quote:Op zondag 4 maart 2007 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Obli, ik heb daar net ook over na zitten denken maar omdat er hanglampjes boven de tafel hangen zou dat effect weg zijn. En er zit daar een heel groot wit opzetstopcontact op de muur wat me vreselijk zou storen.
Ja, dat helpt wel...quote:
Helpt het als ik zeg dat ik hoop dat er ooit nog eens een box precies voor komt te staan?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dan had ik ook de lamp moeten verhangen.
Vind die box wel een hele mooie tussenweg...quote:Maar ik ben het wel met je eens hoor, dat was ook heel mooi geweest.
Jah, maar daar kom ik niet...en ik een hoop te doen!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Losse foto's kunnen ook in het SC topic he?
Wel een goed ideequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef Marsepein het volgende:
Maak een achterwandje voor die muur, waarachter alle splitters en kabels hangen. En speakers horen niet in een kast. Waarom zet je ze er niet op dan?
Het heeft niet met het in beeld staan te maken, maar ze moeten in het gehoor 'staan'. Op de grond is dus (Als het geen vloerstaanders/zuilen zijn) sowieso verkeerd. Waarschijnlijk hebben de speakertjes een klein bass-reflex poortje achterop waardoor je -als je ze in de kast zet- enorm gaan 'boomen'. Door ze op de kast te zetten staan ze redelijk op oorhoogte, en door ze een cm of 15 van de achterkant weg te houden, gaat het ook niet zo stampen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Boxjes, ja, ik zei ook erop maar dat stuitte hier op bezwaar van manlief. Volgens mij een rariteit, want mannen zijn toch meer van die zooi in beeld.
Kijk en daarom heeft Arty boven een TV-dolby-XBox-stereo-surroundkamer en kunnen we in de woonkamer die boxjes gewoon in een hoekje zettenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het heeft niet met het in beeld staan te maken, maar ze moeten in het gehoor 'staan'. Op de grond is dus (Als het geen vloerstaanders/zuilen zijn) sowieso verkeerd. Waarschijnlijk hebben de speakertjes een klein bass-reflex poortje achterop waardoor je -als je ze in de kast zet- enorm gaan 'boomen'. Door ze op de kast te zetten staan ze redelijk op oorhoogte, en door ze een cm of 15 van de achterkant weg te houden, gaat het ook niet zo stampen.
En de achterwand kun je ook een stukje van de muur afhouden, en er dan een gekleurde TL buis achter leggen, dat geeft een leuk effect wat mooi bij je Phillips lamp past.
Zo'n achterwandje zie je toch nauwelijks? Valt in elk geval minder op dan de snoeren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Een achterwandje in de kast is iig geveto'd.Dan wordt het teveel een kast.
En we hadden in eerste instantie het plan om deze grote boxen bovenop te zetten maar die zijn gewoon te lomp.
En verder interesseert het me eigenlijk heel erg weinig wat voor geluid er uit die dingen komt.Als ik maar gewoon radio en CD'tjes kan luisteren, echt, ik ben niet zo'n virtuoos dat ik ga mekkeren over de inferieure kwaliteit van mijn geluidssysteem.
Het moet er wel mooi uit zien, dat dan weer wel.
![]()
![]()
O ik wilde geen knuppel in een hoenderhok gooienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, heb je gelijk in hoor, maar we zien wel even. Het is me de discussie iig nu niet waard.
* Brighteyes heeft morgen 2 toetsen en nog praktisch niks gedaan vandaag!![]()
Ghe, dat zeg ik precies hetzelfde altijd, ik hoor het echt nooit hoor, als er teveel of te weinig bas ergens inzit of blablaquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
En verder interesseert het me eigenlijk heel erg weinig wat voor geluid er uit die dingen komt.Als ik maar gewoon radio en CD'tjes kan luisteren, echt, ik ben niet zo'n virtuoos dat ik ga mekkeren over de inferieure kwaliteit van mijn geluidssysteem.
Het moet er wel mooi uit zien, dat dan weer wel.
![]()
![]()
Hahaha, dat ken ik van vroeger, daar komt toch niks vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik heb het 1 keer doorgelezen maar ik val in slaap.![]()
Morgenochtend dus nog maar een keertje doen. Nu even niksen en dan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |