Ja nou, dan zien mensen je door je huis lopen of op de bank zitten...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Toffe woonkamer [afbeelding] wel veel inkijk, of lopen er amper mensen daar?
O dat topic had ik wel eens voorbij zien komen, maar ik dacht dat dat over spaarlampen ging of zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat, mijn lieve Dude, is de Philips Living Colours.
Er is een heus heel eigen topic over!
Philips LivingColors
Met sfeer foto's!
Hij is heel fijn idd! Gewoon even lekker af en toe flink spattend knalroze op de muur enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat topic had ik wel eens voorbij zien komen, maar ik dacht dat dat over spaarlampen ging of zo![]()
Mooi ding![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
En als we stoute dingen willen doen doen we de gordijnen wel dicht!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon even lekker af en toe flink spattend knalroze op de muur enzo
quote:Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Weg inkijk!
Waar een dagje downtime niet al goed voor kan zijn.
En plotseling ontdekken fokkers dat er ook leven is na Fok!quote:Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Weg inkijk!
Waar een dagje downtime niet al goed voor kan zijn.
Nou Gouda is niet echt om de hoek voor mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Bij een steenhouwer. Zoeentje die ook grafstenen maakt.
Of wil je precies weten welke in Gouda?
We moesten een mal maken en toen hebben zij een dorpel gezaagd uit een rest stukje.
Het kostte 130 euro.
Kun je het niet "simpel", met dubbelzijdig tape aan de onderkant van je kast plakken? Is deze wat meer uit het zicht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en nog een klein doorntje dat niet zomaar opgelost kan worden is de internet splitter. Dit is de enige plek waar hij kan en het is nogal rommelig met al die draadjes.
IKEA natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, waar heb je die gekocht als ik mag vragen?
Hoe dan? Welke kast is dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA natuurlijk
't is alleen een staande kast normaal, maar BE moest weer eens alternatief doen
Kon dat maar, de draadjes zijn wat kort en het heeft me toen heel wat gevloek gekost om het uberhaupt passend en aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Kun je het niet "simpel", met dubbelzijdig tape aan de onderkant van je kast plakken? Is deze wat meer uit het zicht.
BE die kast met die houten plankjesquote:
Jaa, je moet F5'en natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een foto van de kast helemaal maar die hou je nog even te goed. PC gaat hier redelijk vaak over zijn nek vanavond.Dus even geen foto's checken.
Dank! Nu snap ik 'm beter.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Toch nog gevonden.
[afbeelding]
Hij bestaat dus uit een boven en onder, het zijn dus niet deuren van boven tot onder.
Whehehe.quote:
zolang het bij de PC blijftquote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
PC gaat hier redelijk vaak over zijn nek vanavond.
hmm, nog steeds niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |