downtime niet al goed voor kan zijn.
En plotseling ontdekken fokkers dat er ook leven is na Fok!quote:Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Weg inkijk!
Waar een dagje downtime niet al goed voor kan zijn.
Nou Gouda is niet echt om de hoek voor mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Bij een steenhouwer. Zoeentje die ook grafstenen maakt.
Of wil je precies weten welke in Gouda?
We moesten een mal maken en toen hebben zij een dorpel gezaagd uit een rest stukje.
Het kostte 130 euro.
Kun je het niet "simpel", met dubbelzijdig tape aan de onderkant van je kast plakken? Is deze wat meer uit het zicht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en nog een klein doorntje dat niet zomaar opgelost kan worden is de internet splitter. Dit is de enige plek waar hij kan en het is nogal rommelig met al die draadjes.
IKEA natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, waar heb je die gekocht als ik mag vragen?
Hoe dan? Welke kast is dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA natuurlijk
't is alleen een staande kast normaal, maar BE moest weer eens alternatief doen
Kon dat maar, de draadjes zijn wat kort en het heeft me toen heel wat gevloek gekost om het uberhaupt passend en aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Kun je het niet "simpel", met dubbelzijdig tape aan de onderkant van je kast plakken? Is deze wat meer uit het zicht.
BE die kast met die houten plankjesquote:
Jaa, je moet F5'en natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een foto van de kast helemaal maar die hou je nog even te goed. PC gaat hier redelijk vaak over zijn nek vanavond.Dus even geen foto's checken.
Dank! Nu snap ik 'm beter.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Toch nog gevonden.
[afbeelding]
Hij bestaat dus uit een boven en onder, het zijn dus niet deuren van boven tot onder.
Whehehe.quote:
zolang het bij de PC blijftquote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
PC gaat hier redelijk vaak over zijn nek vanavond.
hmm, nog steeds niet?quote:
omdat ze anders voor de verwarming hangen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Reese het volgende:
Ehm... waarom heb je de gordijnen zo kort gemaakt?
Omdat ze anders voor de verwarming hangen. Nou staat die niet vaak aan hier, maar toch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef Reese het volgende:
Ehm... waarom heb je de gordijnen zo kort gemaakt?
dat zijn wel goede argumenten, wij kunnen dat namelijk op een foto ook niet allemaal zienquote:Op zondag 6 mei 2007 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ze anders voor de verwarming hangen. Nou staat die niet vaak aan hier, maar toch.
En daarnaast is het stukje tussen het bed en het raam al zo smal dat stinkie er dan constant tegenaan zou lopen.
Plus dat ze dan nog verder naar voren hadden moeten komen hangen om voor de verwarming te vallen.
Plus dat het dan in mijn ogen veel te massaal zou zijn geweest.
Dat dus.
viel me op dat je best veel oosterse dingetjes(wil het geen prulletjes noemen, maar weet ook niet hoe ik het dan moet noemen haha) had ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... niet echt, althans, niet alles.
Het is echt per dingetje of ik het leuk vind of niet.
zonde.... ik vind (de meeste ) houten afrikaanse beelden wel mooi.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Spulletjes dekt de lading wel hoor.
Het zijn meestal dingen die ik meeneem van reizen voor mijn werk en daar zitten idd wel wat oosterse dingen bij. Dit slaapkamer ding komt uit Korea bijvoorbeeld.
Ik had ook hele mooie houten beelden uit Africa maar die zijn geveto'd door stinkie.![]()
Als je een stukje terug naar boven kijkt staat heel netjes uitgelegd waarom ik dat niet wil. Als iedereen zijn huis paars verft wil het nog niet zeggen dat ik dat ook doe.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom niet gewoon een gordijnrail opgehangen (zo'n steek of hoe noem je dat ook alweer; zo'n metalen ronde buis waaraan de gordijnen met ringen vastzitten) dan had je het ook verder naar voren kunnen hangen, tot op de grond. Verwarming achter de gordijnen vind je op zoveel plaatsen en dat is verder ook geen probleem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef Reese het volgende:
Goed bezig geweest, stinkie!En wat een grote kamer krijgt de mini-BE!
Mooie kleurtjes, lekker fris! Ben benieuwd naar morgen: ga je die figuren op dezelfde manier doen als in de woonkamer? Met dat patroonpapier?
Nu ik het toch over de woonkamer heb, is het toevallig dezelfde verf?![]()
Whehehe, ik weet het, ik weet het! Al járen overigens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Bluezz het volgende:
En over welke figuren hebben we het hier?
Hou maar op, het is niet te vinden via de search, heb het net geprobeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Bluezz het volgende:
*Zoeken gaat*
Bluezz.... Net als Reese niet alleen een aagje is, maar ook walgelijk nieuwsgierig is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk maar op de schouder van die gast op dat plaatje. Er zat nog wel meer tussen dacht ik. Dit was een onderdeel van het patroon en heb ik eruit gelicht.
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo? Omdat het Russen zijn?
thx, helemaal topquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het programma'tje Rasterbator gedownload (is gratis). Daarin kan je een figuur laten opblazen. Je krijgt dan een pdf-je met een x-aantal A4tjes die je aan elkaar kan plakken. (Die van mij van gisteren was 7 hoog en 7 breed.)
Dan dus alles aan elkaar plakken en je figuur uitknippen.
Het uitgeknipte figuur op de muur plakken (met schilderstape) en de lijnen omtrekken met potlood. En dat dan weer inkleuren met verf.
Als je de spullen hebt kan je ook met een diaprojector of beamer een figuur op de muur projecteren en dat overschilderen of eerst de lijntjes trekken. Maar die spullen had ik niet ter beschikking dus dan maar op deze manier.
Nee, hoeft niet perse hout te zijn, maar ik wil wel gewoon een egale witte vloer (evt. met groef tussen de houten delen). En dan valt marmoleum en zeil af, daar zit meestal toch wel zo'n naar kriebeltje in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef m@x het volgende:
Volgens mij is er ook wel wit laminaat. Wil je echt persee laminaat of hout? Je zou namelijk ook voor iets als marmoleum kunnen gaan, dat is er wel in allerlei kleurtjes en motiefjes te vinden en volgens mij beschadigt dat in ieder geval niet zo snel.
ja of foto's van het patroon aan de overkantquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik kan evt. wel nog bijv. heel simpel 3 blauwe vlakken in het groen kunnen doen en daar dan evt. schilderijtjes of zo in ophangen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef Lois het volgende:
[..]
ja of foto's van het patroon aan de overkant![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Reese, dat zal ik mogen proberen, een overzichtsfoto.
quote:Ben het wel met je eens hoor, overigens.
Rustig aan! Je hebt nog 111 dagen. Gewoon elke keer een klein stukje!quote:Gewoon even op mijn kiezen bijten en dat figuur ook daar gaan doen.
Ooooh zo ééntjequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en het is dus wit, maar met een soort van werkje. Althans... het is net alsof je een vel papier gekreukeld hebt, en dat weer gladgestreken. Dus met een kreukelpatroon erin.
Niet helemaal effen dus, maar ook niet te tuttig met zo'n plavuizen-kriebeltje erin.
Of met gekleurde viltstiften alle vouwtjes inkleurenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, idd vinul Duderinnetje. Dat was de makkelijkste manier om een witte vloer te krijgen. Zelf leggen en verven en doen was net even te bewerkelijk vonden wij.
Kan hij volgens mij ook leuk maanlandschapje mee spelen later.![]()
Oh, voor de mensen met een vaag scherm, dit is hem in antraciet, dan zie je iets beter wat de print is:
http://www.tarkett-floors.com/Products/Size3/5566010.jpg
Wordt het een jongen? Weet je dat al?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke vloer, BE! Echt!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, idd vinul Duderinnetje. Dat was de makkelijkste manier om een witte vloer te krijgen. Zelf leggen en verven en doen was net even te bewerkelijk vonden wij.
Oh, voor de mensen met een vaag scherm, dit is hem in antraciet, dan zie je iets beter wat de print is:
http://www.tarkett-floors.com/Products/Size3/5566010.jpg
vouwtjes indeuken met je nagels schoot mij te binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of met gekleurde viltstiften alle vouwtjes inkleuren
Jup!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wordt het een jongen? Weet je dat al?
Een blauw bierdrinkend jongetjequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
En het gaat dus een heus jongetje worden!
Liefje, ik weet dat je zwanger bent, maar ik snap geen reet van je antwoordquote:Reese, de meneer in de winkel zei dat wit over het algemeen wel sneller verkleurd dan andere vinyls, meestal onder invloed van zuren die je van elders onder je schoenen mee neemt, dus of de verwarming er echt veel extra invloed op heeft weet ik niet. Iig komt daar een mooie ombouw omheen te staan, dus als dat wel heel erg zou verkleuren daaronder dan valt dat hopelijk niet zo heel erg op.
Owwww wat leuk!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!
We waren zo nieuwsgierig (en half OUD met ons, vandaar dat het geen geheim meer is) dat we het gevraagd hebben bij de 20 weken echo. En het gaat dus een heus jongetje worden!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!
We waren zo nieuwsgierig (en half OUD met ons, vandaar dat het geen geheim meer is) dat we het gevraagd hebben bij de 20 weken echo. En het gaat dus een heus jongetje worden!
Dat hoort ze toch niet ben ik bangquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:14 schreef Lois het volgende:
![]()
Doe je wel een beetje rustig aan? Goed om jezelf denken hoor, die vensterbank wacht wel ff als je moe bent.
BE wat ergquote:Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, nee, niet echt geloof ik. Maar ja, dat soort dingen gaan bij vlagen denk ik.
Toen we hier net woonden is er met kerst bij de overburen in gebroken, kerst 2005 dus. Mei 2006 bij ons dus. Daar tussenin dacht ik nog ergens anders.
Oh, en toen in Mei dus wel nog bij een ander huis hier in de wijk in dezelfde nacht.
Nou ja, en nu dus weer bij ons.
stinkie wil gewoon weg uit Gouda eigenlijk. 3 jaar wonen, 4 keer je auto openbreken en 2 keer je huis is wel genoeg ook...
En ik was nog altijd niet over de vorige inbraak heen, elke ochtend toch weer denken 'zou de deur dicht zitten'. En dat gaat er nu natuurlijk niet beter op worden...
Maar goed, even aankijken maar. Er komt in Okt nog die dakkapel hier, daar kunnen we sowieso niet meer vanaf.
En gezien het idee van een bevalling in December geloof ik niet dat ik nu al meteen hals over kop de boel in de verkoop zou willen gooien...
Daar dacht ik vanmiddag ook nog aan, BE. Maar ja, ik kan je niet sms'en, hequote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Lief, jullie reacties.
Faja, ik zei al tegen stinkie dat zijn hond steeds dichterbij komt. Als het aan hem ligt hadden we die al namelijk.
Ja maar ik heb het niet alleen over de radiator ombouw hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel een kant en klaar pakketje wat je op maat moet maken hè Suuz!
Maar bedankt voor het compilment!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |